Problēmas ar auto iedarbināšanu
Nevaru saprast, kas par problēmām, bija vecais akumulators ar to mocījos vislaik, kad uz nakti nenonemu masas klemmi, tad otrā rītā auto nebija iedarbināms, tāpēc nopirku jaunu akumulatoru, pagāja tikai 1 diena, kad auto neizkustināju un otrā dienā knapi iedarbinaju un tāpēc atkal uz nakti ņemu nost klemmi.
Kas varētu būt par vainu, vai kkur ir strāvas noplūde?
Kas varētu būt par vainu, vai kkur ir strāvas noplūde?
Pēdējais labojis arturs - 24 Sep 2012, 09:19, kopā labots 1 reizi.
vai nu tev ir patrapijies jauns-beigts akjitis, vai nu konkreti kautkas pateree stravu. to visu var uzzinat panjemot rokaa testeri un nomerot kads stravas paterins pie izslegtas aizdedzes, arii akjisha stavokli vari nomerit
...
ne tikai pie izslēgtas aizdedzes, bet kad auto ir "miega" režīmā, tb būs jānoimitē, ka auto ir aizslēgts
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ne tikai.auti ieet miega rezhima tikai peec 15 minutem.savadak nenomeerisi.un nav jegas merit ja cilveks nemaz nezin cik lielai ir jabut normaalai nopludei.0.03A ir ideaali,bet nu 0.15A,0.20A cieshami vis biezhakais variants ir kad nepareizi piesledz signalizaciju pie bagazhnieka atvershanas caur releju un auto neieet snaudas rezhima pec 15 minutem.auto durvis ciet vai noimiteet to ka vinji ir ciet pieslegt ampermetru virkne pie akb un merit cik amperus pateere un leenu garu raustiit droshinatajus un skatities kura bridi nokritisies paterisnh lidz normalajam.taa tu atradisi kas tev patara stravu.
ar šo es nebūtu apmierināts - auto nostāvēs kādas 2 nedēļas nekustināts un aķis sauss.vaskazx rakstīja:bet nu 0.15A,0.20A cieshami
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Logiski es ari ar tadu nebuutu apmierinats.bet ir mashinas kuriem nevar dabuut zemakpar sho vertiibu.un nekaadas vainas nav cilveeki dziivo ar to .mashina nav domata staveshai ar mashinu ir jabraukaa,stavot arii bez pateretajem akb izladejas pec noteikta laika.taka es jau teicu tas ir cieshami.
Man vispar smiekligi bija ar to. Nopirku auto kur kaut kadel rīja 0.16A. Tas nebija pielaujams. Jo pati signalizacija man rīja 0.04A. Tatad sāksts meklets pa virkni, un protams kur parsvarā tas mīl izlsit bij durvju azievršanās/atveršanas relejs. Vnk salipa un vislaik bija gatavibas režima, ka saka autiņš "negaja gulēt"...
Ja esi no tā visa patals, labak aizdzen pie akda laba elektrika, jo domaju tev sanaks letak to uztaisit prims ziemas, nekā vēlak mainit, teret uz nokautā akumolatora maiņas un neiedarbinato dienu skaitu, kad steidzies un tev tāda šaize...
Ja esi no tā visa patals, labak aizdzen pie akda laba elektrika, jo domaju tev sanaks letak to uztaisit prims ziemas, nekā vēlak mainit, teret uz nokautā akumolatora maiņas un neiedarbinato dienu skaitu, kad steidzies un tev tāda šaize...
Nevaru pielaist aķis pilns bet nav pat griezes un drošinātāji veseli.
Starteri pat negriež?
Jā pat starteri.dogMa rakstīja:Starteri pat negriež?
Signalizācija/imobilaizers ir? Strādā?
Vienkārši pats no sevis sāka negriezt?
Vienkārši pats no sevis sāka negriezt?
signalizācija ir un strādā.vakar taisiju logam tos plastmasinjus un čakarējās poga nestrādāja uz leju izjaucu meiģināju ar skruvgriezni nospiest bet izsita drošinātāju kas zem stures aiz paneļa beigās nomainiju viss ok logi, lūka strādāja beigās gribēju izdzīt no garāžas nevar pielaist nekas nenotiek takā aķis būtu tukšs.Uzliku lādēt bet rāda ka pilns.Meiģinu pielaist tik un tā nekādogMa rakstīja:Signalizācija/imobilaizers ir? Strādā?
Vienkārši pats no sevis sāka negriezt?
varbūt pati aizdedzes atslēga nomirusi?!
Atslēga protams bija aizdedzē, kad nosvila drošinātāji?!
Atslēga protams bija aizdedzē, kad nosvila drošinātāji?!
jasāk ar to, ka kura gada auto?
kas notiek ieslēdzot aizdedzi?
startējot "klikšķis" motortelpā ir?
kas notiek ieslēdzot aizdedzi?
startējot "klikšķis" motortelpā ir?
seeingman rakstīja:jasāk ar to, ka kura gada auto?
kas notiek ieslēdzot aizdedzi?
startējot "klikšķis" motortelpā ir?
Viss kārtībā vakar visu dienu meklēju vainu, izrādās pie vainas bij akumulātora lādētājs kurš nepareizi rādija un aķis bij nosēdies nevis pilns!erda rakstīja:varbūt pati aizdedzes atslēga nomirusi?!
Atslēga protams bija aizdedzē, kad nosvila drošinātāji?!
nevareju atrast par starteriem tapec uzjautasu te , vai e36 visiem modeliem starteri ir vienadi , jeb 4cilindriniekiem savi un sesiniekiem savi ,un varbut der no kada v8?
m43 der m50/m52 dzinējiem.
bet labāk būtu starteri remontēt, nevis pirkt lietotu + ja remontē pats, tad sanāk lētāk.
bet labāk būtu starteri remontēt, nevis pirkt lietotu + ja remontē pats, tad sanāk lētāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Labrīt!
Ieplūstošā gaisa regulēšanas vārsts - šis varētu būt pie vainas,ka auto nepielec ar pirmo reizi ? ar kādu trešo reizi pielec un kapitāli pārlejas
Ieplūstošā gaisa regulēšanas vārsts - šis varētu būt pie vainas,ka auto nepielec ar pirmo reizi ? ar kādu trešo reizi pielec un kapitāli pārlejas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Deiz vai pečkai tur ir jebkāda saistība ar iedarbināšanu...
Man arī sāka e36 taisīt jokus ar pielekšanu.
Simptomi >
Aukst lec ideāli
Silts tā pat lec ar pirmo
Bet remdens negrib šķilties, starteris griež labi, sajūta ka nav degvielas, pielec tik pēc 4-5x zāģēšanas
Var dzirdēt ka sūknis darbojās on pozīcijā, bet viņš neizlēdzas turpina pumpēt...
Kkas nav riktīgi ar degvielas atplūdi? Pēc benžas nekur neož, uz zemes nepil, gaitā nekādu izmaiņu - iet perfekti līdz redlainam.
Man arī sāka e36 taisīt jokus ar pielekšanu.
Simptomi >
Aukst lec ideāli
Silts tā pat lec ar pirmo
Bet remdens negrib šķilties, starteris griež labi, sajūta ka nav degvielas, pielec tik pēc 4-5x zāģēšanas
Var dzirdēt ka sūknis darbojās on pozīcijā, bet viņš neizlēdzas turpina pumpēt...
Kkas nav riktīgi ar degvielas atplūdi? Pēc benžas nekur neož, uz zemes nepil, gaitā nekādu izmaiņu - iet perfekti līdz redlainam.