Cosmosschwarz 325
Nu ta beidzot nobriedu uz sava topika izveidošanu, kas cerams perspektīvā palīdzēs auto uzturēšanā. :)
Tātad runa ies par BMW 325 sedanu ar M50B25TU dzinēju, kurš no salona pirmo reizi izripoja 1994. gada decembrī. Es savukārt to iegādājos tieši pēc 16 gadiem, jeb 2010. gada decembrī, bija sagādāta sev dāvana ziemassvētkos tā teikt. :)
Autiņu pats dzinu no vācijas, jo gribējās tomēr kādu dzīvāku ekzemplāru ieķert, bet kaut arī Vācija BMW dzimtene, uz to laiku (2010. gadā) Vācijas ziemeļos (kur sanāca tieši būt) izvēle bij praktiski nekāda, bet līdz dienvidu daļai, no kuras nāca lielākā daļa visu sludinājumu bija patālu vizināties.
Par motora tilpumu tika izlemts praktiski uzreiz (ka tas būs 2.3 2.5 vai 2.8), kad tika atrasts salīdzinājums pēc benzīna patēriņiem visiem pieejamajiem dzinēja apjomiem. 2.5 izvēli sekmēja arī tas, ka neilgi pirms pirkuma sanāca izbraukt ar bra4kas veco BMW 525i, kas lika saprast, ka šis ir tas kas vajadzīgs. :)
Komplektācija autiņam ir praktiski pilnīgākā (izņemot klimatkontroli), nedadz pamocīts rūpnīcas ādas salons, kruīzs,kondiška, m-pakete (izņemot moldingus), smuki rūcošs izpūtējs, shortshifters utt. Diemžēl vai nē - autiņu bij skārušas arī tjūneru rokas, bij/ir izvelcētas arkas. Tāpec vācietis atdeva autiņju ar ziemenēm uz 15" diskiem, ar standarta parametriem un līdz ar ko ar 2cm starplikām un ar vasaras diskiem, retiem (Latvijā tā arī neesmu redzējis man liekas dzīvē) MOMO 18" izmērā,ap kādiem 9J platumā un riepām divām sliktākām un divām ideālām. Šos 18" disku tā arī nereizi neuzliku, jo ceļi pa kuriem citreiz jābraukā ir nekādi, pie tam ar visu velcēšanu aizmugurē vienalga nedaudz stiķējas tā 255 platuma riepa tāpēc tie ir nesteidzīgā tirgošanā Nav varbūt īsti E35 stils, bet mosh kādam kabrim būtu pašā laikā (bilde pagaidam neliekas nez kapeec).
Priekšā stāvēja arī koili, kuri pamazām nomira un šīs sezonas sākumā pateicoties PsihArno tika nomainīti uz vnk sēdinātām atsperēm (-40mm, jo ne tikai pa Rīgu sanākt braukāt, bet arī uz latgales "labajiem" ceļiem citreiz jāaizbrauc.
Tātad tā apmēram izkatījās autiņš uzreiz pēc pirkuma (tikai te jau uzskrūvētas koilas augstāk, jo vācietis bij braukājis ar bamperi 5cm no zemes, bet es tik daudz sniega sev priekšā bez blokja pastumt nevarēju ): Turpinājumā tika notonēti aizmugurējie stikli.
Tā kā oriģinālā audio sistēma nefiga neskan, pat pēc skaļruņu nomaiņas ko es pat nemeģināju darīt (ko nu tur nesakiet ), praktiski uzreiz pēc auto iegādes un uz visu tā izmantošanas laiku tika uzsākts audio instalācijas projekts (domājot par kuru, piemēram, arī speciāli tika meklēts sedans ar slēpju lūku saba kārtīgai uzstādīšanai)
Tā kā subs ir free air noformējumā, tika nopaktos viss bagāžnieks un aizmugurējais plaukts ar arkām. Priekšā nopakotajās durvīs tika uztaisīti podiumi 165mm midbasiem. Un stoikās podiumi priekš platjoslu skaļruņiem augstākas skatuves iegūšanai. Darbojas tā visa pentere no Kenwood KDC-6047U maģa, kurš tika izvēlts kā uz to brīdi lētākais variants ar laika aizturēm. Skaļruņu krosēšana attiecīgi notiek izmantojot gan maģa, gan pastiprinātāju iebūvētos filtrus un vēl pāris speciālus risinājumus skaņas skatuves precīzai salāgošanai (par to sīkāk varēšu stāstīt pēc nepieciešamības).
Pa šo laiku tika nomainīta viena šara un degvielas filtrs profilaksei, citu remontu nav īsti bijis.
Šīs sezonas sākumā tika iegādāti jauni 17" diski (Borbet T ET35 8,5 un 9,5J). Aizmugurē jāsaka tie 9,5J pašā laikā ar velcētām arkām, tādēļ ko tādu arī meklēju. Līdz šim jāsaka braukāju ar bračkas vecās E34 15" diskiem ar attiecīgi par 2cm lielāko iznesumu, lai riteņi nepazustu tajās arkās. Tā arī braukāju pamazām dzīvojoties, aizbraucot uz laukiem, pa garāžu, līdz šīs vasaras beigās notika viens liela bēda, jeb avārija, kurā nebiju necik vainīgs, bet nu ko tur vairs... Līdz ar ko rezultāts:
Todien vēl tikai ap 13:00 Nu jau kkur ap 14:00 Bij doma jau atstāt šo jau iemīlēto autiņu (kas no tā bij palicis) detaļām, bet tomēr tēvs beigās pateica, ka var mēģināt celt augšā, eksperimenta pēc, bet pašam man ņemt ko citu vietā. Bet pats sapratu, ka citu E36 vietā nav jēga ņemt, jo pārāk ilgi un lieliem spēkiem bij tjūnēt šis te (kaut vai tā pati mūzika), kuru kaut var arī pārlikt,bet daudz kas prasa lielu 4akaru no kura uz kādu brīdi kāreiz gribējās tikt vaļā, jo pati sistēma kāreiz kļuvaklausāma/skatāma kautcik tik šīs vasaras sākumā.
Tāpēc tgd mēģinām reanimēt manu "draugu" (sanāk diezgan veiksmīgi es teiktu) par ko sīkāk arī būs turpmākajos postos. P.S. Cerams topiks sanāks ražīgs ar vērtīgiem un konstuktīviem padomiem un kādreiz vēl spēšu priecināt forumiešus ar smukām sava E36 bildēm!
Tātad runa ies par BMW 325 sedanu ar M50B25TU dzinēju, kurš no salona pirmo reizi izripoja 1994. gada decembrī. Es savukārt to iegādājos tieši pēc 16 gadiem, jeb 2010. gada decembrī, bija sagādāta sev dāvana ziemassvētkos tā teikt. :)
Autiņu pats dzinu no vācijas, jo gribējās tomēr kādu dzīvāku ekzemplāru ieķert, bet kaut arī Vācija BMW dzimtene, uz to laiku (2010. gadā) Vācijas ziemeļos (kur sanāca tieši būt) izvēle bij praktiski nekāda, bet līdz dienvidu daļai, no kuras nāca lielākā daļa visu sludinājumu bija patālu vizināties.
Par motora tilpumu tika izlemts praktiski uzreiz (ka tas būs 2.3 2.5 vai 2.8), kad tika atrasts salīdzinājums pēc benzīna patēriņiem visiem pieejamajiem dzinēja apjomiem. 2.5 izvēli sekmēja arī tas, ka neilgi pirms pirkuma sanāca izbraukt ar bra4kas veco BMW 525i, kas lika saprast, ka šis ir tas kas vajadzīgs. :)
Komplektācija autiņam ir praktiski pilnīgākā (izņemot klimatkontroli), nedadz pamocīts rūpnīcas ādas salons, kruīzs,kondiška, m-pakete (izņemot moldingus), smuki rūcošs izpūtējs, shortshifters utt. Diemžēl vai nē - autiņu bij skārušas arī tjūneru rokas, bij/ir izvelcētas arkas. Tāpec vācietis atdeva autiņju ar ziemenēm uz 15" diskiem, ar standarta parametriem un līdz ar ko ar 2cm starplikām un ar vasaras diskiem, retiem (Latvijā tā arī neesmu redzējis man liekas dzīvē) MOMO 18" izmērā,ap kādiem 9J platumā un riepām divām sliktākām un divām ideālām. Šos 18" disku tā arī nereizi neuzliku, jo ceļi pa kuriem citreiz jābraukā ir nekādi, pie tam ar visu velcēšanu aizmugurē vienalga nedaudz stiķējas tā 255 platuma riepa tāpēc tie ir nesteidzīgā tirgošanā Nav varbūt īsti E35 stils, bet mosh kādam kabrim būtu pašā laikā (bilde pagaidam neliekas nez kapeec).
Priekšā stāvēja arī koili, kuri pamazām nomira un šīs sezonas sākumā pateicoties PsihArno tika nomainīti uz vnk sēdinātām atsperēm (-40mm, jo ne tikai pa Rīgu sanākt braukāt, bet arī uz latgales "labajiem" ceļiem citreiz jāaizbrauc.
Tātad tā apmēram izkatījās autiņš uzreiz pēc pirkuma (tikai te jau uzskrūvētas koilas augstāk, jo vācietis bij braukājis ar bamperi 5cm no zemes, bet es tik daudz sniega sev priekšā bez blokja pastumt nevarēju ): Turpinājumā tika notonēti aizmugurējie stikli.
Tā kā oriģinālā audio sistēma nefiga neskan, pat pēc skaļruņu nomaiņas ko es pat nemeģināju darīt (ko nu tur nesakiet ), praktiski uzreiz pēc auto iegādes un uz visu tā izmantošanas laiku tika uzsākts audio instalācijas projekts (domājot par kuru, piemēram, arī speciāli tika meklēts sedans ar slēpju lūku saba kārtīgai uzstādīšanai)
Tā kā subs ir free air noformējumā, tika nopaktos viss bagāžnieks un aizmugurējais plaukts ar arkām. Priekšā nopakotajās durvīs tika uztaisīti podiumi 165mm midbasiem. Un stoikās podiumi priekš platjoslu skaļruņiem augstākas skatuves iegūšanai. Darbojas tā visa pentere no Kenwood KDC-6047U maģa, kurš tika izvēlts kā uz to brīdi lētākais variants ar laika aizturēm. Skaļruņu krosēšana attiecīgi notiek izmantojot gan maģa, gan pastiprinātāju iebūvētos filtrus un vēl pāris speciālus risinājumus skaņas skatuves precīzai salāgošanai (par to sīkāk varēšu stāstīt pēc nepieciešamības).
Pa šo laiku tika nomainīta viena šara un degvielas filtrs profilaksei, citu remontu nav īsti bijis.
Šīs sezonas sākumā tika iegādāti jauni 17" diski (Borbet T ET35 8,5 un 9,5J). Aizmugurē jāsaka tie 9,5J pašā laikā ar velcētām arkām, tādēļ ko tādu arī meklēju. Līdz šim jāsaka braukāju ar bračkas vecās E34 15" diskiem ar attiecīgi par 2cm lielāko iznesumu, lai riteņi nepazustu tajās arkās. Tā arī braukāju pamazām dzīvojoties, aizbraucot uz laukiem, pa garāžu, līdz šīs vasaras beigās notika viens liela bēda, jeb avārija, kurā nebiju necik vainīgs, bet nu ko tur vairs... Līdz ar ko rezultāts:
Todien vēl tikai ap 13:00 Nu jau kkur ap 14:00 Bij doma jau atstāt šo jau iemīlēto autiņu (kas no tā bij palicis) detaļām, bet tomēr tēvs beigās pateica, ka var mēģināt celt augšā, eksperimenta pēc, bet pašam man ņemt ko citu vietā. Bet pats sapratu, ka citu E36 vietā nav jēga ņemt, jo pārāk ilgi un lieliem spēkiem bij tjūnēt šis te (kaut vai tā pati mūzika), kuru kaut var arī pārlikt,bet daudz kas prasa lielu 4akaru no kura uz kādu brīdi kāreiz gribējās tikt vaļā, jo pati sistēma kāreiz kļuvaklausāma/skatāma kautcik tik šīs vasaras sākumā.
Tāpēc tgd mēģinām reanimēt manu "draugu" (sanāk diezgan veiksmīgi es teiktu) par ko sīkāk arī būs turpmākajos postos. P.S. Cerams topiks sanāks ražīgs ar vērtīgiem un konstuktīviem padomiem un kādreiz vēl spēšu priecināt forumiešus ar smukām sava E36 bildēm!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
d[-_-]b
jā, aparāts smuks bija/būs
tikai tos dubļus sargus gan lūdzu neliec atpakaļ
tikai tos dubļus sargus gan lūdzu neliec atpakaļ
Jā, man pašam viņi nepatīk!
Vienīgais nomazgājot autiņu un tiekot līdz asvaltam pa granteni visi sāni mementāli tiek noshmulēti (lielo riteņu iznesumu dēl) + no prieksheejaa ritenja akmenjiem lidojot tiek arī durvis apdauzītas... :( Aizmugurējie principā neizkatās baigi slikti (protams, ja pus riepa aiz bampera būtu izliidusi, no aizmugures skatoties, būtu krutāk izskatījies), ar priekshējiem gan kkas jādomā, moš kkā samazināt un ar stiklašķiedru padarboties, lai tipa kkas līdzīgs stock būtu... Karoch te ir viela pārdomām, dilemma starp kruti un praktiski tā teikt!
Vienīgais nomazgājot autiņu un tiekot līdz asvaltam pa granteni visi sāni mementāli tiek noshmulēti (lielo riteņu iznesumu dēl) + no prieksheejaa ritenja akmenjiem lidojot tiek arī durvis apdauzītas... :( Aizmugurējie principā neizkatās baigi slikti (protams, ja pus riepa aiz bampera būtu izliidusi, no aizmugures skatoties, būtu krutāk izskatījies), ar priekshējiem gan kkas jādomā, moš kkā samazināt un ar stiklašķiedru padarboties, lai tipa kkas līdzīgs stock būtu... Karoch te ir viela pārdomām, dilemma starp kruti un praktiski tā teikt!
d[-_-]b
Skaistums prasa upurus. Vai nu ņem tos dubļiniekus nost vai maini diskus un dubļiniekus nost!
Ar citiem diskiem ar nebuus arshana, nepatiik, kad tie ieshaa arkaas iekritushi!
d[-_-]b
Kruta kruta, autins labs.
Tikai 1 trukums, besij tas tumbas salonaa
Tikai 1 trukums, besij tas tumbas salonaa
Ev fanāt, ķer granāt.
pirmā bilde kur tavs bmw ziemā nu perfekta
Nu a ko darīt, ja gribās kvalitatīvu mūziku klausīties (pie tam, kad pārsvarā jābrauc gabali pa 300 km)...Chew` rakstīja:Kruta kruta, autins labs.
Tikai 1 trukums, besij tas tumbas salonaa
d[-_-]b
Tikpat labi - uzlīmēm ir jābūt uzlīmju albumiņā un rakstāmgalda atvilktnē...Chew` rakstīja:Kruta kruta, autins labs.
Tikai 1 trukums, besij tas tumbas salonaa
Labs instals, lai veicas reanimēšanā!
Jonjis rakstīja:Tikpat labi - uzlīmēm ir jābūt uzlīmju albumiņā un rakstāmgalda atvilktnē...Chew` rakstīja:Kruta kruta, autins labs.
Tikai 1 trukums, besij tas tumbas salonaa
Labs instals, lai veicas reanimēšanā!
haha labi pateici
pie šadiem iznākumiem ir ieverots ka top labi beigu projekti
Chewitinj, izmazgā želeju, pārvelc jaunu rozā kreklu un turpini lipināt uzlīmītes, es Tavā vietā par kaut kādām sekretārēm un raudāšanu vispār paklusētu...Chew` rakstīja:Deem.. pilns ar sekretarem, neraudi, haube jau krasojas
Veiksmi renovācijas darbos!
Par dubļu sargiem - izskatās ne pārāk, bet praktiskais ieguvums ir ļoti liels. Man arī ar ET20 riteņi ir tik daudz ārā, ka sāni un pakaļējais buferis ir momentāli netīri... Bet es labāk biežāk nomazgāju auto
Par dubļu sargiem - izskatās ne pārāk, bet praktiskais ieguvums ir ļoti liels. Man arī ar ET20 riteņi ir tik daudz ārā, ka sāni un pakaļējais buferis ir momentāli netīri... Bet es labāk biežāk nomazgāju auto
Paldies visiem par laba vēlējumiem!
Arī visi ieteikumi tiks apsvērti un mēgināsim ņemt vērā!
Arī visi ieteikumi tiks apsvērti un mēgināsim ņemt vērā!
d[-_-]b
bija labs, cerams ka bus vel labaks
sveiks barinjaa, velu izturibu procesaa, lai nezuud intrese un veleshanaas atjaunot auto, ticu ka iznakums buus fantastisks!
ps man gan pret dublu sargiem nau nekas pretii
ps man gan pret dublu sargiem nau nekas pretii
...
veiksmi darbos! Būs ne viena vien reize, kad gribēsies uzspļaut visam, bet nespļauj, pataupi siekalas!
Ko esi sācis, tas jānoved līdz galam!
Ko esi sācis, tas jānoved līdz galam!