Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 107
- chevron_right
JaHenrijs rakstīja:Slinks uz meklēšanu, bet ka ir ar miniswapu no 1.6i uz 1.8IS? plug&play?
Uzjautāšu drošības pēc ! Ja maina no M40b18 uz M50b25 priekšā stabilizātora stienis paliek vecais der vai viņš tomēr atsitas pret dzinēju un ir jāliek no 2.0 vai 2.5 tas stabilizātors !?
Pēc info ko es biju vācis kad savu dzinēju mainīju, tad stienis der tas pats. Mainot arī citu stabilizatora stieni neliku.
P.S. Varbūt kļūdos, jo iepriekš stabilizatora stienis manam jau bija ticis mainīts.
P.S. Varbūt kļūdos, jo iepriekš stabilizatora stienis manam jau bija ticis mainīts.
Tātad lieta sekojoša, kompotam gribu iebāzt skaistu dvēselīti tik jautājums
cik tas izmaksās?
ar ko nāksies saskarties?
kā beigu beigās lai tiek pie tehniskās?
cik tas izmaksās?
ar ko nāksies saskarties?
kā beigu beigās lai tiek pie tehniskās?
Jesus, google tak pilna ar tutoriāļiem...cipis4 rakstīja:Tātad lieta sekojoša, kompotam gribu iebāzt skaistu dvēselīti tik jautājums
cik tas izmaksās?
ar ko nāksies saskarties?
kā beigu beigās lai tiek pie tehniskās?
Bet ja nopietni, tad izmaksas tik cik dzinējs + šķidrumi. Ja skrūvē pats, tad tas arī viss.
Ar TA problēmu nebūs, ja vien neliksi V8
vaitad kompotam nebija arii jaamaina kardaan, pusasis utt. jo vinjam jau tur taisiits uz e30 baazes atshkjiriibaa no paareejiem e36 modeljiemAtbildēt Kon4a » 23 Mar 2014, 05:11
cipis4 rakstīja:
Tātad lieta sekojoša, kompotam gribu iebāzt skaistu dvēselīti tik jautājums
cik tas izmaksās?
ar ko nāksies saskarties?
kā beigu beigās lai tiek pie tehniskās?
Jesus, google tak pilna ar tutoriāļiem...
Bet ja nopietni, tad izmaksas tik cik dzinējs + šķidrumi. Ja skrūvē pats, tad tas arī viss.
Ar TA problēmu nebūs, ja vien neliksi V8
kā var atšīrt m52b25 no m50b25? dzinējs ir izņemts un mazliet izjaukts, ļoti steidzami vajag informāciju
Cabooom
Pēc vārstu vāka (ja nu vienīgi nav uzlikts uz m50 m52 vāks), m50 eļļas ieliešana tuvāk uguns sienai, m52 dzinējam tuvāk priekšai.
Ieplūdes kolektors, m50 plakanīgs, m52 apaļīgs (nu pašas ieplūdes trubas), protams ja nav mainīts un likta m50 ieplūde.
Tālāk, m52 siemens vadība, m50 bosch.
ā...un m50 var būt ar un bez vanosa, m52 būs tikai ar vanosu.
Ieplūdes kolektors, m50 plakanīgs, m52 apaļīgs (nu pašas ieplūdes trubas), protams ja nav mainīts un likta m50 ieplūde.
Tālāk, m52 siemens vadība, m50 bosch.
ā...un m50 var būt ar un bez vanosa, m52 būs tikai ar vanosu.
Pēdējais labojis Sancix - 09 Apr 2014, 17:51, kopā labots 1 reizi.
ja m50, tad loģiski, ka vanoss. ja m50TU, tad var vadīties pēc eļļas vāciņa, kurš m50 nāk aizmugurē, bet m52 priekšā..vēl motora kods uz bloka..utt.
edit: fcuk, Sancix paspēja +jā, arī par vadību, bet siemens var būt gan m52 gan m50TU
edit: fcuk, Sancix paspēja +jā, arī par vadību, bet siemens var būt gan m52 gan m50TU
vēl...m52 būs ar ews, m50 bez
un kas tur notiek ar tiem motora kodiem? kur vinji atrodas un kuram ir kāds????
Cabooom
Kur karteris ar bloku satiekas uz bloka ir kods. Pirmais ir cilindru skaits, tad ir versija un pēdējie ir tilpums. 6s2 25 ir m52b25 ja pareizi atceros.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
m52 būs 256s3
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ai, es visu esmu otrādāk pateicis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Vai neizjuks pie m52b28 swapa likt getrag kārbu no m43b16 96 gada , vai ņemt labāk ņemt no 6cly ? Vai atšķiras ?
Getrag kārbas ir vienādas gan 4cyl, gan 6cyl.. Turēs, nebūs nekādu problēmu, līdz kamēr pienāks standarta Getrag problēma.
tu tur kaut ko esi saputrojies...kkk_24 rakstīja:ja m50, tad loģiski, ka vanoss. ja m50TU, tad var vadīties pēc eļļas vāciņa, kurš m50 nāk aizmugurē, bet m52 priekšā..vēl motora kods uz bloka..utt.
edit: fcuk, Sancix paspēja +jā, arī par vadību, bet siemens var būt gan m52 gan m50TU
m50 ir bez vanosa
m50TU ir tas pats m50, tikai ar vanosu
m52 ir tikai ar vienu vanosu
m52TU ir ar 2 vanosiem, savādāku ieplūdi un vēl šo to
neko nesaputrojos, vienkārši ātri uzrakstīju, varbūt ne visiem uzreiz saprotami..
doma bija-ja m50, tad var vadīties pēc vanosa- vanosa nav, znatčit m50, vanoss ir=m50TU, pie nosacījuma, ja eļļas vāciņš ir aizmugurē motoram..
atcerējos vēl, ka m52 pēc 96.g(?) galvas galā nāk plastmasa pāri arī vanosam
edit:
par m52TU runājot..kurš izskaidros trīs vārdos atšķirību un kā reāli dzīvē atšķirt m52TU no m54?
doma bija-ja m50, tad var vadīties pēc vanosa- vanosa nav, znatčit m50, vanoss ir=m50TU, pie nosacījuma, ja eļļas vāciņš ir aizmugurē motoram..
atcerējos vēl, ka m52 pēc 96.g(?) galvas galā nāk plastmasa pāri arī vanosam
edit:
par m52TU runājot..kurš izskaidros trīs vārdos atšķirību un kā reāli dzīvē atšķirt m52TU no m54?
m52tu nav elektriska drosele. vadības kompis ir ms42, m54 ir ms43.m54 ir dead end fuel rail, vel atšķirības....
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 107
- chevron_right