Viss par sēdinājumu un atsperēm

Profila bilde
chickie
Ziņojumi: 143
Pievienojies: 17 Jūn 2012, 12:02
Braucu ar: 7 Limo
Atrašanās vieta: Rīgas
Drauga sierrai bija grieztās. Uz Vanšu tilta priekšēja izleca no vietas. Tad sākās brīnumi. :giggle:
Profila bilde
///MM
Ziņojumi: 63
Pievienojies: 13 Mai 2013, 19:13
Braucu ar: e36 M3
Sveiki! Vai variet kads pateikt, to, ka auto ir ciets vairak ietekme atsperes vai amortizatori?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Amortizatori, bet atsperes arī dod savu.
Profila bilde
///MM
Ziņojumi: 63
Pievienojies: 13 Mai 2013, 19:13
Braucu ar: e36 M3
Paldies par info. Man ari ta likas, bet visadi viedokli ir dzirdeti.
Profila bilde
ruudzha
Ziņojumi: 215
Pievienojies: 05 Sep 2013, 15:29
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: code,bauska
Cietibu nosaka atsperes. Bet amartizatori to cietibu sava veida regule :yes:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Really? :o
Profila bilde
ruudzha
Ziņojumi: 215
Pievienojies: 05 Sep 2013, 15:29
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: code,bauska
YES :D
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
man jau liekas ka abas shis sastavdaljas papildina viena otru
ar labiem amishiem un sudigam atsperem nebis labuma un otraadi
ar kompatu pa brugji
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
ieteiktu jums paspaidīt ar rokām gan atsperi gan amortizatoru :hahaha:
Profila bilde
ruudzha
Ziņojumi: 215
Pievienojies: 05 Sep 2013, 15:29
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: code,bauska
:super:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Kāds varētu iedod psih-arno nr. lai var dabūt koilas? Skatos, pēdēja laikā viņs reti e36 forumu izmanto..
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
pasties kontaktu sadaljaa, liekas ka vins tur bija ierakstijies
...
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Jau skatījos, nav..

NR. Dabūts..
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 
Ja nu vēl kādam interesē - 26779969 :bye:
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga
Virsū stāv style 5 ET20:7J R15 ar 195/55 gumiju. Cik zemu varētu nosēdināt, paliekot uz stock amīšiem ?
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 
Uz stock āmīšiem zemāk par -40 sēdināt vnk nevar!
d[-_-]b
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
325 BMW rakstīja:Uz stock āmīšiem zemāk par -40 sēdināt vnk nevar!
Vai tad uz stock amīšiem zemākais nav -60?
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 
Nu laikam jau nav, cik man zināms. Un arī ja tā padomā, tad -60 principā ir jau paliels sēdinajums, līdz ar ko uz salīdzinoši "mīkstajiem" stock āmīšiem uz atsitējiem vien nāksies braukāt + tos tādā veidā ātri vien sabojās un būs visp d**sā! :hahaha:
d[-_-]b
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga
Tātad uz maniem dotajiem izmēriem, zemāk par -40 nav ieteicams ?
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 
Problēma nav norādītajos izmēros, bet gan sēdinājumā. Stock amortizatoram normālais darba diapazona viduspunkts ir pie stock atsperes augstuma (viņš gar to visduspunktu arī paredzēts "strādāt", tikai trāpot lielākās bedrēs tas iespiežas dziļāk). A tu tgd gribi ar -60 atsperēm tādā stāvoklī viņu turēt visu laiku. Pie tam, svarīgākais ir tas, ka amortizatoriem, kas paredzēti zemākiem sēdinājumiem, būs arī lielāka cietība, lai varētu dzesēt sitiena enerģiju (kad tu trāpi kādā bedrē) atvēlētajā darba diapazonā (jo ne tikai atspere sitiena brīdi notur autiņa svaru bet arī amortizators), kas paliek manāmi mazāks (par veseliem 60 mm). Stock amortizators to nespēs izdarīt, un līdz ar ko pie katras lielākas bedres tos amortizatorus "sitīs cauri" līdz atsitējiem kamēr tie vnk būs beigti un sanāks vnk braukt kā uz zirga ratiem.
P.S. Ar norādītajiem riteņu izmēriem domāju var mierīgi sēdināt līdz -60, arkās nekam nevajdzētu līst, cita lieta, ka dēļ mazajiem riteņiem vienalga nebūs nekāds labais skats + autiņš būs ļoooti zems.
d[-_-]b