Iesprūdusi atslēga
Sveiki, lieta tāda, ka dažreiz tas aizdedzes atslēgas cilindrs gāja uz rinķi un tagad vispār ieķērās un vairs nevar pagriezt, iesprūda 2. pozīcijā, varbūt kādam arī tā ir bijis un kā jūs atrisinājāt šo problēmu? Viņu var restaurēt vai jāliek jauna?
Lasīju ka manam esot EWS(ja pareizi uzrakstīju) - tātad čips.. ieliekot no cita man taču vajadzēs pārlikt čipu jaunajā atslēgā? tas ir iespējams?
Negribas ar diviem komplektiem ņemties..
Varbūt, ja kāds orientējas var nosaukt aptuvenās cenas, vai piedāvāt ejošu mehānimsu ar visu atslēgu, bet tādā gadijumā, ja ir iespējams pārlikt čipu
Lasīju ka manam esot EWS(ja pareizi uzrakstīju) - tātad čips.. ieliekot no cita man taču vajadzēs pārlikt čipu jaunajā atslēgā? tas ir iespējams?
Negribas ar diviem komplektiem ņemties..
Varbūt, ja kāds orientējas var nosaukt aptuvenās cenas, vai piedāvāt ejošu mehānimsu ar visu atslēgu, bet tādā gadijumā, ja ir iespējams pārlikt čipu
"čipu" ir iespējams pārlikt. Aizdedzes atslēgas mehānisms 5ls - 25ls (kā paveicas atrast, lieta diezgan ejoša, vai pirksi no tirgus pārzinātāja, vai privāta jaucēja, kas nepārzin daļu pieprasījumu, cenas)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Attaisam atslēgu, izņemam veco čipu, ielīmējam jauno čipu.
Varbūt painformēsiet mani arī - līdzīgs gļuks - novērsu noskrūvējot kontaktgrupu un pagrozot atlecināju to pipsi kas griež kontaktgrupu atpakaļ. Vienīgi nevēlos to darīt katru 10to šķilšanas reizi :(
Otrs gļuks ir tāds, ka varu aizslēgt autiņu ar vadītāja puses slēdzeni, bet atslēgt tikai ar pasažiera puses
Ar ko vispār atšķiras pašas atslēgas? Man no skata ir precīzi kā "valet", bet ar visu taisno iefrēzējumu (čips arī ir, plastmasas atslēga ar)
Un vai tie serdeņi kas čakarējas ir viena tipa vai tur arī var uzrauties uz variantiem?
Varbūt kāds te ir iesitis roku uz šo problēmu un varu par klientu uzmesties?
Otrs gļuks ir tāds, ka varu aizslēgt autiņu ar vadītāja puses slēdzeni, bet atslēgt tikai ar pasažiera puses
Ar ko vispār atšķiras pašas atslēgas? Man no skata ir precīzi kā "valet", bet ar visu taisno iefrēzējumu (čips arī ir, plastmasas atslēga ar)
Un vai tie serdeņi kas čakarējas ir viena tipa vai tur arī var uzrauties uz variantiem?
Varbūt kāds te ir iesitis roku uz šo problēmu un varu par klientu uzmesties?
Zebuleon rakstīja:Varbūt painformēsiet mani arī - līdzīgs gļuks - novērsu noskrūvējot kontaktgrupu un pagrozot atlecināju to pipsi kas griež kontaktgrupu atpakaļ. Vienīgi nevēlos to darīt katru 10to šķilšanas reizi :(
Otrs gļuks ir tāds, ka varu aizslēgt autiņu ar vadītāja puses slēdzeni, bet atslēgt tikai ar pasažiera puses
Ar ko vispār atšķiras pašas atslēgas? Man no skata ir precīzi kā "valet", bet ar visu taisno iefrēzējumu (čips arī ir, plastmasas atslēga ar)
Un vai tie serdeņi kas čakarējas ir viena tipa vai tur arī var uzrauties uz variantiem?
Varbūt kāds te ir iesitis roku uz šo problēmu un varu par klientu uzmesties?
Tev atslēga iet uz rinķi? - ja tā, tad risinājums: http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -new-parts
un nekas vairs nesprūdīs (tikai, iespējams, vajadzēs paregulēt cik daudz pieskrūvēta tā skrūve).
Video pamācība, no foruma biedra memberlist.php?mode=viewprofile&u=3726
https://www.youtube.com/watch?v=tETEtb5Yr_o
Gan iet uz riņķi gan atduras kā pret sienu - kad izlecina laukā pipsi no kontaktgrupas, tad kādu laiku viss normāli.
Jārauj nost, lai varu apjēgt vai manā gadījumā šitāda noštiftēšana līdzēs.
Jārauj nost, lai varu apjēgt vai manā gadījumā šitāda noštiftēšana līdzēs.
Arī man līdzīga problēma, viss strādā kā vajag, ir gan pirmā, otrā pozīcija un visbeidzot trešā lai pielaistu. Bet pormajā pozīcijā atslēga nenāk ārā, iesprūdusi. Pagaidām neko neesmu darījis, jo auto ļoti vajadzīgs lai kustētos, taču, tiklīdz svētki būs cauri, šo problēmu vajadzētu atrisināt.
Viss ok. Laikam jaunāka gada auto, ar ews atslēgu nevar izņemt, ja ielikts neitrālajā.
Viss ok. Laikam jaunāka gada auto, ar ews atslēgu nevar izņemt, ja ielikts neitrālajā.
Kārbas šifteris neļauj izvilkt atslēgu.
ir problēma.esmu nozaudējis pēdējo un vienīgo atslēgu, aizslēgts ar signalizācijas pulti, e36 kupeja. atslēga bija ar vienu pogu pa vidu, kā lai noskaidro vai ir ews un kā tikt iekšā ''saaudzīgi''?
Jāzina kura gada motors, tad zinās, ir vai nav ews. Bet šķiet ka nav, spriežot pēc atslēgas.say10 rakstīja:ir problēma.esmu nozaudējis pēdējo un vienīgo atslēgu, aizslēgts ar signalizācijas pulti, e36 kupeja. atslēga bija ar vienu pogu pa vidu, kā lai noskaidro vai ir ews un kā tikt iekšā ''saaudzīgi''?
Saudzīgi, ja no iekšas var paraut puļķi, tad mierīgi, ir viens atslēdznieks centrāltirgū, kas man reiz par 10ls atmūķēja durvis, lai nav nekas jādauza.
ir ari veca tipa atslegas ar ews bet nu ja jazina mashinas gads vismas
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
1994. gads
sākumā bija 2.0 tagad ir ielikts 1.8is no vecāka. iesitot vin kodu orģinālajam aprikojumam nav rakstīts nekāds imobilaizers vai kas tads..
sākumā bija 2.0 tagad ir ielikts 1.8is no vecāka. iesitot vin kodu orģinālajam aprikojumam nav rakstīts nekāds imobilaizers vai kas tads..