Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
kaseenc rakstīja:Kautkāda degvielas ekonomija nez sanāks?
Jo mazāki apgriezieni, jo mazāks patēriņš. Bet protams ir minimālais, zem kura palīst nevarēsi. Kā arī zem 2000 nav jēgas iet, jo tad patēriņš augs.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Uldis rakstīja:
Amish rakstīja:3.15 :rolleyes:
Drīzāk 2.93
Man ir 3.15 un 100km/h = 2600 +/- ja pareizi atceros
Man bija 2.93 un bija precīzi 2000 uz 100km/h.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
es ar saku ka 2.93, jo bik pa zemu preks 3.15.
gan jau ka 2.93 plus riepu/disku kombinacija izveido tos 2.2k rpm
...
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
iespēja maza, bet varbūt 3.05?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
E36 lielais korpuss ir 188mm vai 210mm?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
188mm ir vidējais (2.5, 2.8, M3 3.0). 210mm ir M3 Evo, ja nemaldos.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
A pusasis diametrā vienādas uz 188 un 210?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Diametrā kur? Ja domā pie reduktora flančiem, tad nē, vajadzēs no lielā reduktora pusasis vai arī no kāda E38 meklēt reduktora flančus, lai vari uzlikt vidējā reduktora pusasis.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Amish rakstīja:A pusasis diametrā vienādas uz 188 un 210?
nee nau, evo pusasis tapat nederes, jo sazobe pie gulnja ir lielaka, tapat kaa m3 3.0l. un kaa jau Maaris teica, flanchi atskiras ari.
...
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Reduktora vāka bukses mazajiem un vidējiem reduktoriem ir vienādas, diametrs u.t.t.?
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Interesē kādas ir atsauksmes par 4.44 reduktoru prieks krāmēšanas ar m50b25, baidos vai nebūs traki par īsu..?
Profila bilde
vitaly
Ziņojumi: 146
Pievienojies: 09 Feb 2014, 22:15
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Imanta
pa pilsetu tik traki nebus , bet pa šoseju gan :hahaha:
Profila bilde
MiroMan
Ziņojumi: 524
Pievienojies: 05 Aug 2012, 15:04
Braucu ar: E36,E39
Reputācija: 1
 
poweredbygirts rakstīja:Interesē kādas ir atsauksmes par 4.44 reduktoru prieks krāmēšanas ar m50b25, baidos vai nebūs traki par īsu..?
nevajag tev tik isu :nenene: sapratisi,ka nav isti laba ideja :lol: 3.6-3.7 ar galiem pietiek,pa pilsetu un trasse jau buss apgriezieni pa daudz,bet 5 roba buss patikami :D
p.s.nezinu...,man ar 3.15 pa trassi braucot jau liekas pa daudz...kur nu 4.44 :rolleyes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Ja gribi braukt pa trasi tikai un ar treili līdz trasei vest to mašīnu tad man šķiet 4.44 būs vel lietojams, bet ja pa ielu arī gribi braukt tad labāk - nē.
Pašām stāv 4.27, tā kā runāju pēc savas pieredzes.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
poweredbygirts rakstīja:Reduktora vāka bukses mazajiem un vidējiem reduktoriem ir vienādas, diametrs u.t.t.?
jaa
...
Profila bilde
igoooo
Ziņojumi: 116
Pievienojies: 27 Jan 2012, 20:17
Braucu ar: e36 individual
Reputācija: 1
 
ir kads saskaries ar e36m3.2 piekares liksanu uz 2.8?vai kardans no e36m3.0 deres?
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Jānis.P rakstīja:Ja gribi braukt pa trasi tikai un ar treili līdz trasei vest to mašīnu tad man šķiet 4.44 būs vel lietojams, bet ja pa ielu arī gribi braukt tad labāk - nē.
Pašām stāv 4.27, tā kā runāju pēc savas pieredzes.

Cik tev apgriezieni uz 90 - 100 km/h?
Profila bilde
Churchill
Ziņojumi: 498
Pievienojies: 27 Jūn 2013, 14:16
Braucu ar: 1.8TDS
Atrašanās vieta: Lielvārdes, Jelgava
Ūber jautājums.
Vai no parastā reduktora var sataisīt bloķējošo, bet ne metināto!?
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
reāli pārceļot zarnas....
nu protams eksistē padomju metodes ar šaibām, bet tas uz īsu brīdi...
Attēls
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Ieliekot bloķējošo elementu iegūst lsd.
Attēls