Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 66
- chevron_right
Ļoti labi priekš 2.5 esot reduktors ar attiecību 3.7x un 6 ātrumu pārnesumu kārba, bet tas tāds dārgāks variants. Ja nav samērā daudz pa bāņiem jābraukā, tad vēl var reduktoru ar attiecību 3.45, bet tā ieteiktu to pašu oriģinālo attiecību - 3.15.rich rakstīja:sveicinati! Interese sekojosa lieta. e36 325 sobrid ir reduktors 3.15 videja korpusa.. kadas attiecibas blokji lai labak mekle lai varetu pabraukt gan pa celu gan ari normali uzslidet?
Liels paldies jau ieprieks!
Un ja kadam ir kas piedavajuma PM!
Izpalidzat ludzu atri, mainu tagad reduktoru, jaunajam attieciba 3.45, nezinu vai lielais vai mazais korpuss(kā atšķirt?), pirmstam bija 3.73 lsd. Krč pusais lielās der, tikai kardans neiet virsu, paliek sprauga. Man no iepriekšejaa reduktora parskruvet flanci kas ar kardanu vienojas vai arii tur ir cita problema. Sorry ja jau bija par šo kas teikts.
@instagram - anrijs.v
kardāns pa vidu nutes staigā, varbut pakargultni palaid vaļa tam ari ovali skruvcaurumi
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Starp kardanu un reduktoru flanchu mainja neliidz, tie vienadi. Lkm 3.45 mazajaa korpusaa tapec ta. Kardans nekur nestaiga. Idejas lai nav sprauga?
@instagram - anrijs.v
Okk, ja man bija lielais korpuss, es mazo neuzlikšu?
@instagram - anrijs.v
Tad tev bija jābūt arī lielajām pusasīm. Uzlikt uzliksi, tik jāmaina pusasis. Palabojiet, ja kļūdos!nleai rakstīja:Okk, ja man bija lielais korpuss, es mazo neuzlikšu?
6 un 8 skrūves vākamnleai rakstīja:jaunajam attieciba 3.45, nezinu vai lielais vai mazais korpuss(kā atšķirt?),
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Man pašam stāv 3.15 - manuprāt ideāla attiecība - var gan atvilkt no vietas, gan pa šoseju ekonomiski braukt.rich rakstīja:sveicinati! Interese sekojosa lieta. e36 325 sobrid ir reduktors 3.15 videja korpusa.. kadas attiecibas blokji lai labak mekle lai varetu pabraukt gan pa celu gan ari normali uzslidet?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Palasi augstak. Pusasis der, nu no vecaa lielaa korpusa izvilku pusasu flanchus un iemetu šitajaa. Tik kardans neder. Uzmetinat bloķi ar jau uzspeja
@instagram - anrijs.v
atskruvee kardanam lielo uzgriezni pa vidu, pieliec kardanu abos galos kaa jabut, pieskruvee gulnja skruves, pievelc kartigi skruves abos galos, un tad aizskruvee lielo uzgriezni kardanam.
reduktora kardana flanci nau jegas mainit, vinjiem skruvju distance atskiras tik m3 reduktoriem.
parastajiem vienalga, apalais vai kantainais, lietas butibu tas nemaina, plus tev ir pirms skruvesanas japarbauda ar kadiem NM vins ir pieskruvets lai skruvejot atpakal pievilktu ar identisku speku, savadak mainisi pinion gear garumu, un tuutaa bus reduktoram
reduktora kardana flanci nau jegas mainit, vinjiem skruvju distance atskiras tik m3 reduktoriem.
parastajiem vienalga, apalais vai kantainais, lietas butibu tas nemaina, plus tev ir pirms skruvesanas japarbauda ar kadiem NM vins ir pieskruvets lai skruvejot atpakal pievilktu ar identisku speku, savadak mainisi pinion gear garumu, un tuutaa bus reduktoram
...
liels paldies, rīt mēģinās.
iepriekšējam lsd 6 skruves no zobrata iznākušas/atskruvejušās un pa visu korpusu malušās lidz ieklemēja un man taisni braucot rati nobloķējās, knapi savācos. pie reizes vēl viena skruve sadomāja izspiest korpusā caurumu kur eļlai iztecēt pilnai laimei. unn gribot ņemt to flanci kas ar kardanu iet kopā, viņu ar pirkstiem atvilku. pie reizes gribu uzjautāt kur es varu viņu atrestaurēt? korpusu sametinās pats.
iepriekšējam lsd 6 skruves no zobrata iznākušas/atskruvejušās un pa visu korpusu malušās lidz ieklemēja un man taisni braucot rati nobloķējās, knapi savācos. pie reizes vēl viena skruve sadomāja izspiest korpusā caurumu kur eļlai iztecēt pilnai laimei. unn gribot ņemt to flanci kas ar kardanu iet kopā, viņu ar pirkstiem atvilku. pie reizes gribu uzjautāt kur es varu viņu atrestaurēt? korpusu sametinās pats.
@instagram - anrijs.v
tev japarbauda sazobe,
ja taa sajata tad nau jegas restauret, met araa un meklee ebejaa citu kadu attiecibu pats velies.
esmu pats restaurejis dazu reduktoru un atrumkarbas zobratus, bet tikai gadijumos kur cilveki nevar dabut citus vietaa.
nu reali tasskruves atskruvejaas jo nebija ielimetas ieksaa kada darbonja rezultataa. taa vareja notikt liela nelaime.
karoc izklausas pec varianta kur kads domaja ka salikt reduktoru ir tas pats kas iemest kadam debilam kolegjim ar 17-19 atslegu
ja taa sajata tad nau jegas restauret, met araa un meklee ebejaa citu kadu attiecibu pats velies.
esmu pats restaurejis dazu reduktoru un atrumkarbas zobratus, bet tikai gadijumos kur cilveki nevar dabut citus vietaa.
nu reali tasskruves atskruvejaas jo nebija ielimetas ieksaa kada darbonja rezultataa. taa vareja notikt liela nelaime.
karoc izklausas pec varianta kur kads domaja ka salikt reduktoru ir tas pats kas iemest kadam debilam kolegjim ar 17-19 atslegu
...
Sazobe bija vietām sajāta. skaidrs tad, meklēju jaunu. pagaidām lai stāv metinātais.
No lsd bloķejošais elements derēs tikai lielajā korpusā? unn bija attieciba 3.73 kas gāja ļoti skaisti kopā ar 6 atrumu karbu.
Man dabūt uz tādu attiecību iekšas, sametināt korpusu un visam vajadzētu būt mengā? Pietam man zināja teikt ka viņam šaibas esot jamaina(jārestaurē bloķis). paldies par infu, gribu zināt kas un kā tālāk!
No lsd bloķejošais elements derēs tikai lielajā korpusā? unn bija attieciba 3.73 kas gāja ļoti skaisti kopā ar 6 atrumu karbu.
Man dabūt uz tādu attiecību iekšas, sametināt korpusu un visam vajadzētu būt mengā? Pietam man zināja teikt ka viņam šaibas esot jamaina(jārestaurē bloķis). paldies par infu, gribu zināt kas un kā tālāk!
@instagram - anrijs.v
Priekš 5ganga piekrītu ideālais variants, bet tev priekš sexgang'a gan nav tas optimālākais (labāk būtu 3,46 vai 3,64), ja nu vienīgi priekš degvielas taupīšanas, ar 6 robu tu pat nevari vmax dabūtAmish rakstīja:Man pašam stāv 3.15 - manuprāt ideāla attiecība - var gan atvilkt no vietas, gan pa šoseju ekonomiski braukt.rich rakstīja:sveicinati! Interese sekojosa lieta. e36 325 sobrid ir reduktors 3.15 videja korpusa.. kadas attiecibas blokji lai labak mekle lai varetu pabraukt gan pa celu gan ari normali uzslidet?
palasi diy sadaljaa par restaureshanu. reiz izveidoju tur teemu par to.nleai rakstīja:Sazobe bija vietām sajāta. skaidrs tad, meklēju jaunu. pagaidām lai stāv metinātais.
No lsd bloķejošais elements derēs tikai lielajā korpusā? unn bija attieciba 3.73 kas gāja ļoti skaisti kopā ar 6 atrumu karbu.
Man dabūt uz tādu attiecību iekšas, sametināt korpusu un visam vajadzētu būt mengā? Pietam man zināja teikt ka viņam šaibas esot jamaina(jārestaurē bloķis). paldies par infu, gribu zināt kas un kā tālāk!
vienkarsi samkelee 3.73 attiecibu (ebay) un stelle kopaa savu lsd. nee lielajaa tev noteiki nederes, videjaa 188mm gan
...
Man ir m3 evo kardans, un atskruvejot lielo uzgriezni no slhicem viss iznak, lidz mazajam reduktoram aiziet bet shlices pa isu, nez ko lai dara. Ir kadi varianti? Vai ari meklet lielo korpusu un miers?
@instagram - anrijs.v
Ja ņem kardana pedejo daļu no mazmotora, viņš bus garāks un aizies normali lidz reduktoram ja? sapasēs kopā ar otru daļu?
@instagram - anrijs.v
Kā ir ar kompotiem, man e30 reduktors ar kantaino planci derēs pie kompota stock kardāna apaļā plaņča, skrūvju attālumi vienādi?Armando rakstīja:atskruvee kardanam lielo uzgriezni pa vidu, pieliec kardanu abos galos kaa jabut, pieskruvee gulnja skruves, pievelc kartigi skruves abos galos, un tad aizskruvee lielo uzgriezni kardanam.
reduktora kardana flanci nau jegas mainit, vinjiem skruvju distance atskiras tik m3 reduktoriem.
parastajiem vienalga, apalais vai kantainais, lietas butibu tas nemaina, plus tev ir pirms skruvesanas japarbauda ar kadiem NM vins ir pieskruvets lai skruvejot atpakal pievilktu ar identisku speku, savadak mainisi pinion gear garumu, un tuutaa bus reduktoram
man galigi sak likties ka tu putrojies. kapec lai tev butu evo krdans? tam tak pavisam cits setups. evo kardanam nau lielais uzgrieznis pa vidu un ari flanchi citi.nleai rakstīja:Ja ņem kardana pedejo daļu no mazmotora, viņš bus garāks un aizies normali lidz reduktoram ja? sapasēs kopā ar otru daļu?
piespiedi man iet garazaa nofocet evo kardanu ja tev bija videja izmera reduktors un isakaa no gtrag karbam tad tagat liekot mazo reduktou,pastav tada iespeja ka slicees pa isu nedaudz, risinajums ir kaa jau pats augstak mineji.
iemet kadu kadru ar to savu setupu lai var saprast kas teu tur ir
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
par e30 reduktoru korpusu divainibam nezinu, bet es saku ka deres,JānisK-[JK] rakstīja:Kā ir ar kompotiem, man e30 reduktors ar kantaino planci derēs pie kompota stock kardāna apaļā plaņča, skrūvju attālumi vienādi?Armando rakstīja:atskruvee kardanam lielo uzgriezni pa vidu, pieliec kardanu abos galos kaa jabut, pieskruvee gulnja skruves, pievelc kartigi skruves abos galos, un tad aizskruvee lielo uzgriezni kardanam.
reduktora kardana flanci nau jegas mainit, vinjiem skruvju distance atskiras tik m3 reduktoriem.
parastajiem vienalga, apalais vai kantainais, lietas butibu tas nemaina, plus tev ir pirms skruvesanas japarbauda ar kadiem NM vins ir pieskruvets lai skruvejot atpakal pievilktu ar identisku speku, savadak mainisi pinion gear garumu, un tuutaa bus reduktoram
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 66
- chevron_right