magnetafona strāvas problema
problema sekojoša-
katru reizi kad aizslēdzu mašīnu un atslēdzu- maģis (pineer deh-3400ub) prasa sākumiestatījumus, respektīvi pazūd patsāvīgā strāva. ievilku patstāvīgās strāvas vadu (sarkanais vads) pa taisno no aķā, bet tā pat nekas nepalīdz.
vairāk man īsti variantu nav..
katru reizi kad aizslēdzu mašīnu un atslēdzu- maģis (pineer deh-3400ub) prasa sākumiestatījumus, respektīvi pazūd patsāvīgā strāva. ievilku patstāvīgās strāvas vadu (sarkanais vads) pa taisno no aķā, bet tā pat nekas nepalīdz.
vairāk man īsti variantu nav..
pec pamacibas tocna sanak ka patstavigo stravu padevi pareizam vadam ?
ja jaa tad vien vaina magnetafona, vai nu iestatijumi kaut kadi atslegti (kas loti maz ticams) vai javed remontet, un varu ieteikt no foruma lietotaju Jonjis
ja jaa tad vien vaina magnetafona, vai nu iestatijumi kaut kadi atslegti (kas loti maz ticams) vai javed remontet, un varu ieteikt no foruma lietotaju Jonjis
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Savieno magim dzelteno vadu kopa ar sarkano un tos abus piesledz patstavigajam plusam.
ja patiesam sarkanais ir patstaviga + vads magim,tad savienojot ar dzeltenu neko nedos jo otrs vads ir domats lai pienaktu strava un varetu magi ieslegt, un ja viss smuki un pareizi savienots tad magi var ieslegt pie pagrieztas aizdedzes un sini gadijuma neko tas nedos jo magnetola atminai pagriezot atpakal atslegu atkal nepienaks strava un problema neatrisinasies
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
sarkanais ir īstais. jo pievienojot pa tiasno trāvu no aķa uz dzelteno vadu, maģis neizslēdzās arī tad, kas aizdedze bija izslēgta..KLAVINS rakstīja:pec pamacibas tocna sanak ka patstavigo stravu padevi pareizam vadam ?
ja jaa tad vien vaina magnetafona, vai nu iestatijumi kaut kadi atslegti (kas loti maz ticams) vai javed remontet, un varu ieteikt no foruma lietotaju Jonjis
laikam būs jāved maģi remontēt..
Dzeltanais vads - patsāvīgais, sarkanais caur aizdedzi. Nekādus "abus kopā", lūdzu, nevajag.
tad sanāk ka man patstāvīgais + no aķa jāpievieno dzeltenajam vadam?
p.s. arī esm u noverojis ka maģim strāva pazūd tad, kad nostrādā signalizācija..
Viens par otru gudraaks !!!!!!!!! no kamulatora panem plusu . no maga sarkanais ar dzelteno kopa-pie plusa! vissss
un stravas noplude garanteta
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Tieši tā!m44b19 rakstīja:tad sanāk ka man patstāvīgais + no aķa jāpievieno dzeltenajam vadam?
Tad tu paņem un pamēri miera strāvu, un apskaties, kas no tiek! Tas ir gatera variants.kaspars26 rakstīja:Viens par otru gudraaks !!!!!!!!! no kamulatora panem plusu . no maga sarkanais ar dzelteno kopa-pie plusa! vissss
nemāci taisīt gateri..kaspars26 rakstīja:Viens par otru gudraaks !!!!!!!!! no kamulatora panem plusu . no maga sarkanais ar dzelteno kopa-pie plusa! vissss
Pastāvīgā sprieguma vadam jābūt pie pastāvīgā sprieguma (turklāt, ne jau bļa pa taisno no aķa ), otram pie aizdedzes.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
"Pastāvīgā sprieguma vadam jābūt pie pastāvīgā sprieguma (turklāt, ne jau bļa pa taisno no aķa)"... paskaidrosi kāda starpība Tevis teiktajam?
P.S. Varbūt arī gatera variants, toties nav čakars ar aizdedzes slēgšanu, un personīgi man jau 4to gadu šis varints ir (vads pa taisno no aķa gan "+" (uz past + un ACC - svarīgi lai nebūtu liekie sprieguma kritumi gan zemes cilpas audio sistēmā, kas atbrīvo no liekiem "zjuu"), gan "-") un mašīna bieži stāv pa 2-3 nedēļas nebraukta, problēmu ar izlādēto aķi nav bijis! Iespējams man ir paveicies ar maģi!
P.S.S. Būs jāpamēra noplūdes strāva :)
P.S. Varbūt arī gatera variants, toties nav čakars ar aizdedzes slēgšanu, un personīgi man jau 4to gadu šis varints ir (vads pa taisno no aķa gan "+" (uz past + un ACC - svarīgi lai nebūtu liekie sprieguma kritumi gan zemes cilpas audio sistēmā, kas atbrīvo no liekiem "zjuu"), gan "-") un mašīna bieži stāv pa 2-3 nedēļas nebraukta, problēmu ar izlādēto aķi nav bijis! Iespējams man ir paveicies ar maģi!
P.S.S. Būs jāpamēra noplūdes strāva :)
Pēdējais labojis Dj Plosky - 02 Mar 2014, 20:13, kopā labots 3 reizes.
d[-_-]b
Nu tipa:
Dzeltenajam* vadam jābūt pieslēgtam pie pastāvīgā sprieguma (turklāt, ne jau bļa pa taisno no aķa**)
* - ja dzeltenais ir paredzēts pastāvīgajam +12V (jau vairs neatceros kura krāsa bija kuram)
** - caur drošinātāju
Dzeltenajam* vadam jābūt pieslēgtam pie pastāvīgā sprieguma (turklāt, ne jau bļa pa taisno no aķa**)
* - ja dzeltenais ir paredzēts pastāvīgajam +12V (jau vairs neatceros kura krāsa bija kuram)
** - caur drošinātāju
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Sk, man jau likās, ka drošinātājus te pagaidām neviens neapspriež. Protams ar fuse, kas max tuvu akumulatora klemmēm. Vnk daudzi te slavē maģa stock barošanas vadus, tāpēc arī pārjautāju!
d[-_-]b
Par zju, lai maks. izbēgtu no viņa, paņem releju un saslēdz kā vajag, bet vari atstāt jau kā vēlies, tur pašam atbildība.325 BMW rakstīja:uz past + un ACC - svarīgi lai nebūtu liekie sprieguma kritumi gan zemes cilpas audio sistēmā, kas atbrīvo no liekiem "zjuu"), gan "-") un mašīna bieži stāv pa 2-3 nedēļas nebraukta, problēmu ar izlādēto aķi nav bijis! Iespējams man ir paveicies ar maģi!
P.S.S. Būs jāpamēra noplūdes strāva :)
Neatceros mērījumus, bet viena Alpine IDA sērijas galva, ko mēriju, ēda nesamērīgi daudz šādā "stāvoklī".
tici man ari alpina CDA-137BTI ēda ļoti daudz akumulatoru bet sony vispar nejuta akumualots ka vins butu piesledzies patstavigi
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Jā relejs, ar kādu pogu/slēdzi būtu risinājums, tikai tur atkal kādu labu indikāciju vajag, citadi to pogu pieži vien piemirsīs izslēgt! :)
d[-_-]b
Kapec nevar izmantot oem vadus un pie tiem slegties klat vai parbaudit vai visi stekeri pie viniem pareizi pievienoti
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Veidojas jau minētās zemes cilpas, kas ievieš papildus traucējumus audio sistēmās skanēšanā. Līdz ar ko visi audiosistēmas elementi (maģis, pastiprinātāji, procesori utt) ideālā gadījumā tiek saslēgti ar saviem atsevišķiem vadiem tieši pie akumulatora klemmēm (var arī kādā citā vietā, bet vienā kopējā visiem elementiem). Ja ir tikai viens maģis bez pastiprinātājiem utt, par šo principā var neiespringt, jo minētām cilpām nebūs kur veidoties. Tas tā īsumā.
d[-_-]b