Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 37
- chevron_right
Laba diena, dārgie draugi!
Šodien man liels notikums, jāver vaļā šampānietis un jāliek torte galdā.
Tagad tikai jāiegādājās jaunas riepas, jo šīs jau ir nokalpojušas savu un protams jāsapucē plaukti.
Liels prieks par to, ka līdzi nāca oriģinālie vāciņi, galīgi svaigi un disku centri ar norkāsoti tādā krāsā kā man tīk!
Tad nu jā - BBS RK502 8.5j 10j R18
Vel protams jālikvidē traktors
Šodien man liels notikums, jāver vaļā šampānietis un jāliek torte galdā.
Te nu laimīgā kārtā jāsaka mīīīlzīgs paldies "540i" par to, ka izdomāja diskus pārdot šoreiz gan es izdevību garām laist netaisijos, tā nu arī kļuvu par nākošo šo disku īpašnieku. Paldies tev vēlreiz, vecīt!Pirms aptuveni kādiem 7 mēnešiem šeit forumā "erda" bija ielicis pārdoties BBS RK2 diskus, vieni no maniem favortīt diskiem, mega labi, bet nu tajā brīdī protams nebija vel tik daudz līdzekļi, lai pa tiem 500 vai cik tur tā cena bija nopirktu diskus. Protams bija skaidrs, ka tādus diskus dabūt latvijā vēl vienu reizi nu nav reāli, jo pavisam iespējams tādu te vispār vairs nav, jo pat google nepiedāvā baigi daudz info par viņiem. Nu neko darīt, viņus protams nopirka un es paliku tikai pētot lietotāja "540i" topiku un siekalojoties.
Tagad tikai jāiegādājās jaunas riepas, jo šīs jau ir nokalpojušas savu un protams jāsapucē plaukti.
Liels prieks par to, ka līdzi nāca oriģinālie vāciņi, galīgi svaigi un disku centri ar norkāsoti tādā krāsā kā man tīk!
Tad nu jā - BBS RK502 8.5j 10j R18
Vel protams jālikvidē traktors
Paldies! :)Armando rakstīja:sie tiesam ir loti smuki diski un reti ari diezgan
Gribēju atsevišķi nopirkt takā pašu to ārējo detaļu diskam, lai dabūtu visus 4 10j bet nekur neatradu kur viņu var nopirkt
P.S kāds moš var aizdot arku valcējamo?
Izskatās kkas līdzīgs kā erda bija, baigi gribas tādus pašam.
- ikey07
Tie ir tie paši diski kas bija erdam...ikey07 rakstīja:Izskatās kkas līdzīgs kā erda bija, baigi gribas tādus pašam.
Ja būtu cītīgāk lasijis, tad arī pamanītu, ka tie ir vecie erdas un vecie 540i diskiikey07 rakstīja:Izskatās kkas līdzīgs kā erda bija, baigi gribas tādus pašam.
Labi ziemas diski
Gaidu kopskatu
Gaidu kopskatu
Labs vakars, dārgie foruma lietotāji.
Galīgi nav ko darīt šajā tumšajā vakarā, tādēļ izdomāju nedaudz padrukāt.
Vakardien pabūts garāžā un autiņš var teikt ir gatavs ripot, protams ir vēl ļoti daudz lietas, kas jādara, bet cenšos sadarīt visu, lai mašīna ir braucama un tad jau pakāpeniski katru vakaru kaut ko padarīt, lai nav atkal jānomet viņa uz mēnesi pacēlāja ķepās.
Otrā dienas daļa sākās ar hydroscand apmeklējumu, kur čaļi mani sirmu pataisija. Liekās tādas sūda trubiņas, bet maksā tādu kosmosu, vāks. Bet nu labi, ko tad es tur bomžošos, man taču visu vajag čotka, bija vien jāpērk šīs "zelta" trubiņas.
Rezultātā uzstādiju dīzeļa radiatoru un izplešanās trauku noliku vietā, kur izlauzu to nevajadzīgo bleķa gabalu.
Nācās pagarināt trubas, kas arī diezgan sakarīgi izdevās.
Sametināju arī izplūdi un beigu beigās autiņs sanāca tik kluss kā mana daily honda Jo viss ir stock, pat ir oriģinālais katalizators un kaut kā tā. Varēs pa naktīm krāmēt un nevienam netraucēt, kas manuprāt ir milzīgs bonuss.
Mazo apbgriezienu purkšķināšan arī tika atklāta, noņemot zondi, forši grabēja, iepirku jaunu un cerēsim, ka viss bumbās.
Paralēli tam visam arī piesēdināju aizmuguri, tik tagad vajag pievelcēt bišku, ceru, ka kāds aizšaus valcējamo pa kādu sešpaku, savādak būs visamz ar āmuru jāpiedaudza tā maliņa klāt.
Tiem, kuriem nepatīk gari lasīt
*uzlikts dīzeļa raģiks
*aizmugurē uzliktas regulējamās atsperes
*salikts beidzot purns (bet vajadzīga jauna brille, esmu gatavs nopirkt, piedāvājiet)
*Pievilkta rocene, atlicis tik rīt visu sistemu atgaisot.
*uzlikts stock izpūtējs
*nopirkta jauna bosch zonde
Bildītes no visa ielikšu rīt, jo ir jau plānos izvest viņu uz ielas!
Viens snapiņš, man jau pašam baigi patīk šitie diski
Galīgi nav ko darīt šajā tumšajā vakarā, tādēļ izdomāju nedaudz padrukāt.
Vakardien pabūts garāžā un autiņš var teikt ir gatavs ripot, protams ir vēl ļoti daudz lietas, kas jādara, bet cenšos sadarīt visu, lai mašīna ir braucama un tad jau pakāpeniski katru vakaru kaut ko padarīt, lai nav atkal jānomet viņa uz mēnesi pacēlāja ķepās.
Otrā dienas daļa sākās ar hydroscand apmeklējumu, kur čaļi mani sirmu pataisija. Liekās tādas sūda trubiņas, bet maksā tādu kosmosu, vāks. Bet nu labi, ko tad es tur bomžošos, man taču visu vajag čotka, bija vien jāpērk šīs "zelta" trubiņas.
Rezultātā uzstādiju dīzeļa radiatoru un izplešanās trauku noliku vietā, kur izlauzu to nevajadzīgo bleķa gabalu.
Nācās pagarināt trubas, kas arī diezgan sakarīgi izdevās.
Sametināju arī izplūdi un beigu beigās autiņs sanāca tik kluss kā mana daily honda Jo viss ir stock, pat ir oriģinālais katalizators un kaut kā tā. Varēs pa naktīm krāmēt un nevienam netraucēt, kas manuprāt ir milzīgs bonuss.
Mazo apbgriezienu purkšķināšan arī tika atklāta, noņemot zondi, forši grabēja, iepirku jaunu un cerēsim, ka viss bumbās.
Paralēli tam visam arī piesēdināju aizmuguri, tik tagad vajag pievelcēt bišku, ceru, ka kāds aizšaus valcējamo pa kādu sešpaku, savādak būs visamz ar āmuru jāpiedaudza tā maliņa klāt.
Tiem, kuriem nepatīk gari lasīt
*uzlikts dīzeļa raģiks
*aizmugurē uzliktas regulējamās atsperes
*salikts beidzot purns (bet vajadzīga jauna brille, esmu gatavs nopirkt, piedāvājiet)
*Pievilkta rocene, atlicis tik rīt visu sistemu atgaisot.
*uzlikts stock izpūtējs
*nopirkta jauna bosch zonde
Bildītes no visa ielikšu rīt, jo ir jau plānos izvest viņu uz ielas!
Viens snapiņš, man jau pašam baigi patīk šitie diski
krāsa un diski super!!!
Neliela atskaitīte
[/i][/i]Pa lielam autiņš vel nav izbraucis ielās, jo ir jau pagajis labs laiks cīnoties ar motora problēmu, zemi abaroti, pārlej un viss kuzavs raustās. Tā i vel līdz šai dienai neviens nav spējis īsti palīdzēt līdz galam.
Atbraucis ciemos bija dogma ar kompi, bet beigu beigās kompis nekomunicēja ar manu aparātu, cik pareizi atceros kaut kāda KL līnija pravotkā nokurināta. Nu neko, centāmies vel minēt, kas varētu būt, lai gan jau viss itkā ir pārbaudīts.
Aizskrēju līdz kaimiņ šrota, sarunāju uz provi 3 gab. tukšgaitniekus, gaisa masas mērītāju un vel sadalenes devēju.
Visu to nomainiju, protams nekas nemainijās. Lieki piebilst, ka sveces saliku jaunas un visas indukcenes ar mainiju.
Tad nu beigu beigas izdomāju, ka jāmaina ir pravotka, jo bez kompja vainu te neatrast.
Ilgi negaidiju, nopirku jaunu pravotku, pie reizes protams arī nomainiju ieplūdniekam blvīves.
Šodien saliku pravotku gandrīz līdz galam atpakaļ un nu redzēs, varbūt pat tikai dēļ pravotkas viss jau aizies.
Paralēli iepirku jaunu brilli, jo nu ar šo rūsas kalnu kauns uz ielas rādīties
Iepirku arī jaunas aizmugurējās ferodo bremzes no 2.8
Sadabuju KW racing aizmugurējās atsperes, kuras esot cietākas par cietāko akmeni. Neesmu vel testējis, bet ceru, ka būs labi.
Un vel visādi sīkumi sadarīi, kā reikai jauni stieņi ar pirkstiem, jo šaras bija beigtas utt.
vnk intereses pec jautajums, kapeec dizela radiks(radiators)?
Lielāks....mazāka iespēja uzvārīt motorubobrikov rakstīja:vnk intereses pec jautajums, kapeec dizela radiks(radiators)?
doma pareiza, bet ja motors varas, tad lielaks radiks nelidzest tapat, tik pisa ar bacoka iznesanu motortelpa...
Tur ir cita fīča arī.
TDS radiatoram izplešanās trauks ir atsevišķi. Ja sprāgs dēļ spiediena, tad sprāgs trubas ne radiators vai korpus vai izplešanās trauks.
TDS radiatoram izplešanās trauks ir atsevišķi. Ja sprāgs dēļ spiediena, tad sprāgs trubas ne radiators vai korpus vai izplešanās trauks.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Pardon, doma laba, nebiju tik talu padomajis. Idejai nav ne vainas, bet vai nav ta, ja veidojas spiediens tad sa vai ta radiatoru uzpuush pirmo?
+ValtersZ rakstīja:Tur ir cita fīča arī.
TDS radiatoram izplešanās trauks ir atsevišķi. Ja sprāgs dēļ spiediena, tad sprāgs trubas ne radiators vai korpus vai izplešanās trauks.
Nu cik esmu runājis ar sportistiem un cilvēkiem kas gāž folkrace/rallī/minirallī/fastlap tad trubas plīst pirmās parasti. To labāk kāds gudrāks par mani varēs izskaidrot.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
ka jau mineju, doma nav slikta, nav meginats...
Un dēļ kā tad motors parasti uzvāras? [emoji38] Dēļ nepietiekamas dzesēšanas, protams... Un ar šo lielo radiatoru taču dzsēšanu nodrošina labāku.bobrikov rakstīja:doma pareiza, bet ja motors varas, tad lielaks radiks nelidzest tapat, tik pisa ar bacoka iznesanu motortelpa...
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 37
- chevron_right