Šeit var papļāpāt !!!!

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

25 Nov 2020, 15:36

cipruss18 rakstīja: 24 Nov 2020, 21:48
RENIO rakstīja: 24 Nov 2020, 21:20 cik tad budžets uz f01?
Nu pašlaik uz sigiena nesmu baigi plānojis budžetu .visticamak nakamvasar kko domāšu
Bet nu max 16k
Viss atkarigs no darbiem,tagad vispar neko neplanoju

Un pluss,f01 man nereali vizuali patik,daudz labak par jaunajiem semakiem
Nereali erts
Nu pa 16K var paņemt labu f31 nevis f31lci
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

25 Nov 2020, 15:54

kars rakstīja: 24 Nov 2020, 21:38 Jap F3x vēl pārāk dārgs, negribētu tik dārgu auto pirkt bez garantijas + kuram vēl krīt vērtība. (+ kasko/zog)

Jāpaņem kādreiz uz testabraucienu f3x, visvairāk interesē kā viņam automāts strādā (vai ir 'blips' vai nav)

No jaunajiem bmw esmu braucis tikai ar 19 gada X1, tam ir 'blips'
Nopirku nesen f31!
Riktiiga tachka, automats stradaa lieliski arii korkjis,kkgan esmu dziedejis visaadus nodirsienus,ka G klasei tas straadaa krietni labaak...,pagaidam nav pamata tam piekrist! Runajot par f10;11, meklejot sev jauno tachku, biju izbraukt arii ar 5er. Man nepatika, atkal par daudz brivas vietas.. un tas ekraans jn m stuure izskataas neforshi.., f3x salons forshaaks..
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

25 Nov 2020, 16:27

erda rakstīja: 25 Nov 2020, 15:54
kars rakstīja: 24 Nov 2020, 21:38 Jap F3x vēl pārāk dārgs, negribētu tik dārgu auto pirkt bez garantijas + kuram vēl krīt vērtība. (+ kasko/zog)

Jāpaņem kādreiz uz testabraucienu f3x, visvairāk interesē kā viņam automāts strādā (vai ir 'blips' vai nav)

No jaunajiem bmw esmu braucis tikai ar 19 gada X1, tam ir 'blips'
Nopirku nesen f31!
Riktiiga tachka, automats stradaa lieliski arii korkjis,kkgan esmu dziedejis visaadus nodirsienus,ka G klasei tas straadaa krietni labaak...,pagaidam nav pamata tam piekrist! Runajot par f10;11, meklejot sev jauno tachku, biju izbraukt arii ar 5er. Man nepatika, atkal par daudz brivas vietas.. un tas ekraans jn m stuure izskataas neforshi.., f3x salons forshaaks..
F31 automātam ir revmatch funkcija slēdzot uz leju?
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

25 Nov 2020, 19:15

Nesmu ar f3x braucis,nezinu kads ir salons,bet f01 ir radīts,lai tur bērnus varetu taisīt
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

25 Nov 2020, 22:10

kars rakstīja: 25 Nov 2020, 16:27 F31 automātam ir revmatch funkcija slēdzot uz leju?
Tu domā par to ka automāts pārlēc/izlaiž kādu no pārnesumiem samazinot ātrumu?
Ja, jā tad man liekas ka bija
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

25 Nov 2020, 22:54

RENIO rakstīja: 25 Nov 2020, 22:10
kars rakstīja: 25 Nov 2020, 16:27 F31 automātam ir revmatch funkcija slēdzot uz leju?
Tu domā par to ka automāts pārlēc/izlaiž kādu no pārnesumiem samazinot ātrumu?
Ja, jā tad man liekas ka bija
Lol nē :D revmatch jeb latviski starpgāze
Lielākajai daļai jauno automātu ir tā fīča.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

25 Nov 2020, 23:00

Ka tas izpaužas?
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

25 Nov 2020, 23:15

cipruss18 rakstīja: 25 Nov 2020, 23:00 Ka tas izpaužas?
Kompis uzgāzē pie katras pārslēgšanās uz leju lai izlīdzinātu motora/kārbas/riteņu apgriezienus.

Vislabāk to jūt kad pats pārslēdzies uz leju 'manuālajā režīmā'

Pat e9x tā fīča jau bija, tad F3x arī jābūt :)
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=161974

Yes, the 335i's ZF 6AT tranny does do the rev-matching (blips the throttle) upon downshifting.

IIRC, the new development in this ZF auto tranny is that the TCU (tranny control unit) computer now communicates with the ECU computer, whereas they were previously separate.

So, when a downshift is demanded, the TCU can shift real quick to neutral and ask the ECU for a little engine blip, just enough to rev match to allow the tranny which then smoothly shifts into the next lower gear. Or even, skip a gear or 2 on the way down


E46 automātam vēl nebija autoblips, manam 2001 gada MB automātam arī nav, dēļ tā pārslēgšanās uz leju manuālajā režīmā ir diezgan nebaudāma.
Pēdējais labojis kars - 25 Nov 2020, 23:28, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

25 Nov 2020, 23:26

Kāds man var izskaidrot, kāpēc Nurburgringā dažos līkumos braucēji izmanto left foot braking?
Saprotu, ka driftā to dara, lai saglabātu, palielinātu leņķi, nezaudējot ātrumu, bet cenšoties mašīnu noturēt max stabilu līkumā pie liela ātruma, kāds sakars?
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

25 Nov 2020, 23:31

Pandora rakstīja: 25 Nov 2020, 23:26 Kāds man var izskaidrot, kāpēc Nurburgringā dažos līkumos braucēji izmanto left foot braking?
Saprotu, ka driftā to dara, lai saglabātu, palielinātu leņķi, nezaudējot ātrumu, bet cenšoties mašīnu noturēt max stabilu līkumā pie liela ātruma, kāds sakars?
Pārnes svaru uz priekšējo asi, lai papildus noslogotu priekšējos ratus/dabūtu vairāk saķeri.
Ne visi ātrie braucēji to dara, atkarīgs no braukšanas stila.
Profila bilde
Pandora
Ziņojumi: 269
Pievienojies: 25 Aug 2016, 15:06
Braucu ar: Misiju
Atrašanās vieta: Rīga

25 Nov 2020, 23:36

kars rakstīja: 25 Nov 2020, 23:31
Pandora rakstīja: 25 Nov 2020, 23:26 Kāds man var izskaidrot, kāpēc Nurburgringā dažos līkumos braucēji izmanto left foot braking?
Saprotu, ka driftā to dara, lai saglabātu, palielinātu leņķi, nezaudējot ātrumu, bet cenšoties mašīnu noturēt max stabilu līkumā pie liela ātruma, kāds sakars?
Pārnes svaru uz priekšējo asi, lai papildus noslogotu priekšējos ratus/dabūtu vairāk saķeri.
Ne visi ātrie braucēji to dara, atkarīgs no braukšanas stila.
Teorētiski, to dara pirms katra līkuma ar labo kāju un neaiztiek gāzes pedāli, bet būs jāpamēģina, jo neliekas kopā fakts, ka tajā brīdī pakaļa atslogojas + dod gāzi, kas nozīmē wtf?!
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

25 Nov 2020, 23:51

Pamēģini pats :hahaha:

Personal preference - ir kas izmanto, ir kas nē, nav tā ka no tā būtu kāds mega ieguvums. (šosejā)

No ātrajiem e36 braucējiem šis čalītis mīl left foot braking
https://www.instagram.com/p/B9Cb8v4owNG ... 5gy7go4uqi

Ātrākais BTG laiks ir uzstādīts ne reizi nebremzējot ar kreileni.

https://youtu.be/mHi4Obzg9T4
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

26 Nov 2020, 10:20

kars rakstīja: 25 Nov 2020, 23:31
Pandora rakstīja: 25 Nov 2020, 23:26 Kāds man var izskaidrot, kāpēc Nurburgringā dažos līkumos braucēji izmanto left foot braking?
Saprotu, ka driftā to dara, lai saglabātu, palielinātu leņķi, nezaudējot ātrumu, bet cenšoties mašīnu noturēt max stabilu līkumā pie liela ātruma, kāds sakars?
Pārnes svaru uz priekšējo asi, lai papildus noslogotu priekšējos ratus/dabūtu vairāk saķeri.
Ne visi ātrie braucēji to dara, atkarīgs no braukšanas stila.
šo kartingā var novērot un pats pirms mēģina auto (lai nesanāk šmuce :D) var ar kartingu pamēģināt un ļoti viegli sajust.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

26 Nov 2020, 11:41

Tu pimpi ar pirkstu tiko salidzināji
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga

26 Nov 2020, 11:53

Dīvāna eksperti. :rullz:

Kreileni izmanto lai uzlabotu mašīnas pagriežamību.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
yolo123321
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 05 Aug 2017, 17:16

26 Nov 2020, 13:30

left foot braking šosejā ir brake balance līdzeklis nekas vairāk
Profila bilde
fckns
Ziņojumi: 55
Pievienojies: 02 Sep 2013, 20:46
Braucu ar: Zaļu Papīra lapu.

26 Nov 2020, 20:33

yolo123321 rakstīja: 26 Nov 2020, 13:30 left foot braking šosejā ir brake balance līdzeklis nekas vairāk
+ varu pieminēt vēl to, ka trail braking (kreisā kāja uz bremzes un labā uz gāzes) ir domāts lai saglabātu lielāku procentu ātruma, bet neaizietu taisni..
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

26 Nov 2020, 21:00

Nezinu ka šosejā,bet rallijā bremzi kopa ar gāzi spieda,lai dzinējs nezaudētu apgriezienus
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

28 Nov 2020, 00:51

cipruss18 rakstīja: 26 Nov 2020, 21:00 Nezinu ka šosejā,bet rallijā bremzi kopa ar gāzi spieda,lai dzinējs nezaudētu apgriezienus
tas reāli nav iespējams... ja vien neslīd sajūgs :gigigi:
M Power or no power..
raitisp
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 18 Aug 2014, 09:12
Braucu ar: BMW

28 Nov 2020, 01:17

kāds varbūt zin, vai e46 lukturītis der iekš e36 cimdu nodalījuma lādētāja ligzdā un attiecīgi vai nebūs problēmu to aizvērt [garums].
detaļas kods - 63316962052