E36-delabrant
BMW, 325td, 1994.
Auto tika iegādāts pirs divām nedēļām ar tikko izietu skati. Svarīgākais kāpēc nopirku šo eksemplāru bija, sliekšņi bez rūsas, nesists, manuāla kārba, parastais td ar veselu augstspiediena sūkni. (eksplautācija, gan lietošana samērā lēta sanāk studentam, un arī laba degviela ir pieejama.
Pati automašīna aprīkojumā knapa, bet pietiek - elektriski spoguļi,el lūka,el priekšējie logi, 7 pogu OBC vis strādā. Nav kondicioniera, kas mazliet apbēdina.Ir āķis.
Šiem modeļiem baigi patīk rūsēt laikam, vnk iepriekš bija (96 civic un 99 sebrings cabrio, kuri rūsu nebija redzējuši) bet ir jau sarunāts pēc ziemas pārkrāsot tādā pašā krāsā.
Auto stāvoklis pirkšanas brīdī - salons ar ziliem drakona sēdekļiem, stūre un ātrumpārslēga uzgalis vienā maksimas stilā (lai radītu priekštatu)
Nopērkot un iebraucot pirmajā statoilā nenocietos un plēsu ārā visu kas maxim stylā , jo vnk nespēju to ciest. Bet kā par brīnumu sedekļi neizsēdēti, neizdiluši, stingri un tīri , pa logu izmetu pārslēdzēja uzgali bet pēc tam gāju pakaļ jo bija janobrauc 50km līdz mājām, stūres apvalku vēl neplēsu nost domājot, ka tur būs auzas un izbirs gabali, bet tev par brīnumu izrādījas tā pat kā ar sēdekļiem
Plānos ir dabūt pilnīgā tehniskā kārtība ar orģinālām detaļām un krāsojumu bez rūsas.
KO jau esmu izdarījis:
Jaunas pakaļējās riepas, ēļļa motorā, filtri (gaisa - eļas), nomainīju termostatu (+atifrīzs) logu slotiņas, smidzekļu sitstēmu iztīrīju (iepriekšējais saimnieks braucis bez bačoka vāciņa kādu laiku) saliktas nedegošās lampiņas, numuru turētāji, apšivku tapas saliku trūkstošās un durvju attaisāmā rāmīti nopirku, iztīrīts salons kā jauns. pievilku peldošo kardāna gūltni jo klabēja, aizšpaktelēju caurumu bagāzņieka vāka apakšdaļā lai nekrīt pa ziemu acīs.
KO plānoju izdarīt:
Degvielas sūkni jaunu( jo vera laist zemāk kā 15litri)
Plastmasas vāku kas nāk zem motora( lai ar kārčeri varētu uzturēt motora telpu perfekti tīru)
Jaunu brilli kur nāk nāsis dēļ rūsas,
Jaunu bagāžnieka vāku dēļ rūsas
Šīs detaļas krāsot plus pārsega vāku(nobirusi laka), kreisās un labās durvis un līsti, kas nāk zem bagāžnieka vāka špaktelēt un krāsot.
Vajag kreisā miglinieka stikliņu un ieliktni.
Orģinālu ātrumpārslēga uzgali (ko jau nedēļu forumā čaļiem lūdzos bet neesu dabujis vēl)
Vidējās konsules ventilācijas šaktas žalūziju, jo izplīsusi viena lāpstiņa.
Un jā tas būtu vis līdz orģināli ideālam un tehniskā kārtībā esošai žurkai.
Kas priecē no pirmajiem iespaidiem - baigi labi turas uz ceļa, vācu kvalitāte paneļiem, lētas detaļas salīdzinot ar iepriekšējiem braucamajiem, RWD, salonā klusums.
Kas nepatīk - ķēde siksnas vietā(jo nezinu kad kur un kā mainīt vnk neesu saskaries ar tādu lietu gribētos lai ir vis čotka jo noskrējiens ir 305tk , kas ir ticams šim auto pēc kopējā tēla. Rūsa padaudz.
Bildē izskatās labāk nekā ir patiesībā to var redzēt pēc lielā taisāmā saraksta. Rītā ielikšu detalizētāku bilžu klāstu, kas jums sniegs plašāku ieskatu to kāda šī zurka ir pašlaik, tikai žēl ka nav bildes no maksimas aprīkojuma paketes . Tākā darbi ir daudz, mēģināšu cīnīties!
Auto tika iegādāts pirs divām nedēļām ar tikko izietu skati. Svarīgākais kāpēc nopirku šo eksemplāru bija, sliekšņi bez rūsas, nesists, manuāla kārba, parastais td ar veselu augstspiediena sūkni. (eksplautācija, gan lietošana samērā lēta sanāk studentam, un arī laba degviela ir pieejama.
Pati automašīna aprīkojumā knapa, bet pietiek - elektriski spoguļi,el lūka,el priekšējie logi, 7 pogu OBC vis strādā. Nav kondicioniera, kas mazliet apbēdina.Ir āķis.
Šiem modeļiem baigi patīk rūsēt laikam, vnk iepriekš bija (96 civic un 99 sebrings cabrio, kuri rūsu nebija redzējuši) bet ir jau sarunāts pēc ziemas pārkrāsot tādā pašā krāsā.
Auto stāvoklis pirkšanas brīdī - salons ar ziliem drakona sēdekļiem, stūre un ātrumpārslēga uzgalis vienā maksimas stilā (lai radītu priekštatu)
Nopērkot un iebraucot pirmajā statoilā nenocietos un plēsu ārā visu kas maxim stylā , jo vnk nespēju to ciest. Bet kā par brīnumu sedekļi neizsēdēti, neizdiluši, stingri un tīri , pa logu izmetu pārslēdzēja uzgali bet pēc tam gāju pakaļ jo bija janobrauc 50km līdz mājām, stūres apvalku vēl neplēsu nost domājot, ka tur būs auzas un izbirs gabali, bet tev par brīnumu izrādījas tā pat kā ar sēdekļiem
Plānos ir dabūt pilnīgā tehniskā kārtība ar orģinālām detaļām un krāsojumu bez rūsas.
KO jau esmu izdarījis:
Jaunas pakaļējās riepas, ēļļa motorā, filtri (gaisa - eļas), nomainīju termostatu (+atifrīzs) logu slotiņas, smidzekļu sitstēmu iztīrīju (iepriekšējais saimnieks braucis bez bačoka vāciņa kādu laiku) saliktas nedegošās lampiņas, numuru turētāji, apšivku tapas saliku trūkstošās un durvju attaisāmā rāmīti nopirku, iztīrīts salons kā jauns. pievilku peldošo kardāna gūltni jo klabēja, aizšpaktelēju caurumu bagāzņieka vāka apakšdaļā lai nekrīt pa ziemu acīs.
KO plānoju izdarīt:
Degvielas sūkni jaunu( jo vera laist zemāk kā 15litri)
Plastmasas vāku kas nāk zem motora( lai ar kārčeri varētu uzturēt motora telpu perfekti tīru)
Jaunu brilli kur nāk nāsis dēļ rūsas,
Jaunu bagāžnieka vāku dēļ rūsas
Šīs detaļas krāsot plus pārsega vāku(nobirusi laka), kreisās un labās durvis un līsti, kas nāk zem bagāžnieka vāka špaktelēt un krāsot.
Vajag kreisā miglinieka stikliņu un ieliktni.
Orģinālu ātrumpārslēga uzgali (ko jau nedēļu forumā čaļiem lūdzos bet neesu dabujis vēl)
Vidējās konsules ventilācijas šaktas žalūziju, jo izplīsusi viena lāpstiņa.
Un jā tas būtu vis līdz orģināli ideālam un tehniskā kārtībā esošai žurkai.
Kas priecē no pirmajiem iespaidiem - baigi labi turas uz ceļa, vācu kvalitāte paneļiem, lētas detaļas salīdzinot ar iepriekšējiem braucamajiem, RWD, salonā klusums.
Kas nepatīk - ķēde siksnas vietā(jo nezinu kad kur un kā mainīt vnk neesu saskaries ar tādu lietu gribētos lai ir vis čotka jo noskrējiens ir 305tk , kas ir ticams šim auto pēc kopējā tēla. Rūsa padaudz.
Bildē izskatās labāk nekā ir patiesībā to var redzēt pēc lielā taisāmā saraksta. Rītā ielikšu detalizētāku bilžu klāstu, kas jums sniegs plašāku ieskatu to kāda šī zurka ir pašlaik, tikai žēl ka nav bildes no maksimas aprīkojuma paketes . Tākā darbi ir daudz, mēģināšu cīnīties!
Nemācēju pirmajā postā pielikt pielikumu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Par ķēdi, brauc, kamēr sāk grabēt un diez vai tas notiks tik drīz, tā, ka neuztraucies par to
Radušās pirmās domas par turpmāko tēlu, ir labi ar orģinalitāti, bet vienīgais ko vizuāli līdz ar krāsošanu vēlos izdarīt ir M buferi, aizmugurējās fāras ar palēko pagriezienu un smuki diski (pieļauju arī mazliet nosēdināt) Ā nepieminēju, ka paspēju novaskot lai kompensētu mikro švikas kas lauž pamata spīdumu uz ziemu.
nujā itkāl to arī loģiski izspriedu, ka vajadzētu kautkam žvadzēt , tākā žiguļiem pirms kaut kas plīst bet nu motoriņš ļoti smuki un bez liekām skaņām - būs man jātslābstuteo rakstīja:Par ķēdi, brauc, kamēr sāk grabēt un diez vai tas notiks tik drīz, tā, ka neuztraucies par to
Sveikts pūlciņā!
būtu labi ievietot vēl kādu bildi
būtu labi ievietot vēl kādu bildi
Priecājos pievienoties!
Jā bildes būs
Jā bildes būs
rādi mums bildes ar drakoniem salonā
sveikts e36 pasaulē, auto izskatās ļoti zolīds
sveikts e36 pasaulē, auto izskatās ļoti zolīds
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
šeit bildes bez maximas paketes, bet kkas vēl palicis kamēr tiek meklētas vietā. Sorry par netīro automašīnu jo darba nedēļas vidus un bieži lietains laiks. Jā sabildēju lietas, kuras tiks fiksētas tikai jāsāk sagatavot kuzavs. Jautājums vai ar tādu rūsas daudzumu arī kreisās durvis būtu jāmaina? par bagāžnieku un brilli skaidrs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
tas uzgalis no rimi ir
Salons izskatās labs
Salons patīk, tāds pats kā man coupei.. Tikai nav rekaro un netīrs kā kartupeļu maiss
Sveikts "traktoru" pulkā!
Par ķēdi-neķer kreņķi. Ja ir iespēja kkur piemet pie kompja,apskaties cik daudz mainās aizdedzes leņķis, tad var redzēt cik labi vai slikti ir ar to ķēdi.
Manam tds'am arī jau ir pāri par 300 tūkst., bet vēl var braukt un braukt.
Par ķēdi-neķer kreņķi. Ja ir iespēja kkur piemet pie kompja,apskaties cik daudz mainās aizdedzes leņķis, tad var redzēt cik labi vai slikti ir ar to ķēdi.
Manam tds'am arī jau ir pāri par 300 tūkst., bet vēl var braukt un braukt.
Apsveicu ar pirkumu, lai labi ripo!
Izskatās, ka derētu izmazgāt motortelpu.
Ar rūsu ir kā ir, bet nu - cīnies! Pēc pārkrāsošanas izskatīsies
Izskatās, ka derētu izmazgāt motortelpu.
Ar rūsu ir kā ir, bet nu - cīnies! Pēc pārkrāsošanas izskatīsies
Sarunāju nākamnedēļ piemetīšu pie kompja, bet kas ir interesanti šodien no rīta apstājoties pēc diezgan dinamiska brauciena nopeldējā apgriezieni 0,750 ~ 0,850tk tukšgaitā , kamēr neiebēru līdz 3jām un apstājās. Pēc tam nelika mieru un kārtīgi izgriezu caur pilsētu, lai atkal sagaidītu lekāšanu pie kāda luksofora stāvot, bet nekā. Liekas, ka šī štelle atgriezīsies, jo nekas ne no, ka nevar pazust. Acīs nožilba augstspiediena sūknis , bet silts lec tā pat kā auksts 1,7 - 2 sec japagriež. vai pastāv iespēja ka tas varētu būt degvielas bakas sūknis, kurš man iet uz galu jo zem 15litriem nepumpē (pašreiz bākā 55l)?korsa rakstīja:Sveikts "traktoru" pulkā!
Par ķēdi-neķer kreņķi. Ja ir iespēja kkur piemet pie kompja,apskaties cik daudz mainās aizdedzes leņķis, tad var redzēt cik labi vai slikti ir ar to ķēdi.
Manam tds'am arī jau ir pāri par 300 tūkst., bet vēl var braukt un braukt.
ja degvielas da4iks rada 15l un spragst nost, tad tikai bakas suknis... - man ieprieksejam 36tajam 2.5i tā bija un tagad arii e39 3.0d arii tas pats dēl tā sūkņa, bet vairak neko tas neietekmē....