Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 107
- chevron_right
man it ka dzeks pateicis ka vinam 2.3 bet var but ari 2.5 isti vel nezinu bet vins teica ka es saprotu 173h/p tad tas ir 2.3 ja?jo 2.5 ir 192h/p...vot kka ta?Bet kurs labaks 2.3 ar vanos vai 2.5?
M52B25 ir ar Vanosu un ap tiem 170 zirgiem, bet tilpums viņam tāpat skaitās 2.5l, tāpēc saukt viņu par 2.3 ir nepareizi.
Sent from my GT-I9082 using Tapatalk
Sent from my GT-I9082 using Tapatalk
Motors gadījumā nav nācis no E39? Viens paziņa te tirgo M52B25 un saka, ka bez Vanosa.
Sent from my GT-I9082 using Tapatalk
Sent from my GT-I9082 using Tapatalk
Ne :) to koe atradu ir no e36.vinam tas bija bet vins ka donoru sev vinu atstaja un panema 2.8
M50B25 ir čuguna bloks - 192hp, M50TUB25 ir čuguna bloks - 192hp, abi brendojas kā 325 un ir 2.5 pēc kubatūras
M52B25 ir alumīnija bloks - 170hp, bet pēc faktiskās kubatūras 2.5 tikai brendojās kā 323
ceru saprotams :)
M52B25 ir alumīnija bloks - 170hp, bet pēc faktiskās kubatūras 2.5 tikai brendojās kā 323
ceru saprotams :)
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Kādam ir kas zināms par šo(http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fgcbh.html). Paļubom ir swapots, bet tākā neko par to nejēdzu, tādēļ, vai vispār ir vērts skatīties bmw ar swapotu motoru?
Manuprāt pat mos labāk ja ar swapotu, zinkā moš cilvēks pie ņemšanas iekšā/ārā , kmr visam tiek klāt nomainījis kādas blīves, ieliekot gribas lai viss čotka strādā, maybe kādu sensoru vai kko tādu nomainījis. Tas tā, no viena skatapunkta :)Bamslis rakstīja:Kādam ir kas zināms par šo(http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fgcbh.html). Paļubom ir swapots, bet tākā neko par to nejēdzu, tādēļ, vai vispār ir vērts skatīties bmw ar swapotu motoru?
Palasot kā te daži pāris h svapo dzinējus, par šitādu gājienu var aizmirst.
Sveika tauta, jautājums sekojošs : Kas būtu jāmaina neskaitot dzinēju, ja manina dzinēju no m43b16(e36 316-compots) uz m50b25? Nu tādi kritiskākie punkti, piemēram, pusasis, kārba, spidometrs...?
Un ko varētu nozīmēt, ka pēc maiņas CSDD TA iedod ''1'' par ''Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads'' - vai tas varētu būt kā sastīts?
Un ko varētu nozīmēt, ka pēc maiņas CSDD TA iedod ''1'' par ''Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads'' - vai tas varētu būt kā sastīts?
101 reizi aprunāts temats... Lasi vien šo topiku un gan atradīsi atbildi, slinkums jau ento reizi atkārtot vienu un to pašu.
Bojāta kāda degvielas šļauka.Bamslis rakstīja:Un ko varētu nozīmēt, ka pēc maiņas CSDD TA iedod ''1'' par ''Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads'' - vai tas varētu būt kā sastīts?
Nu tieshi par konkrēto dzinēju(m43b16 uz m50b25) neredzēju nekur. Izgāju visam topikam cauri.
Bet vai tas varētu būt kā sastīts ar dzinēja maiņu?
Bet vai tas varētu būt kā sastīts ar dzinēja maiņu?
ja ja kads ir sabojajis mainot degvielas caurules vai ne ja tu pats neesi vinas sabojajis vai ari vienkarsi vinas jau ir sarusejusas
Skaidrs, paldies, bet tik un tā netiku skadrībā ar tiem sīkumiem, kas jāmaina vienlaikus mainot dzinēju no m43b16 uz m50b25...?Dj_Zii rakstīja:ja ja kads ir sabojajis mainot degvielas caurules vai ne ja tu pats neesi vinas sabojajis vai ari vienkarsi vinas jau ir sarusejusas
Cik saprotu, tad dzinējs jau ir ielikts... Kārba var palikt tā pati, bet var likt ZF (izturīgāka), 323i/325i/328i tilts (lielāks reduktors, resnākas pusasis, bremzes ar bremžu diskiem, nevis trumuļiem, kā ir 316i gadījumā), un 6 cyl spidometrs. Pa lielam, laikam, viss.
Nu jā, dzinējs ir ielikts un to mašīnīti šobrīd var apskatīt ss'ā (http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fgcbh.html), un tā kā ir doma braukt skatīties - kas un kā ar viņu, tāpēc interesējos, lai zinātu, kas man būtu jāpēta. :)
Paldies par atbildi
Paldies par atbildi
Ok, tad man rodas vēl viens jautājums, par to pašu maiņu(no m43b16 uz m50b25)... Ja mainīta ir kārba, kas ir no 2.5 e36,tāda kāda dzinējam paredzēta, bremžu diski un 6cyl spidometrs, bet reduktors un pusasis ir palikušas standarta - 1.6 mazais reduktors sametināts (blokis 100%)Nixon rakstīja:Cik saprotu, tad dzinējs jau ir ielikts... Kārba var palikt tā pati, bet var likt ZF (izturīgāka), 323i/325i/328i tilts (lielāks reduktors, resnākas pusasis, bremzes ar bremžu diskiem, nevis trumuļiem, kā ir 316i gadījumā), un 6 cyl spidometrs. Pa lielam, laikam, viss.
Un tilts ari nav mainīts.... Tādā gadījumā - cik tas viss pasākums drošs?
Vēl koments no pārdevēja puses bija ''uz šī paša tilta var uzlikt lielo reduktoru ar pusasīm. Der arī no e30, jo pakaļējais tilts ir tāds pats"
Nekā baigi nedroša tur nav... Kad nobirs reduktors vai norausi kādu pusasi, tad arī varēsi sākt domāt par reduktoru lielajā korpusā un resnajām pusasīm. Šķiet, ka pārdevējs ir lietas kursā par notiekošo, jo Compacta pakaļējais tilts ir līdzīgs (ja ne tāds pats) E30 tiltam un taisnība viņam vien ir.
Paldies
Kā ir ja liek no e34 m50 iekš e36? Konkrētāk interesē kas notiek ar pravodku, tā paliek no e34/e36 vai tiek kkā kombinēta?!
EDIT: Paložņāju pa šo topicu, izskatās, ka vieglāk ir piemeklēt m50 vadus.
EDIT: Paložņāju pa šo topicu, izskatās, ka vieglāk ir piemeklēt m50 vadus.
SAVAGES CREW
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 107
- chevron_right