kjmelnis e36
Jau pāris mēnešus domāju par pirmā auto iegādi. Sākumā bija daudz ideju, pats nezināju ko vēlos un tā nu palēnām kaut ko skatījos. Kā galveno faktoru nostādīju sev auto ekonomiju un nedaudz arī dinamiku, tapēc sāku skatīties uz turbodīzelīšiem (Audi, VW, SAAB)
Skatoties protams uz šiem cenas nedaudz koda acīs un te nu vienā dienā piezvanīja draugs un ieteica šādu variantu: 94. gada 2.5 benzīns/gāze
Tā nu nedaudz zinādams šī auto vēsturi un stāvokli nolēmu, ka jāņem
Tā teikt ''lielos vilcienos'' auto nav ne vainas, protams šur tur standarta ruslans iemeties (arkās un vēl pāris vietās)
Salons arī pietiekami solīds, lai nesūdzētos. Nedaudz izsēdēts šofera beņķis un kopumā arī prasās pēc nelielas ķīmiskās tīrīšanas Protams pabraucot aptuveni divas nedēļas sāku apjaust tādus pāris niķus, kas ieņem svarīgu vietu manā to do list
Vēlmes un vajadzības ir daudz: tehniskai pusei vajag sakārot visu, kas ar elektroniku saistīs, jo nedaudz niķojas tur kaut kas. Citreiz sekretka, citreiz vienkārši nelec, rāda šādus tādus errorus. Tad nepieciešams iziet gāzes iekārtas apkopi, jo tā nav kopta kopš uzstādīšanas, tas ir krietni pāri vajadzīgajam termiņam un nobraukumam, roķenes nav arī.
No vizuālās puses: labais priekšējais spārns (iepriekšējam īpašniekam bija sanācis satraumēt )
brille un restes arī uzsistas, aizmugurējās arkās rūsiņa jālikvidē un vēl šur tur jāpiekrāso Pāris sīkumi ar Nixon'a palīdzību izdarīti
Noņēmām dzeltenās plēves no lampām (nav galīgi pa manai gaumei) Kā arī pielikām paspārni, kurš kaut kur bija aizceļojis savās gaitās un vēl ielikām migliniekus, tā kā no dzeltenās optikas vairs ne miņas.
Protams priekšā diezgan darba, kas prasīs laiku un pacietību, protams jau gribās visu uzreiz, taču tā laikam nenotiks. Viss tiks darīts lēnām un cerams, ka sanāks arī rūpīgi.
Šīs nedēļas laikā ir plāns sadabūt veselu spārnu un iespējams arī brilli
Tad, kad ziemīgais pavasaris nomierināsies, tad arī ir plāns sapucēt un apaut mašīnu ar BBS Style 5 17', kuri arī tika iegādāti kopā ar mašīnu.
Pie iepriekšējā saimnieka izskatījās šādā stāvoklī, bet prasās pēc pulēšanas (tas protams pēdējā plānā paliek) Galu galā neizplūdīšu garās runās, gan jau laika gaitā sapratīšu kas un kā ap šo mašīnu notiekās un tad varēšu sīkāk arī kaut ko pastāstīt.
Tas arī pagaidām viss, update cerams ka būs nedēļas nogalē
Skatoties protams uz šiem cenas nedaudz koda acīs un te nu vienā dienā piezvanīja draugs un ieteica šādu variantu: 94. gada 2.5 benzīns/gāze
Tā nu nedaudz zinādams šī auto vēsturi un stāvokli nolēmu, ka jāņem
Tā teikt ''lielos vilcienos'' auto nav ne vainas, protams šur tur standarta ruslans iemeties (arkās un vēl pāris vietās)
Salons arī pietiekami solīds, lai nesūdzētos. Nedaudz izsēdēts šofera beņķis un kopumā arī prasās pēc nelielas ķīmiskās tīrīšanas Protams pabraucot aptuveni divas nedēļas sāku apjaust tādus pāris niķus, kas ieņem svarīgu vietu manā to do list
Vēlmes un vajadzības ir daudz: tehniskai pusei vajag sakārot visu, kas ar elektroniku saistīs, jo nedaudz niķojas tur kaut kas. Citreiz sekretka, citreiz vienkārši nelec, rāda šādus tādus errorus. Tad nepieciešams iziet gāzes iekārtas apkopi, jo tā nav kopta kopš uzstādīšanas, tas ir krietni pāri vajadzīgajam termiņam un nobraukumam, roķenes nav arī.
No vizuālās puses: labais priekšējais spārns (iepriekšējam īpašniekam bija sanācis satraumēt )
brille un restes arī uzsistas, aizmugurējās arkās rūsiņa jālikvidē un vēl šur tur jāpiekrāso Pāris sīkumi ar Nixon'a palīdzību izdarīti
Noņēmām dzeltenās plēves no lampām (nav galīgi pa manai gaumei) Kā arī pielikām paspārni, kurš kaut kur bija aizceļojis savās gaitās un vēl ielikām migliniekus, tā kā no dzeltenās optikas vairs ne miņas.
Protams priekšā diezgan darba, kas prasīs laiku un pacietību, protams jau gribās visu uzreiz, taču tā laikam nenotiks. Viss tiks darīts lēnām un cerams, ka sanāks arī rūpīgi.
Šīs nedēļas laikā ir plāns sadabūt veselu spārnu un iespējams arī brilli
Tad, kad ziemīgais pavasaris nomierināsies, tad arī ir plāns sapucēt un apaut mašīnu ar BBS Style 5 17', kuri arī tika iegādāti kopā ar mašīnu.
Pie iepriekšējā saimnieka izskatījās šādā stāvoklī, bet prasās pēc pulēšanas (tas protams pēdējā plānā paliek) Galu galā neizplūdīšu garās runās, gan jau laika gaitā sapratīšu kas un kā ap šo mašīnu notiekās un tad varēšu sīkāk arī kaut ko pastāstīt.
Tas arī pagaidām viss, update cerams ka būs nedēļas nogalē
Pēdējais labojis kjmelnis - 13 Jan 2014, 20:04, kopā labots 1 reizi.
Tad tik uz priekshu Lai izdodas
Apsveicu un malacis, ka likvidēji dzeltano plēvi gaismās.
Lai veicas ar darbiem. :)
Lai veicas ar darbiem. :)
Lai veicas ieceres ..
Lai labi ripo ...
Sodas strūkla
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Aizmirsi piebilst, ka šitas agrāk bija automāts. Kā arī to, ka virsū stāv 'koilas'... Tik nezinu vai viņas vairs varēs noregulēt pēc ziemas. Ā, vēl ir M3 gala bundulis.
Un neieliki nevienu bildi no aizmugures.
Un neieliki nevienu bildi no aizmugures.
No aizmugures ļoti skaists
Vai vari ielikt bagāžnieka bildi ar tā saturu? Interesē, kur paslēpts balons
Labi pacenties
Kā jau solīts, šonedēļ mazais update:
Sanāca pa nedēļas vidu atrast diezgan labu piedāvājumu sev nepieciešamajam spārnam un brillei (tieši vajadzīgajā krāsā) Tā nu pārāk daudz nedomādam ņēmu ciet!
Pašam nemaz nezinot sanāca nopirkt facelift brilli, kas galu galā izrādījās diezgan labs darījums (Hromētās restes pagaidām no Nixon aizsistas, pats sūtīšu melnās, jo tās vairāk pa manai gaumei)
Nedēļu detaļas nostāvēja dzīvoklī, taču tika atvestas mājās un tad jau gaidīju, kad mani apciemos Nixon, lai darbi var sākties!
Pirmais skats uz detaļām šāds: Kopējais stāvoklis bija labs, šur tur protams rūsiņa un kāda švīka, bet nu daudz labāk nekā man bija iepriekš!
Tad nu viss vecais un vairs nevajadzīgais tika noņemts nost: Jaucot ārā varējām klepot no putekļiem un smiltīm, jo vecajam īpašniekam nebija paspārnis, kā rezultātā visa draza gāja iekšā.
Pamazām, pamazām, bez lielām problēmām darbi gāja uz priekšu un pēc ne pārāk ilga laika jau viss bija savās vietās un izskats jau uzreiz bija daudz labāks. Uzreiz jau neliels prieks, ka lielākie vizuālie defekti ir sataisīti, bet protams vēl paliek daudz daudz sīki un vidēji kaitinoši defekti, kas laika gaitā tiks arī salaboti (cerēsim )
Nu jau var arī ielikt bildi no blakussēdētāja puses, jo spārns tagad ir taisns un nelec vairs acīs nekas Spārna apakša nedaudz nesaiet kopā ar slieksni, bet vēl neesmu izlēmis vai krāsot slieksni mašīnas krāsa, vai arī pārkrāsot melno pa virsu. Vēl laiks pārdomām ir..
Vēl arī iepriekš nebiju ielicis nevienu bildi, kā mašīna izskatās no aizmugures uz doto brīdi, tā kā te arī varam iemest aci: Šonedēļ arī tad laikam viss. Pagaidām prāts mierīgs un gaidam nākamo naudiņu, lai varētu nopirkt vasaras riepas un tad arī vasaras ļitakus uzlikt. Uz turpmāko mēnesi plānos ietilpst riepas, melnās nāsis un vēl pēc kāda laiciņa arī visu sīko defektu (ruslanu) apslēpšana.
P.S - šonedēļ arī tika izieta gāzes iekārtas apkope Valmierā. Nomainīti filtri un pārbaudīts, ka viss strādā labi (Ja kādam interesē tad tāda filtru nomaiņa maksā 20Ls, darbs tur tam džekam servisā bija aptuveni 20 - 30min)
Uz tikšanos nākamajā update!
Sanāca pa nedēļas vidu atrast diezgan labu piedāvājumu sev nepieciešamajam spārnam un brillei (tieši vajadzīgajā krāsā) Tā nu pārāk daudz nedomādam ņēmu ciet!
Pašam nemaz nezinot sanāca nopirkt facelift brilli, kas galu galā izrādījās diezgan labs darījums (Hromētās restes pagaidām no Nixon aizsistas, pats sūtīšu melnās, jo tās vairāk pa manai gaumei)
Nedēļu detaļas nostāvēja dzīvoklī, taču tika atvestas mājās un tad jau gaidīju, kad mani apciemos Nixon, lai darbi var sākties!
Pirmais skats uz detaļām šāds: Kopējais stāvoklis bija labs, šur tur protams rūsiņa un kāda švīka, bet nu daudz labāk nekā man bija iepriekš!
Tad nu viss vecais un vairs nevajadzīgais tika noņemts nost: Jaucot ārā varējām klepot no putekļiem un smiltīm, jo vecajam īpašniekam nebija paspārnis, kā rezultātā visa draza gāja iekšā.
Pamazām, pamazām, bez lielām problēmām darbi gāja uz priekšu un pēc ne pārāk ilga laika jau viss bija savās vietās un izskats jau uzreiz bija daudz labāks. Uzreiz jau neliels prieks, ka lielākie vizuālie defekti ir sataisīti, bet protams vēl paliek daudz daudz sīki un vidēji kaitinoši defekti, kas laika gaitā tiks arī salaboti (cerēsim )
Nu jau var arī ielikt bildi no blakussēdētāja puses, jo spārns tagad ir taisns un nelec vairs acīs nekas Spārna apakša nedaudz nesaiet kopā ar slieksni, bet vēl neesmu izlēmis vai krāsot slieksni mašīnas krāsa, vai arī pārkrāsot melno pa virsu. Vēl laiks pārdomām ir..
Vēl arī iepriekš nebiju ielicis nevienu bildi, kā mašīna izskatās no aizmugures uz doto brīdi, tā kā te arī varam iemest aci: Šonedēļ arī tad laikam viss. Pagaidām prāts mierīgs un gaidam nākamo naudiņu, lai varētu nopirkt vasaras riepas un tad arī vasaras ļitakus uzlikt. Uz turpmāko mēnesi plānos ietilpst riepas, melnās nāsis un vēl pēc kāda laiciņa arī visu sīko defektu (ruslanu) apslēpšana.
P.S - šonedēļ arī tika izieta gāzes iekārtas apkope Valmierā. Nomainīti filtri un pārbaudīts, ka viss strādā labi (Ja kādam interesē tad tāda filtru nomaiņa maksā 20Ls, darbs tur tam džekam servisā bija aptuveni 20 - 30min)
Uz tikšanos nākamajā update!
paer gāzes apkopi saucamo, tie filtri abi kopā maksā 5 ls, un nomainīt var 10 minūtēs, taka tie dzeki uz apkopēm labi pelna!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Sliekšņus auto krāsā un pie reizes priekšējam bamperam apakšu arī... Aizmugurējam jau ir.
Savu parādu arī esmu izlīdzinājis ar skrūvēšanu - toreiz palīdzēji man reduktoru ISam nomainīt.
Savu parādu arī esmu izlīdzinājis ar skrūvēšanu - toreiz palīdzēji man reduktoru ISam nomainīt.
Kautkad drīzumā jāuztaisa kāds draugu foto ar manu džipu!
Un aliņš mums ar Jankinjsh Par ieteikšanu!
Par sliekšņiem. Es ieteiktu krāsot melnus, jo nokrāsojot viņi stabili atsķirsies no mašīnas pārējās krāsas + ietaupīsi kādu latu, par ko varētu izdarīt ko citu! Un ja gribētos sliekšņus mašīnas krāsā, tad prātīgāk manuprāt būtu uzmest uzlikas. Bet nu večukiņ tas gaumes jautājums, kā pašam vairāk patīk, tā dari.
Un aliņš mums ar Jankinjsh Par ieteikšanu!
Par sliekšņiem. Es ieteiktu krāsot melnus, jo nokrāsojot viņi stabili atsķirsies no mašīnas pārējās krāsas + ietaupīsi kādu latu, par ko varētu izdarīt ko citu! Un ja gribētos sliekšņus mašīnas krāsā, tad prātīgāk manuprāt būtu uzmest uzlikas. Bet nu večukiņ tas gaumes jautājums, kā pašam vairāk patīk, tā dari.
Nu sākumā nopūtīs bamperim apakšu mašīnas krāsā, tad par sliekšņiem redzēs, jo it kā uz šitās krāsas tie melnie nelec acīs, varbūt pat labi izskatās. Vajadzētu dzīvē apskatīt kādu, kuram ir mauritiusblau sliekšņi nokrāsoti, tad jau varētu uzreiz saprast patīk vai nē!
Jā, kādu bildi vajadzētu gan, Tom.
Par tiem sliekšņiem - ja krāso bampera apakšu, tad sliekšņi arī jākrāso.
Un kautkas jādara būs ar tiem sliekšņiem tāpat, jo šofera pusē tur brūnais lien ārā.
Un kautkas jādara būs ar tiem sliekšņiem tāpat, jo šofera pusē tur brūnais lien ārā.