Dzinēja maiņa m52b25 uz m50tub25
Sveiki.
tiek mainīts dzinējs no M52B25 uz M50TUB25.
Auto ir E36 323 98. gada dzinējs no donora E36 325 92. gada
Auto orģinala atslēga ar ews bloku izņemta bet vadi palikuši.
Pirmais jau par ko aizdomājos,ka 98. gada mašinai pie drošinātāju kastes ir divi lielie štekeri. viens der, jeb ir uzspraužams. otrs ar ar 5 kontaktiem laikiem, dzinējam tads nav vispar . tas man sanāk ka paliek un nekas netiek uzsprausts.
Rezultātā 98. gada mašinai piespraužot aizdedzes atslēgu no 1992. gada . atslēga ir tikai sasprausta zem stūres originālajos štekeros, bet nav uzlikta uz stūres stieņa. pagriežot atslēgu, lai ieslēdzas aizdedze, spidometrā vis iedegās, bet pagriežot uz iedarbināšanas stadiju nekas nenotiek. sūknis neieslēdzas un starteris arī nekādu dzīvību neizrāda.
Kaut kas vados var atšķirties? vai būtu tāpat jāiet?
tiek mainīts dzinējs no M52B25 uz M50TUB25.
Auto ir E36 323 98. gada dzinējs no donora E36 325 92. gada
Auto orģinala atslēga ar ews bloku izņemta bet vadi palikuši.
Pirmais jau par ko aizdomājos,ka 98. gada mašinai pie drošinātāju kastes ir divi lielie štekeri. viens der, jeb ir uzspraužams. otrs ar ar 5 kontaktiem laikiem, dzinējam tads nav vispar . tas man sanāk ka paliek un nekas netiek uzsprausts.
Rezultātā 98. gada mašinai piespraužot aizdedzes atslēgu no 1992. gada . atslēga ir tikai sasprausta zem stūres originālajos štekeros, bet nav uzlikta uz stūres stieņa. pagriežot atslēgu, lai ieslēdzas aizdedze, spidometrā vis iedegās, bet pagriežot uz iedarbināšanas stadiju nekas nenotiek. sūknis neieslēdzas un starteris arī nekādu dzīvību neizrāda.
Kaut kas vados var atšķirties? vai būtu tāpat jāiet?
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Vasarā arī mainīju vienam e36 dzinēju liku 1997gada 318is kuepejā m50b25 vanos,arī bija kā tev ka nekas nenotiek nedaudz padomajot sapratu ,ka ja Ews nau tad tur ,kur EWS štekeris vnk vajag savienot 2 Resnos vadus dzeltens/Melns ar Zaļš/Melns ,un viss ies!
Lai negriest un netītu viņus kopa vnk uztaisi tādu kā iespraužamu savienotaju vnk no kkāda e36 štekera izņem tos tādus ka pinus pielodē vadu klāt un vnk varēsi tajā ews šteķeri iespraust un viss ,velāk ja teiksim izdomā likt jaunāku dzinēju ar ews,nebūs problēmu piespraud kasti un viss aiziet
Lai negriest un netītu viņus kopa vnk uztaisi tādu kā iespraužamu savienotaju vnk no kkāda e36 štekera izņem tos tādus ka pinus pielodē vadu klāt un vnk varēsi tajā ews šteķeri iespraust un viss ,velāk ja teiksim izdomā likt jaunāku dzinēju ar ews,nebūs problēmu piespraud kasti un viss aiziet
Liels paldies tieši tikko atradu googleejot ka Ews iekšā kā relejs starterim.
Jautaju jo nezināju ko tieši atslēdz ews. Vai starteris ir to skaitā.
un uz mašinas stāv signalizācija. domāju varbūt ka dēļ tās kaut kas.
Liels paldies pagaidām par info.
Jautaju jo nezināju ko tieši atslēdz ews. Vai starteris ir to skaitā.
un uz mašinas stāv signalizācija. domāju varbūt ka dēļ tās kaut kas.
Liels paldies pagaidām par info.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
paldies vēlreiz, auto darbojas un rūc.kris005 rakstīja:Vasarā arī mainīju vienam e36 dzinēju liku 1997gada 318is kuepejā m50b25 vanos,arī bija kā tev ka nekas nenotiek nedaudz padomajot sapratu ,ka ja Ews nau tad tur ,kur EWS štekeris vnk vajag savienot 2 Resnos vadus dzeltens/Melns ar Zaļš/Melns ,un viss ies!
Lai negriest un netītu viņus kopa vnk uztaisi tādu kā iespraužamu savienotaju vnk no kkāda e36 štekera izņem tos tādus ka pinus pielodē vadu klāt un vnk varēsi tajā ews šteķeri iespraust un viss ,velāk ja teiksim izdomā likt jaunāku dzinēju ar ews,nebūs problēmu piespraud kasti un viss aiziet
vel sūknis jauztaisa lai iet kā oem nevis ar vadiņu plusam pa taisno for first start.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Prieks palidzēt :) ,lai labi ripo ar jauno motoru
Tur vēl daudz darba! bet tnx!
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
aiz zinkāres pajautāsu - kāda iemesla pēc tiek mainīts jaunākas paaudzes, advancētāks 2,5 motors uz vecāku 2,5 motoru?
Nu taču, beidz provocēt
Varbūt taisīs kaut ko labu un šis ir tikai sākums
Varbūt taisīs kaut ko labu un šis ir tikai sākums
vecaks motors ir izturigaks, jo vinam ir cuguna bolks kurs tur krietni lielaku slodzi ka aluminija bloks!seeingman rakstīja:aiz zinkāres pajautāsu - kāda iemesla pēc tiek mainīts jaunākas paaudzes, advancētāks 2,5 motors uz vecāku 2,5 motoru?
Un var jau mazeret ar turbo/lurbo!
Un pluss tam visam atšķirās arī jauda, kā nekā!!
Cik zini:
m52 - 2.3(170zs)
m50 - 2.5(192zs)
Cik zini:
m52 - 2.3(170zs)
m50 - 2.5(192zs)
Atbilde kapec ta notiek! kadu laiku atpakal ss.lv tirgojaas 325 bmw 1992.gada, olaine pa 400 ls ar motora defektu.
zvanot aprunajoties deva pa 350 ls. pa celam no rigas uz jelgavu iebraucu apskatit.
sapuvis, motors neejoss. saku vilkt kopa kas un ka. bezjedzigi pirkt bet kaut kadu iemeslu delj pierakstiju nr. laikam jau delj ta ka labi aprikots ar sadam tadam lietinjam.
ieguvis info, pec 2 nedeljam zvanu velreiz. veel nav pardevis. braucu skatit velreiz. but nu jau gatavs savakt jo cenu nosauca 300ls. bet uz vietas sarunaju pa 250ls un vedu majas.
dzinejam vaina bija startejot nav kompresijas. visas bukses poliuritāna prieksa un aizmugure, shortshifts.
defekts noversts dzinejam(sikums vien bija), auto ejoss. bet kuzavs tik slikts ka necelas rokas taisit vinju.
tapec sežot kartejo reizi ss.lv atradu 98. gada e36. nav variantu jazvana. tads pus izardis (vertigakais aplasits) bet svarigakais jau man ir motors, karba un loti laba piekare. un parejais ari, protams ir sis tas tik japiepeerk jo pilnigi viss jau neder vienam uz otru. aizbraucu apskatijos. rusas gandriz nav sur tur drusku. tads pa laukiem pabraukts spriežot pec putekliem, skirbas. bet kuzavs pa lielam labs un taisns, galu gala izdevigak neka taisit tadu neka rusas cupu ,iet skati ceriba ka dabusu TA, un labi ja izvilks gadu tas auto. un peec gada metaloms tapat garantets. Un tapec jaliek m50 dzinejs m52 vieta.
zvanot aprunajoties deva pa 350 ls. pa celam no rigas uz jelgavu iebraucu apskatit.
sapuvis, motors neejoss. saku vilkt kopa kas un ka. bezjedzigi pirkt bet kaut kadu iemeslu delj pierakstiju nr. laikam jau delj ta ka labi aprikots ar sadam tadam lietinjam.
ieguvis info, pec 2 nedeljam zvanu velreiz. veel nav pardevis. braucu skatit velreiz. but nu jau gatavs savakt jo cenu nosauca 300ls. bet uz vietas sarunaju pa 250ls un vedu majas.
dzinejam vaina bija startejot nav kompresijas. visas bukses poliuritāna prieksa un aizmugure, shortshifts.
defekts noversts dzinejam(sikums vien bija), auto ejoss. bet kuzavs tik slikts ka necelas rokas taisit vinju.
tapec sežot kartejo reizi ss.lv atradu 98. gada e36. nav variantu jazvana. tads pus izardis (vertigakais aplasits) bet svarigakais jau man ir motors, karba un loti laba piekare. un parejais ari, protams ir sis tas tik japiepeerk jo pilnigi viss jau neder vienam uz otru. aizbraucu apskatijos. rusas gandriz nav sur tur drusku. tads pa laukiem pabraukts spriežot pec putekliem, skirbas. bet kuzavs pa lielam labs un taisns, galu gala izdevigak neka taisit tadu neka rusas cupu ,iet skati ceriba ka dabusu TA, un labi ja izvilks gadu tas auto. un peec gada metaloms tapat garantets. Un tapec jaliek m50 dzinejs m52 vieta.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Pacha rakstīja:Un pluss tam visam atšķirās arī jauda, kā nekā!!
Cik zini:
m52 - 2.3(170zs)
m50 - 2.5(192zs)
ha hā, nu gan Tu dabūsi
tie 192zs(pareizāk tie, kas ir palikuši) ir pie 6000apgr.
m52 168 pie 5500
bet kas pats svarīgākais grieze abiem ir 245Nm, BET M50 viņi ir pie 4700, bet M52 pie 3950 vai pat pie 3500, ja M52TUB25.
Tātad, ja vien nav doma kaut ko kombinēt tālāk, tad maiņa dēļ Zs liekas vairāk kā absurda
Pateiksu godigi, dzineju visus parametrus neparzinu, tapec izdariju pienemumu un kludijos.. muzu dzivo, muzu macies. :)Wilsons86 rakstīja:Pacha rakstīja:Un pluss tam visam atšķirās arī jauda, kā nekā!!
Cik zini:
m52 - 2.3(170zs)
m50 - 2.5(192zs)
ha hā, nu gan Tu dabūsi
tie 192zs(pareizāk tie, kas ir palikuši) ir pie 6000apgr.
m52 168 pie 5500
bet kas pats svarīgākais grieze abiem ir 245Nm, BET M50 viņi ir pie 4700, bet M52 pie 3950 vai pat pie 3500, ja M52TUB25.
Tātad, ja vien nav doma kaut ko kombinēt tālāk, tad maiņa dēļ Zs liekas vairāk kā absurda
Bet nu es labak braucu ar m50tub25, neka ar m52b25 nu labi, tagad jau ar m52b28
Es gan labāk braucu ar M52B25 Zinot M50 problēmas, labāk izvēlos M52.
Man jau tas dzinejs citam lietam un pielietojumam vajadzigs :) Tapec ari izvelos m50 dzineju, bet nu.. tagad jau pats testesu 2.8 sovasar. :)dogMa rakstīja:Es gan labāk braucu ar M52B25 Zinot M50 problēmas, labāk izvēlos M52.