Priekšējais tilts
Sveiki!
Gan jau daudziem tas būs elementārs jautājums, bet tā kā man vēl nav nācies ar to saskarties..
Skatē izmeta par priekšējo tiltu, abiem apakšējiem balsta šarnīriem.
Kā ne kā, jau 2 gadi biju braucis, un man jau bija nojausma, ka tagad būs kaut kas ar ritošo.
Jautājums. Cik maksā, materiāli, darbs.
E36 sedans 1991 gada, M40.
Te ir kāds no Ogres puses, kas būtu ar mieru to izdarīt?
Gan jau daudziem tas būs elementārs jautājums, bet tā kā man vēl nav nācies ar to saskarties..
Skatē izmeta par priekšējo tiltu, abiem apakšējiem balsta šarnīriem.
Kā ne kā, jau 2 gadi biju braucis, un man jau bija nojausma, ka tagad būs kaut kas ar ritošo.
Jautājums. Cik maksā, materiāli, darbs.
E36 sedans 1991 gada, M40.
Te ir kāds no Ogres puses, kas būtu ar mieru to izdarīt?
darbs ap 40ls, daļas 25l-35ls, silti iesaku mainīt uzreiz visus četrus lodbalstus, lai pēc pus gada nevajadzētu vēlreiz skaitīt to pašu summu par darbu
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Detaļu cenas noskaidroju, tas vēl būtu ok, bet kāpēc tik daudz par darbu?
Tāpēc, ka plaukti pilnībā jāņem nost un šarnīri jāpresē ārā un tad jaunie jāpresē iekšā. Nav tik vienkārši kā liekas.
pag, pag, gribi teikt, ka man tas būtu jādara par 10ls?
pēc autodatas ja atmiņa neviļ ir 1,35h uz plauktu, normstunda servisos 15-20ls, rēķinam paši.
protams, ja roka piešauta to var izdarīt daudz ātrāk, bet ar labdarību nodarbojoties nenopelnīsi, arī servisa darbiniekiem/šefiem kā par brīnumu ēst gribas tikpat cik pārējiem.
pēc autodatas ja atmiņa neviļ ir 1,35h uz plauktu, normstunda servisos 15-20ls, rēķinam paši.
protams, ja roka piešauta to var izdarīt daudz ātrāk, bet ar labdarību nodarbojoties nenopelnīsi, arī servisa darbiniekiem/šefiem kā par brīnumu ēst gribas tikpat cik pārējiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nez, kad uzņēmos čoma auto iziet skati, arī to nācās darīt vienā pusē un īpaši nesūdzējos, ka nenopelnīju 20ls... Bet nu serviss ir serviss, tur jāpiekrīt.
ja auto būtu jauns tad vēl tā bet tā kā tas ir vecs e36 tad man liekas ka par cenu nav ko čīkstēt. 99% ka kāda skrūve nenāks vaļā utt. papildus problēmas garantētas
Skaidrs, sapratu, cena norādīta servisā.
Bet varbūt ir kāds pašdarbnieks, kas varētu man izpalīdzēt?
Bet varbūt ir kāds pašdarbnieks, kas varētu man izpalīdzēt?
jautājums par zaldātiem .. kādus labāk ņemt lai tur? ir dzirdēts kaut kas par kaut kādiem a4 .. autoveikalā gan neapstiprināja
izskatās, ka man stāv e30 plaukti .. ārējais (īsais) pirksts atšķiras .. to jau suutu prom, lai maina nost
bet kas ir ar garo .. tipa cik sapratu viņam tas koonuss par 5mm atšķiras .. ko dariit? likt arii no e30 to? ir kādam tāda pieredze?
bet kas ir ar garo .. tipa cik sapratu viņam tas koonuss par 5mm atšķiras .. ko dariit? likt arii no e30 to? ir kādam tāda pieredze?
Kamēr priekšas plaukts ir virsū uz auto, var kaut kā noteikt vai viņš ir saliekts? Pavasarī saliku priekšā e30 plauktus, pārlasīju visu un sākās problēmas. Uz risēm raustīja stūri un pamanīju, ka ir noēsta riepas iekšmala. Aizdzinu uz savirzes/sagāzuma regulāciju un atklājās, ka šofera pusē rats ir ar negatīvu sagāzumu un stāv šādi /, bet otrā pusē +- ok. Vai pie tā un stūres raustīšanas vispār varētu būt vainīgs saliekts plaukts? Kā bija pirms tam ar oem plauktiem - nezinu, nebiju nekad licis uz stenda.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Varbūt ne pa tēmu, bet iepriekš arī raustīja pa risēm.. Aizbraucu uz taisīt savirzi (reāli gribēju tikai aizmugurē, bet priekša bija bonusā ), dēļ pr. plauku ekscentriskajām buksēm džeks paņema citus rādītājus, nekā stock 2.8, tjip SPORT Zini.. vairs nerausta pa risēm.., bet iekšmalas dils, ja pr. sagāzums būs / \ ..
vai tad sagāzumu vispār var regulēt?
ja neskaita šaibu likšanu?
ja neskaita šaibu likšanu?
Priekšā nevar.., bet sagāzums ir normāls, ja nav dikti sēdināts. Līdz ko sēdini, rēķinies, ka ēdīs iekšmalas.
nu man ir sēdīnāts tā teikt ar prātu. un nav problēmu. tik cik X-brace pa laikam kādu dzirksteli uzsit. bet pārējos variantos cik esmu izpīpējis ir jāliek ekscentriskie amortizatoru atbalsti no 96+ m3.
Pēdējais labojis yanks - 17 Jūl 2013, 22:38, kopā labots 1 reizi.
Ka tik nebija tā, ka vadība paliek pakaļā, ja tikai ekscentriskos atbalstus uzliek?
Pieļauju, ka līdz 30-40mm tik ļoti nejutīs to dilumu, bet līdz ko vairāk, tad jau sāk manīt, ka iekšmalas vairāk dilst.
Pieļauju, ka līdz 30-40mm tik ļoti nejutīs to dilumu, bet līdz ko vairāk, tad jau sāk manīt, ka iekšmalas vairāk dilst.
Lūk, m3 atbalsti arī man interesē. Ar viņiem var dabūt vairāk pozitīvu sagāzumu? Cik daudz?yanks rakstīja:nu man ir sēdīnāts tā teikt ar prātu. un nav problēmu. tik cik X-brace pa laikam kādu dzirksteli uzsit. bet pārējos variantos cik esmu izpīpējis ir jāliek ekscentriskie amortizatoru atbalsti no 96+ m3.
Pēdējais labojis rvars - 17 Jūl 2013, 22:49, kopā labots 1 reizi.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
nezinu kapēc lai tā būtu?
daudz esmu to visu pētījis. un beigās izpētījis ka neatšķiras jau tā m3 piekare tur tik nenormāli lai at'šķirībā būtu kā diena pret nakti.
pats esmu nosēdinājis un uzlicis ekscentriskās plaukta bukses(tās gan laikam avus sērijai var nākt no rūpnīcas). auto reaģe labi utt. sliktāk nav palicis viennozīmīgi. Vēl domāju par pirms 96 gada amortizatoru atbalstiem. Ir redzēts viedoklis ka nav baigās atšķirības. Diezvai kāds man te to varēs arī atbildēt Plānā ir papētīt kā pamainās tā piekare pakustinot amortizatora galu pāris cm atpakaļ.
daudz esmu to visu pētījis. un beigās izpētījis ka neatšķiras jau tā m3 piekare tur tik nenormāli lai at'šķirībā būtu kā diena pret nakti.
pats esmu nosēdinājis un uzlicis ekscentriskās plaukta bukses(tās gan laikam avus sērijai var nākt no rūpnīcas). auto reaģe labi utt. sliktāk nav palicis viennozīmīgi. Vēl domāju par pirms 96 gada amortizatoru atbalstiem. Ir redzēts viedoklis ka nav baigās atšķirības. Diezvai kāds man te to varēs arī atbildēt Plānā ir papētīt kā pamainās tā piekare pakustinot amortizatora galu pāris cm atpakaļ.
Pēc 96 gada m3 atbalsti to problēmu mazliet risina. tikai liela daļa viņus liek pretējās pusēs lai panāktu pilnīgi pretēju efektu Grādus gan neesmu nevienā brīdī iegaumējis. Bet kaut kur interneta dzīlēs ir redzēti.rvars rakstīja:Lūk, m3 atbalsti arī man interesē. Ar viņiem var dabūt vairāk pozitīvu sagāzumu? Cik daudz?yanks rakstīja:nu man ir sēdīnāts tā teikt ar prātu. un nav problēmu. tik cik X-brace pa laikam kādu dzirksteli uzsit. bet pārējos variantos cik esmu izpīpējis ir jāliek ekscentriskie amortizatoru atbalsti no 96+ m3.
mainot atbalstus esot vēl arī jāliek pirms 96 gada šķīvji(nezinu kā pareizi sauc) kas nāk starp atsperi un atbalstu jo ne m3 šķīvji rīvējas gar auto virsbūvi.