Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 70
- chevron_right
Stabilizatori ir tā ja nu gribas ko smuku nopirkt, pašlaik pietiek stock.Ekimons rakstīja:Pats būvējos tagad minišosejai, 'žurkoju' cauri visu krustu šķērsu, ievācu info, lai radītu braucamu auto.
Kko dzirdēju par stabilizatoriem no dizelja, esot nopietnāki un gana labi.
Un bremzes, standarta kvalitativa razhotāja disks + CL = viss kārtībā.
Bremzes anyway jāmaina, pārāk nodiluši tie diski.
Kas tev par aparātu būs?
Centišos noskaidrot rit ATE un Brembo cenas, kluču vieta vairāk vajadzetu uztaisit supportiem remontu, jo bremze nevienlidzigi. Kas noved pie auto sanslides un bojatam durvimkars rakstīja:Tieši tā Riebekli, liec standarta normāla ražotāja diskus un niknākos klučus kādus vari atļauties
320 (tagad jau 2,8) sedans. Esmu par slinku savam topikam :)riebeklis rakstīja:Stabilizatori ir tā ja nu gribas ko smuku nopirkt, pašlaik pietiek stock.Ekimons rakstīja:Pats būvējos tagad minišosejai, 'žurkoju' cauri visu krustu šķērsu, ievācu info, lai radītu braucamu auto.
Kko dzirdēju par stabilizatoriem no dizelja, esot nopietnāki un gana labi.
Un bremzes, standarta kvalitativa razhotāja disks + CL = viss kārtībā.
Bremzes anyway jāmaina, pārāk nodiluši tie diski.
Kas tev par aparātu būs?
Ekimons rakstīja:
320 (tagad jau 2,8) sedans. Esmu par slinku savam topikam :)
Iemet te info par planiem, izdarito.
Kuzavs izdiiraats, bet ceru uz TA, lai var uz trasi aizbraukt bez traļa.riebeklis rakstīja:Ekimons rakstīja:
320 (tagad jau 2,8) sedans. Esmu par slinku savam topikam :)
Iemet te info par planiem, izdarito.
2,8 ar m3 zirnekli + ņerža visā garumā, ieplude b25, radiators (nitram), sadalenes (procesaa) vadiba ari zem jautajuma. Pagaidam stock. m20 spararata komplekts. Priekšā Bilstein coilas, pakaļa top (plānoju to landcruiser ķīmiju) bremzes būs stock, kluči laikam cl. Ratus uz 17 planoju. Vel vajag visu piekari poli sakramet, vel nekas nav darits. lsd 3,73. kaut ka ta... lenam čubinu
Ar stabilizatora steni ir tā, ka ir jāliek vairāki, pašam jābrauc un jāskatās, kas labāk patīk. Stabilizatora stienis ir kā fine suspension tuning, kad jau pārējais ir.
80e pa pastalām.riebeklis rakstīja:Labs krēsls ir forši, tad nav jaturās pie stūres un neslidinies pa krēslu.māriņš rakstīja:Man personīgi vairāk prasās normālu benķi un jostas. Par cik švaka mugura, tad pēc gonkas sāp mugura no tā, ka mētā ma verķi. vakar pasūtiju braukšanai sparco tupeles un nākamo domāju cimdus sūtīt.
Piekarei ir ko uzlabot, bet pa lielam viss man ir daudz maz. Gribētos labākas koilas.
Kādi brežu diski Tev ir?
Pa cik ņemi tupeles? Braukt vienozīmīgi ērtāk ja ir viegli apavi.
Bremžu diski man ir ļoti slikti, minimums var teikt. Jāmaina ar steigu.
Man ir perferētie diski. ir labi. var just, atšķirību no parastiem.
vēl domāju abrazīvo lentu uz pedāļiem uzlīmēt.
Nup man laikam ir viss piekarē, izņemot šos. Vel laikam nebija reduktora bukses poly.funkyasshit rakstīja:Ar stabilizatora steni ir tā, ka ir jāliek vairāki, pašam jābrauc un jāskatās, kas labāk patīk. Stabilizatora stienis ir kā fine suspension tuning, kad jau pārējais ir.
Pēdējais labojis riebeklis - 10 Dec 2016, 14:47, kopā labots 1 reizi.
Uz Tilton pedāļiem līmējas smilšpapīrs, bet kurpes dabūs ciestimāriņš rakstīja:vēl domāju abrazīvo lentu uz pedāļiem uzlīmēt.
Ekimons rakstīja:Kuzavs izdiiraats, bet ceru uz TA, lai var uz trasi aizbraukt bez traļa.riebeklis rakstīja:Ekimons rakstīja:
320 (tagad jau 2,8) sedans. Esmu par slinku savam topikam :)
Iemet te info par planiem, izdarito.
2,8 ar m3 zirnekli + ņerža visā garumā, ieplude b25, radiators (nitram), sadalenes (procesaa) vadiba ari zem jautajuma. Pagaidam stock. m20 spararata komplekts. Priekšā Bilstein coilas, pakaļa top (plānoju to landcruiser ķīmiju) bremzes būs stock, kluči laikam cl. Ratus uz 17 planoju. Vel vajag visu piekari poli sakramet, vel nekas nav darits. lsd 3,73. kaut ka ta... lenam čubinu
Par izplūdi, tad kad man metināja, paskatījos atskirību starp neržu un parasto - kolosāla atsķirība svarā. Izvēlējos vieglāko.
Nevajag cietu pakaļas piekari, nāksies cīnities ar aizmugurējo saķeri, kuras nebūs. Trasē jautri, bet laiku tas neuzlabo.
Ceru ka pabeigsi un satiksimies trasē :) Taisi topic :)
Uzsūtīju bremžu upgrade, tagad sirds mierīga
Sparco? kāds modelis?māriņš rakstīja: 80e pa pastalām.
Šitās labas ja nevajag homo.
http://adparts.eu/lv/karting/karting-bo ... h-1-k.html
Rekur vēl labāks variants, ar plānāko zoli pasualē, sajūta kā ar zeķēm braukt , godīgi sakot pat labāks variants, ja protams nevajag homo.
http://feelmax.fi/shoes/aapa/
+super izturīgas
Sparco Slalom SL-3
A jūs tos apavus uz duru pērkat ar cerību, ka "tieši šitie" būs zbis? Jo ja nebutu ar visiem izbraucis hz kā pateikt kuri labāki.
Bet vispār topiks super. prieks lasīt.
kars approves this topic
Bet vispār topiks super. prieks lasīt.
kars approves this topic
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ka tik plāna zole un papēdis bez pacēluma, dizains un matreāli gaumes lietaTomSkarsts rakstīja:A jūs tos apavus uz duru pērkat ar cerību, ka "tieši šitie" būs zbis? Jo ja nebutu ar visiem izbraucis hz kā pateikt kuri labāki.
Apavi man ir Adidas Gazelle, skriešanai piemēroti, super viegli. Pagaidām nepirkšu apavus.
Vissdrīzāk jānomaina 3B shifteris un jāsalabo sajūga pedālis.
Vissdrīzāk jānomaina 3B shifteris un jāsalabo sajūga pedālis.
Kaut kadi 400 eur, ar atlaidem nedaudz letak.Vladlen rakstīja:cik h&r komplekts maksa?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 70
- chevron_right