Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 107
- chevron_right
ramyrez rakstīja:mainot motoru nomaini arii spilvenus-vinjiem noteikti buus zhopa kad atskruuveesi valjaa....(iesaku njemt "corteco")
Nu ir tā ka man mainot motoru ir atstāti vecie spilveni un apakšā paliktas šaibas lai būtu augstāk, jo savādāk skartos motors pie stieņa. Nu varbūt zin vai spilveni no 2.5 ir lielaki?... jo tie kas man stāv ir normālā stāvoklī, es nezinu vai mainīt spilvenus vai darīt kko ar stieni, jo skatē pilnīgi loģiski man izčakarēja šaibas zem spilveniem.
Par kuru stieni Tu runā? Stabilizatora ? To vajag no 6 cil. Dzinēja.
jep par stabilizātora stieni. nu tad domā es varu atstāt tos pašus spilvenus un mainīt tikai stieni vai arī tie atšķirās no 1.8 spilveniem?
man bija 1.8-es ieswapoju iekshaa 2.5 un uzliku spilvenu peec kataloga no 2.5 un motors nekaadam raamim klaat neskaraas-shodien tehniskajaa inspektoors baigi ciitiigi mekleeja shaibas man-bet man taadu navelviic rakstīja:ramyrez rakstīja:mainot motoru nomaini arii spilvenus-vinjiem noteikti buus zhopa kad atskruuveesi valjaa....(iesaku njemt "corteco")
Nu ir tā ka man mainot motoru ir atstāti vecie spilveni un apakšā paliktas šaibas lai būtu augstāk, jo savādāk skartos motors pie stieņa. Nu varbūt zin vai spilveni no 2.5 ir lielaki?... jo tie kas man stāv ir normālā stāvoklī, es nezinu vai mainīt spilvenus vai darīt kko ar stieni, jo skatē pilnīgi loģiski man izčakarēja šaibas zem spilveniem.
un stieni speciaali atstaaju no 1.8 is jo tas ir resnaaks(taatad labaaks kaa 2.5-un nekas mnanestriikeejas un neatduras
BMW_The Ultimate Repair Bill
Paldies par padomu, meiģināšu tad sākumā spilvenus nomainīt
vīri, nepieciešama jūsu palīdzība.
nevaru sagaidīt, kad varēšu ātrāk tomātnemotoru raut laukā, bet pirmstam jāatbrīvojas no otras bunžas, atstājot tik nepieciešamo m52b28 swapam..
stāsts ir tāds - jaunajai kupejai ir m44b16 tomāts, 97. gads,tanī tiks swapots m52b28, toties vecajā bunžā ir m50tub20. interesē, cik daudz no tā m50 motora derēs m52b28? reduktoru likšu S 3,45, no vecās bunžas tāpēc bija doma arī getragu no tā m50b20 paņemt.. kas vēl no 2.0 motora apkarināmā derētu uz 2.8? tas motors tāpat nevienam nav īsti vajadzīgs, tāpēc gribētos derīgās daļas atstāt
un pats aktuālākais - ja es pērku m52b28, tad man viņu vajag tikai ar motortelpas pravodku ņemt? par cik šitam tomātam arī ir EWS.. nedaudz izmisums, googlējos, cik laiks atļauj, bet pie skaidrības neesmu ticis, taču gribētos ātrāk tikt vaļā no visa liekā, lai var iepirkt 2.8 motoru ar nepieciešamo komplektāciju un likt iekšā..
ceru, ka kaut cik sakarīgi izteicos
nevaru sagaidīt, kad varēšu ātrāk tomātnemotoru raut laukā, bet pirmstam jāatbrīvojas no otras bunžas, atstājot tik nepieciešamo m52b28 swapam..
stāsts ir tāds - jaunajai kupejai ir m44b16 tomāts, 97. gads,tanī tiks swapots m52b28, toties vecajā bunžā ir m50tub20. interesē, cik daudz no tā m50 motora derēs m52b28? reduktoru likšu S 3,45, no vecās bunžas tāpēc bija doma arī getragu no tā m50b20 paņemt.. kas vēl no 2.0 motora apkarināmā derētu uz 2.8? tas motors tāpat nevienam nav īsti vajadzīgs, tāpēc gribētos derīgās daļas atstāt
un pats aktuālākais - ja es pērku m52b28, tad man viņu vajag tikai ar motortelpas pravodku ņemt? par cik šitam tomātam arī ir EWS.. nedaudz izmisums, googlējos, cik laiks atļauj, bet pie skaidrības neesmu ticis, taču gribētos ātrāk tikt vaļā no visa liekā, lai var iepirkt 2.8 motoru ar nepieciešamo komplektāciju un likt iekšā..
ceru, ka kaut cik sakarīgi izteicos
Lielos vilcienos šādi.
No 6 cilindru bundžas ņem aizmugurējo tiltu (brzmzes/suporti utml.)
Paņem kulisi kārbai.
Iepērc jauno m52b28 dzinēju komplektā (it kā vari bez ģeneratora utml., bet labāk ņem ar visu apkarināmo)
Savā bundžā izmet to nemotoru ārā, ieliec m52b28 (ar visu ews utml. jo tas ir piešūts dzinēja vadībai, no tā 2.0 nederēs)
Vēl no 6 cilindru dzinēju paņem radiatoru.
Pa lielam ļoti elementāri veicams swaps.
Ja liksi getrag kārbu tad kardāns paliek Tavs, ja liksi ZF tad jāmeklē Tev būs ZF kulise/kardāns, vai vismaz tā pirmā daļa.
Ja kādi jautājumi, met PM, nekas sarežģits.
No 6 cilindru bundžas ņem aizmugurējo tiltu (brzmzes/suporti utml.)
Paņem kulisi kārbai.
Iepērc jauno m52b28 dzinēju komplektā (it kā vari bez ģeneratora utml., bet labāk ņem ar visu apkarināmo)
Savā bundžā izmet to nemotoru ārā, ieliec m52b28 (ar visu ews utml. jo tas ir piešūts dzinēja vadībai, no tā 2.0 nederēs)
Vēl no 6 cilindru dzinēju paņem radiatoru.
Pa lielam ļoti elementāri veicams swaps.
Ja liksi getrag kārbu tad kardāns paliek Tavs, ja liksi ZF tad jāmeklē Tev būs ZF kulise/kardāns, vai vismaz tā pirmā daļa.
Ja kādi jautājumi, met PM, nekas sarežģits.
paldies Tev, ko vajadzēja, noskaidroju!
sancix ar ko atšķiras 4cyl radiatori no 6cyl radiatoriem?
You can swap everything over from the 6cylinder for your cooling system. The 4cylinder setup will work, but not with the 4cylinder electric fan assembly. When using the 4 cylinder radiator, the lower hose will work from either the 4 or 6 cylinder but the top hose from the 6cylinder must be used and cut to size. You can also have a custom hose made from silicone or aluminum.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
nu hvz, dzīvē vienīgā vērā ņemamā atšķirība radiatoriem ir auto ar kond./bez un manuālis/automāts.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Iespējams man nav taisnība
Bet ja stāv 6 cilindru radiators, noteikti liktu to.
Bet ja stāv 6 cilindru radiators, noteikti liktu to.
Lielie radiatori ir identiski-sawam kad taisiiju swapu tad veel besijos kad jaunu radiatoru pirku prieksh 1.8is bet beigaas nonjemot no donora 2.5-konstateeju kad tie ir identiski....iepluudes kolektoru liec no m50 motora
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ir pāris jautājumi, par cik nekur forumā neatradu. sakarā ar m50b28 strokeri
Kas ir vajadzīgs, lai no m50b25 uzbūvētu m50b28 strokeri ?
Kas notiek ar vadību, paliek tā pati, vai jāliek mappings ?
Un reāli cik tādam strokerim beigās salasās zs/nm ?
Kas ir vajadzīgs, lai no m50b25 uzbūvētu m50b28 strokeri ?
Kas notiek ar vadību, paliek tā pati, vai jāliek mappings ?
Un reāli cik tādam strokerim beigās salasās zs/nm ?
tiesi taa, reali tas pats radiators ir gan 4 cil gan 6 cil dzinejam. vispar ir radiatoriem atskiriba vel ar trubinjam kuras parplust no vienas puses uz otru, ir biezakas kuram cauri gaaja makaronveidigi silikona drankji, kas kjipa palidzeja skidrumam parplust no vienas puses uz otru (sen jau noteikti ir sabirushi un tikai aizblokjee dzeses sistemu) un tad ir mazliet saurakas trubinjas bet vairak.he9600 rakstīja:nu hvz, dzīvē vienīgā vērā ņemamā atšķirība radiatoriem ir auto ar kond./bez un manuālis/automāts.
nu tas taa lielu lomu nespelee atskiriibaas
...
b28 kloķene/klaņi/virzuļi.sigais rakstīja:Ir pāris jautājumi, par cik nekur forumā neatradu. sakarā ar m50b28 strokeri
Kas ir vajadzīgs, lai no m50b25 uzbūvētu m50b28 strokeri ?
Kas notiek ar vadību, paliek tā pati, vai jāliek mappings ?
Un reāli cik tādam strokerim beigās salasās zs/nm ?
vadība var palikt tā paša, bet lai iegūtu rezultātu vajadzēs čipot.
par zigiem - ja pieņemam, ka stockam tiešām ir tie 192zs , tad ar visu remappingu b28 būs max 210-125zs, ja gribi vairāk, jālien galvā un jādomā par sadalenēm.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kā ar sadalēnēm no m50b20, esu dzirdējis ka ir labāk, bet tas tā pa ausu galam :)
no ka vispār tādam strokerim liek sadalenes ?
no ka vispār tādam strokerim liek sadalenes ?
m3 USA
bet m54b30 iepludene pamataa ir tada pati kaa m3 usa, niecigas atskiribas, tik janogriez vanosa sazobe pa kadiem 5mm iisaka
bet m54b30 iepludene pamataa ir tada pati kaa m3 usa, niecigas atskiribas, tik janogriez vanosa sazobe pa kadiem 5mm iisaka
...
Interesē mainīt m52b28 sprauslas uz kaut ko labāku. Kādi ir ieteikumi, un vai sprauslas neder, piemēram, no kāda e39 3.5-4.4 dzinēja?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 107
- chevron_right