E36 by JG1990
Sveiciens visiem e36.lv forumā! kādu laiku jau domāju par topika izveidi un šodien beidzot saņēmos
tātad sīkāk par pašu auto
kā jau visiem marka BMW, modelis e36, no konvejera 1992 gadā noripojis ar 1.8 m40b18 dzinēju. no extrām tikai el logi.
auto tika iegādāts 2011. gada februārī, un par cik bija man pirmais aizmugures piedziņas auto jau pirmajā vakarā ar purnu tika iestādīts kupenā tad laiki gāja un tika veikti dažādi mazāki un lielāki darbiņi, līdz pagājušajā rudenī sākās hujņas dzīšana ar domu, ka to vāģi jāliek trasē
Pirmais kas tika izdarīts, un visiem varu pateikt ka to nevajag darīt, tika pierādīts ka var, un ielikts m20 dzinējs e36 kuzavā, nopisiens lielāks kā vajag, un jēga nekāda. tā tas auto tika šad tad padarbināts, bet doma par m50 un trasi saglabājās, un šogad augustā vinu dienu ieejot powera tika ieraudzits sludinajums ka pa labu cenu tiek tirgots e34 ar m50b25 tepat netālu Šķibē. zvanu un izrādas ka tur ir nevis m50b25, bet strokots m50b28 ar chipotu vadibu. momentāli aizņēmos naudu un devu tam auto pakaļ, jo ja nebūtu to stundas laikā izdarijis mašina būtu garām. iekāpju e34, izgāžu apli un saprotu ka tas ir tas ko man vajag. tad samērā ātri tika izņemts dzinējs no e34, un mana e36, un jau aptuveni nedēļas laikā e36 ar jaunu motoru jau spridzināja pa rajonu, nu jau varēdams uztīt dūmu mākoni.
bet nu pietiek lirikas jo visiem gribas bildes(bildes klikojamas):
vēsturiska bilde ar m20 ieksh e36
tad viņš tiek izcelts
tāda izskatas padarīšana lai ieliktu m20
tikai izgatavota un uzstādīta 3 collu ņeržas izplūde
un tā izskatijas auto pirmaja diena arpus garažas
un kāds video darbībā, tobrīd gan vēl ar nesaregulētu dzinēju
turpmākie plāni
- cita virsbūve, jo esošā ir sagurusi un domāju ka ērtāk būs ņemt citu
- izdomāt ko darīt ar sajūgu, jo stock m50b25 to pasākumu nevelk
- sakopt šo to dzinējam
- ja būs nepieciešams un gribēsies kaut ko atšķirīgu pārkrāsot jauno virsbuvi orandži matētu
- uzlikt koilus, lai var kārtīgi nosēdināt
- iespējams turbo
- slīpēt, gāzt, un baudīt visu ko tas auto var, un ja zvaigznes sagrozīsies kā gribās nogāzt kādu gonku street klasē
tātad sīkāk par pašu auto
kā jau visiem marka BMW, modelis e36, no konvejera 1992 gadā noripojis ar 1.8 m40b18 dzinēju. no extrām tikai el logi.
auto tika iegādāts 2011. gada februārī, un par cik bija man pirmais aizmugures piedziņas auto jau pirmajā vakarā ar purnu tika iestādīts kupenā tad laiki gāja un tika veikti dažādi mazāki un lielāki darbiņi, līdz pagājušajā rudenī sākās hujņas dzīšana ar domu, ka to vāģi jāliek trasē
Pirmais kas tika izdarīts, un visiem varu pateikt ka to nevajag darīt, tika pierādīts ka var, un ielikts m20 dzinējs e36 kuzavā, nopisiens lielāks kā vajag, un jēga nekāda. tā tas auto tika šad tad padarbināts, bet doma par m50 un trasi saglabājās, un šogad augustā vinu dienu ieejot powera tika ieraudzits sludinajums ka pa labu cenu tiek tirgots e34 ar m50b25 tepat netālu Šķibē. zvanu un izrādas ka tur ir nevis m50b25, bet strokots m50b28 ar chipotu vadibu. momentāli aizņēmos naudu un devu tam auto pakaļ, jo ja nebūtu to stundas laikā izdarijis mašina būtu garām. iekāpju e34, izgāžu apli un saprotu ka tas ir tas ko man vajag. tad samērā ātri tika izņemts dzinējs no e34, un mana e36, un jau aptuveni nedēļas laikā e36 ar jaunu motoru jau spridzināja pa rajonu, nu jau varēdams uztīt dūmu mākoni.
bet nu pietiek lirikas jo visiem gribas bildes(bildes klikojamas):
vēsturiska bilde ar m20 ieksh e36
tad viņš tiek izcelts
tāda izskatas padarīšana lai ieliktu m20
tikai izgatavota un uzstādīta 3 collu ņeržas izplūde
un tā izskatijas auto pirmaja diena arpus garažas
un kāds video darbībā, tobrīd gan vēl ar nesaregulētu dzinēju
turpmākie plāni
- cita virsbūve, jo esošā ir sagurusi un domāju ka ērtāk būs ņemt citu
- izdomāt ko darīt ar sajūgu, jo stock m50b25 to pasākumu nevelk
- sakopt šo to dzinējam
- ja būs nepieciešams un gribēsies kaut ko atšķirīgu pārkrāsot jauno virsbuvi orandži matētu
- uzlikt koilus, lai var kārtīgi nosēdināt
- iespējams turbo
- slīpēt, gāzt, un baudīt visu ko tas auto var, un ja zvaigznes sagrozīsies kā gribās nogāzt kādu gonku street klasē
yeah, labs topiks un plāni šitam sekošu līdzi
Kas ar atlikušo e34 notika?
kas tas par m20 dzinēju bija?
Kas ar atlikušo e34 notika?
kas tas par m20 dzinēju bija?
Paldies
atlikušais e34 aizgāja ātrā detaļu tirgošanā pa draudzīgām cenām, un virsbūve karotēs un dakšiņās.
m20b20, jo bija plāni par turbo arī tam, un tur ir viena ātras realīzes fishka, pie tam dzinējs tika dabūts par velti, vienīgi zhel ka visu pārlasiju un tagad stāv šķūnīti
atlikušais e34 aizgāja ātrā detaļu tirgošanā pa draudzīgām cenām, un virsbūve karotēs un dakšiņās.
m20b20, jo bija plāni par turbo arī tam, un tur ir viena ātras realīzes fishka, pie tam dzinējs tika dabūts par velti, vienīgi zhel ka visu pārlasiju un tagad stāv šķūnīti
taisi tik augšā tālāk šito projektu un iemet mošk vēl kādu video, ir labs
nekādi īpašie video nav filmēti, tikai kkadi ļevie no ta vakara lidlaukā
nu ir vēl šis kur gumijas iesildu bet nu tas tāds, jo sajūgs jau stipri tuvojās beigām, un puse jaudas dedzināja atlikusho sajūgu
nu ir vēl šis kur gumijas iesildu bet nu tas tāds, jo sajūgs jau stipri tuvojās beigām, un puse jaudas dedzināja atlikusho sajūgu
šitie homemade amatieru video ir the tieši interesantākie jo viss pazīstams
Nu tā kā man arī sajūgs iet uz beigām, tad arī jau ilgu laiku izskatu visus variantus par jauno sajūgu.... palikšu pie keramiskā izmēģināšanas.
Nu tā kā man arī sajūgs iet uz beigām, tad arī jau ilgu laiku izskatu visus variantus par jauno sajūgu.... palikšu pie keramiskā izmēģināšanas.
cik salasijos dažādos forumos, gan mūsu gan ārzemju, tad disks ir mazākā opcija, svarīgākais ir spēcīgs kurvis, bet arī tur jau savs ekonomijas setups ir padomā tikai jāsamēra viss un jāmēģina uzlikt, bet tas jau garajiem ziemas vakariem
labs video un muzonsJG1990 rakstīja:Sveiciens visiem e36.lv forumā! kādu laiku jau domāju par topika izveidi un šodien beidzot saņēmos
tātad sīkāk par pašu auto
kā jau visiem marka BMW, modelis e36, no konvejera 1992 gadā noripojis ar 1.8 m40b18 dzinēju. no extrām tikai el logi.
auto tika iegādāts 2011. gada februārī, un par cik bija man pirmais aizmugures piedziņas auto jau pirmajā vakarā ar purnu tika iestādīts kupenā tad laiki gāja un tika veikti dažādi mazāki un lielāki darbiņi, līdz pagājušajā rudenī sākās hujņas dzīšana ar domu, ka to vāģi jāliek trasē
Pirmais kas tika izdarīts, un visiem varu pateikt ka to nevajag darīt, tika pierādīts ka var, un ielikts m20 dzinējs e36 kuzavā, nopisiens lielāks kā vajag, un jēga nekāda. tā tas auto tika šad tad padarbināts, bet doma par m50 un trasi saglabājās, un šogad augustā vinu dienu ieejot powera tika ieraudzits sludinajums ka pa labu cenu tiek tirgots e34 ar m50b25 tepat netālu Šķibē. zvanu un izrādas ka tur ir nevis m50b25, bet strokots m50b28 ar chipotu vadibu. momentāli aizņēmos naudu un devu tam auto pakaļ, jo ja nebūtu to stundas laikā izdarijis mašina būtu garām. iekāpju e34, izgāžu apli un saprotu ka tas ir tas ko man vajag. tad samērā ātri tika izņemts dzinējs no e34, un mana e36, un jau aptuveni nedēļas laikā e36 ar jaunu motoru jau spridzināja pa rajonu, nu jau varēdams uztīt dūmu mākoni.
bet nu pietiek lirikas jo visiem gribas bildes(bildes klikojamas):
vēsturiska bilde ar m20 ieksh e36
tad viņš tiek izcelts
tāda izskatas padarīšana lai ieliktu m20
tikai izgatavota un uzstādīta 3 collu ņeržas izplūde
un tā izskatijas auto pirmaja diena arpus garažas
un kāds video darbībā, tobrīd gan vēl ar nesaregulētu dzinēju
turpmākie plāni
- cita virsbūve, jo esošā ir sagurusi un domāju ka ērtāk būs ņemt citu
- izdomāt ko darīt ar sajūgu, jo stock m50b25 to pasākumu nevelk
- sakopt šo to dzinējam
- ja būs nepieciešams un gribēsies kaut ko atšķirīgu pārkrāsot jauno virsbuvi orandži matētu
- uzlikt koilus, lai var kārtīgi nosēdināt
- iespējams turbo
- slīpēt, gāzt, un baudīt visu ko tas auto var, un ja zvaigznes sagrozīsies kā gribās nogāzt kādu gonku street klasē
Skatoties tos abus video man vienīgajam liekas kad neka tur nav? vai arī vel kadam ta liekas?
mm velviens m50b28. Uz jauno sezonu vajadzēs satikties
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Man tāpat liekas, bet bail bija teikt, jo cik gan pašam nav līdzīgu video.TomB rakstīja:Skatoties tos abus video man vienīgajam liekas kad neka tur nav? vai arī vel kadam ta liekas?
varam kko mēģinātzuze91 rakstīja:mm velviens m50b28. Uz jauno sezonu vajadzēs satikties
a kursh teica ka tur kkas ir?Nixon rakstīja:Man tāpat liekas, bet bail bija teikt, jo cik gan pašam nav līdzīgu video.TomB rakstīja:Skatoties tos abus video man vienīgajam liekas kad neka tur nav? vai arī vel kadam ta liekas?
he he tad tu esi tas kurs nopirka to e34 no mana rajona
varu mazliet pastastit par taa motora vesturi ko tagad ieliki , dzeks nez cik ilgi buveja e34 4x4 , un ari so motoru ilgi lika kopa, visu tur itka darija kartigi un ar galvu , bet beigas pardeva to motoru ,tam no ka nopirki to peleko e34 ar so motoru , tas gan tur jau vinju mocija un nezeligi gazeja , beigas vinjs laikam cik sapratu nevareja iziet TA tai miskastei ,un pardeva tev tad, karoc liec virsu TURBO , jo sakotneji tas motors tika ar tadu domu taisits lai varetu turbu uzmest
varu mazliet pastastit par taa motora vesturi ko tagad ieliki , dzeks nez cik ilgi buveja e34 4x4 , un ari so motoru ilgi lika kopa, visu tur itka darija kartigi un ar galvu , bet beigas pardeva to motoru ,tam no ka nopirki to peleko e34 ar so motoru , tas gan tur jau vinju mocija un nezeligi gazeja , beigas vinjs laikam cik sapratu nevareja iziet TA tai miskastei ,un pardeva tev tad, karoc liec virsu TURBO , jo sakotneji tas motors tika ar tadu domu taisits lai varetu turbu uzmest
zinu vēsturi, zinu kas un kā, Juris to motoru ir labi saskrūvējis, tiesa šis tas nebija līdz galam, un šur tur ir haltūras, bet tie ir sīkumi un pa ziemu tix laboti to ka tur viss ir gatavs turbīnai arī zinu, līdz ar to arī ir tā doma par Turbo, bet vispirms vajag sakarīgu kuzavu kurā to ieliktbaumanis rakstīja:he he tad tu esi tas kurs nopirka to e34 no mana rajona
varu mazliet pastastit par taa motora vesturi ko tagad ieliki , dzeks nez cik ilgi buveja e34 4x4 , un ari so motoru ilgi lika kopa, visu tur itka darija kartigi un ar galvu , bet beigas pardeva to motoru ,tam no ka nopirki to peleko e34 ar so motoru , tas gan tur jau vinju mocija un nezeligi gazeja , beigas vinjs laikam cik sapratu nevareja iziet TA tai miskastei ,un pardeva tev tad, karoc liec virsu TURBO , jo sakotneji tas motors tika ar tadu domu taisits lai varetu turbu uzmest