Riebeklis Track Days sedans

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

06 Dec 2016, 23:51

riebeklis rakstīja:Ok, runāsim tieši, bremžu diski:
- Brembo MAX
- ATE Power
- Alternatīvas?

Kur dabūt pa lēto?

Bremžu kluči paliks Yellow, ja izmērs atļaus.
Diski pofig, galvenais kluči/šķidrums
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

06 Dec 2016, 23:53

H2O vienās no pēdējām gonkām, tad kad palaida īsā intervāla daudzus braucējus un es nokļuvu elkonī starp trijiem tādiem pašiem braucējiem, es biju pārpildīts ar adrenalīnu un tas man palika visspilgtāk atmiņa. Rezultātu protams tas nedod labu, bet tās sajūtas! Vajag izdomāt, kā vel ko tādu atkārtot un ieviest. :sarunats:

Un vispār jabūt kausam par vislielāko centību :gigigi:
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

06 Dec 2016, 23:57

kars rakstīja:
riebeklis rakstīja:Ok, runāsim tieši, bremžu diski:
- Brembo MAX
- ATE Power
- Alternatīvas?

Kur dabūt pa lēto?

Bremžu kluči paliks Yellow, ja izmērs atļaus.
Diski pofig, galvenais kluči/šķidrums
Redzētu be tu manus diskus :gigigi:

Piekrītu, kluči spēle lielu lomu.

Pašlaik man ir ATE typ 200 šķidrums, no driftworks.com, viršanas temperatura ir 280 grādi.
h2o
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 30 Apr 2013, 22:40

06 Dec 2016, 23:59

riebeklis rakstīja:H2O vienās no pēdējām gonkām, tad kad palaida īsā intervāla daudzus braucējus un es nokļuvu elkonī starp trijiem tādiem pašiem braucējiem, es biju pārpildīts ar adrenalīnu un tas man palika visspilgtāk atmiņa. Rezultātu protams tas nedod labu, bet tās sajūtas! Vajag izdomāt, kā vel ko tādu atkārtot un ieviest. :sarunats:

Un vispār jabūt kausam par vislielāko centību :gigigi:

Jāuzbrauc vēl kādus treniņus, jāuzliek LSD (svaigi pāršaibots rūpnīcas bloķis ir vairāk kā ok, man kompaktam arī tāds ir. Ja kāds saka ka vajag lielāku bloķēšanas procentu, apgriezies un ej prom no tā cilvēka, tās ir muļķības :lol: ) un jātiek pie drusku dzīvīgāka motora, tad arī rezultāts būs :super:

Un, protams, tagad ziemā maksimāli daudz jābrauc, lai iemācītos to auto savākt un kontrolēt arī kad ir maz saķeres

Par bremžu diskiem - liec vienkārši standarta ventilējamos diskus, tie "sporta" ne ar ko nav labāki, tikai maksā kosmosu.
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga

07 Dec 2016, 00:12

Par bremzēm runājot..
Pirmais un pats svarīgākais - uztaisi dzesēšanu priekšā! Nav ļoti vienkārši, bet ir to vērts, kā arī jo būs vieglāks auto jo mazāk bremzes dabūs pa muguru. :yes:

Es motoru šobrīd vispār tavā vietā neaiztiktu. Līdz galam savestu kārtībā virsbūves stingrību, bremzes un piekares jautājumus kā arī aizbrauktu uz svariem saregulēt izsvarojumu. Tad meistarība un tikai pēc tam motors. :super:
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

07 Dec 2016, 00:13

h2o rakstīja: Par bremžu diskiem - liec vienkārši standarta ventilējamos diskus, tie "sporta" ne ar ko nav labāki, tikai maksā kosmosu.
:yes:
1341 rakstīja:Par bremzēm runājot..
Pirmais un pats svarīgākais - uztaisi dzesēšanu priekšā! Nav ļoti vienkārši, bet ir to vērts, kā arī jo būs vieglāks auto jo mazāk bremzes dabūs pa muguru. :yes:

Es motoru šobrīd vispār tavā vietā neaiztiktu. Līdz galam savestu kārtībā virsbūves stingrību, bremzes un piekares jautājumus kā arī aizbrauktu uz svariem saregulēt izsvarojumu. Tad meistarība un tikai pēc tam motors. :super:
Pilnīgi piekrītu
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

07 Dec 2016, 00:26

1341 rakstīja:Par bremzēm runājot..
Pirmais un pats svarīgākais - uztaisi dzesēšanu priekšā! Nav ļoti vienkārši, bet ir to vērts, kā arī jo būs vieglāks auto jo mazāk bremzes dabūs pa muguru. :yes:

Es motoru šobrīd vispār tavā vietā neaiztiktu. Līdz galam savestu kārtībā virsbūves stingrību, bremzes un piekares jautājumus kā arī aizbrauktu uz svariem saregulēt izsvarojumu. Tad meistarība un tikai pēc tam motors. :super:
Ar yellow klučiem var kūpināt bremzes, un tāpat nobremzēsi, dzesēšana pašlaik nav nepieciešama. Yellow ir ikdienas braukšanai nepiemēroti.

Piekarē uzlabot var tikai ar aftermarket stabilizatora stieņiem. Citu vairs nav ko uzlabot. Coili pa 2k atkrīt.

Par izsvarojumu esmu domājis, bet tas prasa naudu, jānosver, jāpārmet ko var pārmest uz aizmuguri.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

07 Dec 2016, 00:35

Man personīgi vairāk prasās normālu benķi un jostas. Par cik švaka mugura, tad pēc gonkas sāp mugura no tā, ka mētā ma verķi. vakar pasūtiju braukšanai sparco tupeles un nākamo domāju cimdus sūtīt.
Piekarei ir ko uzlabot, bet pa lielam viss man ir daudz maz. Gribētos labākas koilas.
Kādi brežu diski Tev ir?
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

07 Dec 2016, 01:01

Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

07 Dec 2016, 07:51

h2o rakstīja:

Jāuzbrauc vēl kādus treniņus, jāuzliek LSD (svaigi pāršaibots rūpnīcas bloķis ir vairāk kā ok, man kompaktam arī tāds ir. Ja kāds saka ka vajag lielāku bloķēšanas procentu, apgriezies un ej prom no tā cilvēka, tās ir muļķības :lol: ) un jātiek pie drusku dzīvīgāka motora, tad arī rezultāts būs :super:
Šim gan laikam nepiekritīšu. Esmu braucis ar svaigu 25% lsd. Palietotu 40%lsd un arī pilnīgi svaigu 40%lsd. Manuprāt tas ir must have. Cita lieta vai tu spēj tikt galā ar sevi un nelikt to auto daudz slīpi jo ar lielāku bloķēšanās % tas notiek ātrāk un vieglāk.
Neesmu braucis nekad minišoseju (nezinu cik tur ātrs vai lēns tas pasākums)bet braucu 333 ziemas kausu un tur noteikti motoru vajag. Un lai ir max atsaucīgs no zemiem rpm.
h2o
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 30 Apr 2013, 22:40

07 Dec 2016, 10:52

Odze rakstīja:
h2o rakstīja:

Jāuzbrauc vēl kādus treniņus, jāuzliek LSD (svaigi pāršaibots rūpnīcas bloķis ir vairāk kā ok, man kompaktam arī tāds ir. Ja kāds saka ka vajag lielāku bloķēšanas procentu, apgriezies un ej prom no tā cilvēka, tās ir muļķības :lol: ) un jātiek pie drusku dzīvīgāka motora, tad arī rezultāts būs :super:
Šim gan laikam nepiekritīšu. Esmu braucis ar svaigu 25% lsd. Palietotu 40%lsd un arī pilnīgi svaigu 40%lsd. Manuprāt tas ir must have. Cita lieta vai tu spēj tikt galā ar sevi un nelikt to auto daudz slīpi jo ar lielāku bloķēšanās % tas notiek ātrāk un vieglāk.
Neesmu braucis nekad minišoseju (nezinu cik tur ātrs vai lēns tas pasākums)bet braucu 333 ziemas kausu un tur noteikti motoru vajag. Un lai ir max atsaucīgs no zemiem rpm.
Es arī esmu izbraukājies gan ar 25%, kas ir pašam, gan ar 40%. Ar 40% tas auto gluži vienkārši tik labi nevadās, tev daudz vairāk ir jābūt plakaniski, jo sevišķi uz grants/ledus. Ar 25% lēnākus līkumus arī ar saķeri var izbraukt, nav obligāti jābūt sānslīdē.

Par motoriem arī nav tur ko ar būvēšanu iespringt, arī ar standarta 2.8 var par top 5 cīnīties gan 3niekos gan jebkurā citā gonkā. Tā tik liekas ka visi līderi ar kosmosa tehniku brauc, nekā īpaša tur nevienam nav
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

07 Dec 2016, 11:06

Lielā mērā tur ir arī braucēja pieeja tam visam. Arī top braucēji augsta līmeņa sacensības ir izmantojuši locked diff.

Dick Johnson ar sierra un locked diff:

https://www.youtube.com/watch?v=UJN3xFlS0M8
h2o
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 30 Apr 2013, 22:40

07 Dec 2016, 12:45

Jo taisnāka trase, jo mazāk tas metinātais traucēs. Pa biķerniekiem moš var arī ar metināto braukt un tikai drusku zaudēt, bet tādos 3niekos būs bēdīgi :hahaha:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

07 Dec 2016, 13:07

h2o rakstīja:Jo taisnāka trase, jo mazāk tas metinātais traucēs. Pa biķerniekiem moš var arī ar metināto braukt un tikai drusku zaudēt, bet tādos 3niekos būs bēdīgi :hahaha:
Pa sausu trijniekos stūma priekšu ārā ar metināto.
Pa grunts trasī pāris reizes bija labi, ka ir metinātāis. :D Izslidēju, pa tālu līkumā kur ārmalā sasviesta grunts un izkūlos ātri ārā, bet čalis ar open diff un nišpām daudz laiku pazaudēja tieši tajā pašā vietā.
Profila bilde
Kurlis
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 26 Feb 2013, 20:49

07 Dec 2016, 15:35

funkyasshit rakstīja:Lielā mērā tur ir arī braucēja pieeja tam visam. Arī top braucēji augsta līmeņa sacensības ir izmantojuši locked diff.

Dick Johnson ar sierra un locked diff:

https://www.youtube.com/watch?v=UJN3xFlS0M8
Šis te.

Ar to visu jāspēlējas pēc katra vēlmēm, tāpat kā tas ir ar stabilizatora stieņu cietību, atsperu un amortizatoru cietību, utt. utjp. Apgalvot, ka bloķēšanas procents jebkurā gadījumā ir par lielu, ir aplami.

Tiem, kam priekšu stumj ārā, iesaku vispirms paspēlēties ar priekšējo riteņu savirzi, garengāzumu, sagāzumu un riepu spiedienu, atsperu cietību.
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

08 Dec 2016, 20:48

māriņš rakstīja:Man personīgi vairāk prasās normālu benķi un jostas. Par cik švaka mugura, tad pēc gonkas sāp mugura no tā, ka mētā ma verķi. vakar pasūtiju braukšanai sparco tupeles un nākamo domāju cimdus sūtīt.
Piekarei ir ko uzlabot, bet pa lielam viss man ir daudz maz. Gribētos labākas koilas.
Kādi brežu diski Tev ir?
Labs krēsls ir forši, tad nav jaturās pie stūres un neslidinies pa krēslu.

Pa cik ņemi tupeles? Braukt vienozīmīgi ērtāk ja ir viegli apavi.

Bremžu diski man ir ļoti slikti, minimums var teikt. Jāmaina ar steigu.
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

08 Dec 2016, 22:23

riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

08 Dec 2016, 22:27

Meklēju tos ATE power diskus, katalogos atskiras cenas. Sakot no 34 lidz 75 eur.

Kas ir ATE pārstavis Latvijā? Negribas nopirkt podjobku. :gigigi:
Ekimons
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 27 Jūn 2016, 00:24
Braucu ar: STI/328

08 Dec 2016, 23:38

Pats būvējos tagad minišosejai, 'žurkoju' cauri visu krustu šķērsu, ievācu info, lai radītu braucamu auto.
Kko dzirdēju par stabilizatoriem no dizelja, esot nopietnāki un gana labi.
Un bremzes, standarta kvalitativa razhotāja disks + CL = viss kārtībā.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

08 Dec 2016, 23:58

Tieši tā Riebekli, liec standarta normāla ražotāja diskus un niknākos klučus kādus vari atļauties