Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Iemesls maiņai uz kaut ko labāku? Jāsāk ar gaisa plūsmas ''tūningu'', jo gaisa padeve ir tā, kas regulē to cik daudz degvielu pūst iekšā.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pilnīgi nekāda jēga mainīt sprauslas. Sprauslām tāpat ir rezerve.
Kāds būtu iemesls mainīt sprauslas? Ieteiktu no sākuma esošās atjaunot, satīrīt.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Tieši tā. Daudzi pat turbo projektiem nemaina sprauslas uz ko niknāku. :gigigi:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 
Armando rakstīja:m3 USA ;)
bet m54b30 iepludene pamataa ir tada pati kaa m3 usa, niecigas atskiribas, tik janogriez vanosa sazobe pa kadiem 5mm iisaka
Nu jā bet kā vienu tā otru nav nemaz tik viegli atrast.... ;) , hp gains minemāls ja grib pa smuko nevis vnk iemest sadalenes kāposts b28 cenā aiziet gumums max 10-15hp uz rpm galu un pazaudēta grieze zemos rpm., vispaŗ patīkk LV kosmonauti pliku sadaleni no m54b30 grib notirgot par 1/4 no motora vērtības...., US forumos pa kapeikām viņas iet tā pat kā m3 us sadalenes 200-300 dolāri, šiet protams tā ir ekstra,bagātā valstī dzīvojam ... :D
e36
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
vīri, tīri intereses pēc - ja ir nemotors ar ews, tad metot iekšā m50tub20( garāžā stāv, un kādam brīdim derētu, parcik nemotoram galvas blīve beigta.. ), kam nav ews, sanāk tik motortelpas pravodku un kompi mainīt, un ews paliek, vai arī tā tas nenotiek? šoreiz interesē tik elektrības lietas. lasīju šito topiku, bet pie atbildēm netiku..
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
m50 vadības bloks nav sajūgts ar EWS, tā kā viņam ir pilnīgi pohuj vai tu to savu EWS atstāj ravē laukā vai piekarini pie atpakaļskata spoguļa
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
paldies :super:
Profila bilde
ivars555
Ziņojumi: 68
Pievienojies: 30 Mai 2013, 21:17
Braucu ar: e36 325i Saloon
Sveicinati visiem!Apnika nemties ar veco motoru izdeviba ir ielikt BMW e36 3.2 m3 evo motoru,bet gribeju jums pajautat ko man vajadzetu vel iznemot motoru un karbu?Man pasam ir BMW e36 325i Vanos
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
vadība, kardāns, reduktors, aizmugures pusrāmis, pusasis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
ivars555
Ziņojumi: 68
Pievienojies: 30 Mai 2013, 21:17
Braucu ar: e36 325i Saloon
Jānis.P rakstīja:vadība, kardāns, reduktors, aizmugures pusrāmis, pusasis.
Es domaju ka tikai motors un karba janomaina,bet baigi daudz vel detalas jamaina
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Kā arī būs jādomā risinājums ar dzesēšanas sistēmu. Pieļauju, ka ne tikai. 3.2 motoru nemaz nav tik vienkārši iekabināt.
Profila bilde
Patins
Ziņojumi: 568
Pievienojies: 15 Sep 2012, 10:43
Braucu ar: 328 melnu sedanu
Interesē Rīgas cipari motora maiņai, no m50b20 uz mb52b28 vai m52b25.... Interese realas summas, ja aizvedu motora swapu un visu parliek, savelk pravodku utt. Un summa ja aizvedu jau ieliktu tikai jasavelk pravodka!
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Precīzi nepateikšu, bet domāju ka 100 Ls pārlikt dzinēju, 50 Ls savilkt vadus.
Tiesa pie šāda swapa ir arī visādi sīkumi utml. (protams ja grib pa smuko salikt)
dex2
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 01 Sep 2011, 12:07
Sveiki! Interesē swaps. E36 - 325 iesvapot M62B44 vai M60B40. Kādas varētu būt izmaksas (viss nepieciešamais* plus darbs?) Reāls haltūras piedāvājums :super:
Ūdens aku urbšana (dziļurbumu) veikšana, mājas ūdensapgādei,siltumsūkņiem - visā Latvijas teritorijā. Mūsu rīcībā pieci urbšanas agregāti! Uzstādam ūdens spices laistīšanai, ūdensapgādei Rīgā. raj T. 27555009 http://www.udensapgade.lv/lv/udens-spices/
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Vel par V8 tēmu runājot, kas par lietu ka ar V8 nevar skati iziet? Vienkārši nesaprotu kapēc. Dzirdēts ka vakumņiks bremzēm jāpārvieto, jo citādāk V8 nevar ielikt. Tās liekas muļķības, jo ir redzētas bildītes netā kur ir e36 ar V8 un vakumņiks tur nav pārvietots.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
ivars555 rakstīja:
Jānis.P rakstīja:vadība, kardāns, reduktors, aizmugures pusrāmis, pusasis.
Es domaju ka tikai motors un karba janomaina,bet baigi daudz vel detalas jamaina
pareizi jau ari domaji. ir taa ka m3 evo naak savadaks pusramis aizmuguree, pusasis, ritosais, reduktors utt, bet tev ne obligati tas ir jamaina. nomaini motoru, uzliec karbu, sataisi mix ar klardanu un brauc laimigs. vari nomainit reduktoram ienakosho flanci, pirmstam vismas parbaudi ar kadu Nm vins ir pieskruvets, lai pecak neraditu papildus spiedienu pirmo gultni (atrak gultnis nobeigsies), tad vares izmantot evo kardanu, iespejams tik bus japaspelejas ar garumu bik (tas jadara pie pasha gala izgriezot kardana flanci, nevis kkur pa vidu) vai ari no esoshaa kardana panjem galu un piemetini pie evo kardana.
protams vadiba ari jamaina un pakjer pie reizes spido ari ;)
...
Profila bilde
Hiperaktīvais
Ziņojumi: 788
Pievienojies: 21 Sep 2013, 17:11
Braucu ar: Sievu un Dēlu.
Patins rakstīja:Interesē Rīgas cipari motora maiņai, no m50b20 uz mb52b28 vai m52b25.... Interese realas summas, ja aizvedu motora swapu un visu parliek, savelk pravodku utt. Un summa ja aizvedu jau ieliktu tikai jasavelk pravodka!

varu ieteikt ķegumā par 40 latiem iecels un ja gribi lai saslēdz visu vel tad aptuveni uz nepilnu 100. savējam nesen cēlu ārā un iekšā + visu savienoju :hahaha:
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora :D

Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
dex2
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 01 Sep 2011, 12:07
Jānis.P rakstīja:Vel par V8 tēmu runājot, kas par lietu ka ar V8 nevar skati iziet? Vienkārši nesaprotu kapēc. Dzirdēts ka vakumņiks bremzēm jāpārvieto, jo citādāk V8 nevar ielikt. Tās liekas muļķības, jo ir redzētas bildītes netā kur ir e36 ar V8 un vakumņiks tur nav pārvietots.
Vienkārši nevar iztiet TA - un jasamierinās! Kamēr tev nav Alpina B8 tehniskā pase :lol:
Attēls
Attēls
Ūdens aku urbšana (dziļurbumu) veikšana, mājas ūdensapgādei,siltumsūkņiem - visā Latvijas teritorijā. Mūsu rīcībā pieci urbšanas agregāti! Uzstādam ūdens spices laistīšanai, ūdensapgādei Rīgā. raj T. 27555009 http://www.udensapgade.lv/lv/udens-spices/
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Drīzāk tas kopā sanāk pārāk dārgs pasākums, lai kāds to darītu.
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
peec motora mainjas nestraadaa vairs ASC-reduktors vecais palika-kaads princips darbiibai?-drosele vai reduktors?
BMW_The Ultimate Repair Bill