JānisK-[JK]-E36-Ķiršu-Kompots
forša attieksme pret auto
Kas padarīts, joprojām sīkumi, bet vajadzīgi :)
Tā kā tecēja savienojums vispirms ķēros klāt tam: Kāds jau bija remontējis: Kopumā mēslu salīdzinoši daudz, vismaz bija iespēja iztīrīt Labajā pusē tas, kurs bija virsū, kreisajā no donora, kuru arī uzliku: Konstatēju, ka tek arī pats pečkas radiators, donoram tā pati bēda tātad bija divi varianti, pirkt jaunu vai pārbūvēt esošo uzmetinot plastmasas daļu no alumīnija. metināt nebija vairs laika jo auto patreiz vajadzīgs ikdienišķām vajadzībām kamēr ikdienas auto nodarbināts pie čoma. Izlēmu ātro variantu izmantoju gan auto loga līmi Uzstādot sikretku atklājās šāds skats: Vadi protams savīti, stiprāk paraujot vairums izraujas....
Salodēju, izolēju ar kembrikiem un beigās notinu ar drēbes līmlenti: Griestus biju pagājušogad līmējis, bet airesol līme neturēja, šī gada karstajās dienās atlīmējās :(
Iepirku veco labo 88 kaut gan vecā padomju laika bija staipīgāka: Vajadzēja divas bondzeles uz vieniem griestiem
Pie reizes ielīmēju magnētus no cietajiem diskiem priekš ātrā kameras stiprinājuma :) Apmēram tā: Nu un tad pie svarīgāka darba :)
Tāpēc auto līkumos uzvedās neadekvāti....... Par koilām, bukses piekarē vecas standartnieces, bet auto palika kā kartings ja vēl poli bukses tad zirga_rati uz ceļa turas nesalīdzināmi labāk! auto paredzēts sportam tā kā par komforta trūkumu nesūdzēšos, ja kā vienīgais auto ikdienai tad gan labāk uzreiz nošauties
Vienīgi iespaids par aizmugurējo atsperu komplektu ir tāds, ka ražotājs tās uz auto licis nav
Uzliekot regulējamo daļu: un noregulējot uz minimumu auto ir par kādiem 15mm zemāks par stoku tātad ar regulēšanas iespēju var uzregulēt uz stoku un augstāk izņemot ārā pa visam auto noiet zemāk par regulējamā tiesu 14mm un tad kopumā ir labi manām vajadzībām :)
Šaubos vai uz ziemu atstāšu jo ziemā vajadzīga labāka saķere un attiecīgi piekares amplitūda!
Ķēros klāt priekšai un nolūza viena amja statnes skrūve, tā kā skrūve pa vidu mīksta, bet ārpuse rūdīta izurbās ne pilnībā un pie pedējiem milimetriem ielūza arī vītņgriezis: Un tad arī metu mieru: Otrā dienā izdabūju vītņgriezi un darbi turpinājās :)
Iekšējās vītnes sasmērētas: Nomainīju eļļu, nekas īpašs vajadzīga procedūra visiem auto, bet, parasti visiem auto leju citas eļļas, bet šoreiz izlēmu ieliet ko vienkāršāku kā "Agip" lai vēlāk izmēģinātu vienu no eļļas piedevām, parasti šiem visiem "lohatroniem" neticu un uzskatos tos vienā līmenī ar degvielas magnētiskajiem aktivātoriem uttt... bet šis dažu iemeslu dēļ lika daļēji noticēt tāpēc centīšos arī šo procesu nākotnē atrādīt, samērīsim kompresiju pirms un pēc.
Kopumā darba daudz, paralēli pieķēros arī šim aparātam :) Pagaidām viss.....
Tā kā tecēja savienojums vispirms ķēros klāt tam: Kāds jau bija remontējis: Kopumā mēslu salīdzinoši daudz, vismaz bija iespēja iztīrīt Labajā pusē tas, kurs bija virsū, kreisajā no donora, kuru arī uzliku: Konstatēju, ka tek arī pats pečkas radiators, donoram tā pati bēda tātad bija divi varianti, pirkt jaunu vai pārbūvēt esošo uzmetinot plastmasas daļu no alumīnija. metināt nebija vairs laika jo auto patreiz vajadzīgs ikdienišķām vajadzībām kamēr ikdienas auto nodarbināts pie čoma. Izlēmu ātro variantu izmantoju gan auto loga līmi Uzstādot sikretku atklājās šāds skats: Vadi protams savīti, stiprāk paraujot vairums izraujas....
Salodēju, izolēju ar kembrikiem un beigās notinu ar drēbes līmlenti: Griestus biju pagājušogad līmējis, bet airesol līme neturēja, šī gada karstajās dienās atlīmējās :(
Iepirku veco labo 88 kaut gan vecā padomju laika bija staipīgāka: Vajadzēja divas bondzeles uz vieniem griestiem
Pie reizes ielīmēju magnētus no cietajiem diskiem priekš ātrā kameras stiprinājuma :) Apmēram tā: Nu un tad pie svarīgāka darba :)
Tāpēc auto līkumos uzvedās neadekvāti....... Par koilām, bukses piekarē vecas standartnieces, bet auto palika kā kartings ja vēl poli bukses tad zirga_rati uz ceļa turas nesalīdzināmi labāk! auto paredzēts sportam tā kā par komforta trūkumu nesūdzēšos, ja kā vienīgais auto ikdienai tad gan labāk uzreiz nošauties
Vienīgi iespaids par aizmugurējo atsperu komplektu ir tāds, ka ražotājs tās uz auto licis nav
Uzliekot regulējamo daļu: un noregulējot uz minimumu auto ir par kādiem 15mm zemāks par stoku tātad ar regulēšanas iespēju var uzregulēt uz stoku un augstāk izņemot ārā pa visam auto noiet zemāk par regulējamā tiesu 14mm un tad kopumā ir labi manām vajadzībām :)
Šaubos vai uz ziemu atstāšu jo ziemā vajadzīga labāka saķere un attiecīgi piekares amplitūda!
Ķēros klāt priekšai un nolūza viena amja statnes skrūve, tā kā skrūve pa vidu mīksta, bet ārpuse rūdīta izurbās ne pilnībā un pie pedējiem milimetriem ielūza arī vītņgriezis: Un tad arī metu mieru: Otrā dienā izdabūju vītņgriezi un darbi turpinājās :)
Iekšējās vītnes sasmērētas: Nomainīju eļļu, nekas īpašs vajadzīga procedūra visiem auto, bet, parasti visiem auto leju citas eļļas, bet šoreiz izlēmu ieliet ko vienkāršāku kā "Agip" lai vēlāk izmēģinātu vienu no eļļas piedevām, parasti šiem visiem "lohatroniem" neticu un uzskatos tos vienā līmenī ar degvielas magnētiskajiem aktivātoriem uttt... bet šis dažu iemeslu dēļ lika daļēji noticēt tāpēc centīšos arī šo procesu nākotnē atrādīt, samērīsim kompresiju pirms un pēc.
Kopumā darba daudz, paralēli pieķēros arī šim aparātam :) Pagaidām viss.....
Kapec @seeingman_styl ? Kaads sakars?
P.S. Baigi patīk, ka sīki apraksti darīto Kāpēc TA koilas? Beet izskatās, ka aizm. amīši ne no tā komplekta..
Galvenais ir uzdirst! #stupid_fokKapteinis rakstīja:Kapec @seeingman_styl ? Kaads sakars?
Kādu laiku nakas nav rakstīts, bet tas nenozīmē, ka nav darīts, tiesa gan darīti sīkumi, bet vajadzīgi :)
Sāku ar mērinstrumentu iebūvi, vēl aktīvi meklēju kompresoru, bet diemžēl ir grūti atrast un vēl labu atrast laikam būs neiespējamā misija....
Izlēmu termo kontrolieri un boost gaugi iebūvēt gaisa paneļa centrālajā sprauslā: Un te sākās pievienošanas darbi: Masas vadus jāpievieno tā kā tas ir paredzēts :) Kontroliera devēju iemontēju radiatora devēja oriģinālajā vietā iekš "zagluškas" izurbts precīzs urbums un piedzīts ar rīurbi, tā ka ne piles šķidruma netiek garām, vada pusē izveidota telpa hermētiķim, lai notur vadu un papildus hermētiskuma drošība jo ir arī termoizplešānās. Pats ventilators nezinu no kura modeļa e34 ? hvz korpus OEM kompota, sākam integrācijas darbus Pirmstam sakopjam visu un sasmērējam: Caur gumijas starplikām, lai mazinātu vibrāciju: Termomuftas vīti sarūsināt kā nevajag tāpēc uztaisām šādi: Termokontrolieris strādā kā tam jāstrādā, var mainīt pie kādas temperatūras ieslēdzas ventilators un pie kādas izslēdzas, kā arī redzēt temperatūru radiatorā :) pa virsu gan būs jāuzlīmē kāda tumšā plēve lai tik spēcīgi nespīd. boost gauge pagaidām pievienota vakumam, lai neierūsē bet ceru, ka situācija mainīsies un tā kalpos tam kam paredzēta.
Plāns ir kompresoru uzstādīt uz šī motora, lai visu piestrādātu un saregulētu un paralēli sagatavot citu dzinēju, kurš jau tiks sakopts un piemērots tieši boostam.
Video ar ierīču darbību ir uzfilmēts, centīšos rīt samontēt un ielikt :)
P.S.
Ir plāns ar airbag vietu panelī
Sāku ar mērinstrumentu iebūvi, vēl aktīvi meklēju kompresoru, bet diemžēl ir grūti atrast un vēl labu atrast laikam būs neiespējamā misija....
Izlēmu termo kontrolieri un boost gaugi iebūvēt gaisa paneļa centrālajā sprauslā: Un te sākās pievienošanas darbi: Masas vadus jāpievieno tā kā tas ir paredzēts :) Kontroliera devēju iemontēju radiatora devēja oriģinālajā vietā iekš "zagluškas" izurbts precīzs urbums un piedzīts ar rīurbi, tā ka ne piles šķidruma netiek garām, vada pusē izveidota telpa hermētiķim, lai notur vadu un papildus hermētiskuma drošība jo ir arī termoizplešānās. Pats ventilators nezinu no kura modeļa e34 ? hvz korpus OEM kompota, sākam integrācijas darbus Pirmstam sakopjam visu un sasmērējam: Caur gumijas starplikām, lai mazinātu vibrāciju: Termomuftas vīti sarūsināt kā nevajag tāpēc uztaisām šādi: Termokontrolieris strādā kā tam jāstrādā, var mainīt pie kādas temperatūras ieslēdzas ventilators un pie kādas izslēdzas, kā arī redzēt temperatūru radiatorā :) pa virsu gan būs jāuzlīmē kāda tumšā plēve lai tik spēcīgi nespīd. boost gauge pagaidām pievienota vakumam, lai neierūsē bet ceru, ka situācija mainīsies un tā kalpos tam kam paredzēta.
Plāns ir kompresoru uzstādīt uz šī motora, lai visu piestrādātu un saregulētu un paralēli sagatavot citu dzinēju, kurš jau tiks sakopts un piemērots tieši boostam.
Video ar ierīču darbību ir uzfilmēts, centīšos rīt samontēt un ielikt :)
P.S.
Ir plāns ar airbag vietu panelī
Gribēju saprast vai man vispār koilas vajag!dogMa rakstīja:
P.S. Baigi patīk, ka sīki apraksti darīto Kāpēc TA koilas? Beet izskatās, ka aizm. amīši ne no tā komplekta..
Pēc tam jau var komplektēt kā labāk, mainīt cietību amjiem tos mainot utt..
Cik esmu braucis un nedaudz pastūrējis šķērsam tad ar šaibām reikai ir labāk un arī koilas ir ok priekš amatieru izklaidēm uz ceļa turas nesalīdzināmi labāk ar tām pašām riepām. Mēģināšu kā būs ziemā, bet spriežot pēc pieredzes ziemai vajag mīkstāku piekari.
Mācos no TomaĢirts rakstīja:Galvenais ir uzdirst! #stupid_fokKapteinis rakstīja:Kapec @seeingman_styl ? Kaads sakars?
Ļoti patīkami un interesanti lasīt. Tā turpināt!
Pa smuko! Kāpēc joprojām paklāju neesi ielicis? Kājas nesalst?
Nē kājas nesalst jo ikdienā ar šo auto nebraucu, bet paklājs nav jo pečkas radiators izrādās tek ne tik vien savienojumā, bet galos un velns viņ zin kur vēl izrādās jaunu nemaz nav tik viegli atrast, tas, ka veikalā pēc web ir uz vietas nenozīmē, ka tā ir un galvenais pēc izmēriem nesaskan. Viens tika nopirkts, bet izrādījās no sedana vai kupejas un pa lielu. Nesen atradu vienu i-veikalu, kur ir plašs klāsts nu tad tur aizbraukšu tuvākās dienas.
Ierakstīšu nelielu atskaiti, un varbūt kādam noderēs pečkas remonta variants :)
Ziemas sportiskās aktivitātes nesanāca jo laika trūkuma dēļ nepaspēju nomainīt tekošo pečkas radiatoru un nebija diski ziemas riepām un pagāja laiks kamēr bija brīdis aizvest samontēt riteņus. Tā auto visu ziemu nostāvēja, samontēju ziemas riepas tad kad jau pēdējais sniegs bija nokusis cerēju, ka būs vēl, bet nekā.
Pečkas radiatora iegāde izrādījās ne tik vienkārša kā vajadzētu būt, lietota iegādi atmetu. Sākumā pasūtīju alternatīvu variantu caur čomu ar darbinieku atlaidi ne to sliktāko ražotāju, bet e36 sedana/touringa radiators nederēja, sūtīju vēlreiz, atkal nederēja, tad 2x tika sūtīts OEM, kurš neatnāca, tad vēl no šejienieša detaļu tirgotāja tika 2x sūtīts un braukts piemērīt, nederēja. Pasākums vilkās vairākus mēnešus jo fiziski nebija laika, beigās kur reklāmā ieraudzīju audi radiatoru, kurš bija līdzīgs, sāku katalogos meklēt pēc izmēriem un ar aptuveni atbilstošiem šķidruma ievadu/izvadu caurulēm, pasūtīju un nopirku.
Plastmasas veidīgais savienojums uz motora telpu man arī uzticību neieviesa, bija plaisas kā gaišajam, kurš bija virsū tā arī melnajam no donora, tāpēc pārtaisītais variants šķiet drošāks.
Šeit redzams vecais radiators pēc sekcijas: Blīve arī vairs nepilda savu funkciju un šķidruma cirkulācija vairs nav korekta.
Nolūzusī daļa turējusies tikai abos galos, vidus kādu laiku bijis nolūzis un tāda veida defekti noteikti ir lielākai daļai lietoto radiatoru: Te audi radiators: Ievada/izvada caurules bildē ir saīsinātas: Plastmasas savienojumi ir BMW OEM savākti no donoriem.
Stūres stienis gan nedaudz traucēja ielikt, bet izdevās: Pēc izmēriem perfekti un iesēdās ari ļoti labi, nofiksējās uz klipšiem.
Braucu ar kompotu kad vajag ko lielāku vest patreiz vēl ir uz ziemas riepām, tā kā meklēju E46 OEM alumīnija diskus ja kādam ir ko piedāvāt PM.
Maija sākumā beidzas tehniskā apskate, pirms tam aizbraukšu nomainīt priekšējo stiklu un uz kādu laiku likšu malā. Kompotam ir jāmaina sliekšņi, kā jau lielākai daļai gali ir izpuvuši. Plānots uzlabot, pastiprināt oriģinālās domkrata vietas. Mainīšu kad būs gatava jaunā smilšu strūklas iekārta un būšu sagatavojis skatei divus citus auto.
P.S.
Meklēju M44 swapu!
Ziemas sportiskās aktivitātes nesanāca jo laika trūkuma dēļ nepaspēju nomainīt tekošo pečkas radiatoru un nebija diski ziemas riepām un pagāja laiks kamēr bija brīdis aizvest samontēt riteņus. Tā auto visu ziemu nostāvēja, samontēju ziemas riepas tad kad jau pēdējais sniegs bija nokusis cerēju, ka būs vēl, bet nekā.
Pečkas radiatora iegāde izrādījās ne tik vienkārša kā vajadzētu būt, lietota iegādi atmetu. Sākumā pasūtīju alternatīvu variantu caur čomu ar darbinieku atlaidi ne to sliktāko ražotāju, bet e36 sedana/touringa radiators nederēja, sūtīju vēlreiz, atkal nederēja, tad 2x tika sūtīts OEM, kurš neatnāca, tad vēl no šejienieša detaļu tirgotāja tika 2x sūtīts un braukts piemērīt, nederēja. Pasākums vilkās vairākus mēnešus jo fiziski nebija laika, beigās kur reklāmā ieraudzīju audi radiatoru, kurš bija līdzīgs, sāku katalogos meklēt pēc izmēriem un ar aptuveni atbilstošiem šķidruma ievadu/izvadu caurulēm, pasūtīju un nopirku.
Plastmasas veidīgais savienojums uz motora telpu man arī uzticību neieviesa, bija plaisas kā gaišajam, kurš bija virsū tā arī melnajam no donora, tāpēc pārtaisītais variants šķiet drošāks.
Šeit redzams vecais radiators pēc sekcijas: Blīve arī vairs nepilda savu funkciju un šķidruma cirkulācija vairs nav korekta.
Nolūzusī daļa turējusies tikai abos galos, vidus kādu laiku bijis nolūzis un tāda veida defekti noteikti ir lielākai daļai lietoto radiatoru: Te audi radiators: Ievada/izvada caurules bildē ir saīsinātas: Plastmasas savienojumi ir BMW OEM savākti no donoriem.
Stūres stienis gan nedaudz traucēja ielikt, bet izdevās: Pēc izmēriem perfekti un iesēdās ari ļoti labi, nofiksējās uz klipšiem.
Braucu ar kompotu kad vajag ko lielāku vest patreiz vēl ir uz ziemas riepām, tā kā meklēju E46 OEM alumīnija diskus ja kādam ir ko piedāvāt PM.
Maija sākumā beidzas tehniskā apskate, pirms tam aizbraukšu nomainīt priekšējo stiklu un uz kādu laiku likšu malā. Kompotam ir jāmaina sliekšņi, kā jau lielākai daļai gali ir izpuvuši. Plānots uzlabot, pastiprināt oriģinālās domkrata vietas. Mainīšu kad būs gatava jaunā smilšu strūklas iekārta un būšu sagatavojis skatei divus citus auto.
P.S.
Meklēju M44 swapu!
Man patīk attieksme pret šo auto remontu un uzlabojumu ziņā, žēl tikai, ka, spriežot pēc visa, auto stipri vairāk stāv nekā brauc
Domāju, ka tas šovasar mainīsies, vienkārši nepatīk ja kas nav kārtībā, nepatīk ka tek šķidrums salonā, nepatīk braukt ar kaut kādām riepām jo bija jaunas tikai disku un montēšanas jautājums, kuru atrisināju pārāk vēlu. Ja ziemā vēl ar 1.6L pietiktu tad vasarai vienīgi kādā mini šosejā rokas taisnot nesatraucoties par vietām. Ziemā sanāca iepirkt M50B20 ir variants, ja pēc kompresijas mērījuma būs normāls, bet vairāk sliecos uz M44. Kad būs motors un sliekšņi tad arī būs sportiskās aktivitātes. Pēdējās nedēļas braukāju jo kas jāved un ne vienmēr ērti braukt mainīt auto, arī vakar, šodien braukšu tā kā nav arī tā ka zem ābeles stāv
Kam būs paredzēts? Ganjau rallijs/minišoseja? Pašam vispaŗ ISiņa motors arī patīk, labprāt piedalītos kkur, bet tā kā daily, tad izdevīgāk būs 6cyl iecelt tomēr.JānisK-[JK] rakstīja:bet vairāk sliecos uz M44. Kad būs motors un sliekšņi tad arī būs sportiskās aktivitātes.
Veiksmi katrā gadījumā! Forši palasīt, ka notiek kaut kādas izmaiņas, kas palabo, ko BMW mehāniķi nepratuši!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Auto kopumā ir, lai gūtu prieku skrūvējot un arī braucot, konkrētu disciplīnu īpaši neplānoju, tas būs drifts, arī minišosejā, pēc apstākļiem vienkārši braukt kādos ar auto saistītos pasākumos.
Man nav aizspriedumu ne pret vienu no dzinējiem, katrai virsbūvei kāds ir vairāk vai mazāk piemērots, vienkāršai braukšanai būs labs kā 4cyl tā 6cyl un arī 8cyl. Bet sportiskām aktivitātēm auto izsvarojums ir ļoti būtisks jo sevišķi īsiem auto un jo sevišķi ja lielākā daļa svara ir uz priekšu. Ieliekot 6cyl kompotā liela daļa svara būs uz priekšējo asi vērā jāņem arī ģenerators, stūres pastiprinātāja sūknis un pārējā apkare. Daļēji to var kompensēt pārliekot akumulatoru aizmugurē un turot pilnu bāku, pilna bāka palielina auto svaru kopumā un benzīns braucot paliek mazāk un izsvarojums mainās, ne tik ļoti būtiski, bet mainās. Pustukša bāka arī nav labi jo benzīns strauji pārvietojas no viena uz otru pusi, te piemērotāka ir maza izmēra bāka attiecīgi novietota. Jebkurā gadījumā ja dzinējs ir vairāk uz auto centru jo labāk. Salīdzinot dzinēju svaru M44 102Kg M50136Kg svars bez ģeneratora, ar apkari savi 50kg starpība, uz priekšu ir vairāk klāt. Touringam ir savādāk, labāk jo tas pamatā stūrēsies labāk jo uz aizmuguri svars ir lielāks un 6cyl dzinējs pat ir vajadzīgs, lai būtu labāks izsvarojums un jauda. Bet kompota gadījumā, kur aizmugurē svars ir mazāk 4cyl tomēr būs labāk, sākumā domāju būvēt turbo vai kompresoru uz M43 (tirgū pieejami), bet produktīvāk būs 16 vārstīgais dzinējs jo gaisa caurplūde ir lielāka, 200Zs noteikti varēs izcelt tā kā iesākumā būs labi :)
Auto gribu savest kārtībā tā lai nav jāuztraucas par to ka var kas salūzt, pagaidām laika trūkuma dēļ tas notiek pakāpeniski kas nav diži labi, bet ir labāk kā ja nekas nenotiktu. Esmu sapratis, ka laka vairāk nepaliks tāpēc tirgoju un tirgošu dažus citus no saviem auto un koncentrēšos tikai uz tiem, kurus visvairāk gribu pabeigt, kompots ir viens no tiem.
Man nav aizspriedumu ne pret vienu no dzinējiem, katrai virsbūvei kāds ir vairāk vai mazāk piemērots, vienkāršai braukšanai būs labs kā 4cyl tā 6cyl un arī 8cyl. Bet sportiskām aktivitātēm auto izsvarojums ir ļoti būtisks jo sevišķi īsiem auto un jo sevišķi ja lielākā daļa svara ir uz priekšu. Ieliekot 6cyl kompotā liela daļa svara būs uz priekšējo asi vērā jāņem arī ģenerators, stūres pastiprinātāja sūknis un pārējā apkare. Daļēji to var kompensēt pārliekot akumulatoru aizmugurē un turot pilnu bāku, pilna bāka palielina auto svaru kopumā un benzīns braucot paliek mazāk un izsvarojums mainās, ne tik ļoti būtiski, bet mainās. Pustukša bāka arī nav labi jo benzīns strauji pārvietojas no viena uz otru pusi, te piemērotāka ir maza izmēra bāka attiecīgi novietota. Jebkurā gadījumā ja dzinējs ir vairāk uz auto centru jo labāk. Salīdzinot dzinēju svaru M44 102Kg M50136Kg svars bez ģeneratora, ar apkari savi 50kg starpība, uz priekšu ir vairāk klāt. Touringam ir savādāk, labāk jo tas pamatā stūrēsies labāk jo uz aizmuguri svars ir lielāks un 6cyl dzinējs pat ir vajadzīgs, lai būtu labāks izsvarojums un jauda. Bet kompota gadījumā, kur aizmugurē svars ir mazāk 4cyl tomēr būs labāk, sākumā domāju būvēt turbo vai kompresoru uz M43 (tirgū pieejami), bet produktīvāk būs 16 vārstīgais dzinējs jo gaisa caurplūde ir lielāka, 200Zs noteikti varēs izcelt tā kā iesākumā būs labi :)
Auto gribu savest kārtībā tā lai nav jāuztraucas par to ka var kas salūzt, pagaidām laika trūkuma dēļ tas notiek pakāpeniski kas nav diži labi, bet ir labāk kā ja nekas nenotiktu. Esmu sapratis, ka laka vairāk nepaliks tāpēc tirgoju un tirgošu dažus citus no saviem auto un koncentrēšos tikai uz tiem, kurus visvairāk gribu pabeigt, kompots ir viens no tiem.
Nedaudz jāatsvaidzina tēma :)
Šis gads man saistībā ar auto skrūvēšanu ir diezgan tukšs, bija un ir citi pienākumi, citi darbi. Toties nākošo sezonu varēšu sākt ar uzviju jo darbnīcā nāks klāt daudzi jauni instrumenti un ari pati darbnīca būs lielāka :)
Kompotam maija sākumā beidzās skate un tā tas tika nolikts,par skati bija doma kad uz rudeni vairāk, lai pa ziemu var pavingrot, bet nebija tāda konkrēta akmenī iekalta plāna. Jūlijā ikdienas auto noplīsa imobilaizers, to kas bija vainas gan tad vēl nezināju, vajadzēja ātri citu auto un šis ir pirmais gads kad paliku ar vienu auto, kuram skate, iepriekš kā rezerves auto vēl divi bijuši, bet šogad kad tiešām vajag tad nav. Kompots bija visātrāk sagatavojams uz skati, piektdienas vakarā sāku un svētdienas vēlā vakarā pabeidzu.
Pirmdien no rīta braucu uz skati, sapratu, ka kādi sīkumi būs un vismaz viens divnieks par stiklu, bet ka tik daudz divnieku būs gan negaidīju!
206 2 Numura zīmes apgaismojuma lukturi (lukturis) neapgaismo (neefektīvi apgaismo) numura zīmi.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
607 2 Priekšējais tilts. Bojāts sviras sailentbloks. Kreisā puse. Apakšā pakaļējais.
627 2 Redzamību traucējoši vai izturību ietekmējoši priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.
Ja divnieki ir pamatoti tad nekad nestrīdos cenšoties iestāstīt, ka viss ir kārtībā, ir tad ir un remontēju, arī šoreiz tāpat.
Numura apgaismojumu salaboju nomainot stikliņus, vecie bija matēti, bet gaisma spīdēja pietiekoši, lai krēslā būtu redzams numurs. Pie eļļas noplūdes bija vainīgs priekšējais kloķvārpstas blīvslēgs, kurš tur izskatījās, ka bija vēl no rūpnīcas to nomainīju, varēja bez pacēlāja no augšas, apslaucīju motora priekšdaļu un ToDo listā ievilku ķeksīti :) Sailentblokus nopirku abus, ņemot nost vecos sapratu, ka ir virspusējas plaisas gumijā, bet tie turas nu ļoti pārliecinoši, šis bija nepamatots divnieks! Nākamo mainīju priekšējo stiklu, braucu pie Lauriko uz stiklumeistars.lv kam interesē priekšējā stikla maiņas cena tad tā bija 90Eiro, paldies Lauriko attieksme pret klientu un darba kvalitāte! Uz atkārtoto skati braucu "kā parasti" dienu pirms "slimības lapas" beigām iebraucu noregulēt lukturis un uz skati. Bet "jautrība" tikai sākās, atkārtotajā skatē ieskrāpēja:
202 2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
Šoreiz gan parunājos, kā tas var būt, ka tikko noregulēti lukturi un kas nav? jā saprotu, ka braucot kas var izdrebināties, bet lukturus sakomplektēju pats un zinu, ka tur viss ir stabili! par eļļu rādu un saku, jā ok mana kļūda, ka noslaucīju tikai motora priekšdaļu un zem slēpes bija vēl eļļa! Saku tak esi cilvēks to tak var redzēt, inspektors gados jauns čalītis sāka stāstīt, ka tur pārbaude var nākt un tad tur eļļa, ok biju sašutis, bet daļēji saprotu.
Aizbraucu turpat pāri uz servisu saregulēt optiku un eļļu noslaucīt, meistars pieliek aparātu un rausta plecus, ka viss ir ok, saku nu lai pagriež to labo lukturi. Eļļu slaucīt nesanāca jo bija aizņemti pacēlāji. Tā nu iebraucu atpakaļ skates stāvvietā, izstāvēju rindu numuram. Sameklēju turpat augstāko apmali, par laimi līdz bija darba aka to apakšā un pa visu smidzinošo lietu līdu slaucīt, cik varēju apslaucīju un braucu rindā. Trāpījos uz to pašu līniju, bet pie cita inspektora, kurš papētīja un ar smīniņu jautāja- kur tik ātri sataisījāt? atbildēju ka tur nebija ko taisīt un īsumā aprakstīju situāciju piesakot, lai nokalibrē optikas stendu! Uz pacēlāja tur pētīja un tomēr vēl piekasījās, ka tur zem slēpes vēl ir piles bet nu galu galā skate logā :)
Turpmākie plāni? tā kā ikdienas auto ir pārdots tad kādu laiku pabraukšu ikdienā ar kompotu, šajās dienās ir otrs auto sagatavots skatei, ziemu gluži ar kompotu ikdienā braukt negribu, bet tad redzēs.
Pavasarī vasaras sākumā ir kvalitatīvi jāpārmetina sliekšņi, jāiemetina kārtīgas "sporta" domkrata vietas, jāuzliek jaunie priekšējie spārni, krāsošanas darbi un kā bildē redzams ir iepirkts M42B18 swaps, paldies Elksnim! Būs vēl pārmaiņas salonā ar beņķiem un ne tikai, bet par to gan kad tas būs.
Pagaidām viss.
Šis gads man saistībā ar auto skrūvēšanu ir diezgan tukšs, bija un ir citi pienākumi, citi darbi. Toties nākošo sezonu varēšu sākt ar uzviju jo darbnīcā nāks klāt daudzi jauni instrumenti un ari pati darbnīca būs lielāka :)
Kompotam maija sākumā beidzās skate un tā tas tika nolikts,par skati bija doma kad uz rudeni vairāk, lai pa ziemu var pavingrot, bet nebija tāda konkrēta akmenī iekalta plāna. Jūlijā ikdienas auto noplīsa imobilaizers, to kas bija vainas gan tad vēl nezināju, vajadzēja ātri citu auto un šis ir pirmais gads kad paliku ar vienu auto, kuram skate, iepriekš kā rezerves auto vēl divi bijuši, bet šogad kad tiešām vajag tad nav. Kompots bija visātrāk sagatavojams uz skati, piektdienas vakarā sāku un svētdienas vēlā vakarā pabeidzu.
Pirmdien no rīta braucu uz skati, sapratu, ka kādi sīkumi būs un vismaz viens divnieks par stiklu, bet ka tik daudz divnieku būs gan negaidīju!
206 2 Numura zīmes apgaismojuma lukturi (lukturis) neapgaismo (neefektīvi apgaismo) numura zīmi.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
607 2 Priekšējais tilts. Bojāts sviras sailentbloks. Kreisā puse. Apakšā pakaļējais.
627 2 Redzamību traucējoši vai izturību ietekmējoši priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.
Ja divnieki ir pamatoti tad nekad nestrīdos cenšoties iestāstīt, ka viss ir kārtībā, ir tad ir un remontēju, arī šoreiz tāpat.
Numura apgaismojumu salaboju nomainot stikliņus, vecie bija matēti, bet gaisma spīdēja pietiekoši, lai krēslā būtu redzams numurs. Pie eļļas noplūdes bija vainīgs priekšējais kloķvārpstas blīvslēgs, kurš tur izskatījās, ka bija vēl no rūpnīcas to nomainīju, varēja bez pacēlāja no augšas, apslaucīju motora priekšdaļu un ToDo listā ievilku ķeksīti :) Sailentblokus nopirku abus, ņemot nost vecos sapratu, ka ir virspusējas plaisas gumijā, bet tie turas nu ļoti pārliecinoši, šis bija nepamatots divnieks! Nākamo mainīju priekšējo stiklu, braucu pie Lauriko uz stiklumeistars.lv kam interesē priekšējā stikla maiņas cena tad tā bija 90Eiro, paldies Lauriko attieksme pret klientu un darba kvalitāte! Uz atkārtoto skati braucu "kā parasti" dienu pirms "slimības lapas" beigām iebraucu noregulēt lukturis un uz skati. Bet "jautrība" tikai sākās, atkārtotajā skatē ieskrāpēja:
202 2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
Šoreiz gan parunājos, kā tas var būt, ka tikko noregulēti lukturi un kas nav? jā saprotu, ka braucot kas var izdrebināties, bet lukturus sakomplektēju pats un zinu, ka tur viss ir stabili! par eļļu rādu un saku, jā ok mana kļūda, ka noslaucīju tikai motora priekšdaļu un zem slēpes bija vēl eļļa! Saku tak esi cilvēks to tak var redzēt, inspektors gados jauns čalītis sāka stāstīt, ka tur pārbaude var nākt un tad tur eļļa, ok biju sašutis, bet daļēji saprotu.
Aizbraucu turpat pāri uz servisu saregulēt optiku un eļļu noslaucīt, meistars pieliek aparātu un rausta plecus, ka viss ir ok, saku nu lai pagriež to labo lukturi. Eļļu slaucīt nesanāca jo bija aizņemti pacēlāji. Tā nu iebraucu atpakaļ skates stāvvietā, izstāvēju rindu numuram. Sameklēju turpat augstāko apmali, par laimi līdz bija darba aka to apakšā un pa visu smidzinošo lietu līdu slaucīt, cik varēju apslaucīju un braucu rindā. Trāpījos uz to pašu līniju, bet pie cita inspektora, kurš papētīja un ar smīniņu jautāja- kur tik ātri sataisījāt? atbildēju ka tur nebija ko taisīt un īsumā aprakstīju situāciju piesakot, lai nokalibrē optikas stendu! Uz pacēlāja tur pētīja un tomēr vēl piekasījās, ka tur zem slēpes vēl ir piles bet nu galu galā skate logā :)
Turpmākie plāni? tā kā ikdienas auto ir pārdots tad kādu laiku pabraukšu ikdienā ar kompotu, šajās dienās ir otrs auto sagatavots skatei, ziemu gluži ar kompotu ikdienā braukt negribu, bet tad redzēs.
Pavasarī vasaras sākumā ir kvalitatīvi jāpārmetina sliekšņi, jāiemetina kārtīgas "sporta" domkrata vietas, jāuzliek jaunie priekšējie spārni, krāsošanas darbi un kā bildē redzams ir iepirkts M42B18 swaps, paldies Elksnim! Būs vēl pārmaiņas salonā ar beņķiem un ne tikai, bet par to gan kad tas būs.
Pagaidām viss.