Ruu 2.0 Coupe
Sveiki! Šodien ārā saulaina diena, nolēmu nomazgāt auto, un līdz ar to arī atrādīt tautai. :)
Pirmais auto. Tika iepirkts 2010. gada 25. oktobrī. Cik zinu auto Latvijā ievests 2006. gadā no Itālijas. Pirkšanas brīdī dabūta slimības lapele ar sīkumiem.
Sīkumi:
Piekare visa čikiniekā, nu nekur neviens nepiesējās. Pēc mēneša, protams, tika izieta skate. Logu škidruma pumpītis nopirkts, izpūtējs sametināts, priekšējās lampas vienkārši abas nomainīju uz ZKW lēcu lukturiem, jo iepriekšējās bija viena tāda, otra tāda.
Auto sākumā bija ļoti bēdīgā stāvoklī, salons netīrīts, nesūkts, zemes kaudzes salonā un tā. Kā jau bijuši mainīti stikli (izsisti sānu), tad pat bija atstāts lauskas zem sēdekļiem, un patiešām tiešāk runājot - elle. Protams, tas viss tika sakopts un satīrīts. Piesmēķēts arī, bet to visu cītīgi vēdinu ārā.
Eļļas, kā jau saimnieks teica, nebija mainītas gadu. Ar steigu nomainīju eļļu, filtrus. Drīz jau atkal maiņa, tad arī mainīšu benzīna filtru, un salona gaisa filtru.
Pagaidām izdarītais:
Ilgi un dikti nevarēju izdomāt - taisīt visu orģinālu, orģināliem bamperiem un tā, vai arī mesties M pakas ērā. Šodien mazgāju auto un izdomāju ka laikam no lēna, cik nu studenta naudas maks atļaus, metīšos M pakas meklējumos. Salona griezti tiks taisīti melnie, bet to netaisīšu es, kļūs siltāks laiks un tiem ķersies klāt.. Doma sakrāt un sagādāt - M difuzoru aizmugurē + 2 trubu uzgali, priekšā M bamperi ar miglām, sānu sliekšņi, sānu spārnu baltie pagriezieni un pakaļējie lukturi ar balto pagriezienu. Virsbūve tiks sakrāsota, esmu jau pieteicies uz krāsošanām, arka un visi krāsas sīkumi tiks maksimāli novērsti tā lai viss izskatās super puper. :vfibvfdbjd: Pagaidām gan kapots taisa to nelāgo skatu. Rūsa patiešām ir ļoti maz, un tas priecē. :)
Ir iepirkti arī M Contour diski, aizrunātas priekšējās sēdinātās atsperes, bet par aizmuguri domāšu tad kad uzlikšu diskus. Salonā nepieciešami tādi šādi sīkumi, gribas arī normālus paklājiņus ielikt, jo šie ir neorģināli, pa lielu, sametušie piecos kūkumos un izskatās slikti. :( Vēl gribētos atrast pannu zem dzinēja. Vanos siltam dzinējam nedaudz grab, vajadzētu novērst. No tehniskām lietām vēl siksnas jānomaina, termomufte un jānovērš no reikas sulošanās. Augšējā blīve/saļņiks laiž. Pārējais it kā čotka. Ā. Sajūgu vajadzētu nomainīt, normāli gāžot grib normāli izslīdēt.
Auto bija bēdīgā stāvoklī, pašlaik arī nav ideālā, bet es uz to tiecos un ar laiku visu savedīšu kārtībā. Tā teikt - došu autiņam otro elpu.
Pēc visiem vizuālajiem uzlabojumiem, un mašīnas atjaunošanu ir doma par 2.5 motoru un bloķi.
Sāksies pavasaris, noteikti ļoti smagi būs jāstrādā pie auto pulēšanas, jo ir diezgan saskrāpēts, un šķiet ka vasku nav redzējis. Sēdekļus arī centīšos pēc iespējas labāk atjaunot, jo šiem šur tur ir špakteles traipi, un tā teikt - nav kopti un tīrīti. Noteikti kad tuvosies tas laiks, vaicāšu jums pēc padomiem ar kādiem materiāliem un vaskiem/atjaunotājiem darboties.
Plāni ir lieli, būtu labi ja tikai naudas maks tiem spētu sekot līdzi. Nu ko, tālāk lai runā bildes, diemžēl telefona kvalitāte, bet saprast visu var.
Pirmais auto. Tika iepirkts 2010. gada 25. oktobrī. Cik zinu auto Latvijā ievests 2006. gadā no Itālijas. Pirkšanas brīdī dabūta slimības lapele ar sīkumiem.
Sīkumi:
- Labais lukturis par augstu noregulēts
- Izpūtējā caurums
- Logu šķidrums nešpricē (nu nebija pumpītis nemaz)
Piekare visa čikiniekā, nu nekur neviens nepiesējās. Pēc mēneša, protams, tika izieta skate. Logu škidruma pumpītis nopirkts, izpūtējs sametināts, priekšējās lampas vienkārši abas nomainīju uz ZKW lēcu lukturiem, jo iepriekšējās bija viena tāda, otra tāda.
Auto sākumā bija ļoti bēdīgā stāvoklī, salons netīrīts, nesūkts, zemes kaudzes salonā un tā. Kā jau bijuši mainīti stikli (izsisti sānu), tad pat bija atstāts lauskas zem sēdekļiem, un patiešām tiešāk runājot - elle. Protams, tas viss tika sakopts un satīrīts. Piesmēķēts arī, bet to visu cītīgi vēdinu ārā.
Eļļas, kā jau saimnieks teica, nebija mainītas gadu. Ar steigu nomainīju eļļu, filtrus. Drīz jau atkal maiņa, tad arī mainīšu benzīna filtru, un salona gaisa filtru.
Pagaidām izdarītais:
- Pirms ziemas satīrīts, iegādāts rezerves disks un uzlikta riepa.
- Jaunas ziemas riepas aizmugurei
- Priekšējie rižie pagriezieni nomainīti uz baltajiem
Ilgi un dikti nevarēju izdomāt - taisīt visu orģinālu, orģināliem bamperiem un tā, vai arī mesties M pakas ērā. Šodien mazgāju auto un izdomāju ka laikam no lēna, cik nu studenta naudas maks atļaus, metīšos M pakas meklējumos. Salona griezti tiks taisīti melnie, bet to netaisīšu es, kļūs siltāks laiks un tiem ķersies klāt.. Doma sakrāt un sagādāt - M difuzoru aizmugurē + 2 trubu uzgali, priekšā M bamperi ar miglām, sānu sliekšņi, sānu spārnu baltie pagriezieni un pakaļējie lukturi ar balto pagriezienu. Virsbūve tiks sakrāsota, esmu jau pieteicies uz krāsošanām, arka un visi krāsas sīkumi tiks maksimāli novērsti tā lai viss izskatās super puper. :vfibvfdbjd: Pagaidām gan kapots taisa to nelāgo skatu. Rūsa patiešām ir ļoti maz, un tas priecē. :)
Ir iepirkti arī M Contour diski, aizrunātas priekšējās sēdinātās atsperes, bet par aizmuguri domāšu tad kad uzlikšu diskus. Salonā nepieciešami tādi šādi sīkumi, gribas arī normālus paklājiņus ielikt, jo šie ir neorģināli, pa lielu, sametušie piecos kūkumos un izskatās slikti. :( Vēl gribētos atrast pannu zem dzinēja. Vanos siltam dzinējam nedaudz grab, vajadzētu novērst. No tehniskām lietām vēl siksnas jānomaina, termomufte un jānovērš no reikas sulošanās. Augšējā blīve/saļņiks laiž. Pārējais it kā čotka. Ā. Sajūgu vajadzētu nomainīt, normāli gāžot grib normāli izslīdēt.
Auto bija bēdīgā stāvoklī, pašlaik arī nav ideālā, bet es uz to tiecos un ar laiku visu savedīšu kārtībā. Tā teikt - došu autiņam otro elpu.
Pēc visiem vizuālajiem uzlabojumiem, un mašīnas atjaunošanu ir doma par 2.5 motoru un bloķi.
Sāksies pavasaris, noteikti ļoti smagi būs jāstrādā pie auto pulēšanas, jo ir diezgan saskrāpēts, un šķiet ka vasku nav redzējis. Sēdekļus arī centīšos pēc iespējas labāk atjaunot, jo šiem šur tur ir špakteles traipi, un tā teikt - nav kopti un tīrīti. Noteikti kad tuvosies tas laiks, vaicāšu jums pēc padomiem ar kādiem materiāliem un vaskiem/atjaunotājiem darboties.
Plāni ir lieli, būtu labi ja tikai naudas maks tiem spētu sekot līdzi. Nu ko, tālāk lai runā bildes, diemžēl telefona kvalitāte, bet saprast visu var.
Nu teikšu tā, ka pašam tehniskais stāvoklis šķiet daudz labāks, vizuālais šur tur pieklibo, bet tas ir sīkums. Vot kādi šroti par to cenu atbrauca un vēl uzdrošinājās teikt ka par to cenu tas ir labākais. Šausmas. Kaut vizuāli izskatās pagaidām smieklīgs aparāts, tad tomēr komplektācijas un tehniskā stāvokļa ziņā ir ideāls. Vismaz kopā turās. Galvenais ka man pašam patīk.
Njaa, cik es arī netiku apskatijis auto ap 1000ls, tiešām nebija tāda, kuru paņemto uzreiz nebūtu jāgrūž nauda iekšā. Tāpēc, pēc 2mēnešu gaidīšanas, paņēmu dārgāku, bet ļoti labā stāvoklī :)Ruu rakstīja:Nu teikšu tā, ka pašam tehniskais stāvoklis šķiet daudz labāks, vizuālais šur tur pieklibo, bet tas ir sīkums. Vot kādi šroti par to cenu atbrauca un vēl uzdrošinājās teikt ka par to cenu tas ir labākais. Šausmas. Kaut vizuāli izskatās pagaidām smieklīgs aparāts, tad tomēr komplektācijas un tehniskā stāvokļa ziņā ir ideāls. Vismaz kopā turās. Galvenais ka man pašam patīk.
Viņš no Jelgavas.
Nu man vajadzēja diezgan steidzami, un nebija jau arī tā ka jāgrūž nauda iekšā. TA izdevumus nometa no cenas, izgāju visu, un viss. Braukājos, pašlaik esmu nomainījis eļļu, tos pāris sīkumus, un pats iegūldījis naudu lukturos un diskos, kurus cerams drīz būs uzlikti. Bet nu man patīk pašam izpausties, un kaut ko padarīt, tāpēc labāk nopērku auto, kuram visu laiku var kaut ko nomainīt, uzlabot, sataisīt un tā.
Nu man vajadzēja diezgan steidzami, un nebija jau arī tā ka jāgrūž nauda iekšā. TA izdevumus nometa no cenas, izgāju visu, un viss. Braukājos, pašlaik esmu nomainījis eļļu, tos pāris sīkumus, un pats iegūldījis naudu lukturos un diskos, kurus cerams drīz būs uzlikti. Bet nu man patīk pašam izpausties, un kaut ko padarīt, tāpēc labāk nopērku auto, kuram visu laiku var kaut ko nomainīt, uzlabot, sataisīt un tā.
Citiem vaardiem sakot Tu peerc neviss auto bet kraajkasiiti kuraa visu laiku jaaiemet kaada kapeicinjaRuu rakstīja:Viņš no Jelgavas.
Nu man vajadzēja diezgan steidzami, un nebija jau arī tā ka jāgrūž nauda iekšā. TA izdevumus nometa no cenas, izgāju visu, un viss. Braukājos, pašlaik esmu nomainījis eļļu, tos pāris sīkumus, un pats iegūldījis naudu lukturos un diskos, kurus cerams drīz būs uzlikti. Bet nu man patīk pašam izpausties, un kaut ko padarīt, tāpēc labāk nopērku auto, kuram visu laiku var kaut ko nomainīt, uzlabot, sataisīt un tā.
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Šodien tika pabeigta atsperu maiņa. Priekšā jau sasēdušās, sēdinājums apmierina (nezinu cik mm sēdinājums), aizmugurē jaunas, izskatās tāpat kā izskatijās, cerams ka pēc iespējas atrāk sasēdīsies (arī nezinu cik mm sēdinājums).
Aizmugurē izrādijās viena atspera nolūzusi, bet galvenais ka tajā pusē, kura bija augstāka. Te ir jaunā sēdinātā vs abas vecās aizmugurējās:
Tālāk ķēros pie priekšas, tur nu gan sanāca pamocīties, lielāko daļu laika aizņēma atslēgu un instrumentu atrašana, vai sliktākajā gadījumā - apzvanot pus pagastu. Atklāju arī to ka priekšā diezgan svaigi KYB amortiņi. Priekšējā sēdinātā atspere vs vecā stock atspere:
Un tad arī, protams, nenoturēos un vajadzēja piemērīt jaunās pastalas, un izmest līkumu iemēģināt kā ir, vai palikšu bez apakšas, vai bedres jūt vai nē, un ir pat ļoti ok. Ja neņem vērā to ka vienai riepai bumulis un normāli jūt uz stūri, tā viss ir čikiniekā. Riepas gan tiks mainītas, un ļoti ceru ka nākamās brīvdienās auto tiks pie jaunām riepām un arī jaunajiem diskiem. :)
Aizmugure tikai žēl ka pagaidām ir debesīs..
Tagad nākamās lielās pārmaiņas būs krāsošana, jo tad beidzot auto iegūs vienu krāsu. Tas gan būs uz aprīļa vidu. Tagad domāju pieķerties nedaudz tehniskajam stāvoklim (siksnas, bendikss, mufte un tādi sīkumi), un tad domājams, ka atkal atgriezīšos ar vizuālajiem uzlabojumiem. Ak jā, drīzumā cerams ka varēšu atdot taisīties melnos grieztus.
p.s. atvainojos par foto kvalitāti, telefons tikai bija pa rokai, auto arī nemazgāts. Nu tagad jau ir nomazgāts.
Aizmugurē izrādijās viena atspera nolūzusi, bet galvenais ka tajā pusē, kura bija augstāka. Te ir jaunā sēdinātā vs abas vecās aizmugurējās:
Tālāk ķēros pie priekšas, tur nu gan sanāca pamocīties, lielāko daļu laika aizņēma atslēgu un instrumentu atrašana, vai sliktākajā gadījumā - apzvanot pus pagastu. Atklāju arī to ka priekšā diezgan svaigi KYB amortiņi. Priekšējā sēdinātā atspere vs vecā stock atspere:
Un tad arī, protams, nenoturēos un vajadzēja piemērīt jaunās pastalas, un izmest līkumu iemēģināt kā ir, vai palikšu bez apakšas, vai bedres jūt vai nē, un ir pat ļoti ok. Ja neņem vērā to ka vienai riepai bumulis un normāli jūt uz stūri, tā viss ir čikiniekā. Riepas gan tiks mainītas, un ļoti ceru ka nākamās brīvdienās auto tiks pie jaunām riepām un arī jaunajiem diskiem. :)
Aizmugure tikai žēl ka pagaidām ir debesīs..
Tagad nākamās lielās pārmaiņas būs krāsošana, jo tad beidzot auto iegūs vienu krāsu. Tas gan būs uz aprīļa vidu. Tagad domāju pieķerties nedaudz tehniskajam stāvoklim (siksnas, bendikss, mufte un tādi sīkumi), un tad domājams, ka atkal atgriezīšos ar vizuālajiem uzlabojumiem. Ak jā, drīzumā cerams ka varēšu atdot taisīties melnos grieztus.
p.s. atvainojos par foto kvalitāti, telefons tikai bija pa rokai, auto arī nemazgāts. Nu tagad jau ir nomazgāts.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.