Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Var ielikt korpusā elementu no E34 vidējā korpusa vai E30 lielā korpusa. Tiem attiecības ir atrodamas krietni virs 3,45..
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
Kautkur lasīju ka automātiem tas pats 3.15 vien ir, vai tomēr tā nav taisnība?
No e34 kādiem motoriem meklēt?
vajag +/- 3.63
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Meklē no M20B25 manuāļa. Tiem apm. tāda attiecība arī bija, precīzi neatceros. bija 3,6-3,7* apm.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
Paldies par info ;)
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
dogMa rakstīja:Meklē no M20B25 manuāļa. Tiem apm. tāda attiecība arī bija, precīzi neatceros. bija 3,6-3,7* apm.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
A viss reduktors neder 1:1 ?
tad ja pareizi sapratu, no e34 m20b25 manuāļa reduktora elementu ieliek e36 lielajā reduktorā un viss gatavs?
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Profila bilde
rich
Ziņojumi: 107
Pievienojies: 04 Mar 2013, 21:07
Atrašanās vieta: Adazi (LV) Randers (DK)
Reputācija: 1
 
dogMa rakstīja:Meklē no M20B25 manuāļa. Tiem apm. tāda attiecība arī bija, precīzi neatceros. bija 3,6-3,7* apm.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
seit vis parskatamaks kas un ka
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Uldis rakstīja:
dogMa rakstīja:Meklē no M20B25 manuāļa. Tiem apm. tāda attiecība arī bija, precīzi neatceros. bija 3,6-3,7* apm.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
A viss reduktors neder 1:1 ?
tad ja pareizi sapratu, no e34 m20b25 manuāļa reduktora elementu ieliek e36 lielajā reduktorā un viss gatavs?
Paši reduktori neder, bet elementi gan lien iekš E36 lielā korpusa. Jā, tieši tā. Tik to attiecību uz vietas noskaidro, nevis paļaujies uz manis teikto. Mēdz tak arī uz E34tajiem džeki mainīt reduktorus, attiecības.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Pie pirkšanas, atskrūvē vāku vaļā, saskaiti zobus abiem zobratiem un izdali ciparus, būs tev īstā attiecība - netici tam ko saka :lol:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Pasakiet lūdzu vai ies man viss kopā:
6cyl motors ar e36 getragu, kardāns no mašīnas ar m50b20, vidējā korpusa reduktors ar pusasu flančiem no mazā reduktora un mazajām pusasīm.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Jāder, jā.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
jaa vienigais kur tev vares rasties problemas, ja kardanam bus tas bunduls un taisnais karbas shifteris. m50b20 kardaniem naaca tas bunduls, nu tas ja visu stelle vkopaa pa atseviskjaam daljaam.
...
hijack
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 25 Feb 2014, 12:14
Varbūt kāds var izlīdzēt ar vērtīgu padomu? Proti, e36 kompaktā stāv 2.8 vanus, (pakaļējais tilts orģinālais no 1.6) nepieciešams bloķējošais reduktors. Kādu meklēt, kāds der, kas ar attiecību? & kāda būtu piņemama cena?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Armando rakstīja:jaa vienigais kur tev vares rasties problemas, ja kardanam bus tas bunduls un taisnais karbas shifteris. m50b20 kardaniem naaca tas bunduls, nu tas ja visu stelle vkopaa pa atseviskjaam daljaam.
Es īsti nesaprotu ko tu domā ar to bunduli. Ja kardāns un kulise ir katrs no cita auto tad var rasties kāda problēma?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
hijack rakstīja:Varbūt kāds var izlīdzēt ar vērtīgu padomu? Proti, e36 kompaktā stāv 2.8 vanus, (pakaļējais tilts orģinālais no 1.6) nepieciešams bloķējošais reduktors. Kādu meklēt, kāds der, kas ar attiecību? & kāda būtu piņemama cena?
e30 lielais reduktors (mazais apvienojumā ar 2.8 nedzīvos ilgi)
attiecība pēc pielietojuma - ja auto tiek mocīts un garus gabalus nav jābrauc - virs 3.45, ja vēlies, lai nav zāģis, tad zem (e36 328 orig ir 2.93 vai 3.15, bet, manuprāt, ir par garu).
Cena 150-200EUR, ja esi nopircis labu bloķi zem šīs summas, uzskati sevi par veiksminieku!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
hijack
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 25 Feb 2014, 12:14
he9600 rakstīja:
hijack rakstīja:Varbūt kāds var izlīdzēt ar vērtīgu padomu? Proti, e36 kompaktā stāv 2.8 vanus, (pakaļējais tilts orģinālais no 1.6) nepieciešams bloķējošais reduktors. Kādu meklēt, kāds der, kas ar attiecību? & kāda būtu piņemama cena?
e30 lielais reduktors (mazais apvienojumā ar 2.8 nedzīvos ilgi)
attiecība pēc pielietojuma - ja auto tiek mocīts un garus gabalus nav jābrauc - virs 3.45, ja vēlies, lai nav zāģis, tad zem (e36 328 orig ir 2.93 vai 3.15, bet, manuprāt, ir par garu).
Cena 150-200EUR, ja esi nopircis labu bloķi zem šīs summas, uzskati sevi par veiksminieku!
Bet no e30 derēs? jeb tomer būs vēl kas jamaina?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Jānis.P rakstīja:
Armando rakstīja:jaa vienigais kur tev vares rasties problemas, ja kardanam bus tas bunduls un taisnais karbas shifteris. m50b20 kardaniem naaca tas bunduls, nu tas ja visu stelle vkopaa pa atseviskjaam daljaam.
Es īsti nesaprotu ko tu domā ar to bunduli. Ja kardāns un kulise ir katrs no cita auto tad var rasties kāda problēma?
Dažiem kardāniem priekšējām daļām ir uzreiz aiz kardāna muftas savienojuma ir tāds kā balansieris (apaļa figņa). Tā parasti traucē, ja liek šortšifteri, t.i., ir jāsit nost un jāliek kardāna skrūves to vietā.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Skaidrs, paldies, tāda nav uz kardāna kuru likšu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
armando domāja slaveno "inerces bumbu" :D
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
Kas bus ja parasto reduktoru ar 3.38 attiecibu nomainit pret 2.79 lsd ? motors m42b18. interese ka tas ietekmes paterinju, jaudu un t.t..
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Zudīs jauda, tā vismaz liksies. Uz šosejas iegūsi pavisam, pavisam mazliet ieguvumu patēriņā. Nav jēga.