dogMa's 328i coupé..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 130
- chevron_right
1.8is.RENIO rakstīja:Tad tev donors ir kāds 1.8?
Paldies :) Lai jau izskatās, bet galvenais, lai pilda funkcijuerda rakstīja:Izskatās pēc nopakotām kanalizācijas trubām!
Cepuri nost par apņemšanos un paveikto! !
Jaa, es arii kaut ko taadu vareetu dariit, bet tikai ar vadiem nemties tochna negribeetu, nevaru ciest vadus.
Bet nu kopumaa baigi raiti tev iet uz priekshu, malacis!
Bet nu kopumaa baigi raiti tev iet uz priekshu, malacis!
Ā, un šodien beidzot salodēti vadi pie HK pastiprinātāja, kā arī tas notestēts - viss skan, izņemot mazos pīkstuļus Ļoti jautri, kad nav shēmu
Ja saņemšos, rīt jāiztīra iekšiene, jāieliek paklājs, no marihuāna jāsavāc lielais panelis un jāliek kopā salons, jo salona darbi (zem plastmasiem) pabeigti
Rīt cerams ieķersies reikas saļņiki, lai reiku var salasīt un nostutēt uz riepām, lai var vizināties pa pagalmu
Praktiski tagad lielākie darbi, kas palikuši:
- pārlasīt motoru;
- nokrāsot
Ja saņemšos, rīt jāiztīra iekšiene, jāieliek paklājs, no marihuāna jāsavāc lielais panelis un jāliek kopā salons, jo salona darbi (zem plastmasiem) pabeigti
Rīt cerams ieķersies reikas saļņiki, lai reiku var salasīt un nostutēt uz riepām, lai var vizināties pa pagalmu
Praktiski tagad lielākie darbi, kas palikuši:
- pārlasīt motoru;
- nokrāsot
Es tajos vados jau 15 reizes būtu pakāries un autiņu nosvilinājis...
dogMa - neatlaid!
dogMa - neatlaid!
par elektroshēmām - meklē e36 ETM - iekš pirātu līča bija pilnā versija.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Zini, kad izej tam cauri vienreiz, vairs neliekas nekas traks :) Bet, kad sākumā palīdzēju bakstīt, galva uz visām pusēm griezāsmarux rakstīja:Es tajos vados jau 15 reizes būtu pakāries un autiņu nosvilinājis...
dogMa - neatlaid!
he9600 rakstīja:par elektroshēmām - meklē e36 ETM - iekš pirātu līča bija pilnā versija.
viss medz but pirmo reizi
Izpisa mani pārbūves saskaņošanā
tas nozīmē ko? ka pārbūve netika akceptēta un viss darbs vējā vai arī tomēr izdevās kko sabīdīt un viss būs bumbās!
coupe 2.8
Pagaidām neizdevās saskaņot, jo redzot tam, kam jāskaitās kuzavs (jaunā), tagad jau skaitās mašīna, bet kurai bija jāskaitās mašīnai, tagad ir kuzavs Sanāk tagad raut nost abus tiltus, stūres iekārtu, tad vēlreiz jāsauc salīdzinātāji Kad zvanīju un interesējos, neko tādu neteica, bet, nu, kā ir, tā ir.. Tīri juridiski nevarot sakārtot to visu.
M, vadi vadi, elektrība arī jāravē ārā?
uj bāc, tev nepaveicās
nu bļin tas inspektors tad jau a auns ja jau viņam visu parādīji un pastāstīji kas un kā ir,grūti viņam ieķeksēt,ka viss bumbās!dogMa rakstīja:Pagaidām neizdevās saskaņot, jo redzot tam, kam jāskaitās kuzavs (jaunā), tagad jau skaitās mašīna, bet kurai bija jāskaitās mašīnai, tagad ir kuzavs Sanāk tagad raut nost abus tiltus, stūres iekārtu, tad vēlreiz jāsauc salīdzinātāji Kad zvanīju un interesējos, neko tādu neteica, bet, nu, kā ir, tā ir.. Tīri juridiski nevarot sakārtot to visu.
coupe 2.8
Njāā, viņiem nekad viss nepatiks un atradīs kasjakus..dogMa rakstīja:Pagaidām neizdevās saskaņot, jo redzot tam, kam jāskaitās kuzavs (jaunā), tagad jau skaitās mašīna, bet kurai bija jāskaitās mašīnai, tagad ir kuzavs Sanāk tagad raut nost abus tiltus, stūres iekārtu, tad vēlreiz jāsauc salīdzinātāji Kad zvanīju un interesējos, neko tādu neteica, bet, nu, kā ir, tā ir.. Tīri juridiski nevarot sakārtot to visu.
Ja labi grib, visu var saskaņot, ja tu pareizo naudas summu gar acīm novicinātu visi visu sadarītu, bet nu ....
Bet gan jau paveiksies un viss bus bummbāās!!
Nē, paldies dievam vadi nav jāvelk ārā :)
Nekas cits neatliks, kā noravēt abus tiltus un stūres iekārtu. Stulbākais tas, ka atkārtoti jāmaksā 44Ls.
Pašam inspektoram ne silts, ne auksts, jo bildes un protokoli iet uz citu iestādi, kur arī tiek pieņemts lēmums, bet tādā ziņā arī nesaprotu, ko tur piesieties
Nekas cits neatliks, kā noravēt abus tiltus un stūres iekārtu. Stulbākais tas, ka atkārtoti jāmaksā 44Ls.
Pašam inspektoram ne silts, ne auksts, jo bildes un protokoli iet uz citu iestādi, kur arī tiek pieņemts lēmums, bet tādā ziņā arī nesaprotu, ko tur piesieties
musu jauka LR birokratija
Tieši tā, čakarēs, kamēr būsi samaksājis viņiem vēlamo summiņu par papīriem tā ir visur, kur vajag kārtot papīrus, sūta tik no vienas iestādes uz otru un par katru lapeli nokāš piķi un beigās izrādās, ka kkas tpt nav labi
Noriebušies viņi ar savām gudrībām, paskaties vai pēc likumiem vai tur tiešām tā ir un vai to nevar apiet. ?
prieks skatities un verot ka darbi attistaas!!! ja man butu tas jadara, ari bez vilcinashanas daritu tiesi to pashu, parliktu visu auto. loti gaidu iznakumu
ps sudigi ka tie birokrati ta izdarija, bet ar sarezgijumiem jarekinaas. bez tiem neiztikt nekadigi
ps sudigi ka tie birokrati ta izdarija, bet ar sarezgijumiem jarekinaas. bez tiem neiztikt nekadigi
...
Šodien no Hoodija saņemta atpakaļ kloķa ādiņa! Bija angļu varianta, bet pārtapa pa savējo
Kā arī, beidzot pieķērāmies motoram.. Jaucot ārā, viss noritēja ļoti labi. Mazgāšanas darbi rīt/parīt noritēs nepajokam
Lieki pieminēt, ka motoram eļļas un tosola kanāli dzīvoja kopā :kefīrs: Bet tāpēc arī tiek pārlasīts..
Plānos ietilpst:
- pārbaudīt/noslīpēt galvu un bloku;
- nomainīt šāles;
- nomainīt vārstu saļņikus;
- pietrīt vārstus;
- iztīrīt visus eļļas, tosola kanālus;
- nomainīt abus kloķenes saļņikus;
- nomainīt priekšējā/aizmugurējā vāka blīves;
- nomainīt kartera blīvi;
- galvas blīve;
- nosvērt virzuļus un klaņus, un iespējams nobalansēt kloķeni (bez diezvai);
- nomainīt gredzenus, bet arī diezvai;
- m20 spararats, sajūgs etc.
Priecē, ka visas ķēdes sliedes kā jaunas, izskatās, ka galva nekad nav ņemta nost, jo vieta, kur slīpēt vēl ir atliektiem galiem :) t.i., izskatās diezgan svaigs, bet jau dabūjis kefīru
Lab, šis viss tā priekš manis, bet īsāk sakot, praktiski kapitālais motoriņam
P.S. Šis nav man vecais dzinējs. Nav ko turēt sveci zem pūra - šis ir 97. gada 2.8 motorīts, nācis no e38.
Lielais paldies siikajam par padomiem
Kā arī, beidzot pieķērāmies motoram.. Jaucot ārā, viss noritēja ļoti labi. Mazgāšanas darbi rīt/parīt noritēs nepajokam
Lieki pieminēt, ka motoram eļļas un tosola kanāli dzīvoja kopā :kefīrs: Bet tāpēc arī tiek pārlasīts..
Plānos ietilpst:
- pārbaudīt/noslīpēt galvu un bloku;
- nomainīt šāles;
- nomainīt vārstu saļņikus;
- pietrīt vārstus;
- iztīrīt visus eļļas, tosola kanālus;
- nomainīt abus kloķenes saļņikus;
- nomainīt priekšējā/aizmugurējā vāka blīves;
- nomainīt kartera blīvi;
- galvas blīve;
- nosvērt virzuļus un klaņus, un iespējams nobalansēt kloķeni (bez diezvai);
- nomainīt gredzenus, bet arī diezvai;
- m20 spararats, sajūgs etc.
Priecē, ka visas ķēdes sliedes kā jaunas, izskatās, ka galva nekad nav ņemta nost, jo vieta, kur slīpēt vēl ir atliektiem galiem :) t.i., izskatās diezgan svaigs, bet jau dabūjis kefīru
Lab, šis viss tā priekš manis, bet īsāk sakot, praktiski kapitālais motoriņam
P.S. Šis nav man vecais dzinējs. Nav ko turēt sveci zem pūra - šis ir 97. gada 2.8 motorīts, nācis no e38.
Lielais paldies siikajam par padomiem
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 130
- chevron_right