Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 66
- chevron_right
Pērkot neiekrīti vēlreiz, ir vismaz 3 elementu varianti.
To elementu, labprāt atpirktu.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
To elementu, labprāt atpirktu.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki, gribeju uzjautāt, man ir e36 ar 2.5(benzinieks), man stav reduktors ar lielo vai videjo korpusu? Jo cik lasiju bija pirms tam lidzigs jautajums un atbilde, bet tur bija par e34, ka 2.0, 2.5 ir videjais korpuss, bet virs 3 tad jav lielais.. un tad man uzreiz velviens jautajums, vai es varu ielikt reduktoru ar lielo korpusu, ja man stav reduktors ar videjo korpusu un otradi?
Fuck the fuel economy!
lielais ir tikai m3 3.2 evo
323,325,328,m3 3.0 ir vidējais
316,318,320 ir mazais
tev ir vidējais korpuss ko parasti sauc par lielo jo evo reduktorus reti piemin
ja gribi tiešām lielo no m3 evo tad tev vajag visu aizmugures tiltu
323,325,328,m3 3.0 ir vidējais
316,318,320 ir mazais
tev ir vidējais korpuss ko parasti sauc par lielo jo evo reduktorus reti piemin
ja gribi tiešām lielo no m3 evo tad tev vajag visu aizmugures tiltu
Pēdējais labojis kasiks - 22 Feb 2015, 20:26, kopā labots 1 reizi.
Skaidrs, liels paldies par paskaidrojumukasiks rakstīja:lielais ir tikai m3 3.2 evo
323,325,328,m3 3.0 ir vidējais
316,318,320 ir mazais
tev ir vidējais korpuss ko parasti sauc par lielo jo evo reduktors reti piemin
ja gribi tiešām lielo no m3 evo tad tev vajag visu aizmugures tiltu
Fuck the fuel economy!
un plauktus ari un bremzes arikasiks rakstīja:lielais ir tikai m3 3.2 evo
323,325,328,m3 3.0 ir vidējais
316,318,320 ir mazais
tev ir vidējais korpuss ko parasti sauc par lielo jo evo reduktorus reti piemin
ja gribi tiešām lielo no m3 evo tad tev vajag visu aizmugures tiltu
...
Nepieciešams pāršaibot un pastiprināt e28 reduktoru, ja šeit kāds ar to ņemās, tad PM!
e36 kupeja 2.5i braucot uz 100km/h ir 3.5k apgriezieni,kāpēc tā varētu būt?
kaukads 3.45 veidigais reduktors noteikti jau ka ieliktsskabardzens rakstīja:e36 kupeja 2.5i braucot uz 100km/h ir 3.5k apgriezieni,kāpēc tā varētu būt?
...
Vēl mazākam vajadzētu būt ar 3.45 uz 100km/h ir ~3k.
a kāds viņam nāk reduktors?
a kāds viņam nāk reduktors?
3,15
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Varbūt kāds zin, cik maksā gultņi priekš vidējā reduktora?
Fuck the fuel economy!
sānu gultņi, jeb elementa plus to sēžas(mājas) 40e
normāls čalis rakstīja:Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)
Liels paldies jums! :)
Kaa tur isti ir, man arpus lv ir nobrucis reduktors, un ir iespeja dabuut tiekai videjaa korpusaa, pashlaik mazais. Tad tiesham nav jamaina ne katdans ne pusasis, kardans iestumjaas iekshaa par tiem 2cm? ASAP ludzu dzjeki.
???mrkashell rakstīja:normāls čalis rakstīja:Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)
Liels paldies jums! :)
Kaa tur isti ir, man arpus lv ir nobrucis reduktors, un ir iespeja dabuut tiekai videjaa korpusaa, pashlaik mazais. Tad tiesham nav jamaina ne katdans ne pusasis, kardans iestumjaas iekshaa par tiem 2cm? ASAP ludzu dzjeki.
jaa, kardans iestumsies ieksaa un pusasu flanci vienkarsi nomainisies.
...
Vakar vakaraa saimainiju, viss sanaaca, tagad mazais korpus ir aizvietots ar videjo, un var atkal gaazt.. Paldies par info :)Armando rakstīja:jaa, kardans iestumsies ieksaa un pusasu flanci vienkarsi nomainisies.
bmw 2.0 un r17 diski. saplēš reduktoru tā, ka ieliekot ātrumā kardans griežas, bet mašīna uz priekšu neiet. un tā nav pirmo reizi.
Varbūt ir kādi veidi, kā pastiprināt reduktoru? Metināt īsti negribu
Varbūt ir kādi veidi, kā pastiprināt reduktoru? Metināt īsti negribu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 66
- chevron_right