Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 66
- chevron_right
vecit tur jau vainigs reduktors nevis r17... es ar 1.8 un r17 braukaju bedu nezinot.. un tas pats reduktors 3.45 jau vien ir... ja doma ka reduktors pa vargu liec videjo korpusu, bet attiecibu tadu pasu piemeklet bus gandriz nereali... uzliec vnk normalu svaigu reduktoru sava vieta un bedu nezinasi!jaunais rakstīja:bmw 2.0 un r17 diski. saplēš reduktoru tā, ka ieliekot ātrumā kardans griežas, bet mašīna uz priekšu neiet. un tā nav pirmo reizi.
Varbūt ir kādi veidi, kā pastiprināt reduktoru? Metināt īsti negribu
Es ar 1.6 un R18 braukáju un nekádu problému, tá ká maini vien reduktoru.gda33 rakstīja:vecit tur jau vainigs reduktors nevis r17... es ar 1.8 un r17 braukaju bedu nezinot.. un tas pats reduktors 3.45 jau vien ir... ja doma ka reduktors pa vargu liec videjo korpusu, bet attiecibu tadu pasu piemeklet bus gandriz nereali... uzliec vnk normalu svaigu reduktoru sava vieta un bedu nezinasi!jaunais rakstīja:bmw 2.0 un r17 diski. saplēš reduktoru tā, ka ieliekot ātrumā kardans griežas, bet mašīna uz priekšu neiet. un tā nav pirmo reizi.
Varbūt ir kādi veidi, kā pastiprināt reduktoru? Metināt īsti negribu
mrkashell rakstīja:Vakar vakaraa saimainiju, viss sanaaca, tagad mazais korpus ir aizvietots ar videjo, un var atkal gaazt.. Paldies par info :)Armando rakstīja:jaa, kardans iestumsies ieksaa un pusasu flanci vienkarsi nomainisies.
Oho! Izdevās kardānu iestumt dziļāk? Cik uzzināju info, tur kaut kas īsti nesapas kārtīgi ar to kardāna iestumšanu dziļāk sevī.
Prieks, ka izdevās!
Kāda nozīme ir tiem burtiem (S; N; V) uz reduktora plāksnītes?
s parasti nozīmē šaibinieka bloķis
v ir viskozais bloķis ņāk tās uz e30
n nezinu kas varētu būt
v ir viskozais bloķis ņāk tās uz e30
n nezinu kas varētu būt
Gribu pirkt lsd reduktoru. Kas man jāskatās, kādas ir vizuālas atšķirības, lai nenopirktu parasto reduktoru? Paziņu šitā smuki apčakarēja, nopirka parasto reduktoru pa lsd cenu..
tavs pazinja var vainot vienigi pats sevi pie tada gajiena..jaunais rakstīja:Gribu pirkt lsd reduktoru. Kas man jāskatās, kādas ir vizuālas atšķirības, lai nenopirktu parasto reduktoru? Paziņu šitā smuki apčakarēja, nopirka parasto reduktoru pa lsd cenu..
ar roku pagriez pusasu flanchus, vinjiem jagriezas abiem kopaa vienaa virzienaa, kaa ari izrauj araa pusasu flanci, vienk ar speeku rauj araa, ieksaa redzesi krustu, tatad lsd, ja krusta nau un pusasu flanchi griezas vienaa virzienaa abi vienadi, tatad metinats.
n bildi ar to krustu vari pastities diy sadaljaa manaa teemaa par reduktoru
...
Izrauj planci kur pusass nāk un apskaties iekšā, ja ir satelīti tātad parastais bet visādi citādi tik un tā tas ir kaķis maisā jo nav zināms kāds ir esošais bloķējums, cik liels vai mazs ir nodilums, to var samērīt tikai uz speciāla stenda!
Lielāks iespējas ir nopirkt sadilušu, ir jau gadi tiem, un pārsvarā jau nodriftēti
Lielāks iespējas ir nopirkt sadilušu, ir jau gadi tiem, un pārsvarā jau nodriftēti
esmu vairakas reizas uz abam pusem kombinejies un man vienmer viss sanaak, nevaru saprast tos kam nesanaaknormāls čalis rakstīja:mrkashell rakstīja:Vakar vakaraa saimainiju, viss sanaaca, tagad mazais korpus ir aizvietots ar videjo, un var atkal gaazt.. Paldies par info :)Armando rakstīja:jaa, kardans iestumsies ieksaa un pusasu flanci vienkarsi nomainisies.
Oho! Izdevās kardānu iestumt dziļāk? Cik uzzināju info, tur kaut kas īsti nesapas kārtīgi ar to kardāna iestumšanu dziļāk sevī.
Prieks, ka izdevās!
...
Kas varētu būt pa vainu LSD reduktoram, ja braucot līkumos vai strauji kaut kur pagriežoties reduktors nedaudz iegaudojas un tada sajuta ka kaut kas ķeras?(vissvairak parkojoties jūt) Braucot taisni nekādu broblēmu nav. Bloķējas arī labi.
Ja nav vēlmes kādam dod jaukt vaļā, tad vari mēģināt samainīt reduktoram eļļu, bet uz to lieku mazas cerības.
Visticamāk būs jādod restaurēt, jo man bija tāpat.
p.s. ja maini eļļu tad atceries ka bloķim jālej labas kvalitātes (lasīt dārgāku) 75w140
Visticamāk būs jādod restaurēt, jo man bija tāpat.
p.s. ja maini eļļu tad atceries ka bloķim jālej labas kvalitātes (lasīt dārgāku) 75w140
Tiešām varbūt tur vienk. par maz eļļa.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
No dīzeļa e36 reduktors der uz benzīnieka? ja abiem lieliem korpusi vai ir kāda atšķirība?
Fuck the fuel economy!
Nopirku LSD. pie slodzes ir tādi kā sitieni no aizmugures puses. Kas varētu būt pa vainu?
interese lsd elements mazaja korpusa, vai ari lielais 188
Arī šis interesē. Atšķirība varētu būt kardāna reduktora savienojumā, bet vai tas tā ir?Infeasible rakstīja:No dīzeļa e36 reduktors der uz benzīnieka? ja abiem lieliem korpusi vai ir kāda atšķirība?
daudzkas var but pie vainas, sakot no tilta buksem un bundzas plaisam un beidzot ar beigtam karbas buksem, nemaz nerunajot par viekarsu reduktora skruvi..jaunais rakstīja:Nopirku LSD. pie slodzes ir tādi kā sitieni no aizmugures puses. Kas varētu būt pa vainu?
lielais ir 210mm nevis188. tas ir videjais..boris737 rakstīja:interese lsd elements mazaja korpusa, vai ari lielais 188
jaaInfeasible rakstīja:No dīzeļa e36 reduktors der uz benzīnieka? ja abiem lieliem korpusi vai ir kāda atšķirība?
...
dīzeļiem nebija baigi garās attiecibas?laponis rakstīja:Arī šis interesē. Atšķirība varētu būt kardāna reduktora savienojumā, bet vai tas tā ir?Infeasible rakstīja:No dīzeļa e36 reduktors der uz benzīnieka? ja abiem lieliem korpusi vai ir kāda atšķirība?
@instagram - anrijs.v
Ja paši korpusa izmēri ir vienādi(168/188), tad der. Tikai dīzelim ir ļoti garas attiecības, būs švaks cēliens, bet pa šoseju brauksi ar 2000 vai mazāk apgriezieniem. Nav ieteicams likt. Ja tev būtu v8, tad varētuInfeasible rakstīja:No dīzeļa e36 reduktors der uz benzīnieka? ja abiem lieliem korpusi vai ir kāda atšķirība?
168 un 188 var atšķirt pēc vāka skrūvju skaita - 6 vai 8.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 66
- chevron_right