Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 18
- chevron_right
Jevgēnijs tak video minēja ka nē, nekeras
P.s cik pavēroju drive2.ru tad tur loti daudzi izvēlas tādu setupa
P.s cik pavēroju drive2.ru tad tur loti daudzi izvēlas tādu setupa
varbūt nedaskatījos līdz galam, bet video tak viņi tos virzuļus liek ar 84mm kloķeni, respektīvi, ja tu gribi likt at 89,6mm kloķeni, tev viņi būs par augstu...Linc rakstīja:3.121 -> 3.0 klokene, 135mm klani, virzuli 86mm (m3, toyota, opel utt)
Kāds reāli dzīvē zin vai šajā kombinācijā pie apakšējā maiņas punkta nesatiekas virzulis ar klokeni?
Ja tiek nemti tie 2jz virzuļi.(tie kas tiek ņenti šajā video : https://www.youtube.com/watch?v=MPwteuw5nKk
Tur jau tā lieta. Sanāk ka vajag īsāku klani. Jo virzulim jau galvai vairs nepaliek vieta.
Izklausās ka šis set ups ir tikai fantāzija. (ja neizmanto kaut kādus aftermarket klaņus)
Izklausās ka šis set ups ir tikai fantāzija. (ja neizmanto kaut kādus aftermarket klaņus)
nu var likt klaņus no m20/m30 tur dažiem motoriem bija 130mm klaņi, bet nu ir tāda lieta, kā kloķa/klaņa attiecība...
pats 3.13l setups jau nav fantāzija vajag vienkārši pareizos virzuļus ar 135klaņiem, no sr20det vroģi derēja vai kaut kā tāda, m44 85mm virzuļi vēl tipa saiet, bet tur mazāks tilpums nedaduz.
pats 3.13l setups jau nav fantāzija vajag vienkārši pareizos virzuļus ar 135klaņiem, no sr20det vroģi derēja vai kaut kā tāda, m44 85mm virzuļi vēl tipa saiet, bet tur mazāks tilpums nedaduz.
Ok, B30 jautājumā tā kā viss ir skaidrs ar dzelžiem. Kas ar apkari un pravodku? Siemens vai Bosch? Ja vairāk plānots ikdienas braukšanai, tad gan jau Siemens un M52 ieplūde, ja trasei, tad Bosch un M50 ieplūde?
M50 ieplūde un MS41. Tas būtu labāk.
Nu tas būtu pavisam labi. Bet vai ir jēga no M50 ieplūdes, ja nav paredzēts viņu visu laiku turēt augšās?funkyasshit rakstīja:M50 ieplūde un MS41. Tas būtu labāk.
Grūti spriest. Tas viss ir jāizmēģina praksē un kas pašam labāk patīk.
ir viens uztaisīts motors m52b28, ar čuguna ģilzām, m52b25 virzuļiem, 2x nv ieplūdes sadalenēm, cr kaut kas ap 11.8, m50b25 ieplūdes kolektors, vadība ms41.0, braucu ar viņu vēl nepiebrauktu, līdz 3k rpm, braucas ļoti patīkami, pat ar zondēm kam beigti sildelementi, patēriņš uz šosejas, braucot 100km/h 6l/100.Inferno rakstīja:Nu tas būtu pavisam labi. Bet vai ir jēga no M50 ieplūdes, ja nav paredzēts viņu visu laiku turēt augšās?funkyasshit rakstīja:M50 ieplūde un MS41. Tas būtu labāk.
Ir esošs m50b20(NV) un pliks M50TUB25, mērķis m50b28 - doma sekojoša: uz b25tu iekrāmēt kloķeni no m52b28, ielikt 135mm klaņus no b20, atstāt b25tu virzuļus. papildus paņemt no b20 iepludes sadaleni un ielikt b25tu izpludes sadalenes vietā. Vanoss paliek uz esošās ieplūdes sadalenes. Tākā devēji un provotka ir tikai no b20 (bosch)tad arī to pārlikt uz b25tu un esošo ecu 402 nomainīt pret 413 (par deveju saderibu neesmu drošs). Setups kopumā būs ok un viss savā starpā draudzēsies ?seeingman rakstīja:tas ir tas pats 2.8 ar 2.5 virzuļiem, useram kasp1js taisu tādufunkyasshit rakstīja:Uz M50TUB25 ar 2.8 kloķeni, 135mm klaņiem un M50TUB25 virzuļiem sanāk normālas kompresijas 2.8.
Pēdējais labojis Ercix - 07 Dec 2016, 21:49, kopā labots 2 reizes.
Nu ar bosch 413 vadību nedaudz esmu ieberzies, nebūtu licis ja zinātu ka tāda summa saskries. Vadība man izmaksāja 180eur + vēl jāregulē 200eur un nav vēl garantija ka visi dačiki ir vesali. Bez regulēšanas nekādi, dzinējs darbojas ne tā kā vaig un atgāzes baigi liesās. Nu ja nauda aug kokos, tad kapēc ne
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Kā Tu plāno ar bezvanosa pravodku kontrolēt vanosu? Ja gribi likt 413, tad jāņem ne tikai vadības bloks, bet arī pravodka un visi devēji.Ercix rakstīja:Ir esošs m50b20(NV) un pliks M50TUB25, mērķis m50b28 - doma sekojoša: uz b25tu iekrāmēt kloķeni no m52b28, ielikt 135mm klaņus no b20, atstāt b25tu virzuļus. papildus paņemt no b20 iepludes sadaleni un ielikt b25tu izpludes sadalenes vietā. Vanoss paliek uz esošās ieplūdes sadalenes. Tākā devēji un provotka ir tikai no b20 (bosch)tad arī to pārlikt uz b25tu un esošo ecu 402 nomainīt pret 413 (par deveju saderibu neesmu drošs). Setups kopumā būs ok un viss savā starpā draudzēsies ?seeingman rakstīja:tas ir tas pats 2.8 ar 2.5 virzuļiem, useram kasp1js taisu tādufunkyasshit rakstīja:Uz M50TUB25 ar 2.8 kloķeni, 135mm klaņiem un M50TUB25 virzuļiem sanāk normālas kompresijas 2.8.
Varbūt kādam ir precīzi zināms no kā reāli der tie 86mm virzuļi ar m54b30 kloķeni un 135mm klaņiem?seeingman rakstīja:nu var likt klaņus no m20/m30 tur dažiem motoriem bija 130mm klaņi, bet nu ir tāda lieta, kā kloķa/klaņa attiecība...
pats 3.13l setups jau nav fantāzija vajag vienkārši pareizos virzuļus ar 135klaņiem, no sr20det vroģi derēja vai kaut kā tāda, m44 85mm virzuļi vēl tipa saiet, bet tur mazāks tilpums nedaduz.
Vemsu varam saregulēt, Megasquirtu varam (bet izńēmuma kārtā to sūdu regulējam) bet ar to ikdienā nenodarbojamies vispār, to dara citi un samērā lēti es teiktu, vēl jo vairāk, vemsam var katrs ar vadińu pieiet un nolādēt visu infu kas tur ir un nošpikot. Tā pat kā ar motronic, tik par laimi ar šo var ātri dabūt instant karmu aka sapistu dzinēju
Vemsa uzlikšana un noregulēšana vidēji izmaksā ap 1500e , ja visu dara kā nākas.
Bet šeit , ja vajag tupa vadīt parastu ielas motoru ir iespēja uzlikt ms41 vai 42 vai 43 un braukt ne par ko neuztraucoties, gribi pāris zs un labāku līkni uz sava b30 vai b31 single vai nonvanos strokera, liec bosch kura kopējā izmaksas nepārsniedz 400e ar regulēšanu.
Gribās braukt ar kaut ko krutu un nečakarēties ar GMM lūdzu, VEMS vai Korvet, maksā vienādi.
Tā nav piespiedu lieta, tas ir tirgus, kur ir pieprasījums un ir piedāvājums.
Bija regulēšana pa 150, visu laiku bija čīkstētāji ka dārgi, bet bija arī tie kuri saprata par ko maksā, un to bija vairākums.
Tagad 200e, un zini, nekas nav mainījies, tikai dzīvot ir dārgāk nedaudz palicis
Vemsa uzlikšana un noregulēšana vidēji izmaksā ap 1500e , ja visu dara kā nākas.
Bet šeit , ja vajag tupa vadīt parastu ielas motoru ir iespēja uzlikt ms41 vai 42 vai 43 un braukt ne par ko neuztraucoties, gribi pāris zs un labāku līkni uz sava b30 vai b31 single vai nonvanos strokera, liec bosch kura kopējā izmaksas nepārsniedz 400e ar regulēšanu.
Gribās braukt ar kaut ko krutu un nečakarēties ar GMM lūdzu, VEMS vai Korvet, maksā vienādi.
Tā nav piespiedu lieta, tas ir tirgus, kur ir pieprasījums un ir piedāvājums.
Bija regulēšana pa 150, visu laiku bija čīkstētāji ka dārgi, bet bija arī tie kuri saprata par ko maksā, un to bija vairākums.
Tagad 200e, un zini, nekas nav mainījies, tikai dzīvot ir dārgāk nedaudz palicis
Got it !Inferno rakstīja:Kā Tu plāno ar bezvanosa pravodku kontrolēt vanosu? Ja gribi likt 413, tad jāņem ne tikai vadības bloks, bet arī pravodka un visi devēji.Ercix rakstīja: Ir esošs m50b20(NV) un pliks M50TUB25, mērķis m50b28 - doma sekojoša: uz b25tu iekrāmēt kloķeni no m52b28, ielikt 135mm klaņus no b20, atstāt b25tu virzuļus. papildus paņemt no b20 iepludes sadaleni un ielikt b25tu izpludes sadalenes vietā. Vanoss paliek uz esošās ieplūdes sadalenes. Tākā devēji un provotka ir tikai no b20 (bosch)tad arī to pārlikt uz b25tu un esošo ecu 402 nomainīt pret 413 (par deveju saderibu neesmu drošs). Setups kopumā būs ok un viss savā starpā draudzēsies ?
Tad vai nu visu provotku vai otru NV sadaleni un amputēt Vanosu pavisam
ir kāds buvejis strokeri m50 bloka ar m40,m43 virzuliem?
Kamdēł lai? Ms43 ir laba vadība, łoti labi spēj noregulēt maisījumu un nekad nełaus sabeigt motoru galvenais tur nelīst ar līkiem pirkstiemInferno rakstīja:Un ko darīt, kad tam M54 pēc 1 sezonas beidzas kompresija? Pirkt pa 1k nākošo swapu?
Jo tiem motoriem kompresija ir vājākā vieta, cik ir dzirdēts...? Tāpat ceļot iekšā M54B30 sborā tur nekāda medusmaize nesanāk, salīdzinājumā ar strokeri. Swaps vien izmaksā ap 1k, vadu savilkšana droši vien arī kādus 150e, nu un pieskaitam standarta izmaksas ceļot iekšā jebkuru motoru - eļļas, filtri, šķidrumi, sveces blīves, gan jau kādi devēji būs pizdohen un vēl pārbūve jāreģistrē, tāpat minimums pusotra štuka salasās, un gan jau es vēl kaut ko esmu palaidis garām.-AF- rakstīja:Kamdēł lai? Ms43 ir laba vadība, łoti labi spēj noregulēt maisījumu un nekad nełaus sabeigt motoru galvenais tur nelīst ar līkiem pirkstiemInferno rakstīja:Un ko darīt, kad tam M54 pēc 1 sezonas beidzas kompresija? Pirkt pa 1k nākošo swapu?
Kaut kāda maldīga info
Cik man pazińu moka tos motorus viss ok, tur vienīgā reālā problēma ir saimnieka nolaidība, visbiežāk izjukušās disa klapes tapińa iekrīt podā un pizdohens zinu vismaz 4 gadījumus tādus
Bet tā ir ok motors, swaps reku ar zf kārbu pie Ixt par 950e tirgojas, protams apkope nenāk par łaunu, bet ja gribas vairāk zs , pieejami daudz sadaleńu ražotāju piedāvājumi .
Pazińa no uk pieduroties tikai pie izplūdes un čipa dabūja 263hp uz spararata ar sadalenēm redzēs cik būs. Un brauc vińš fastlap un moka pietiekami to dzinēju.
Un pārbūvi nav jāregistrē, tie ir maldi.
Cik man pazińu moka tos motorus viss ok, tur vienīgā reālā problēma ir saimnieka nolaidība, visbiežāk izjukušās disa klapes tapińa iekrīt podā un pizdohens zinu vismaz 4 gadījumus tādus
Bet tā ir ok motors, swaps reku ar zf kārbu pie Ixt par 950e tirgojas, protams apkope nenāk par łaunu, bet ja gribas vairāk zs , pieejami daudz sadaleńu ražotāju piedāvājumi .
Pazińa no uk pieduroties tikai pie izplūdes un čipa dabūja 263hp uz spararata ar sadalenēm redzēs cik būs. Un brauc vińš fastlap un moka pietiekami to dzinēju.
Un pārbūvi nav jāregistrē, tie ir maldi.
varbūt vari pastāstīt par savu strokeri:poweredbygirts rakstīja:
Cik lasīju tad tev bija divas ieplūdes NV sadalenes un amputēts Vanoss, korekti ?
Kāda vadība ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 18
- chevron_right