Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Kalnux
Ziņojumi: 276
Pievienojies: 08 Jan 2013, 18:44
Braucu ar: M50B25TU sedans
Atrašanās vieta: Aizpute/Liepāja
Nu vai tad tik ļoti lētāk?
quattro ist für sissies
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Pērkot neiekrīti vēlreiz, ir vismaz 3 elementu varianti.
To elementu, labprāt atpirktu.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Infeasible
Ziņojumi: 125
Pievienojies: 20 Jūl 2014, 14:13
Braucu ar: coupe
Atrašanās vieta: Rēzekne, Rīga
Sveiki, gribeju uzjautāt, man ir e36 ar 2.5(benzinieks), man stav reduktors ar lielo vai videjo korpusu? Jo cik lasiju bija pirms tam lidzigs jautajums un atbilde, bet tur bija par e34, ka 2.0, 2.5 ir videjais korpuss, bet virs 3 tad jav lielais.. un tad man uzreiz velviens jautajums, vai es varu ielikt reduktoru ar lielo korpusu, ja man stav reduktors ar videjo korpusu un otradi?
Fuck the fuel economy!
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
lielais ir tikai m3 3.2 evo
323,325,328,m3 3.0 ir vidējais
316,318,320 ir mazais
tev ir vidējais korpuss ko parasti sauc par lielo jo evo reduktorus reti piemin ;)
ja gribi tiešām lielo no m3 evo tad tev vajag visu aizmugures tiltu
Pēdējais labojis kasiks - 22 Feb 2015, 20:26, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Infeasible
Ziņojumi: 125
Pievienojies: 20 Jūl 2014, 14:13
Braucu ar: coupe
Atrašanās vieta: Rēzekne, Rīga
kasiks rakstīja:lielais ir tikai m3 3.2 evo
323,325,328,m3 3.0 ir vidējais
316,318,320 ir mazais
tev ir vidējais korpuss ko parasti sauc par lielo jo evo reduktors reti piemin ;)
ja gribi tiešām lielo no m3 evo tad tev vajag visu aizmugures tiltu
Skaidrs, liels paldies par paskaidrojumu :supeer: :super:
Fuck the fuel economy!
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
kasiks rakstīja:lielais ir tikai m3 3.2 evo
323,325,328,m3 3.0 ir vidējais
316,318,320 ir mazais
tev ir vidējais korpuss ko parasti sauc par lielo jo evo reduktorus reti piemin ;)
ja gribi tiešām lielo no m3 evo tad tev vajag visu aizmugures tiltu
un plauktus ari un bremzes ari
...
Profila bilde
Norbis
Ziņojumi: 220
Pievienojies: 28 Apr 2013, 16:52
Braucu ar: nepabeigtu sapni
Atrašanās vieta: Riga, Latvia
Nepieciešams pāršaibot un pastiprināt e28 reduktoru, ja šeit kāds ar to ņemās, tad PM! :pupi: :sarunats:
skabardzens
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 14 Mar 2015, 19:34
e36 kupeja 2.5i braucot uz 100km/h ir 3.5k apgriezieni,kāpēc tā varētu būt?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
skabardzens rakstīja:e36 kupeja 2.5i braucot uz 100km/h ir 3.5k apgriezieni,kāpēc tā varētu būt?
kaukads 3.45 veidigais reduktors noteikti jau ka ielikts
...
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Vēl mazākam vajadzētu būt ar 3.45 uz 100km/h ir ~3k.
skabardzens
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 14 Mar 2015, 19:34
a kāds viņam nāk reduktors?
skabardzens
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 14 Mar 2015, 19:34
a kāds viņam nāk reduktors?
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
3,15
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Infeasible
Ziņojumi: 125
Pievienojies: 20 Jūl 2014, 14:13
Braucu ar: coupe
Atrašanās vieta: Rēzekne, Rīga
Varbūt kāds zin, cik maksā gultņi priekš vidējā reduktora?
Fuck the fuel economy!
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
sānu gultņi, jeb elementa plus to sēžas(mājas) 40e
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
normāls čalis rakstīja:Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)

Liels paldies jums! :) :bmw:


Kaa tur isti ir, man arpus lv ir nobrucis reduktors, un ir iespeja dabuut tiekai videjaa korpusaa, pashlaik mazais. Tad tiesham nav jamaina ne katdans ne pusasis, kardans iestumjaas iekshaa par tiem 2cm? ASAP ludzu dzjeki.
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
mrkashell rakstīja:
normāls čalis rakstīja:Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)

Liels paldies jums! :) :bmw:


Kaa tur isti ir, man arpus lv ir nobrucis reduktors, un ir iespeja dabuut tiekai videjaa korpusaa, pashlaik mazais. Tad tiesham nav jamaina ne katdans ne pusasis, kardans iestumjaas iekshaa par tiem 2cm? ASAP ludzu dzjeki.
???
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
jaa, kardans iestumsies ieksaa un pusasu flanci vienkarsi nomainisies.
...
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns
Armando rakstīja:jaa, kardans iestumsies ieksaa un pusasu flanci vienkarsi nomainisies.
Vakar vakaraa saimainiju, viss sanaaca, tagad mazais korpus ir aizvietots ar videjo, un var atkal gaazt.. Paldies par info :)
Profila bilde
jaunais
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 02 Jan 2014, 20:49
bmw 2.0 un r17 diski. saplēš reduktoru tā, ka ieliekot ātrumā kardans griežas, bet mašīna uz priekšu neiet. un tā nav pirmo reizi.
Varbūt ir kādi veidi, kā pastiprināt reduktoru? Metināt īsti negribu