Nepumpē degvielu
Tātad nokāvās 2.0 vanus un ieliku citu 2.0 vanus , no elektronikas man nav diez ko liela sajēga, tapēc vēršos pie bukiem lai palīdzētu man atrisināt šo problēmu.
Pravodkas visu atstaju no iepriekšējā motora, visu saspraudu kā vajadzētu būt, bet no degvielas trubas nav pat smaka no bendzīna, nezinu ko darīt, gribās pakārties tajos vados, kāds var izpalīdzēt? Varbūt kāds šeit ir no Ventspils apkaimes kas varētu man viņu dabūt rūcošu? Trūkst motivācijas atkal līst tur iekšā.
Varbūt kāds var palīdzēt ar kādu elementāru shēmu vai bildēm kā tur visu pareizi salikt? Jeb ar kādiem padomiem ko un kā sākt sktīties? Jo neesmu pārliecināts ka tur viss ir kā jābūt. Starteris griež. Degviela ir. Paldies par atsaucību jau iepriekš .
Pravodkas visu atstaju no iepriekšējā motora, visu saspraudu kā vajadzētu būt, bet no degvielas trubas nav pat smaka no bendzīna, nezinu ko darīt, gribās pakārties tajos vados, kāds var izpalīdzēt? Varbūt kāds šeit ir no Ventspils apkaimes kas varētu man viņu dabūt rūcošu? Trūkst motivācijas atkal līst tur iekšā.
Varbūt kāds var palīdzēt ar kādu elementāru shēmu vai bildēm kā tur visu pareizi salikt? Jeb ar kādiem padomiem ko un kā sākt sktīties? Jo neesmu pārliecināts ka tur viss ir kā jābūt. Starteris griež. Degviela ir. Paldies par atsaucību jau iepriekš .
Degvielas trubas pareizi savienotas?
Paskaties, vai dzirkstele ir.
No kāda tieši motora pārgāji uz kādu? M50TU vai M52..
Paskaties, vai dzirkstele ir.
No kāda tieši motora pārgāji uz kādu? M50TU vai M52..
Tātad šodien izdarīts sekojošais, nebiju uzlicis siksnu, uzliku lai ģenerators ari griež startējot, nekā, uzliku citu kompi, nekā, paskatījos dzirksteli, nebija (vienīgi pārbaudīju to pirms uzliku ģen. siksnu) , kloķenei devējam pamainīju štekeri, jo dažus var sajaukt, nekā, pamainīju velvienu štekeri temp. devējam, nekā, nu nepumpē man to degvielu. Rīt pārbaudīšu sūkni un pamainīšu relejus, bet esmu pārliecināts ka no tiem viss ir kārtībā, jo ka nokāvās motors viss gāja nevainojami.
Var būt tā ka ir piemirsts viens vads jeb štekeris jeb kāda vakuma trubiņa jeb kkas dzesēšanas sistēma un neiet? jo reāli man ir viss salikts tikai tā, lai paskatītos vai pa degvielas trubas nāk degviela un lai vienkārši pielaistu lai paskatītos vai iet. Varbūt pie reizes kompi jāparestartē? Un kā var vis pareizāk to izdarīt? Vel kas interesē, vai pie vainas ari var būt imobilaizers? Varbūt ka visu noraujot nost viņš kautkā iedarbojas, un dēļ to neļauj pumpēt degvielu un nedod dzirksteli. Man pirkšanas brīdi piešķīra tikai pliku atslēgu. Godīgi nemaz nezinu vai man ir imobilaizers, bet ja nu ir, kur viņu var atrast un kā var atslēgt?
Visvairāk man interesē, kas ir strikti jaievēro šim motoram lai viņš ietu? ps. tas ir M50 ar vanusu.
Var būt tā ka ir piemirsts viens vads jeb štekeris jeb kāda vakuma trubiņa jeb kkas dzesēšanas sistēma un neiet? jo reāli man ir viss salikts tikai tā, lai paskatītos vai pa degvielas trubas nāk degviela un lai vienkārši pielaistu lai paskatītos vai iet. Varbūt pie reizes kompi jāparestartē? Un kā var vis pareizāk to izdarīt? Vel kas interesē, vai pie vainas ari var būt imobilaizers? Varbūt ka visu noraujot nost viņš kautkā iedarbojas, un dēļ to neļauj pumpēt degvielu un nedod dzirksteli. Man pirkšanas brīdi piešķīra tikai pliku atslēgu. Godīgi nemaz nezinu vai man ir imobilaizers, bet ja nu ir, kur viņu var atrast un kā var atslēgt?
Visvairāk man interesē, kas ir strikti jaievēro šim motoram lai viņš ietu? ps. tas ir M50 ar vanusu.
Un degvielas trubas ir pareizi savienotas, bet ja ari nav, pa kādu tač ir janāk ārā degvielai. Un vel ko gribēju jautāt, vai pagriežot aizdedzi sūknis nostrādā un uzpumpē kautko? Jeb ari sūc tikai startēšanas brīdī? Mēģinu abus variantus. Un vai var dzirdēt vispār kādu skaņu no viņa? pamērīju spriegumu no štekeriem pie sūkņa ari, no baltā štekera rādīja 10v , no melnā neko, tātad sanāk ka tas ir degvielas dačiks? Un vai no degvielas dačiku vispār nāk kāds spriegums? Vispār jā to varēju elementāri pārbaudīt atstājot tikai vienu un vēl papildinājums otrajam teikumam, vai pienāk spriegums sūknim pagriežot aizdedzi jeb tikai startējot?
tu parak daudz jautajumus uzdod viienlaicigi..
karoc saksim ar to katev japarliecinas vai suknis stradaa, tatad iznjem to araa un pa taisno pie akjisha piesledz tik skaties, nepieslac pilnas acis ar bendzi ja gadijumaa iet.
tad ja iet suknis, bet netiek padota elektriba, tad sac skatities kapec netiek padota elektriba. tas var but relejs, vadi utt.
vari uztaisit peremecku relejam.
bet peremecka tev nepateiks pa 100% vai suuknii vaina vai vados.
karoc parbaudi suukni tad skatisimies talak, savadak parak gari jaraksta iespejamas lietas
papildinajums, jaa suknim jadarbojas/jauzpumpee spiediens kad aizdedze pagriesta, bet tur bedigs relejs ari var but pie vainas pie spireguma krituma. itkaa strava pienak, bet kad jagriez dzinejs tad vairs nepienak, karoc parbaudi suukni
karoc saksim ar to katev japarliecinas vai suknis stradaa, tatad iznjem to araa un pa taisno pie akjisha piesledz tik skaties, nepieslac pilnas acis ar bendzi ja gadijumaa iet.
tad ja iet suknis, bet netiek padota elektriba, tad sac skatities kapec netiek padota elektriba. tas var but relejs, vadi utt.
vari uztaisit peremecku relejam.
bet peremecka tev nepateiks pa 100% vai suuknii vaina vai vados.
karoc parbaudi suukni tad skatisimies talak, savadak parak gari jaraksta iespejamas lietas
papildinajums, jaa suknim jadarbojas/jauzpumpee spiediens kad aizdedze pagriesta, bet tur bedigs relejs ari var but pie vainas pie spireguma krituma. itkaa strava pienak, bet kad jagriez dzinejs tad vairs nepienak, karoc parbaudi suukni
...
Neesi pareizi visu savienojis, tāpēc arī nelec.
Ja visa pravodka atstāta no sava iepriekšējā dzinēja un ielikts tāds pats dzinējs, tad ar imobilaizeriem u.t.t. nekāda sakara.
Ar "peremičkas" palīdzību sapumpē degvielu līdz maģistrālei, tad meklē kloķenes devēja štekeri. Kad atradīsi, pieleks. Tik darbini ar atvērtu droseli, ja, protams, neesi pievienojis tukšgaitas regulatoru.
Ja visa pravodka atstāta no sava iepriekšējā dzinēja un ielikts tāds pats dzinējs, tad ar imobilaizeriem u.t.t. nekāda sakara.
Ar "peremičkas" palīdzību sapumpē degvielu līdz maģistrālei, tad meklē kloķenes devēja štekeri. Kad atradīsi, pieleks. Tik darbini ar atvērtu droseli, ja, protams, neesi pievienojis tukšgaitas regulatoru.
Pats tagad ari pamanīju ka vakar pa nakti grāmatu te esmu sarakstījis Bet nu jā, pārbaudīšu sūkni un sakačāšu degvielu pa taisno.
Īsāk sakot, pārbaudīju pilnīgi visu, izdarīju pilnīgi visu, kas ir iespējams izdarīt, nav nekādas izmaiņas. Ar autodatas palidzibu visus štekerus pārspraudu, pamainīju ari holas devējus, štekeri izmēģināti visos iespējamos veidos, sūknis pa taisno darbojas nevainojami, relejiem cauri iziets jau nez cik reizes, vainu nevar atrast, zinu jau no galvas manliekas pilnigi visu kas ir saistīts ar dzinēju, šaubos ka kautkam esmu pagājis garam, nez, tālāk rīkoties spēs tikai īsts elektriķis ar kompi ... Vienīgais par ko nedaudz šaubos ir evb , jo bija vairakas reizes norauts nost, mošk kāds gļuks iemeties. Kā var uztaisīt pilnīgu restartu?
Nav dzirkstele, nav degviela, ir tikai tik daudz ka starteris griežās. Pat štekeriem vadiem apvalkus paravu nost lai paskatītos kkas uz īso neiet, nu dažiem bija tā ka skārās kopā, viens no tiem ari bija hola, bet ar tādiem ari braucu pirmstam, nebija problema, bet nu dedzis nekas. Varbūt kāds tomēr var pateikt vel kautko kas varētuu līdzēt? Galva jau sāp.
Izskatās ka neviens īpaši gudrāks šajā situācija par mani nav, kr4 nav variantu, jamekle elektriķis kas var atbraukt un pieslēgties pie kompi, jeb janoriskē un janopērk jauni holas devēji. Tagad tiešām 100% ar shēmām un diagrammam izgāju cauri PILNĪGI visam. Turpinājums sekos. Žēl tik ka tas nav 2.8 ar ko ir šī noņemšanās, būtu vismaz to vērts.
uzzvani tam elektriķim...viņš toreiz atdzīvināja manu hlamiņu...
gan būs ok!
gan būs ok!
parbaudi vertibas klokjenes sensoram. auto data tev pateiks prieksaa vajadzigas vertibas
...
ne ne, nākamais nebus žurka, tēmēju uz ko jaunāku, piem e46 pagaidam kāmēr tāds nesanāk, jaiztiek ar to pašu
Atbrauca elektriķis, pieslēdza pie krutu kompi, mašīnu nevar nolasīt, itkā viņa nebūtu. Neko nevarēja pateik.
nu traki
Kompji neiedalās krutumā, bet gan -1. speciāli bmw paredzēti.2. multimarku (pa lielam švakāki).Nestabils rakstīja:Atbrauca elektriķis, pieslēdza pie krutu kompi, mašīnu nevar nolasīt, itkā viņa nebūtu. Neko nevarēja pateik.
p.s. Nereti arī ar labu PC neko nevar padarīt. Vēl vajag gudru galvu,pieredzi un kaudzi ar citiem instrumentiem, lai veiktu kvalitatīvu diagnostiku.
Elektriķis pieprasītākais pilsētā.