Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 40
- chevron_right
kas ar pedāļiem, sajūga mehanismu utt?Maa rakstīja:agris7 rakstīja:Uzrakstiet kāds visas komplektējošās daļas, kas nepieciešamas,lai nomainītu no automāta uz manuālo kārbu
P.S. rakstiet tie kuri to ir darījuši ,nevis tie kuri zin
kā arī iepriekšējās 30lpp nav konkretas infas
Danke
Kārba
Piespiedējdisks
spararats
sajugadisks ,labāk jaunu
kardāns visā garumā
mainijām čomam.
mož uz ātro ko piemirsu
ā jā aizmirsu par pedāļiem. tos arīvajag.agris7 rakstīja:kas ar pedāļiem, sajūga mehanismu utt?Maa rakstīja:agris7 rakstīja:Uzrakstiet kāds visas komplektējošās daļas, kas nepieciešamas,lai nomainītu no automāta uz manuālo kārbu
P.S. rakstiet tie kuri to ir darījuši ,nevis tie kuri zin
kā arī iepriekšējās 30lpp nav konkretas infas
Danke
Kārba
Piespiedējdisks
spararats
sajugadisks ,labāk jaunu
kardāns visā garumā
mainijām čomam.
mož uz ātro ko piemirsu
tur vēl caurulīte no kārbas uz sķidruma trauciņu
tas jau nāks reizē ārā ar pedāli .neaizmirsti paķert.
mēs likām Getrag kārbu no m4o uz m50b25 tomāta.
pačakarējamies jo tik vien kā bija uz bluķa pacelta.
vēl pilnai laimei paķer salona lai smuki būtu kloķi un drēbīti
mēs ņēmām no donora visu vareja paņemt ja ko aizmirsi
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
ok tas tagad skaidrs, tad vel kas lasiju 30lpp ar infu un ta ari neibraucu, man ir m50b20 kuru kārbu likt, lai braukšana auto būtu asaks, degvielas eknomija neinterese kurai ir īsāki pārnesumi
reduktora maiņa un tikaiagris7 rakstīja: ok tas tagad skaidrs, tad vel kas lasiju 30lpp ar infu un ta ari neibraucu, man ir m50b20 kuru kārbu likt, lai braukšana auto būtu asaks, degvielas eknomija neinterese kurai ir īsāki pārnesumi
vai custom kārba
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Labi,tad izmantoju kārbu kas paradzēta manam dzinējam bet tad kādu reduktoru man vajag lai varu panākt vēlamo efektu
4,44 visīsākais lkm ir, cēliens būs labs bet Max ātrums mazs un pa šoseju ar tādu braukt būs nāveagris7 rakstīja:Labi,tad izmantoju kārbu kas paradzēta manam dzinējam bet tad kādu reduktoru man vajag lai varu panākt vēlamo efektu
Ok itka pa šoseju ar japabrauc,kas tad butu optimālais variantsGaraisss rakstīja:4,44 visīsākais lkm ir, cēliens būs labs bet Max ātrums mazs un pa šoseju ar tādu braukt būs nāveagris7 rakstīja:Labi,tad izmantoju kārbu kas paradzēta manam dzinējam bet tad kādu reduktoru man vajag lai varu panākt vēlamo efektu
Ar 4.44 reduktoru tev būs jāuzsāk ar otro un tad jāslēdz uzreiz 5 nekāda labuma nebūs, kopējais 0-100 laiks būs vel sūdīgāks, jo nāksies slēgties pilnīgi nereāli. 100km/h apmēram būs 5k rmp un motors vienkārši izkusīs tālu braucot.agris7 rakstīja:Ok itka pa šoseju ar japabrauc,kas tad butu optimālais variantsGaraisss rakstīja:4,44 visīsākais lkm ir, cēliens būs labs bet Max ātrums mazs un pa šoseju ar tādu braukt būs nāveagris7 rakstīja:Labi,tad izmantoju kārbu kas paradzēta manam dzinējam bet tad kādu reduktoru man vajag lai varu panākt vēlamo efektu
Oriģināli divītim nāk 3.45 reduktors, ja gribi bišku ņiprāk, nu uzliec 3.73 vai 3.91 īsāku toč nē
Ok paldies kugiem par info sākšu bombardet šrotes
Pēdējā laikā, novēroju, ka kaut kas nav labi ar transmisiju, vismaz tā liekas. Tātad, taisot burnoutiņu viss ir OK, bet pēdējo reizi to darot, bija tā, ka apgriezieni ir, riepas negrižas, bet pēc tam, kas smaržo pēc sviluma, kā arī pārslēdzoties, sajūta, ka slīdot sajūgs nedaudz, kaut kur 2000km sajūgam viss bija OK. Kas varētu būt par vainu, un pie kā var griesties, lai novērstu šo. M52B28, 2,93 vienritenis.
tas tev sajūdziņš smaržoelvijs00 rakstīja:Pēdējā laikā, novēroju, ka kaut kas nav labi ar transmisiju, vismaz tā liekas. Tātad, taisot burnoutiņu viss ir OK, bet pēdējo reizi to darot, bija tā, ka apgriezieni ir, riepas negrižas, bet pēc tam, kas smaržo pēc sviluma, kā arī pārslēdzoties, sajūta, ka slīdot sajūgs nedaudz, kaut kur 2000km sajūgam viss bija OK. Kas varētu būt par vainu, un pie kā var griesties, lai novērstu šo. M52B28, 2,93 vienritenis.
Man ir e39 2.5tds automāts.
Un e36 2.5td, manuālis uz detaļām, respektīvi viss komplekts.
Interesējos ka nav tik viegli nomainīt tomātu uz manuālo, ķip kautkad ar vadības blokiem esot jādara, jālodē vai kkas.
Cik man izmaksātu kāda forumieša palīdzība, ja detaļas es visas sagādāju, un viņš visu saskrūvē?
Itkā pašam ir, kur to visy darīt, esmu darbojies ar citām detaļas maiņàm, bet ne ar kārbas, nu ķip ko nopietnu.
Ja kāds domā kamdēļ man tas viss vajadzīgs,tad tāpēc jo riebjas vecie automāti, un mašīna un motors ir ļoti labs, tā jau varētu pàrdot un nopirkt uzreiz manuāli.
Kāds varbūt var pakonsultēt?
Paldies :)
Un e36 2.5td, manuālis uz detaļām, respektīvi viss komplekts.
Interesējos ka nav tik viegli nomainīt tomātu uz manuālo, ķip kautkad ar vadības blokiem esot jādara, jālodē vai kkas.
Cik man izmaksātu kāda forumieša palīdzība, ja detaļas es visas sagādāju, un viņš visu saskrūvē?
Itkā pašam ir, kur to visy darīt, esmu darbojies ar citām detaļas maiņàm, bet ne ar kārbas, nu ķip ko nopietnu.
Ja kāds domā kamdēļ man tas viss vajadzīgs,tad tāpēc jo riebjas vecie automāti, un mašīna un motors ir ļoti labs, tā jau varētu pàrdot un nopirkt uzreiz manuāli.
Kāds varbūt var pakonsultēt?
Paldies :)
rudenko rakstīja:tas tev sajūdziņš smaržoelvijs00 rakstīja:Pēdējā laikā, novēroju, ka kaut kas nav labi ar transmisiju, vismaz tā liekas. Tātad, taisot burnoutiņu viss ir OK, bet pēdējo reizi to darot, bija tā, ka apgriezieni ir, riepas negrižas, bet pēc tam, kas smaržo pēc sviluma, kā arī pārslēdzoties, sajūta, ka slīdot sajūgs nedaudz, kaut kur 2000km sajūgam viss bija OK. Kas varētu būt par vainu, un pie kā var griesties, lai novērstu šo. M52B28, 2,93 vienritenis.
P.S. tikko braucu, un teiksim tā, 1 robā riepas netinās, kaut vai slapš ir, bet ka liek 2, 3, 4, 5 un uzspiež gāzīti, tad tahometrā no 2k ceļas uz augšu, kā braucot pa ledu, bet spidometrs paliek uz vietas un liekas, ka tās nav riepas, bet kas cits. Tas ir arī novērots pēc tā degumiņa, sajūgam.
tev slīd sajūgselvijs00 rakstīja:rudenko rakstīja:tas tev sajūdziņš smaržoelvijs00 rakstīja:Pēdējā laikā, novēroju, ka kaut kas nav labi ar transmisiju, vismaz tā liekas. Tātad, taisot burnoutiņu viss ir OK, bet pēdējo reizi to darot, bija tā, ka apgriezieni ir, riepas negrižas, bet pēc tam, kas smaržo pēc sviluma, kā arī pārslēdzoties, sajūta, ka slīdot sajūgs nedaudz, kaut kur 2000km sajūgam viss bija OK. Kas varētu būt par vainu, un pie kā var griesties, lai novērstu šo. M52B28, 2,93 vienritenis.
P.S. tikko braucu, un teiksim tā, 1 robā riepas netinās, kaut vai slapš ir, bet ka liek 2, 3, 4, 5 un uzspiež gāzīti, tad tahometrā no 2k ceļas uz augšu, kā braucot pa ledu, bet spidometrs paliek uz vietas un liekas, ka tās nav riepas, bet kas cits. Tas ir arī novērots pēc tā degumiņa, sajūgam.
Jāmaina sajūga disks, vai kas ?
ZB, visu laiku jainvestē...
OK, cik izmaksā uzstādīt jaunu sajūga komplektu, + vienmasu spararatu uzlikt un ar visu darbu ? Un lai labi tur!
OK, cik izmaksā uzstādīt jaunu sajūga komplektu, + vienmasu spararatu uzlikt un ar visu darbu ? Un lai labi tur!
ja maini maini visu sajugu- kurvi -izspiedej-gultni rupji sakot detalaas tev aizies 200e darbs ka nu kur....elvijs00 rakstīja:ZB, visu laiku jainvestē...
OK, cik izmaksā uzstādīt jaunu sajūga komplektu, + vienmasu spararatu uzlikt un ar visu darbu ? Un lai labi tur!
Nebaidi cilvēku, tik daudz nebūs... Protams, ja esi sakarīgs un māki sameklēt detaļas par normālām cenām nevis par kosmosu.
Nomaiņa pie manis, 50eur.
Nomaiņa pie manis, 50eur.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 40
- chevron_right