Rews- 1.8Tds salāts
Tiklīdz es pārdevu savējo sudraboto kupeju sāku meklēt jaunu e36 ar 4 durvīm .Gribēju jaudigu benzinieku ar gāzi, bet nekā laba nebija par sakarigiem cipariem. Jau nakamajā dienā ieraudzīju ss.lv salāt zaļu e36 1.8tds, biju pirmais, kas pazvanija, pastijos un nopirku, viss likās par to ciparu ļoti skaisti. TA bija uz beigām un jau pirms tam saimniekam biju palūdzis, lai izziet TA, dabūja melno lapu- nekas traks, nedega atpakaļgaita, nolauzta aizm. atspere, eļļas noplūde no transmisijas. Auto bija noņemts no uzskaites, noskaitiju naudu, nopirku un aizbraucu- un vakarpusē sākās mani piedzīvojumi ar 1.8tds un sapratu, ka nedaudz esmu iebraucis auzās. Tad jau tie trīs divnieki TA bija tikai nieks, kas janovērš.
Nākamajā dienā(5diena), kad naktī bija nostāvējis no rītā knapi pielaidu, griežu, griežu nav un auto nepartraukti saka raustīties, pa retam sāka iedegties iešprices lampiņa panelī. :( Dienu vēlāk jau 6dien no rīta bija doma doties ar auto izbraucienā, bet konstateju to, ka nevaru auto vispār pielaist, sāku pētīt motortelpu un konstatēju, ka zem auto ir milzīga pelķe ar dīzeli. Uzreiz meiģināju dabūt rokā kādu no foruma biedriem, kas spētu palīdzēt, tad nu devos pie megatrona.Pēc neilgas sarunas konstatēja, ka sulo augstspiediena sūkņa aukšpuse. Bet tāka pašam megtronam nebija iespējas pieņemt manu auto uz remontu, aizdzinu savu auto pie pazīstamā uz servisu, kur atstāju viņu kā stāvietā, lai nogaidītu darba nedēļas sākumu un atrastu , kurš pazīstamais varētu uzņemties remontēt manu disapowa. Tad nu ar šīm divām problēmām- tekoš dizels un raustīšanās- auto nostāvēja lidz 4dienai, kad kluba biedrs Activity uzņēmas aplūkot manu auto iekš Alda Auto serviss.
Vedu atrādīt auto, bet laikam Activity nenojauta, ka uzreiz viņam viņu atstāšu, arī viņam bija jau pilns grafiks, tākā man nebija daudz variantu es atstāju auto viņa rokās un teicu, lai taisa kad būs iespēja. Pastāstiju par megatrona teikto un tā arī sāka, ka nomainīja sulojošo augstspiediena sūkņa augšējo blīvi un vienu degvielas trubiņu. Jau pēc pāris dienām dabūju atpakaļ auto, raustīšanas pazuda, bet tas bija uz īsu brīdi.
Pēc pāris dienām dabūju atsperes un sarunāju, ka ieskriešu pie siika apmainīt un nomainīt tā saucamo ļjegushku, jo nedega atpakaļj gaita. Aizbraucot pie siika satikts atkal megatrons, kamēr siikais vēl bija aizņemts, ar megatronu norāvām nost dekoratīvo vāku no motora un konstatējām, ka iespējams pie manas sliktās lekšanas no rīta, raustīšanās ir vainīga elektriskā sprausla, uzreiz megatrons ar dogMu iedrošināja braukt uz Tukumu pakļ sprauslai, kas bija ļoti saldā ciparā. Pēc brīža uzdzenot auto uz bedres, parbaudot ljegushku ar siiko sapratu to, ka reāli tek arā dizels no motora puses, bet no kurienes- nebija ne jausmas, izspriedu, ka tā ir sprausla, kas laiž garam jo visa bija sasulojusies. Tākā sapratu, ka sodien TA 100% nespīd, un ljegushka kā izrādās bija vesela, devos prom uz Tukumu pakaļ sprauslai.
Jau nākamajā dienā zvanīju Activity un stāstiju atkal savu bēdu, tā nu 23-00 vakarā piebraucu uz Alda Auto parunājām un sākām mainīt sprauslu (sanāca bez kolektora noņemšanas) runājot pīpējot, jau ap 02-30 sprausla bija nomainīta, tad nu pirmais šķīliens un pieleca, kā jauns auto, izbraucu testa braucienu lampiņa panelī vairs nedeg, sprausla nesulo un auto neraustās. Man bija lieli prieki, tad palidām apakšā un skatēmies viss vēljoprojām dizelī, bet no kurienes tek nevar saprast, sprauslas atkrita, jo tā bija sausa, biedarbināju motoru un degviela vnk sāka gāsties kā no krāna. Jau ap plkst 04-00 bija konstatēts fakts, ka tek no augstspiediena sūkņa jau citas blīves, nolēmām, ka jāmaina visas blīves un miers. Jau pēc divām dienām blīves bija pieejamas. 6dien ap pusdienslaiku ķērāmies klāt augstsiepdiena sūknim, nomainijām blivi pie dačika, tad Activity ķērās klāt pie sūkņa gala blīves nomaiņas, bet pirms tam eksperimentējot uz izjaukta sūkņa. Tākā augstspiediena sūknis ir smalks mehānisms, nemeiģiniet viņam kaut ko mainīt kamēr tas atrodas pie motora. Tad nu sanāca tā, ka isti kautkas nesagājās un nolūza sūknim asīte, pēc fakta konstatēšanas Activity nācās vest mani mājās.
Nesanāca mums atrast beigtu sūkni, lai varētu tik dabūt asīti, tad steigā pagājušo 3dien tika nopirkts viss sūknis no foruma biedra shadowscreenn nebija daudz variantu, jo slimibas lapa jau principā bija beigusies un taipat dienā ap 23-00 sākām demontēt manu esošo, bet uzdurāmies uz problēmas, ka nav vajadzīga ieskrūvējamā atslēga, skrūve (nezinu īsto nosaukumu) , lai nostiprinātu sūkņa vietu un atkal Activity nācās vest mani mājās, lai atliktu pasākumu uz 4dienu. 4dien man nesanācā piedalīties tālākajā sukņa remonta sakarā ar klases salidojumu. Jau plkst 23-00 Activity man zvanīja un fona dzirdēju, kā rūc mans disapowa, pēc patīkamās ziņa Ballentine mani salauza.
Jau 5dien vakarā saņemu auto, salona pēc dīzeļa nesmird, noplūdes nav, sūknis sauss.
29. jūnija izgāju skati, viss ripo lieliski.
Liels paldies Activity un Alda Auto saimniekam, parējiem padomu devējiem
Un par auto:
1.8 Tds, 98g vidus.
Ādas salons diezgan labā stāvoklī- tāds pats kā manai iepriekšejai kupejai,7ogu OBC, dikitālā klima, kondiška strādā, visi elektriskie logi un sekretka, kā bankas automātos
Rūsiņa piekrāsota, cik e36 apakšas esmu redzējis tad liekas, ka mana ir perfektā stāvoklī- rezerves rata vieta kā no rūpnīcas.
Hadene viss top zustan, nekas negrab, mīksta, komforta ziņa nevar sūdzēties.
Plāni tuvākie:
Jānoperk melni moldingi un japastās kā būs ar tiem skats- ja ir droši PM.
Lēcu lukturi.
Miglas ir, bet vienam vadam puļķi kaķi pie mājas nograuzuši.
Nosēdināt.
Ir plān kautkādā veidā individualizēt- mpaka paliek kā rezerves variants
Kautkas uz R16, lai ir mega. :)
Atpūtiniet acis no garā Intro
Bildes no procesa un paša auto.
Nākamajā dienā(5diena), kad naktī bija nostāvējis no rītā knapi pielaidu, griežu, griežu nav un auto nepartraukti saka raustīties, pa retam sāka iedegties iešprices lampiņa panelī. :( Dienu vēlāk jau 6dien no rīta bija doma doties ar auto izbraucienā, bet konstateju to, ka nevaru auto vispār pielaist, sāku pētīt motortelpu un konstatēju, ka zem auto ir milzīga pelķe ar dīzeli. Uzreiz meiģināju dabūt rokā kādu no foruma biedriem, kas spētu palīdzēt, tad nu devos pie megatrona.Pēc neilgas sarunas konstatēja, ka sulo augstspiediena sūkņa aukšpuse. Bet tāka pašam megtronam nebija iespējas pieņemt manu auto uz remontu, aizdzinu savu auto pie pazīstamā uz servisu, kur atstāju viņu kā stāvietā, lai nogaidītu darba nedēļas sākumu un atrastu , kurš pazīstamais varētu uzņemties remontēt manu disapowa. Tad nu ar šīm divām problēmām- tekoš dizels un raustīšanās- auto nostāvēja lidz 4dienai, kad kluba biedrs Activity uzņēmas aplūkot manu auto iekš Alda Auto serviss.
Vedu atrādīt auto, bet laikam Activity nenojauta, ka uzreiz viņam viņu atstāšu, arī viņam bija jau pilns grafiks, tākā man nebija daudz variantu es atstāju auto viņa rokās un teicu, lai taisa kad būs iespēja. Pastāstiju par megatrona teikto un tā arī sāka, ka nomainīja sulojošo augstspiediena sūkņa augšējo blīvi un vienu degvielas trubiņu. Jau pēc pāris dienām dabūju atpakaļ auto, raustīšanas pazuda, bet tas bija uz īsu brīdi.
Pēc pāris dienām dabūju atsperes un sarunāju, ka ieskriešu pie siika apmainīt un nomainīt tā saucamo ļjegushku, jo nedega atpakaļj gaita. Aizbraucot pie siika satikts atkal megatrons, kamēr siikais vēl bija aizņemts, ar megatronu norāvām nost dekoratīvo vāku no motora un konstatējām, ka iespējams pie manas sliktās lekšanas no rīta, raustīšanās ir vainīga elektriskā sprausla, uzreiz megatrons ar dogMu iedrošināja braukt uz Tukumu pakļ sprauslai, kas bija ļoti saldā ciparā. Pēc brīža uzdzenot auto uz bedres, parbaudot ljegushku ar siiko sapratu to, ka reāli tek arā dizels no motora puses, bet no kurienes- nebija ne jausmas, izspriedu, ka tā ir sprausla, kas laiž garam jo visa bija sasulojusies. Tākā sapratu, ka sodien TA 100% nespīd, un ljegushka kā izrādās bija vesela, devos prom uz Tukumu pakaļ sprauslai.
Jau nākamajā dienā zvanīju Activity un stāstiju atkal savu bēdu, tā nu 23-00 vakarā piebraucu uz Alda Auto parunājām un sākām mainīt sprauslu (sanāca bez kolektora noņemšanas) runājot pīpējot, jau ap 02-30 sprausla bija nomainīta, tad nu pirmais šķīliens un pieleca, kā jauns auto, izbraucu testa braucienu lampiņa panelī vairs nedeg, sprausla nesulo un auto neraustās. Man bija lieli prieki, tad palidām apakšā un skatēmies viss vēljoprojām dizelī, bet no kurienes tek nevar saprast, sprauslas atkrita, jo tā bija sausa, biedarbināju motoru un degviela vnk sāka gāsties kā no krāna. Jau ap plkst 04-00 bija konstatēts fakts, ka tek no augstspiediena sūkņa jau citas blīves, nolēmām, ka jāmaina visas blīves un miers. Jau pēc divām dienām blīves bija pieejamas. 6dien ap pusdienslaiku ķērāmies klāt augstsiepdiena sūknim, nomainijām blivi pie dačika, tad Activity ķērās klāt pie sūkņa gala blīves nomaiņas, bet pirms tam eksperimentējot uz izjaukta sūkņa. Tākā augstspiediena sūknis ir smalks mehānisms, nemeiģiniet viņam kaut ko mainīt kamēr tas atrodas pie motora. Tad nu sanāca tā, ka isti kautkas nesagājās un nolūza sūknim asīte, pēc fakta konstatēšanas Activity nācās vest mani mājās.
Nesanāca mums atrast beigtu sūkni, lai varētu tik dabūt asīti, tad steigā pagājušo 3dien tika nopirkts viss sūknis no foruma biedra shadowscreenn nebija daudz variantu, jo slimibas lapa jau principā bija beigusies un taipat dienā ap 23-00 sākām demontēt manu esošo, bet uzdurāmies uz problēmas, ka nav vajadzīga ieskrūvējamā atslēga, skrūve (nezinu īsto nosaukumu) , lai nostiprinātu sūkņa vietu un atkal Activity nācās vest mani mājās, lai atliktu pasākumu uz 4dienu. 4dien man nesanācā piedalīties tālākajā sukņa remonta sakarā ar klases salidojumu. Jau plkst 23-00 Activity man zvanīja un fona dzirdēju, kā rūc mans disapowa, pēc patīkamās ziņa Ballentine mani salauza.
Jau 5dien vakarā saņemu auto, salona pēc dīzeļa nesmird, noplūdes nav, sūknis sauss.
29. jūnija izgāju skati, viss ripo lieliski.
Liels paldies Activity un Alda Auto saimniekam, parējiem padomu devējiem
Un par auto:
1.8 Tds, 98g vidus.
Ādas salons diezgan labā stāvoklī- tāds pats kā manai iepriekšejai kupejai,7ogu OBC, dikitālā klima, kondiška strādā, visi elektriskie logi un sekretka, kā bankas automātos
Rūsiņa piekrāsota, cik e36 apakšas esmu redzējis tad liekas, ka mana ir perfektā stāvoklī- rezerves rata vieta kā no rūpnīcas.
Hadene viss top zustan, nekas negrab, mīksta, komforta ziņa nevar sūdzēties.
Plāni tuvākie:
Jānoperk melni moldingi un japastās kā būs ar tiem skats- ja ir droši PM.
Lēcu lukturi.
Miglas ir, bet vienam vadam puļķi kaķi pie mājas nograuzuši.
Nosēdināt.
Ir plān kautkādā veidā individualizēt- mpaka paliek kā rezerves variants
Kautkas uz R16, lai ir mega. :)
Atpūtiniet acis no garā Intro
Bildes no procesa un paša auto.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis rews - 01 Jūl 2013, 21:30, kopā labots 6 reizes.
cerams ka visas epopejas ir beigušās
Krāsa gan ļoti skaista, tāda netipiska
Patīk lasīt tādus garus intro, vismaz interesanti - kā vakara avīze
Bet tā patīk netipiskā krāsa un salons arī
Bet tā patīk netipiskā krāsa un salons arī
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Pagaidām viss ir super, mēnesi visu laiku stresā biju, tagad kā akmens no sirds novēliesRENIO rakstīja:cerams ka visas epopejas ir beigušās
dogMa rakstīja:Krāsa gan ļoti skaista, tāda netipiska
Kad būs smukāks laiks, nomazgāšu- sabildešu tīkamākas bildes.Linda rakstīja:Patīk lasīt tādus garus intro, vismaz interesanti - kā vakara avīze
Bet tā patīk netipiskā krāsa un salons arī
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sveiciens 318tds bariņā..! tew jau ir bijis tikai sīkums ar problēmām.
Uzrakstījis esi super, turpini tādā pašā stilā Būs pirmais dīzeļkūtiņas topiks kuram sekošu līdzi vnk tāpēc, ka raksti interesnati
un apsveicu ar jauno auto
un apsveicu ar jauno auto
Man piedur pirmā bilde ar salonu, atgādina vecās BMW brošūras ar tikko iznākušu jauno e36. Kopumā interesants vāgens, smukus diskus, no āras bikiņ piepucēt un būs lielisks eksemplārs.
Salons un virsbūves krāsa
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
rews rakstīja:Pagaidām viss ir super, mēnesi visu laiku stresā biju, tagad kā akmens no sirds novēliesRENIO rakstīja:cerams ka visas epopejas ir beigušās
Pagaidi ziemu!
Nezinu cik ilgi ar šo auto braukšu, biju cerējis draudzīgāku degvielas patēriņu
Pēc mēneša ir iespēja dabūt diezgan labu e36 kautiņu 2.5 ar gāzi, no zināmām rokām, ir viela pārdomām.
Pēc mēneša ir iespēja dabūt diezgan labu e36 kautiņu 2.5 ar gāzi, no zināmām rokām, ir viela pārdomām.
Ar diizeli ekonomee tikai tie ,kas peerk jaunus auto salonaa un brauc tikai garantijas laiku, paareejie sevi maana un pis.....
Peerc manu un nezinaasi probleemas
Peerc manu un nezinaasi probleemas
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Vidēji man sanāk 7.5l pilseta+šoseja, varbūt kāja smaga, bet nu ar savu 2.0vanos šoseja bija 6.5l un vismaz gāja, ikdienā sanāk pa šoseju braukt (pagaidām), kautkā pagaidām šitas autiņš par kupeju nav miiljaks
Kuutinjai jebkuraa gadiijumaa buus lielaaks paterinjsh nekaa kupejai ,deelj svara un formas
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Dzvosim redzēsim, cerams rit jau dabūšu melnos moldingus, šities zalie sak tracināt, varbūt ar laiku iepatiksies, bet pa konkrētu summu būšu gatvs ari adot
Sveikts ar salaatu
Man ar 2.5tds kuutinju pec obc videjais paterinjsh sanaak 6.2L, pa vidam lietojot kondishku, vieniigi pa pilseetu daudz neparvietojos. Parsvara man sanak garie gabali.
Varbuut tev saveejo vajag nochipot?
Man ar 2.5tds kuutinju pec obc videjais paterinjsh sanaak 6.2L, pa vidam lietojot kondishku, vieniigi pa pilseetu daudz neparvietojos. Parsvara man sanak garie gabali.
Varbuut tev saveejo vajag nochipot?
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Tur vienkārši nav ko domāt ,kā jau Orkaans teica ar vecu dīzeli nekko neiekonomēsi.rews rakstīja:Nezinu cik ilgi ar šo auto braukšu, biju cerējis draudzīgāku degvielas patēriņu
Pēc mēneša ir iespēja dabūt diezgan labu e36 kautiņu 2.5 ar gāzi, no zināmām rokām, ir viela pārdomām.