Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 
ne jau kruīzam bet gan ASC.
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
mrkashell rakstīja:sveiki biedri :) zinu ka noteikti kkur tas ir te apspriests, bet nu negribaas baigi mekleet, taadeelj jautaajums sekojosh, mainot dzineejo no m52b20 uz b28,vai pietiks nomainiit tikai dzineeju, vai vadiba ar jamaina? ieplude? par karbu, kardanu, diff un pusasim- tas tak pasee! mainju var saakt tik tad kad izjuk!?

up up up :)
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
lasi topiku, viss ir izrunāts n-tās reizes, tāpat ja kāds te palielam visu uzskaitīs, radīsies vēl miljons jautājumi un būs kārtējais never ending story.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
valerok
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 12 Jūl 2013, 22:15
Braucu ar: E36 2.0i coupe
Mekleju dzineju 2.0 vanus vai 2.5 uz e36 .

PM
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
he9600 rakstīja:lasi topiku, viss ir izrunāts n-tās reizes, tāpat ja kāds te palielam visu uzskaitīs, radīsies vēl miljons jautājumi un būs kārtējais never ending story.
searchaa neatradu, taaatad taas ntas lapas i\ziet vnk neiespeejami! he heh eh gruuti pastaastiit kas ir kas?? ;)
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
he9600 rakstīja:lasi topiku, viss ir izrunāts n-tās reizes, tāpat ja kāds te palielam visu uzskaitīs, radīsies vēl miljons jautājumi un būs kārtējais never ending story.
searchaa neatradu, taaatad taas ntas lapas i\ziet vnk neiespeejami! he heh eh gruuti pastaastiit kas ir kas?? ;)
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
pa lielam - dzelzs uzkare der - visa vadība un ar to saistītais neder.
mļa, cik cilvēki palikuši slinki, šādu topiku dzimtajā valodā ar 3X lapām var tak pārlasīt max 10min + varu saderēt, ka šāds jautājums vidēji ir katrā 3 lapā. :doh:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
kāpēc neder visa vadība un kas ar to saistīts, huļi tu cilvēkam huiņu stāsti?
no m52b20 mainot uz m52b28 pietiek nomainit tikai pašu motora kluci un tad gaidīt kad atteiks reduktors, ja m52b20 nāca mazais(neatceros vairs, bet m50b20 točna bija mazais).
kas notiek ar vadību, vadība ir identiska, tobiš ms41, visi dačiki ir tādi paši, pietiek nomainīt kartes kompim un viss
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
protams, cilvēks, kas uzdod šādus jautājumus pakārsies noņemtajā pravotkā skrūvējot devējus nost :doh: :lol:
ieplūdes/izplūdes kolektori, drosele, mērītājs, sprauslas ar spiediena regulatoru, kā arī atceramies, ka agrīnie ms41 ar 96/97/98.g modeļiem tomēr mazliet atšķiras - sakrustos šos un būs "mazas dīvanības" dzinēja darbībā.
Kā jau minēju, viss ir izrunāts līdz pēdējam sīkuma n-tās reizes un cilvēkam, kam patiešām tas interesē, 30lpp nebūtu šķērslis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
bet taaadeelj uzdevu vienkaarshu jautaajumu! kaa iisti ir, jo googlee pacholeeju, salasu tik to ka vadiiba viena, viss tass pats( nerunaajot par karbu kardanu, diffu un pussasiim!) vien vaaard sakot plug and play!
ja kaitina taadi jautaajum, tad neatbild!
Pēdējais labojis mrkashell - 11 Sep 2013, 22:25, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
2 varianti - maini ECU attiecīgi, kāds pienākas 2.8, vai arī brauc pie kāda, kurš prot, ir tehnika, ar ko pāršūt degvielas kartes no 2.0 uz 2.8. Kā arī gaisa masas mērītāja diametrs ir lielāks 2.8, bet ar 2.0 GMM varēs arī pabraukt.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Viens jautājums neliek mieru!
Vai mainot dzinēju no 1.6 uz 1.8IS ir jāmaina arī pusasis un reduktors vai arī tie ir vienādi un ir paredzēti vienādām slodzēm? (ja pieņem, ka tie ir oriģinālie)
Un vai šāda dzinēja maiņa ir plug n' drift? (zinu, nevar īsti ar to 1.8is padriftot :hahaha: )
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
zeltinsh
Ziņojumi: 956
Pievienojies: 21 Mar 2012, 21:04
Braucu ar: E36
Reputācija: 3
 
reduktors un pusasis ir tādas pašas. Nekas tur nav jāmaina.

Nemācēšu pateikt vai nav tāpat kā no 1.8 pārejot uz 6 cilindru motoru jāmaina arī stabilizatora stienis, jo IS motoram tas ir nedaudz resnāks, kā 1.6, bet ja vajag, tad 5Ls un varu atdot. :hahaha:
Pēdējais labojis zeltinsh - 12 Sep 2013, 12:49, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Super! Paldies par atbildi!
Tad jāsāk domāt, vai to darīt :D
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
es personiigi liekot no 1.8 uz 2.5 atstaaju stabilizatora stieni no 1.8is tieshi taadeelj ka tas resnaaks:)
BMW_The Ultimate Repair Bill
ugis91
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 26 Jūn 2013, 22:22
Braucu ar: sarkanu 318 kupeju

30 Sep 2013, 20:13

gribetu uzinat kas ir vajadzigs lai parliktu 1.8is dzineju pret 2.5i dzineju 92g masinai un cik tas viss plus minus varetu izmaksat ?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
dzinējs (ar apkarināmo, radiatoru), ews, kārba, kulise, kardāns, pusasis, darbs.

Atkarībā kas to dara, kā dara, pa cik iepērc dzinēju utml.

No pieredzes...swapojot no m52b20 uz b28 ~ 500-600 Ls (tai skaitā jaunas blīves, siksnas, šķidrumi gan dzinējam, gan kārbai)
No b28 uz m54b30 ne mazāk kā 1k Ls, neierēķinot šķidrumus, siksnas un n,shit.
Profila bilde
elviic
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 23 Sep 2013, 16:28
Braucu ar: 325i
Sveiki. Varbūt kāds zinās mainot 1.8 dzinēju uz 2.5 ir mainījis dzinēja spilvenus. Vai vispār viņi pēc lieluma atšķirās?
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
mainot motoru nomaini arii spilvenus-vinjiem noteikti buus zhopa kad atskruuveesi valjaa....(iesaku njemt "corteco")
BMW_The Ultimate Repair Bill
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Sancix rakstīja:dzinējs (ar apkarināmo, radiatoru), ews, kārba, kulise, kardāns, pusasis, darbs.

Atkarībā kas to dara, kā dara, pa cik iepērc dzinēju utml.

No pieredzes...swapojot no m52b20 uz b28 ~ 500-600 Ls (tai skaitā jaunas blīves, siksnas, šķidrumi gan dzinējam, gan kārbai)
No b28 uz m54b30 ne mazāk kā 1k Ls, neierēķinot šķidrumus, siksnas un n,shit.
šito te bieži nedzirdēsi, ka kāds saka ka jāmaina ari blīvslēgi utt :super: