Viss par sēdinājumu un atsperēm

yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
tad sanāk ka tas siikais ir gudrāks par BMW inžinieriem un pateica ka m3 nihuja nevadās? :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
M3 ne tikai atbalsti atšķiras. Ja saliek visu M3 tipa bukses'n'šit, tad jau vajadzētu būt ok.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Attēls
tās bukses jau ar tur nosacīti atšķiras. ir jau tikai 3 veidi. parastās ar tukšajiem vidiem. parastās pilditās un ekscentriskās. un pēdejās divas var nākt arī ne uz m3 bet arī uz sporta piekarēm. Līdz 96. gadam nāk ekscentriskās un pēctam jau parastās pildītās.

Kas tad vēl tur tik ļoti vairs atšķiras?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pēc idejas, ja saliek M3 plauktus, ekscentriskos amortizatoru atbalstus, tad jau vajadzētu būt ok. Vienkārši liela daļa saliek tikai ekscentriskos atbalstus un mūrē ielas. Cik dzirdēts, vadība nav tik laba, kā stock'am.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
nu tikai pliki ekscentriskie atbalsti cik saprotu ratu pagāž minimāli \/ nevis /\. Laikam lai neēstu rata iekšmalu zemākiem auto. Tapēc pieļauju ka daži dabū to nepareizo efektu ja piekarē nekas cits nav darīts.
Ekscentriskā plaukta bukse liekas ka dod līdzīgu efektu kā m3 plaukts.
Profila bilde
barons
Ziņojumi: 559
Pievienojies: 11 Mai 2013, 16:57
Braucu ar: Big Bang Chevy
Atrašanās vieta: pludmalē ar kokteili rokā
Reputācija: 5
 
Atļaušos ierakstīt šeit, jo tēma +/- salīmējas ar sēdināšanu.

Tātad, cik nu man zināms, sēdinot auto ir visnotaļ ieteicams uzlikt aizmugurē amīšiem glāzēm tās pastiprinošās plāksnītes. Ja es plānoju likt aimugurē glāžu atsaiti, tad tās vienalga vajadzētu, jeb tādā gadījumā atsaite pilda to pašu plāksnīšu uzdevumu? Skatos uz 933 Motorsport izstrādājumu aizmugurei. :rolleyes:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ar atsaiti pietiek. Ja atsaiti neliksi, tad vēlams plāksnes likt.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
Ja liec atsaiti tad nepieciešams.
whitewater
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 03 Jūn 2013, 11:06
Ja man ir kompots, gribu niknākus bremžu diskus un suportus! Vai man viņi derēs no m3 3.2l? :)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Priekšā vari uzlikt E46 3.0D suportus un diskus, būs tāda paša izmēra bremzes, kā E36 M3 3.2L. Par aizmuguri nemāku teikt, jo tomēr E30 tilts kompotam aizmugurē. Ņem vērā, ka, uzliekot E46 3.0D pr. bremzes, mazākus par R17 diskus neuzliksi.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
nau tur viss tik vienkarshi ar tam bremzem. m3 evo bremzem vajadzes ari pashu granatu ar visu turosho roku
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tieši M3 bremžu sistēmu būs diez gan lielas čakars uzlikt, tas tiesa.., tāpēc piedāvāju E46 risinājumu :)
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Būšu kā parasti riebīgs :lol: ieteiktu esošo sistēmu savest kārtībām nevis te ar slapjajiem sapņiem nodarboties. Nav tam e36 tās bremzes nemaz tik sūdīgas. Nu jā protams kārtīgi diski un kluči ir pus e36 cenā ja ne visa cenā. Tapēc ir jāsāk runāt par m3 :gigigi: plus vēl visticamāk ka kompakts ir 316 tā kā bremzes tāpat var uzlabot ņemot no nākošajiem modeļiem.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
dogMa rakstīja:Tieši M3 bremžu sistēmu būs diez gan lielas čakars uzlikt, tas tiesa.., tāpēc piedāvāju E46 risinājumu :)
es to teicu autoram, kursh jautaja. tavu domu gajienu jau sapratu ;)
yanks rakstīja:Būšu kā parasti riebīgs :lol: ieteiktu esošo sistēmu savest kārtībām nevis te ar slapjajiem sapņiem nodarboties. Nav tam e36 tās bremzes nemaz tik sūdīgas. Nu jā protams kārtīgi diski un kluči ir pus e36 cenā ja ne visa cenā. Tapēc ir jāsāk runāt par m3 :gigigi: plus vēl visticamāk ka kompakts ir 316 tā kā bremzes tāpat var uzlabot ņemot no nākošajiem modeļiem.
kapec slapjajiem sapnjiem? es sev sobrid lieku m3 bremzes, un nau tas process nemaz tik loti dargs, un nekas neiespejams ar tas nau. ;)
un ari labi bremzu diski nau ne tuvu pus auto vertibai :drink:
...
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Tas koments jau ar nebija domāts Tev ;) Pirmais koments forumā+kaut kas par M3 = salpjš sapnis :lol:

Nu mans aprēķins jau nebeidzās diskos ;) es rēķinu ja maina visus diskus+visus klučus un arī bremžu lokus. Piemēram, ebc sarkanie kluči jau vien 90 ls maksāja abiem tiltiem.

Un nav jau tā ka nopērkot lietotu m3 bremžu komplektu var nesavajadzeties gan pašus dieskus kan klučus.
Nesaku jau ar ka tas ir kas neiespējams. Kā teica vienā vecā filmā-neiespējami ir iedirst apaļai istabai stūrī :D
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
yanks rakstīja:Būšu kā parasti riebīgs :lol: ieteiktu esošo sistēmu savest kārtībām nevis te ar slapjajiem sapņiem nodarboties. Nav tam e36 tās bremzes nemaz tik sūdīgas. Nu jā protams kārtīgi diski un kluči ir pus e36 cenā ja ne visa cenā. Tapēc ir jāsāk runāt par m3 :gigigi: plus vēl visticamāk ka kompakts ir 316 tā kā bremzes tāpat var uzlabot ņemot no nākošajiem modeļiem.
stock 328 bremzes ar jau palietotiem (atlikums apmēram puse, diski labi) ferodo sarkanajiem klučiem - piecu minūšu laikā strauji 190km/h līdz 90 sabremzējos 3 reizes (nebija iespējams apdzīt, bij jāiespraucas starp auto kolonnā), cetrutajā reizē no 160km/h līdz 0 bremzes jau kā žigulim, ja atkal būtu priekšā auto un būtu jāiespraucas kolonnā, tad būtu kādam iepūtis pakaļā noteikti. Aizm bremzēm pilnīgi po, priekšas bremzes pārkarsētas. šogad priekšā būs e46 330 noname, aizmugurē atstāšu stock (tik varbūt jāpaprovē kādi ebc kluči), redzēs kas būs. Viss atkarīgs no ekpluatācijas apstākļiem, ja mīl atvilkt un ik pa laikam auto iedzīt trasē, tad noteikti stock b28 bremzes nav nekāda dieva dāvana.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
whitewater
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 03 Jūn 2013, 11:06
yanks rakstīja:Būšu kā parasti riebīgs :lol: ieteiktu esošo sistēmu savest kārtībām nevis te ar slapjajiem sapņiem nodarboties. Nav tam e36 tās bremzes nemaz tik sūdīgas. Nu jā protams kārtīgi diski un kluči ir pus e36 cenā ja ne visa cenā. Tapēc ir jāsāk runāt par m3 :gigigi: plus vēl visticamāk ka kompakts ir 316 tā kā bremzes tāpat var uzlabot ņemot no nākošajiem modeļiem.
Sapnis nemaz nav tik slapjš. :D
Nu es jau zināju, ka kādam gribēsies uzpļūtīt. Ar r17 nav problēma.
Kompots nav 316, bet motors tomēr b28. :D
whitewater
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 03 Jūn 2013, 11:06
Armando rakstīja:nau tur viss tik vienkarshi ar tam bremzem. m3 evo bremzem vajadzes ari pashu granatu ar visu turosho roku
Piemeram, ja es prieksha lieku stoikas pilna zbora, ari zhopnjiks?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Lai uzliktu veiksmīgi M3 bremzes, tad jāliek arī M3 stupicas.
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
e46 3.0d bik brake komplekts kardina ar cenu..bet tur viss der 1:1? vai vajag kkaadus flanchus pakaviem/suportiem? kas ar TA?
edit: nekas cits nav jamaina? kas ar vakumniku?