Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 107
- chevron_right
ne jau kruīzam bet gan ASC.
mrkashell rakstīja:sveiki biedri :) zinu ka noteikti kkur tas ir te apspriests, bet nu negribaas baigi mekleet, taadeelj jautaajums sekojosh, mainot dzineejo no m52b20 uz b28,vai pietiks nomainiit tikai dzineeju, vai vadiba ar jamaina? ieplude? par karbu, kardanu, diff un pusasim- tas tak pasee! mainju var saakt tik tad kad izjuk!?
up up up :)
lasi topiku, viss ir izrunāts n-tās reizes, tāpat ja kāds te palielam visu uzskaitīs, radīsies vēl miljons jautājumi un būs kārtējais never ending story.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Mekleju dzineju 2.0 vanus vai 2.5 uz e36 .
PM
PM
searchaa neatradu, taaatad taas ntas lapas i\ziet vnk neiespeejami! he heh eh gruuti pastaastiit kas ir kas??he9600 rakstīja:lasi topiku, viss ir izrunāts n-tās reizes, tāpat ja kāds te palielam visu uzskaitīs, radīsies vēl miljons jautājumi un būs kārtējais never ending story.
searchaa neatradu, taaatad taas ntas lapas i\ziet vnk neiespeejami! he heh eh gruuti pastaastiit kas ir kas??he9600 rakstīja:lasi topiku, viss ir izrunāts n-tās reizes, tāpat ja kāds te palielam visu uzskaitīs, radīsies vēl miljons jautājumi un būs kārtējais never ending story.
pa lielam - dzelzs uzkare der - visa vadība un ar to saistītais neder.
mļa, cik cilvēki palikuši slinki, šādu topiku dzimtajā valodā ar 3X lapām var tak pārlasīt max 10min + varu saderēt, ka šāds jautājums vidēji ir katrā 3 lapā.
mļa, cik cilvēki palikuši slinki, šādu topiku dzimtajā valodā ar 3X lapām var tak pārlasīt max 10min + varu saderēt, ka šāds jautājums vidēji ir katrā 3 lapā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kāpēc neder visa vadība un kas ar to saistīts, huļi tu cilvēkam huiņu stāsti?
no m52b20 mainot uz m52b28 pietiek nomainit tikai pašu motora kluci un tad gaidīt kad atteiks reduktors, ja m52b20 nāca mazais(neatceros vairs, bet m50b20 točna bija mazais).
kas notiek ar vadību, vadība ir identiska, tobiš ms41, visi dačiki ir tādi paši, pietiek nomainīt kartes kompim un viss
no m52b20 mainot uz m52b28 pietiek nomainit tikai pašu motora kluci un tad gaidīt kad atteiks reduktors, ja m52b20 nāca mazais(neatceros vairs, bet m50b20 točna bija mazais).
kas notiek ar vadību, vadība ir identiska, tobiš ms41, visi dačiki ir tādi paši, pietiek nomainīt kartes kompim un viss
protams, cilvēks, kas uzdod šādus jautājumus pakārsies noņemtajā pravotkā skrūvējot devējus nost
ieplūdes/izplūdes kolektori, drosele, mērītājs, sprauslas ar spiediena regulatoru, kā arī atceramies, ka agrīnie ms41 ar 96/97/98.g modeļiem tomēr mazliet atšķiras - sakrustos šos un būs "mazas dīvanības" dzinēja darbībā.
Kā jau minēju, viss ir izrunāts līdz pēdējam sīkuma n-tās reizes un cilvēkam, kam patiešām tas interesē, 30lpp nebūtu šķērslis.
ieplūdes/izplūdes kolektori, drosele, mērītājs, sprauslas ar spiediena regulatoru, kā arī atceramies, ka agrīnie ms41 ar 96/97/98.g modeļiem tomēr mazliet atšķiras - sakrustos šos un būs "mazas dīvanības" dzinēja darbībā.
Kā jau minēju, viss ir izrunāts līdz pēdējam sīkuma n-tās reizes un cilvēkam, kam patiešām tas interesē, 30lpp nebūtu šķērslis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bet taaadeelj uzdevu vienkaarshu jautaajumu! kaa iisti ir, jo googlee pacholeeju, salasu tik to ka vadiiba viena, viss tass pats( nerunaajot par karbu kardanu, diffu un pussasiim!) vien vaaard sakot plug and play!
ja kaitina taadi jautaajum, tad neatbild!
ja kaitina taadi jautaajum, tad neatbild!
Pēdējais labojis mrkashell - 11 Sep 2013, 22:25, kopā labots 1 reizi.
2 varianti - maini ECU attiecīgi, kāds pienākas 2.8, vai arī brauc pie kāda, kurš prot, ir tehnika, ar ko pāršūt degvielas kartes no 2.0 uz 2.8. Kā arī gaisa masas mērītāja diametrs ir lielāks 2.8, bet ar 2.0 GMM varēs arī pabraukt.
Viens jautājums neliek mieru!
Vai mainot dzinēju no 1.6 uz 1.8IS ir jāmaina arī pusasis un reduktors vai arī tie ir vienādi un ir paredzēti vienādām slodzēm? (ja pieņem, ka tie ir oriģinālie)
Un vai šāda dzinēja maiņa ir plug n' drift? (zinu, nevar īsti ar to 1.8is padriftot )
Vai mainot dzinēju no 1.6 uz 1.8IS ir jāmaina arī pusasis un reduktors vai arī tie ir vienādi un ir paredzēti vienādām slodzēm? (ja pieņem, ka tie ir oriģinālie)
Un vai šāda dzinēja maiņa ir plug n' drift? (zinu, nevar īsti ar to 1.8is padriftot )
reduktors un pusasis ir tādas pašas. Nekas tur nav jāmaina.
Nemācēšu pateikt vai nav tāpat kā no 1.8 pārejot uz 6 cilindru motoru jāmaina arī stabilizatora stienis, jo IS motoram tas ir nedaudz resnāks, kā 1.6, bet ja vajag, tad 5Ls un varu atdot.
Nemācēšu pateikt vai nav tāpat kā no 1.8 pārejot uz 6 cilindru motoru jāmaina arī stabilizatora stienis, jo IS motoram tas ir nedaudz resnāks, kā 1.6, bet ja vajag, tad 5Ls un varu atdot.
Pēdējais labojis zeltinsh - 12 Sep 2013, 12:49, kopā labots 1 reizi.
Super! Paldies par atbildi!
Tad jāsāk domāt, vai to darīt
Tad jāsāk domāt, vai to darīt
es personiigi liekot no 1.8 uz 2.5 atstaaju stabilizatora stieni no 1.8is tieshi taadeelj ka tas resnaaks:)
BMW_The Ultimate Repair Bill
gribetu uzinat kas ir vajadzigs lai parliktu 1.8is dzineju pret 2.5i dzineju 92g masinai un cik tas viss plus minus varetu izmaksat ?
dzinējs (ar apkarināmo, radiatoru), ews, kārba, kulise, kardāns, pusasis, darbs.
Atkarībā kas to dara, kā dara, pa cik iepērc dzinēju utml.
No pieredzes...swapojot no m52b20 uz b28 ~ 500-600 Ls (tai skaitā jaunas blīves, siksnas, šķidrumi gan dzinējam, gan kārbai)
No b28 uz m54b30 ne mazāk kā 1k Ls, neierēķinot šķidrumus, siksnas un n,shit.
Atkarībā kas to dara, kā dara, pa cik iepērc dzinēju utml.
No pieredzes...swapojot no m52b20 uz b28 ~ 500-600 Ls (tai skaitā jaunas blīves, siksnas, šķidrumi gan dzinējam, gan kārbai)
No b28 uz m54b30 ne mazāk kā 1k Ls, neierēķinot šķidrumus, siksnas un n,shit.
Sveiki. Varbūt kāds zinās mainot 1.8 dzinēju uz 2.5 ir mainījis dzinēja spilvenus. Vai vispār viņi pēc lieluma atšķirās?
mainot motoru nomaini arii spilvenus-vinjiem noteikti buus zhopa kad atskruuveesi valjaa....(iesaku njemt "corteco")
BMW_The Ultimate Repair Bill
šito te bieži nedzirdēsi, ka kāds saka ka jāmaina ari blīvslēgi uttSancix rakstīja:dzinējs (ar apkarināmo, radiatoru), ews, kārba, kulise, kardāns, pusasis, darbs.
Atkarībā kas to dara, kā dara, pa cik iepērc dzinēju utml.
No pieredzes...swapojot no m52b20 uz b28 ~ 500-600 Ls (tai skaitā jaunas blīves, siksnas, šķidrumi gan dzinējam, gan kārbai)
No b28 uz m54b30 ne mazāk kā 1k Ls, neierēķinot šķidrumus, siksnas un n,shit.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 107
- chevron_right