Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 19
- chevron_right
Jā,tikai atliek pārējās trīs sadzīt kkur,pa visu golfklubu man viens tikai piedāvāja
Tad nu tā,šis tas vēl ir sadarīts,kā jau minēju,gāzās eļļa iekšā pie svecēm,tad nu pasūtiju blīves un sāku rīkoties
Viss ko vajag noravēt noravēts Vārstu vākam izvēlējos nevis zilo,bet sudraboto toni,patiesībā jau ja tur normāli viņam no galu nokrāsot,tad vajag ar kaut ko špaktelēt,bet ātrumu nemazina Tā tas viss notika,pacelts jo izplūdes blīves uz biksi arī mainiju,tur gan švakāks storijs ir,katrai trubai pa vienai skrūvei nolauztai/aprautai,jāmetina un jāgriež ārā,bet ar svarku pagaidām negribēju čakarēties,pūš protams garām Šitā notizloties laikam ir jāmāk Vārstu vāka blīvi uzliku veco,izskatijās vēl ok jo studentu dzīve - max leeti laba ceena Ap svecēm gan jaunas,negribēju lai atkal kādā svarīgā momentā atsakās pāris stobri Čoms brauca uz siguldu pēc detaļām(teikšu ka tā ir labākā vieta kur tās pirkt) un atveda man skaistu vāku ar uzrakstu BMW,viss finished Mainiju eļļu,bet shit just happens un trauks kurā to nolēju izrādijās caurs,how cool is that? Vakardiena ar ne bez pārsteigumiem,domāju aizbraukšu uz garažu,paskatīšos kā džeki jauc ārā nemotoržurku un tā,braucot dzirdu kaut kādu dīvainu skaņu,apstājos pie veikala,skatos riepai mīkstais labi ,ka brālēns ar bračku izglāba,piebrauca ar seatu,no kura i dankrots derēja i riteņatslēga(man tas viss drošības labad stāv garažā ) un aizbraucām uzpumpēt noņemto ratu,atradu caurumu - iedūries šķembas gabals vienkārši,iedzinu garažā,ievelku diegu,izdzenu ārā,visu dienu laižu fuflo itkā nekas nebūtu jādara,kāpšu bembī un braukšu - negriež starteris....dalaaaaaaabi sākam meklēt problēmu,kaut kāds pavasara aptumsums galvās un neiedomājamies nočekot vai vispār strāva līdz X20 štepselim atnāk un bez tā tiek izdarīts secinājums,ka vadiņš pie startra ir kirdik,jo sajūta viņu kustinot,ka kustās izolācijā.Nu labi jārauj nost kolektors ko darīs...rauju šo nost izdomāju aiziet uz mūsu wannabe parts noliktavu,jo zināju,ka ir kaut kādi kolektori,šitas tāds lodēts,un šāds tāds,un ir,no M50B25,no M50B20 un no M52 arī ,M52 neaiztieku,bet tos abus M50 savācu,ar seeingman izdomājām noeksperimentēt - vajag tak uzlikt no diu piec,pamēģināt kas būs.Sprauslas kā jau rakstiju arī man labās,divas no bembja,pārējās audi,seeingmans no bagažnieka izvelk 6 vienādas diu piec sprauslas,cik no viņa muldēšanas saprast,tad tādas pašas vien ir,un viņa 2,0 arī tādas stāv un krč labāk tādas 6 vienādas nekā kišmiš,nu davai,liekam arī tās virsū Te jau kolektors virsū ā jā,aizrāvos ar kolektor tuningu ,ka aizmirsu par to ,ka nevaru iedarbināt auto,vainīgs bija relejs zem stūres,izjaucu seeingman žurku a tam releja nav,pa taisno savienots,savienojām arī manam un iet tas verķis,bet gribētos gan noskaidrot,kādas vēl funkcijas veic tas relejs tur.
Braucās diezgan jau labāk nekā iepriekš atsaucīgāks pedālis,nezinu vai tur var vainot kolektoru,drīzāk to,ka vienādas sprauslas.Pašlaik labi iet tikai pie lielākiem rpm,kad uzsilst,jāpabrauc,lai dzinējs adaptējas pie tām sprauslām laikam.
Tālākie plāni - savest kārtībā to izplūdi,bet moš lol nau verc jo vakar dabūju turbīnu,vajag vēl m52 kolektoru izpludes,lai var sākt kaut ko interesantāku darīt un sazīmēt tās trūkstošās arku uzlikas,ar vienu kaut kā dīvaini
Un vakar sanāk tika atklāta vasaras sezona,visu šito ar kolektoriem un starteri dariju ārā,jo iekšā mētājās kaut kāda melna miskaste,laikam seeingmana žurka
Tad nu tā,šis tas vēl ir sadarīts,kā jau minēju,gāzās eļļa iekšā pie svecēm,tad nu pasūtiju blīves un sāku rīkoties
Viss ko vajag noravēt noravēts Vārstu vākam izvēlējos nevis zilo,bet sudraboto toni,patiesībā jau ja tur normāli viņam no galu nokrāsot,tad vajag ar kaut ko špaktelēt,bet ātrumu nemazina Tā tas viss notika,pacelts jo izplūdes blīves uz biksi arī mainiju,tur gan švakāks storijs ir,katrai trubai pa vienai skrūvei nolauztai/aprautai,jāmetina un jāgriež ārā,bet ar svarku pagaidām negribēju čakarēties,pūš protams garām Šitā notizloties laikam ir jāmāk Vārstu vāka blīvi uzliku veco,izskatijās vēl ok jo studentu dzīve - max leeti laba ceena Ap svecēm gan jaunas,negribēju lai atkal kādā svarīgā momentā atsakās pāris stobri Čoms brauca uz siguldu pēc detaļām(teikšu ka tā ir labākā vieta kur tās pirkt) un atveda man skaistu vāku ar uzrakstu BMW,viss finished Mainiju eļļu,bet shit just happens un trauks kurā to nolēju izrādijās caurs,how cool is that? Vakardiena ar ne bez pārsteigumiem,domāju aizbraukšu uz garažu,paskatīšos kā džeki jauc ārā nemotoržurku un tā,braucot dzirdu kaut kādu dīvainu skaņu,apstājos pie veikala,skatos riepai mīkstais labi ,ka brālēns ar bračku izglāba,piebrauca ar seatu,no kura i dankrots derēja i riteņatslēga(man tas viss drošības labad stāv garažā ) un aizbraucām uzpumpēt noņemto ratu,atradu caurumu - iedūries šķembas gabals vienkārši,iedzinu garažā,ievelku diegu,izdzenu ārā,visu dienu laižu fuflo itkā nekas nebūtu jādara,kāpšu bembī un braukšu - negriež starteris....dalaaaaaaabi sākam meklēt problēmu,kaut kāds pavasara aptumsums galvās un neiedomājamies nočekot vai vispār strāva līdz X20 štepselim atnāk un bez tā tiek izdarīts secinājums,ka vadiņš pie startra ir kirdik,jo sajūta viņu kustinot,ka kustās izolācijā.Nu labi jārauj nost kolektors ko darīs...rauju šo nost izdomāju aiziet uz mūsu wannabe parts noliktavu,jo zināju,ka ir kaut kādi kolektori,šitas tāds lodēts,un šāds tāds,un ir,no M50B25,no M50B20 un no M52 arī ,M52 neaiztieku,bet tos abus M50 savācu,ar seeingman izdomājām noeksperimentēt - vajag tak uzlikt no diu piec,pamēģināt kas būs.Sprauslas kā jau rakstiju arī man labās,divas no bembja,pārējās audi,seeingmans no bagažnieka izvelk 6 vienādas diu piec sprauslas,cik no viņa muldēšanas saprast,tad tādas pašas vien ir,un viņa 2,0 arī tādas stāv un krč labāk tādas 6 vienādas nekā kišmiš,nu davai,liekam arī tās virsū Te jau kolektors virsū ā jā,aizrāvos ar kolektor tuningu ,ka aizmirsu par to ,ka nevaru iedarbināt auto,vainīgs bija relejs zem stūres,izjaucu seeingman žurku a tam releja nav,pa taisno savienots,savienojām arī manam un iet tas verķis,bet gribētos gan noskaidrot,kādas vēl funkcijas veic tas relejs tur.
Braucās diezgan jau labāk nekā iepriekš atsaucīgāks pedālis,nezinu vai tur var vainot kolektoru,drīzāk to,ka vienādas sprauslas.Pašlaik labi iet tikai pie lielākiem rpm,kad uzsilst,jāpabrauc,lai dzinējs adaptējas pie tām sprauslām laikam.
Tālākie plāni - savest kārtībā to izplūdi,bet moš lol nau verc jo vakar dabūju turbīnu,vajag vēl m52 kolektoru izpludes,lai var sākt kaut ko interesantāku darīt un sazīmēt tās trūkstošās arku uzlikas,ar vienu kaut kā dīvaini
Un vakar sanāk tika atklāta vasaras sezona,visu šito ar kolektoriem un starteri dariju ārā,jo iekšā mētājās kaut kāda melna miskaste,laikam seeingmana žurka
Šo topiku vismaz ir interesanti lasīt Un ir sanācis tieši tāpat notizloties
neliec nekadas ceribas uz to adaptaciju. 99% gadijumos ja viss ir ka vajag, tad aiziet uzreiz un nekam tur nav jaadaptejas nezin cik desmitus km
Gāja pilnīgā pakaļā uz maziem apgriezieniem,raustijās,ģorgājās,krč kā lempis braucu pa ielu,šodien sanāca tā vairāk pabraukāt - viss ok,laikam jau pieadaptējās.Vnk gāzu pa šoseju,sāku just,ka iet labāk un tad kad uzsāku no krusta vairs nebija jākačā pedālis lai izkustētos no vietas.
Vairs netirgojas,ja nu vienīgi kāds nepiedāvās miljonu,īsumā gribēju pārdot,atbrauca itkā pircēja,šis izdomā aizbrauks vēlvienu apskatīties un tad pateiks,zvana saka,ņemu,a man atvadu burnoutu vajag ;D viens spilvens bija beigts,līdzarko nolauza otru kronšteinu,kāda tur vairs pārdošana,antifrīzs pa gaisu,norāva trubu no raģika,džeki izdomāja,ka uzvārīts bez muftas braucot.
Pēctam izlēmu uzpucēt,bildes zemāk,nav vairs tik izbalējis
Pēctam izlēmu uzpucēt,bildes zemāk,nav vairs tik izbalējis
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kādu maģiju uzpucēji?
Paprasiju vienam džekam no krāsotavas - a ko darīt,apnicis tas rozā matētais,šis teica nopērc pulējamo pastu,nopirku un ar rokām pulēju,pēctam pāri ar vasku Un ir
Šis tas bembim ir izdarīts.Vakar bija svētdiena,ko nolēmu veltīt sava auto remontam,jo cik tad var braukt kaut vai strādāt ar bembi,kuram izpūtējs pūš garām desmit vietās,līdzarko nedarbojas lamda zonde,gaisa masas mērītājs ar visām izrietošajām sekām,ar atvienotu gaisa masas mērītāju kaut ko jau gāja tas aparāts.
Viss sākās ar to,ka kolektoriem nolauzta pa vienai špiļkai katram - rezultāts:rūc kā zālespļāvējs,pūš garām un nedarbojas lamda zonde.Ilgi gaidiju kamēr tikšu kādā servī uz pacēlāja ar pusautomātu lai izmetinātu tās nolazutās špilkas ārā.Bet tad man radās ideja,paņēmu trijstūrainās blīves kas tur nāk,aptinu ar biezu kārtu folliju.Ideja vienkārša,kaut cik jau piespiežas tās trubas klāt kolektoram tajā pusē kur nav skrūves,tikai blīve iznāk par plānu,lai noblīvētu.Šito izdarot - voala,kombains,zālespļāvējs un trimmeris ir pazudis no motortelpas.Ok ja jau tā,tad vajag perfekciju,lai diena ir izdevusies.
Nepatika gala bundulis,no 1,6 ,tāds sapuvis,kārtas lobās nost un aizdomas,ka caurs,jo tur arī rūc kā trimmeris.
Te man rodās afigennā ideja - gadus atpakaļ,kad man vēl bija zaparožecs ar ko pa mežiem tika šķērēts čoms atveda milzīgu bunduli,atceros kā rēcām,kurš tādu uztaisijis,jo bundulis mazs,izeja mizlīga un paštaisīts no nopietna bleķa Toreiz gan nesanāca notestēt,jo zapim ar V motoru bija divas trubas,mums nebija pat svarka un zināšanas kā ar to apieties tāpēc bundulis nomētājās stūrī,ik pa laikam tika uzmērīts kādam žigulim,jettai un tdsam ,bet tā arī netika realizēta šī ģeniālā izplūdes sistēma.Līdz vakardienai Ja uz jettas un žiguļa 4cyl dzinējs radija tikai tizlu pļerkšķi,tad uz 6cyl bembja ir tas ko vajag
ņēmu un nogriezu trubu no vecā 1,6 izpūtēja,truba starp citu ir par mazu diametrā,bet citas nebija pa rokai,nopūtu norūsējušo galu ar matēto inral krāsu Bija par īsu,nācās iemetināt pagarinājumu,svarkapower,nekāds glītais metinājums nesanāk,bet vismaz un turās stingri,jo truba ir iedzīta trubā Ready to mount Termosi termosi viss ko es dzirdu pēdējā laikā,kur tad ir palicis oldskūls - notekcaurules?Kad biju mazs,tad katram nopietnam opelim rajonā bija šāda izmēra izpūtējs Vidū savienots ar biksi ar plato skavu savienojumu,tur arī visu nohermetizēju ar folliju,citādi trimmeris arī tur bija.Kāds komforts tagad braukt,vārdos nevar izteikt,cik patīkami,ka rūc tikai aizmugurē,nevis visur + nesmird pēc atgāzēm salonā ar izslēgtu recirkulāciju vai atvērtu logu.Man par izbrīnu nav arī baigi skaļš.
Pagaidām nevaram pieslēgties dzinēja vadībai,bet šo to kompis parādija pievērsiet uzmanību tahometra rādijumiem,diez kāpēc... Tā viņš pagaidām ir,vēl prasītos nomainīt stūres pastiprinātāja sūkni,citādi gaudo baigi.
Viss sākās ar to,ka kolektoriem nolauzta pa vienai špiļkai katram - rezultāts:rūc kā zālespļāvējs,pūš garām un nedarbojas lamda zonde.Ilgi gaidiju kamēr tikšu kādā servī uz pacēlāja ar pusautomātu lai izmetinātu tās nolazutās špilkas ārā.Bet tad man radās ideja,paņēmu trijstūrainās blīves kas tur nāk,aptinu ar biezu kārtu folliju.Ideja vienkārša,kaut cik jau piespiežas tās trubas klāt kolektoram tajā pusē kur nav skrūves,tikai blīve iznāk par plānu,lai noblīvētu.Šito izdarot - voala,kombains,zālespļāvējs un trimmeris ir pazudis no motortelpas.Ok ja jau tā,tad vajag perfekciju,lai diena ir izdevusies.
Nepatika gala bundulis,no 1,6 ,tāds sapuvis,kārtas lobās nost un aizdomas,ka caurs,jo tur arī rūc kā trimmeris.
Te man rodās afigennā ideja - gadus atpakaļ,kad man vēl bija zaparožecs ar ko pa mežiem tika šķērēts čoms atveda milzīgu bunduli,atceros kā rēcām,kurš tādu uztaisijis,jo bundulis mazs,izeja mizlīga un paštaisīts no nopietna bleķa Toreiz gan nesanāca notestēt,jo zapim ar V motoru bija divas trubas,mums nebija pat svarka un zināšanas kā ar to apieties tāpēc bundulis nomētājās stūrī,ik pa laikam tika uzmērīts kādam žigulim,jettai un tdsam ,bet tā arī netika realizēta šī ģeniālā izplūdes sistēma.Līdz vakardienai Ja uz jettas un žiguļa 4cyl dzinējs radija tikai tizlu pļerkšķi,tad uz 6cyl bembja ir tas ko vajag
ņēmu un nogriezu trubu no vecā 1,6 izpūtēja,truba starp citu ir par mazu diametrā,bet citas nebija pa rokai,nopūtu norūsējušo galu ar matēto inral krāsu Bija par īsu,nācās iemetināt pagarinājumu,svarkapower,nekāds glītais metinājums nesanāk,bet vismaz un turās stingri,jo truba ir iedzīta trubā Ready to mount Termosi termosi viss ko es dzirdu pēdējā laikā,kur tad ir palicis oldskūls - notekcaurules?Kad biju mazs,tad katram nopietnam opelim rajonā bija šāda izmēra izpūtējs Vidū savienots ar biksi ar plato skavu savienojumu,tur arī visu nohermetizēju ar folliju,citādi trimmeris arī tur bija.Kāds komforts tagad braukt,vārdos nevar izteikt,cik patīkami,ka rūc tikai aizmugurē,nevis visur + nesmird pēc atgāzēm salonā ar izslēgtu recirkulāciju vai atvērtu logu.Man par izbrīnu nav arī baigi skaļš.
Pagaidām nevaram pieslēgties dzinēja vadībai,bet šo to kompis parādija pievērsiet uzmanību tahometra rādijumiem,diez kāpēc... Tā viņš pagaidām ir,vēl prasītos nomainīt stūres pastiprinātāja sūkni,citādi gaudo baigi.
Jā,bet rēķinies ar:Mlinarts rakstīja:Izskatās jau baigi traki
*respekt in rajon - moooar.
*+20zirgi.
+20zs? No kā? Ne jau no trubas kas ir kanalizācijas caurules izmērā
Sarkasmu nemāki?Lācis rakstīja:+20zs? No kā? Ne jau no trubas kas ir kanalizācijas caurules izmērā
Vecajām vadībām, visticamāk, ar inpu nepieslēgsies...tā ka tas `pagaidām` var ievilkties (ar pāris izņēmumiem).
Attēlā redzamais ediabas ekrānšāviņš tač ir no 4 cyl ... un varianti kāpēc tik līki rāda ir vairāki...
Nav kāds paspēlējies ar FSW_PSW ?
jābūt ir šitentetādīgi>>>>
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Rons,cik saprotu vajag to DIS'u ,rāda instrumentu paneļa datus,iepriekš stāvēja m43 un taho rādijumi unknown jo griežas gandrīz uz riņķi,seeingmans mēģinās pārkodēt.
Esmu atpakaļ ar jauniem apgreidiem
Vienu vakaru sāku štukot,ka 2,5 jābūt lielākai droselei,man stāv 2,5 kolektors ar mazo tātad,neliela pastaiga pa pagalmu ar bīdmēru rokās un jā toč,2,5 drosele ir 66mm(iespējams par kādu milimetru muldu,no galvas neatceros),no plaukta izvelku m52b20 droseli - tik pat Laime pilnīga,jāliek virsū!
Iebraucu garažā,atveru haubi,a tur mani sveicina vecā labā ex žurkas gaisa kaste Braukāju jau ilgu laiku bez MAF'a,tobiš ar atvienotu m43 mafu,jo tolka no viņa nav,orģinālais šķita sabeidzies,kompis pie šiem apstākļiem bija pieadaptējies un auto neraustijās tukšgaitā silts,nedaudz varbūt,bet nelēkāja apgriezieni 0.5k rpm robežās.
M50B20 drosele vs M52B20: Blīvi vajag nogriezt plakanu,izņemt un aplikt otrādi,lai tā dziļāk iegultos iekšā,par cik tā jau nebūs īsti labi blīve pret blīvi(kolektoram) tad nu vismaz pēc iespējas labāk,normāli jau būtu jāliek metāla starpgabals kaut kāds starpā Blīve ārā un viss vecais silikons nost Virsū smērēju loktaitu un lieku virsū un apmērām divas stundas nedarbināju,lai sakalst,nevajag to visu motorā man,tā jau lētais variants sanāk
Jaunā drosele virsū,spīdīgā truba ir atvienota droseles apsilde. Tāda beigu beigās sanāca man motortelpa Kā redzams ir atgriezusies diulitrīgā filtra kaste un MAF's.
Rezultāts - ir labāk,katrā ziņā sajūta ir Bet ja nopietni,cēlienā no vietas īpašu starpību nejutu,bet slodzē ir daudz labāk,trešajā ātrumā var ieskrieties ātrāk,nekā iepriekš,tobiš sanāk,ka grieze pie augstākiem rpm ir labāka nekā iepriekš,līdz ar to kopumā auto paātrinās daudz labāk un ātrāk,ieskrējos tagad līdz 160km/h kur parasti pie 140 likās ka nav vērts baigi spiest,jo gausi sāka celt.Tagad jautrākais jau ir tas,ka virsū stāv MAF's,iepriekš tā nebija,uzliku to pašu,izpūtu ar klīneri un šķeit ,ka darbojās iespējams sajājies bija no tā,ka putekļi tika klāt,jo bija iestūķēts b25 filtra kastē,nu tā es vismaz biju lasijis,ka viņi no netīrumiem bojājas.
Nākamais apgreids plānojas 3,5 bar degvielas spiediena regulators,par cik stāv zaļās sprauslas.
Vienu vakaru sāku štukot,ka 2,5 jābūt lielākai droselei,man stāv 2,5 kolektors ar mazo tātad,neliela pastaiga pa pagalmu ar bīdmēru rokās un jā toč,2,5 drosele ir 66mm(iespējams par kādu milimetru muldu,no galvas neatceros),no plaukta izvelku m52b20 droseli - tik pat Laime pilnīga,jāliek virsū!
Iebraucu garažā,atveru haubi,a tur mani sveicina vecā labā ex žurkas gaisa kaste Braukāju jau ilgu laiku bez MAF'a,tobiš ar atvienotu m43 mafu,jo tolka no viņa nav,orģinālais šķita sabeidzies,kompis pie šiem apstākļiem bija pieadaptējies un auto neraustijās tukšgaitā silts,nedaudz varbūt,bet nelēkāja apgriezieni 0.5k rpm robežās.
M50B20 drosele vs M52B20: Blīvi vajag nogriezt plakanu,izņemt un aplikt otrādi,lai tā dziļāk iegultos iekšā,par cik tā jau nebūs īsti labi blīve pret blīvi(kolektoram) tad nu vismaz pēc iespējas labāk,normāli jau būtu jāliek metāla starpgabals kaut kāds starpā Blīve ārā un viss vecais silikons nost Virsū smērēju loktaitu un lieku virsū un apmērām divas stundas nedarbināju,lai sakalst,nevajag to visu motorā man,tā jau lētais variants sanāk
Jaunā drosele virsū,spīdīgā truba ir atvienota droseles apsilde. Tāda beigu beigās sanāca man motortelpa Kā redzams ir atgriezusies diulitrīgā filtra kaste un MAF's.
Rezultāts - ir labāk,katrā ziņā sajūta ir Bet ja nopietni,cēlienā no vietas īpašu starpību nejutu,bet slodzē ir daudz labāk,trešajā ātrumā var ieskrieties ātrāk,nekā iepriekš,tobiš sanāk,ka grieze pie augstākiem rpm ir labāka nekā iepriekš,līdz ar to kopumā auto paātrinās daudz labāk un ātrāk,ieskrējos tagad līdz 160km/h kur parasti pie 140 likās ka nav vērts baigi spiest,jo gausi sāka celt.Tagad jautrākais jau ir tas,ka virsū stāv MAF's,iepriekš tā nebija,uzliku to pašu,izpūtu ar klīneri un šķeit ,ka darbojās iespējams sajājies bija no tā,ka putekļi tika klāt,jo bija iestūķēts b25 filtra kastē,nu tā es vismaz biju lasijis,ka viņi no netīrumiem bojājas.
Nākamais apgreids plānojas 3,5 bar degvielas spiediena regulators,par cik stāv zaļās sprauslas.
Vakar nomainiju lampas uz oem tonētām,notonēju sarkanus pagriezienus,šoreiz pareizā secībā:
Pre After Citādi ne tik acīgie foruma biedri jau sāka štukot,ka esmu uzstādijis gateri.Lampas melnās bija man uz brokatrota,bija ar baltu augšu,izskatijās briesmīgi,notonēju melnas,bija labāk,uzmetu šitam nostaļģijas pēc,bet ar laiku arvien vairāk sāka kaitināt,reāli man mans e36 atgādināja kaut kādu rajončika ģevjatku no drive_dva_ru Seeingmans gan teica,ka melnās ir labāk,bet viņš neko no dizaina nesaprot,tāpēc viņa viedoklis neskaitās.
Biju jau sen dzirdējis,ka ar konisko filtru nāk klāt dawc zircinji,un tapets uzlicis sef ari taac.Labi labi,reāli man bija jāmaina filtrs,filtra kaste pieder seeingmanam,izštukoju ko interesantāku,biju dzirdējis,ka ieplūdes skaņa izmainās,domāju noprovēt. Ieskrēju tuningpartos un iecēlu to brīnumu,skaņa ir laba,pa fikso uzmeistaroju stiprinājumu no liet. Kapteinis ex izpūtēja trubas(šis swapo tieši dzinēju,pieskrēju nogriezt ) un heatshieldu no žurkas paspārnes.Doma ir to filtru nedaudz nobīdīt uz priekšu un uztaisīt nopeietnāku heatshieldu.
///M difuzors ar uzstādīts aizmugurē,vismaz šito nav tolka zagt,jo iemarķēju un viņš ir apgraizīts vairākās vietās
Pre After Citādi ne tik acīgie foruma biedri jau sāka štukot,ka esmu uzstādijis gateri.Lampas melnās bija man uz brokatrota,bija ar baltu augšu,izskatijās briesmīgi,notonēju melnas,bija labāk,uzmetu šitam nostaļģijas pēc,bet ar laiku arvien vairāk sāka kaitināt,reāli man mans e36 atgādināja kaut kādu rajončika ģevjatku no drive_dva_ru Seeingmans gan teica,ka melnās ir labāk,bet viņš neko no dizaina nesaprot,tāpēc viņa viedoklis neskaitās.
Biju jau sen dzirdējis,ka ar konisko filtru nāk klāt dawc zircinji,un tapets uzlicis sef ari taac.Labi labi,reāli man bija jāmaina filtrs,filtra kaste pieder seeingmanam,izštukoju ko interesantāku,biju dzirdējis,ka ieplūdes skaņa izmainās,domāju noprovēt. Ieskrēju tuningpartos un iecēlu to brīnumu,skaņa ir laba,pa fikso uzmeistaroju stiprinājumu no liet. Kapteinis ex izpūtēja trubas(šis swapo tieši dzinēju,pieskrēju nogriezt ) un heatshieldu no žurkas paspārnes.Doma ir to filtru nedaudz nobīdīt uz priekšu un uztaisīt nopeietnāku heatshieldu.
///M difuzors ar uzstādīts aizmugurē,vismaz šito nav tolka zagt,jo iemarķēju un viņš ir apgraizīts vairākās vietās
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 19
- chevron_right