1.8is tomāts uz manuālo
Čau visiem ir problēma ar kuru netieku galā bez jums, ceru uz atsaucību
Nomainīju motoru M42B18 94g. pret M44B18 97g.
M42 bija manuālā kārba
M44 bija automāts, tagad manuālis, motora vadi palika no automāta tikai amputēju visus aut vadus kas nāca klāt.
BMW bez EWS un ne automāts...
Tātad motors ielikts M44 97g. ar aut vadiem ap motoru, uzstādīts EWS no tā paša motora pēc forumā atrastās shēmas.
Problēma.... EWS nenotikšķ tātad nedarbojas, starteris bloķēts, zaļais vads kas iet uz kompi no ews ir pieslēgts pie PIN 10 nevis kā shēmā norādīts pie PIN 18.
Vai varētu būt ka dēļ automāta pravotkas EWS domā ka nav tas N vai P stāvoklis un tāpēc nedarbojas? jo man pie EWS pienāk vads brūns ar melnu PIN 9 kurš automātam bija pievienots pie kloķa.
kur lai viņu pievieno????
Nomainīju motoru M42B18 94g. pret M44B18 97g.
M42 bija manuālā kārba
M44 bija automāts, tagad manuālis, motora vadi palika no automāta tikai amputēju visus aut vadus kas nāca klāt.
BMW bez EWS un ne automāts...
Tātad motors ielikts M44 97g. ar aut vadiem ap motoru, uzstādīts EWS no tā paša motora pēc forumā atrastās shēmas.
Problēma.... EWS nenotikšķ tātad nedarbojas, starteris bloķēts, zaļais vads kas iet uz kompi no ews ir pieslēgts pie PIN 10 nevis kā shēmā norādīts pie PIN 18.
Vai varētu būt ka dēļ automāta pravotkas EWS domā ka nav tas N vai P stāvoklis un tāpēc nedarbojas? jo man pie EWS pienāk vads brūns ar melnu PIN 9 kurš automātam bija pievienots pie kloķa.
kur lai viņu pievieno????
viewtopic.php?f=8&t=2044
un vēl šis viewtopic.php?f=21&t=111
lasi šito, tur pa lielam man liekas, jābūt tam pašam kas M50/M52
un vēl šis viewtopic.php?f=21&t=111
lasi šito, tur pa lielam man liekas, jābūt tam pašam kas M50/M52
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Šito nesaprotu. X21 (apaļais pie droš. kastes) štekerī pie PIN10 esi pievienojis? Ja jā, tad pareizi, jo 6cyl dzinējiem nepieciešams pie PIN 18 vienot.ir pieslēgts pie PIN 10 nevis kā shēmā norādīts pie PIN 18.
Šo vadu pievieno pie plusa, kurš "parādās" pie aizdedzes otrās pozīcijas. Paredzēts pie 28. drošinātāja (5A). Tad arī EWS'am būtu jānostrādā.Vai varētu būt ka dēļ automāta pravotkas EWS domā ka nav tas N vai P stāvoklis un tāpēc nedarbojas? jo man pie EWS pienāk vads brūns ar melnu PIN 9 kurš automātam bija pievienots pie kloķa.
kur lai viņu pievieno????
jaa, tikko anglju foruma izlasiju ka tas arii blokjee EWSu jaasavieno kopaa ar zaljsh ar peleeku sviitru...Šo vadu pievieno pie plusa, kurš "parādās" pie aizdedzes otrās pozīcijas. Paredzēts pie 28. drošinātāja (5A). Tad arī EWS'am būtu jānostrādā.
riit megjinaashu...
paldies par info
viss ok ir pie PIN 10 vienkarshi nesapratu kapeec jo sheemaa bija rakstiits PIN 18...Šito nesaprotu. X21 (apaļais pie droš. kastes) štekerī pie PIN10 esi pievienojis? Ja jā, tad pareizi, jo 6cyl dzinējiem nepieciešams pie PIN 18 vienot.
peec tava rakstiitaa tagad sapratu kapeec 4cyl- PIN 10 6cyl- PIN 18
nekas man ar to EWSu nesanaaca, neiet un viss
Atceries ka automāts arī bloķē ews kamēr nav P pozīcijā, amputēt automāta vadus nevajadzēja, meklē ews shēmu kurā var redzēt kurš ews vads jāliek + lai tas domātu ka ir P.
Pēc shēmas izskatās, ka ieliekot P pozīcijā, EWS'am pienāk papildus +. Līdz ar to, ja pievieno to pie plusa, EWS "domā", ka ir P pozīcijā.
Pārējie vadi visi pareizi savilkti?
Pārējie vadi visi pareizi savilkti?
P.s pašu ews esi salicis kā vajag ? nu respektīvi uztvērējs, signāla pastiprinātājs, pats ews, ews patstāvīgais + un + no aizdedzes, - , un vai imobilaizers atrodas pie uztvērēja korekti ?
viss savienots peec shiis sheemas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
tikai pin 14 nav pievienots, kas automaatam naaca pie melnaas kastes dzeltenaa shtekera, tad sadaliijaas un aizvilkaas uz pashaptumshojosho spoguli salonaa (nezinu kaa to kasti gudri sauc ) man tur taada vada nav, varbuut tas ir tas iztruukstoshais pluss
Ir ok tikko viss aizgaaja motors ruuc, izgaaju visiem vadiem veelreiz cauri un viens nebija kaa naakas savienots, plus veel sigjene blokjeeja suukni
liels paldies dogma par info, tieshaam paliidzeeji
tagad tik riit jaasaliek visus vadus pa zoliido, savaadaak izskataas ka tagad salonaa kautkas ir uzspraadzis
liels paldies dogma par info, tieshaam paliidzeeji
tagad tik riit jaasaliek visus vadus pa zoliido, savaadaak izskataas ka tagad salonaa kautkas ir uzspraadzis
pa to pashu teemu....
neraada spidometraa motora temperatuuru, bultinja pat nenoraustaas iesleedzot aizdedzi
deveejs ir ar 4 kontaktiem, taatad dod signaalu gan uz DME, gan instrumentu paneli...
lielajaa shtekerii pie droshin kastes abi pini sakriit, bet neraada kas par fignju
neraada spidometraa motora temperatuuru, bultinja pat nenoraustaas iesleedzot aizdedzi
deveejs ir ar 4 kontaktiem, taatad dod signaalu gan uz DME, gan instrumentu paneli...
lielajaa shtekerii pie droshin kastes abi pini sakriit, bet neraada kas par fignju