Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 24
- chevron_right
jeega no taa izpiedeej cilindriisha par paaris mm garaaks..? skiet ka sev likaam parasto m50 gultni.dogMa rakstīja:Tad jāliek M20 spararats (ar m50 vainagu, ja negribi starteri mainīt) + sajūga disks ar dempfera atsperītēm + kurvis + jāpārtaisa izspiedējdakša vai jāliek garāks izspiedējgultnis (piem., no e21 2.3i, ja nemaldos.. garāks pa apm. 0,9cm par E36 izspiedējgultni).
ja pareizi izloka dakshu tad no tiem paaris mm gultnii nav jeegas.
Bet teikshu taa, ka man peec sajuutaam ir paaraak traki izlociits, jo kopsh laika gala sajuugs palika augshaa, prasiitos tomeer pa vidu pedaalii vai apashaa...
Jap, var arī izspiedējdakšu izlocīt.
Tad cik sapratu ka 93.gada sedans 2.5 vanus ir divmasu spararats, neesmu vel njemis nost, tapec jautaaju?
Vai no 1.6 e36 parastais spararats ir uzliekams 2.5 un ja ir, tad kas ir nepiecieshams?
Vai no 1.6 e36 parastais spararats ir uzliekams 2.5 un ja ir, tad kas ir nepiecieshams?
Nav uzliekams.niedriite rakstīja:Tad cik sapratu ka 93.gada sedans 2.5 vanus ir divmasu spararats, neesmu vel njemis nost, tapec jautaaju?
Vai no 1.6 e36 parastais spararats ir uzliekams 2.5 un ja ir, tad kas ir nepiecieshams?
Ņemot vērā, ka manam 328 divmasu spararats sāk iet uz beigu pusi, ir doma mainīt visu pasākumu uz M20 kitu.
Cik noprotu no rakņāšanās pa internetu, ir nepieciešamas šādas lietas:
1) M20 spararats (cik sapratu, ka nepieciešams no dzinēja puses novirpot ~6.5mm, lai nebūtu problēmas ar saderību pret bloku)
2) Sajūgs un grozs no M20
3) Izspiedējgultnis no E21 323i
4) Spararata skrūves no M20 vai M50/52 automāta vai apzāģētas orģinālās manual M52
5) M20 starteris
Vai ir vēl kas, ar ko būtu jārēķinās? Zinu, ka daudzi šeit ir veikuši šo konversiju, kādas ir aptuvenās izmaksas? Sajūgs - likt orģinālo, vai lūkoties uz ko nopietnāku? Viedokļi welcome
Cik noprotu no rakņāšanās pa internetu, ir nepieciešamas šādas lietas:
1) M20 spararats (cik sapratu, ka nepieciešams no dzinēja puses novirpot ~6.5mm, lai nebūtu problēmas ar saderību pret bloku)
2) Sajūgs un grozs no M20
3) Izspiedējgultnis no E21 323i
4) Spararata skrūves no M20 vai M50/52 automāta vai apzāģētas orģinālās manual M52
5) M20 starteris
Vai ir vēl kas, ar ko būtu jārēķinās? Zinu, ka daudzi šeit ir veikuši šo konversiju, kādas ir aptuvenās izmaksas? Sajūgs - likt orģinālo, vai lūkoties uz ko nopietnāku? Viedokļi welcome
m30b35 vienmasas spararats (baidos samelot, bet liekas, ka tikai no e28, būs labi jāpameklē) un sajūga komplekts no tā vai e34 m5 - kaut kas ap 160ls
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
No M30??? Pag pag pag, parasti tak liek no M20...
var arī no m30, šajā gadījumā paliek tie paši 240mm. kolēģis uzlika šādu kombināciju ar m5 sajūgu uz s50, tur. Tik kā jau minēju spararats būs ar uguni jāmeklē.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ok, meklēt no M30 būtu die hard variants. Kas notiek ar to M20? Kas vēl pie augstākminētā saraksta būtu vajadzīgs vai ar ko būtu jārēķinās?
kapec ne vienmasas oem m50 spararatu? vieglaks nekaa divmasnieks un daudz kofortablaks nekaa m20, uzraviena ackiriba ari jutama
...
vaitad e28 nenaca ar m30b34 dzineju?he9600 rakstīja:m30b35 vienmasas spararats (baidos samelot, bet liekas, ka tikai no e28, būs labi jāpameklē) un sajūga komplekts no tā vai e34 m5 - kaut kas ap 160ls
netik tagat googleet, bet liekas no atminjas ka m30b35 orginali naaca tikai e24, e32, e34.
...
Kāds darba virsmas diametrs tādām spararatam?Armando rakstīja:kapec ne vienmasas oem m50 spararatu? vieglaks nekaa divmasnieks un daudz kofortablaks nekaa m20, uzraviena ackiriba ari jutama
Man gannliekas, ka m50 vienmasniekam ir 228mm
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
nestridos, es nemeriju toreiz. japaguuglee bus, vai labak janonjem nost japamera, tad bus skaidriba
...
Ir te kāds kurš nodabojas ar tā 6kg saprarata sagatavošanu, lai var m50b25 uzlikt un mošk var visu m20 kitu piedāvāt?
Vnk tiko sazvanīju vienīgo cilvēku kuru zināju kas to dara un viņš kā reiz ar to vairs nenodarbojas.
Vnk tiko sazvanīju vienīgo cilvēku kuru zināju kas to dara un viņš kā reiz ar to vairs nenodarbojas.
Tā kā no spararatiem nav īsti nekādas sajēgas, tad jautājums:
Vai ir jēga m52b28 motoram likt m50 spararatu? Tad no kura motora vislabāk būtu ņemt, kas tieši būtu jāmaina un vai pēc maiņas rezultāts būtu jūtams?
Vai ir jēga m52b28 motoram likt m50 spararatu? Tad no kura motora vislabāk būtu ņemt, kas tieši būtu jāmaina un vai pēc maiņas rezultāts būtu jūtams?
A ko Tu vēlies panākt? Kāds ir iemesls maiņai? Ja gribi kādas jūtamas izmaiņas, tad jāliek m20 spararats..
Man vienkārši nav ne sajūgs ne spararats, bet tūlīt jāceļ motors kuzavā, tāpēc ir doma, ko labāk iepirkt, bet ar nosacījumu, lai būtu pagaidām viss vienkāršāk, lasīju tepat par m20 sajūgu, bet tur vajadzēs nedaudz paķimerēties, lai visu sastellētu kopā, tāpēc domāju m52 vs m50.
Plāns ir street drift
Plāns ir street drift
tev vajag tad m20 ar m50 vainagu un nekas nav jaachakareejas pasham taads staav m52.
P.S. neatceros kursh bet kkas no foruma itkaa taisiija
P.S. neatceros kursh bet kkas no foruma itkaa taisiija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 24
- chevron_right