Bricizm pa nemotoru taku
Sveiki, reģistrējos šodien pēdējā laika notikumu dēļ,taču čekoju šo mājaslapu,kopš brīža, kad iegādājos savu pirmo e36,tātad kopš 2012. gada septembra.
Lai atrādītu savu šī brīža e36 man gribot, negribot ir jāsāk ar viņa priekšgājēju..
Tas bija 1991.gada 316 ar ieliktu 1.8 m40b18, kad braucu skatīt auto bija aizgaldā, netīrs,bez stūres pastiprinātāja,bez elektriskajiem logiem,vienīgais kas bija - mazais OBC,kas rādija pareizu temperatūru, bet iemesls kāpēc nolēmu pirkt,jo rūsas nebija nevienā vietā,ceļot augšā arī,bet interesanti,ka nebija ne krāsots, ne metināts, interjers gan bijā galīgā pakaļā, izsēdēts, saplēsts. Abšifkas, griesti atlipuši bet nu par to naudu domāju,ka bija ok. Izbraucu, viss it kā labi, nolēmu,ka jāpērk, vienīgais,kas biedēja,bija 8 mēneši,ko mašīna bija pavadījusi nekustīga. Pirmdienā satikos pie CSDD un pārrakstījām, jau braucot uz servisu VEF`ā sākās joki, motors sāka raustīties, nospiežot gāzi līdz kādiem 2000 apgriezieniem raustījās,tad pariet, tā uz katru robu, nesapratu kas vainas - gaisa masas mērītājs,zonde, arī tukšgaitas vārsts tukšgaitā pats gāzēja,nu tas skaidrs,beigts,bet nu motors, kā raustās,tā raustās. esmu ticis līdz Nestei,kas uz mūkusalas apļa
Atvienoju vārstu turpat, lai nečakarē galvu. Izdomāju, kaut kā līdz servisam tikšu.. Salu tilta beigās sāka kāpt temperatūra, apstājos malā,paskatīties tosolu, tas ir, bet plastmasa kas starp motoru un radiatoru bagāžniekā,bet nu to tur piedabūt nevaru,bet uzgriezu pečku uz karstāko,logus vaļā un turpināju braukt,bet pirmā vaina noskaidrota - termomufta,jo bez tas plastmasas tāpat nevajadzētu tā karst.
Tiku līdz servisam,iztīriju, motors raustijās,jo viena trubiņa,laikam ķipa vakumam bija ieplaisājusi. Tad nakāmajā dienā sasitu, jau pēc visa šķita,ka mašīnai nepatīku, nedeļu vēlāk nobira sajūga cilindrītis un pēc nakts sajūgs bez pretestības un bremžu eļļa nav. Parādījās iespēja nopirkt šī brīža e36, kas sākumā bija domāts, kā donors(250Ls),jo salons smuks un nesaplēsts, elektriskos logus ar bija doma pārkrāmēt, kondišku, vienvārd sakot visus labumus uz apdauzīto un pārpalikumus pārdot.Apdauzītajam sasitumus salaboju,uzliku depo spārnu(nekrāsoju), kapotu gan atstāju apdauzīto un izdomāju,ka mans donors būs labāks pārvietojamais un nolēmu apdauzīto pārdot.(pārdevu par 50Ls mazāk, kā nopirku)
Kamēr nepārdevās paralēli saku labot tagadējo,bija diezgan krimināla.Visus darbus ar konsultācijām darīju pats izņemot dažus,piemēram, metināšanu un ūdens sūkni.
Par mašīnu :
316 1995.gada septembris,tehniskā līdz 2013.gada decembrim.
Iegādājos 2012.gada oktobrī
Kondiška,dalītā klima,priekšējie elektriskie logi un spoguļi,parasts auduma salons,OBC nav
m43b16 priekš 1.6 iet diezgan labi.
Pazinu iepriekšējo īpašnieku,pirms tam auto braukājis pa vāczemi,kad atbrauca uz Latviju auto bija tiešām ļoti labā stāvoklī,taču mans čoms bija nolēmis izsūkt no šī auto pēdējo dzīvību visos iespējamajos veidos,līdz brīdim,kad viņam atņēma tiesības, un arī mazliet pēc tam.
Nolēmu atdzīvināt/reanimēt šo auto.
Kas izdarīts:
Uzlikts jauns bampers(pagaidām nenokrāsots)
Salaboti tā paša labā spārna sasitumi(Brille,abas lampas ar parastajiem enģeļiem,spārns)
Priekšējā labā stock atspere(bija salauzta)
Ūdens sūknis
Abi aizmugurējie amortizātori
Aizmukurejais kreisais gultnis
Aizmugurējā kreisā rocenes trosīte
Aizmukurējais kreisais trumuļa cilindrītis(noķīlējis bija)
NEkantaini metāla diski ar ziemenēm(pirms tam bija kantaini)
Sametināti abi sliekšņi,apstrādāti, lai nesapust pa vienu ziemu
Siksnas,šķidrumi(izņemot ATF eļļu),sveces
Viena šara,viena svira.
Vakar 11.01.2013 ap 00.00 auto ieripoja pie lietotāja siikais,kad pēc braukāšanos pa alfu ar lietotājiem imis,Johnny,Kiko u.c mans čoms izdomāja ar auto pabadīt apmalīti, tika nomainītas abas motora paduškas un flāncītis kas savieno dzesēšanas trubu ar motoru,bet šodien auto jau ripo.
Nākotnes plāni(divi dažādi scenāriji) :
1. Stock
Sakrāsot,salabot un uzcelt,ka līdz galam stock(ar rižiem pagriezieniem arī priekšā)
2. Patīkamāks variants
Protams arī sakrāsot un salabot,bet...
Ielikt spēcīgāku sirsniņu,nevis takā tagad( Flinstone wagen edition)
Sēdināt
Skaistus r16
Lampas ar baltiem pagriezieniem aizmugurē
Melni griesti,stoikas
Labāku mūziku maģi/tumbas utt (šobrid oem kasešnieks un stock tumbas)
Līdz vasarai jāizdomā paturēt šo,vai izmantot iespēju,jo būšu Vācijā.
Tālāk bildes:
Lai atrādītu savu šī brīža e36 man gribot, negribot ir jāsāk ar viņa priekšgājēju..
Tas bija 1991.gada 316 ar ieliktu 1.8 m40b18, kad braucu skatīt auto bija aizgaldā, netīrs,bez stūres pastiprinātāja,bez elektriskajiem logiem,vienīgais kas bija - mazais OBC,kas rādija pareizu temperatūru, bet iemesls kāpēc nolēmu pirkt,jo rūsas nebija nevienā vietā,ceļot augšā arī,bet interesanti,ka nebija ne krāsots, ne metināts, interjers gan bijā galīgā pakaļā, izsēdēts, saplēsts. Abšifkas, griesti atlipuši bet nu par to naudu domāju,ka bija ok. Izbraucu, viss it kā labi, nolēmu,ka jāpērk, vienīgais,kas biedēja,bija 8 mēneši,ko mašīna bija pavadījusi nekustīga. Pirmdienā satikos pie CSDD un pārrakstījām, jau braucot uz servisu VEF`ā sākās joki, motors sāka raustīties, nospiežot gāzi līdz kādiem 2000 apgriezieniem raustījās,tad pariet, tā uz katru robu, nesapratu kas vainas - gaisa masas mērītājs,zonde, arī tukšgaitas vārsts tukšgaitā pats gāzēja,nu tas skaidrs,beigts,bet nu motors, kā raustās,tā raustās. esmu ticis līdz Nestei,kas uz mūkusalas apļa
Atvienoju vārstu turpat, lai nečakarē galvu. Izdomāju, kaut kā līdz servisam tikšu.. Salu tilta beigās sāka kāpt temperatūra, apstājos malā,paskatīties tosolu, tas ir, bet plastmasa kas starp motoru un radiatoru bagāžniekā,bet nu to tur piedabūt nevaru,bet uzgriezu pečku uz karstāko,logus vaļā un turpināju braukt,bet pirmā vaina noskaidrota - termomufta,jo bez tas plastmasas tāpat nevajadzētu tā karst.
Tiku līdz servisam,iztīriju, motors raustijās,jo viena trubiņa,laikam ķipa vakumam bija ieplaisājusi. Tad nakāmajā dienā sasitu, jau pēc visa šķita,ka mašīnai nepatīku, nedeļu vēlāk nobira sajūga cilindrītis un pēc nakts sajūgs bez pretestības un bremžu eļļa nav. Parādījās iespēja nopirkt šī brīža e36, kas sākumā bija domāts, kā donors(250Ls),jo salons smuks un nesaplēsts, elektriskos logus ar bija doma pārkrāmēt, kondišku, vienvārd sakot visus labumus uz apdauzīto un pārpalikumus pārdot.Apdauzītajam sasitumus salaboju,uzliku depo spārnu(nekrāsoju), kapotu gan atstāju apdauzīto un izdomāju,ka mans donors būs labāks pārvietojamais un nolēmu apdauzīto pārdot.(pārdevu par 50Ls mazāk, kā nopirku)
Kamēr nepārdevās paralēli saku labot tagadējo,bija diezgan krimināla.Visus darbus ar konsultācijām darīju pats izņemot dažus,piemēram, metināšanu un ūdens sūkni.
Par mašīnu :
316 1995.gada septembris,tehniskā līdz 2013.gada decembrim.
Iegādājos 2012.gada oktobrī
Kondiška,dalītā klima,priekšējie elektriskie logi un spoguļi,parasts auduma salons,OBC nav
m43b16 priekš 1.6 iet diezgan labi.
Pazinu iepriekšējo īpašnieku,pirms tam auto braukājis pa vāczemi,kad atbrauca uz Latviju auto bija tiešām ļoti labā stāvoklī,taču mans čoms bija nolēmis izsūkt no šī auto pēdējo dzīvību visos iespējamajos veidos,līdz brīdim,kad viņam atņēma tiesības, un arī mazliet pēc tam.
Nolēmu atdzīvināt/reanimēt šo auto.
Kas izdarīts:
Uzlikts jauns bampers(pagaidām nenokrāsots)
Salaboti tā paša labā spārna sasitumi(Brille,abas lampas ar parastajiem enģeļiem,spārns)
Priekšējā labā stock atspere(bija salauzta)
Ūdens sūknis
Abi aizmugurējie amortizātori
Aizmukurejais kreisais gultnis
Aizmugurējā kreisā rocenes trosīte
Aizmukurējais kreisais trumuļa cilindrītis(noķīlējis bija)
NEkantaini metāla diski ar ziemenēm(pirms tam bija kantaini)
Sametināti abi sliekšņi,apstrādāti, lai nesapust pa vienu ziemu
Siksnas,šķidrumi(izņemot ATF eļļu),sveces
Viena šara,viena svira.
Vakar 11.01.2013 ap 00.00 auto ieripoja pie lietotāja siikais,kad pēc braukāšanos pa alfu ar lietotājiem imis,Johnny,Kiko u.c mans čoms izdomāja ar auto pabadīt apmalīti, tika nomainītas abas motora paduškas un flāncītis kas savieno dzesēšanas trubu ar motoru,bet šodien auto jau ripo.
Nākotnes plāni(divi dažādi scenāriji) :
1. Stock
Sakrāsot,salabot un uzcelt,ka līdz galam stock(ar rižiem pagriezieniem arī priekšā)
2. Patīkamāks variants
Protams arī sakrāsot un salabot,bet...
Ielikt spēcīgāku sirsniņu,nevis takā tagad( Flinstone wagen edition)
Sēdināt
Skaistus r16
Lampas ar baltiem pagriezieniem aizmugurē
Melni griesti,stoikas
Labāku mūziku maģi/tumbas utt (šobrid oem kasešnieks un stock tumbas)
Līdz vasarai jāizdomā paturēt šo,vai izmantot iespēju,jo būšu Vācijā.
Tālāk bildes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Darbi mazliet apstājušies,bet pavasarī sāksies ar jaunu sparu.
Bildes ar šī brīža izskatu būs tuvākajās dienās,arā tumšs..
Bildes ar šī brīža izskatu būs tuvākajās dienās,arā tumšs..
Yo brici
Malacis, turpini darboties, labs auto pilnveidošanai
Malacis, turpini darboties, labs auto pilnveidošanai
Cau,cau nu ta bus jadara gan. :)imis rakstīja:Yo brici
Malacis, turpini darboties, labs auto pilnveidošanai
ar tiem eņģeļiem skati neiziesi.
Skati izies, ja atvienos enģeļus un pievienos prostās gabarīt lampiņas.
BMW
Atvienoti eņģeļi arī neder.Nedrīkst viņi tur būt vispār,inspektoronkuļiem ir dots tāds rīkojums jau sen.
Skati izgaju,izgaju neatvienojot tiesi ta,ka redzat ta ari bija.. Ar sadiem engeliem skati var iziet,ja nav ielikta ista gabarita lampina :)V1Beta rakstīja:ar tiem eņģeļiem skati neiziesi.
agrak ar gāju ar šadiem enģeliem skati, pirms TA tik atvieno vinjus nost un ieliek gabarītos lampinjas
tagad pat to nevajag.. :)KV_ rakstīja:agrak ar gāju ar šadiem enģeliem skati, pirms TA tik atvieno vinjus nost un ieliek gabarītos lampinjas
Tas, ka Tevi izlaida ar eņģeļiem, nenozīmē, ka tā var. Tev vnk paveicās ar foršu vai nezinošu inspektoru.
iespejamsuteo rakstīja:Tas, ka Tevi izlaida ar eņģeļiem, nenozīmē, ka tā var. Tev vnk paveicās ar foršu vai nezinošu inspektoru.
Bet nu gadās arī tā.
Kur varētu noskaidrot,kā tagad ir ar ne-CCFL eņģeļiem? vai tas pats,ka nav standartaprīkojumā?Bricizm rakstīja:iespejamsuteo rakstīja:Tas, ka Tevi izlaida ar eņģeļiem, nenozīmē, ka tā var. Tev vnk paveicās ar foršu vai nezinošu inspektoru.
Bet nu gadās arī tā.