M3 Piekare
Vai vari lūdzu pastāstīt ko šis dod, ko maina braukšanā, izskatā? Kapēc e30 plaukti, un ko dod tās m3 centriskās (vai ekscentriskās Tu domāji?) bukses?
Ekscentriskās rulz, tjipa iegūsti M3 setupu
Šeit var palasīt (sestais posts) - http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 0E36%20325
Šeit var palasīt (sestais posts) - http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 0E36%20325
centriskas bukses ir pildiitas, leenaak sapliist un preciizaak vadaas auto. arii pildiitos (full metal) sharniirus var likt malaa, tad veel labaak.
Un ko dod e30 plaukti?
Tie ir izturīgāki par e36 defaultajiem.
man liekas ka tos plauktus lieka tikai tapec ka tad nevareja dabut pilditas bukses galos a e30 naca tapec arii lika tos plauktus! a tagad tas vis ir piejams arii uz e36 plauktiem!Ruu rakstīja:Un ko dod e30 plaukti?
wrong, gala bukses e30 un e36 ir identiskas, tur sāls ir ārējās šarās (ir pieejamas bez gumijas šaras arī priekš e36 plauktiem, bet ne no normāliem ražotājiem)
par centriskās vs ekcentriskās bukses, ar ekcentriskajām tiek mēģināts panākt mazliet labāku garengāzumu kā m3 (bet neaizmirstam, ka m3 arī augš amort atbalsts ir ekcentrisks un arī abas šaras m3 ir novirzītas salīdzinot ar parastu plauktu)
Pašam vienam no e36 stāv ekscentriskās, atšķirība vadāmībā salīdzinot ar centriskajām (arī pildītām) ir apaļa nulle, ja nav visu m3 komponenšu, tad jēgas nav.
sorry par offtopiku.
par centriskās vs ekcentriskās bukses, ar ekcentriskajām tiek mēģināts panākt mazliet labāku garengāzumu kā m3 (bet neaizmirstam, ka m3 arī augš amort atbalsts ir ekcentrisks un arī abas šaras m3 ir novirzītas salīdzinot ar parastu plauktu)
Pašam vienam no e36 stāv ekscentriskās, atšķirība vadāmībā salīdzinot ar centriskajām (arī pildītām) ir apaļa nulle, ja nav visu m3 komponenšu, tad jēgas nav.
sorry par offtopiku.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bet tātad ja mainu tās bukses, tad labāk ir likt pildītās? Vairāk jūtot bedres un tā, bet esot ilgmūžīgākas.? Kas vēl pastāstāms par M3 piekari, pildītām, bez gumijas, ar gumijas detaļām un citiem ķūniem?
p.s. he9600 - VIENAM NO E36? Un mēs vēl pat vienu neesam redzējuši..
p.s. he9600 - VIENAM NO E36? Un mēs vēl pat vienu neesam redzējuši..
tā man šī tema a ieinteresēja,man tieši šara jāmaina,izbeigusies. Sāku jau skatīties uz tām dzeltenajām,laikam kkādas poly... , piedodiet vnk nevaru es tgd atcerēties to pareizo nosaukumu. Pašam stāv viršu no iepriekšējā saimnieka bonus,ka kreisajā pusē ir parasta šara a labajā kkāda metāla,un godīgi sakot pirmo reiz redzēju ko tādu sataustāmā veidā
coupe 2.8
Ruu - protams, pildītā būs izlgmūžīgāka un labāka, ja patīk likt līkumos šķērsām, bet komforts ļooooti krītas, jūt katru bedri
Par šarām - ja grib atbrīvoties no e36 peld šarām, tad ir 2 varianti - meklējam aftermarketu bez gumijas (piedāvājas ne kvalitatīvi zīmoli), ja grib likt lemforderi vai ko citu kvalitatīvu, tad liekam e30 plauktus. Jau atkal auto kļūst vēl mazliet cietāks, jūtīgāks uz bedrēm.
Par m3 piekari - no priekšas absolūti viss ir atšķirīgs no ne m-kas (vismaz b30), gan plaukti, gan amort. atbalsti, gan paši amortizatori. Savstarpēji apmaināmi, bet ne vienādi.
par auto topiku - visam savs laiks, varbūt kādreiz, neesmu radis kaut ko bildēt.
Par šarām - ja grib atbrīvoties no e36 peld šarām, tad ir 2 varianti - meklējam aftermarketu bez gumijas (piedāvājas ne kvalitatīvi zīmoli), ja grib likt lemforderi vai ko citu kvalitatīvu, tad liekam e30 plauktus. Jau atkal auto kļūst vēl mazliet cietāks, jūtīgāks uz bedrēm.
Par m3 piekari - no priekšas absolūti viss ir atšķirīgs no ne m-kas (vismaz b30), gan plaukti, gan amort. atbalsti, gan paši amortizatori. Savstarpēji apmaināmi, bet ne vienādi.
par auto topiku - visam savs laiks, varbūt kādreiz, neesmu radis kaut ko bildēt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
man komplektins stav tads! (bilde nau mana!)
*1.bukse skaitas (m-modela jeb pastiprinata)
*2.skaitas (arii pastiprinatas tas e3 un parastajiem nak vienadas)
*3.tur nak parastie sudi jeb komforts gribi izturigakas liec pilditas(tikai tapec liek e30 plauktu tikai del tam bukseeem! cik es zinu)
p.s man stav tads komplekts un uz visiem e36 ieprieksejajiem ir stavejis tas pats un nekad nesmu sudzejies un ka vienu reizi uzlieku tadu komplektinu ta nekad vairs nesmu mainijis!
*1.bukse skaitas (m-modela jeb pastiprinata)
*2.skaitas (arii pastiprinatas tas e3 un parastajiem nak vienadas)
*3.tur nak parastie sudi jeb komforts gribi izturigakas liec pilditas(tikai tapec liek e30 plauktu tikai del tam bukseeem! cik es zinu)
p.s man stav tads komplekts un uz visiem e36 ieprieksejajiem ir stavejis tas pats un nekad nesmu sudzejies un ka vienu reizi uzlieku tadu komplektinu ta nekad vairs nesmu mainijis!
e30 un e36 plaukti atšķirās TIKAI ar ārējā lodbalstu, tā diametru, iekšējais lodbalsts un aizm bukses ir identiskas.
reku e36 stock lodbalsts vs e30 lodbalsts
reku e36 stock lodbalsts vs e30 lodbalsts
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ja atbildi ka ta ir saredam ka man uz e36 stav tiesi tadi pasi lodbalst!? m3 e36 naca tiesi dadi pasi ja tu nezinaji! iepriekseja bilde ko es posteju var redzet! a tu te radi pilnigi parastas kas ir pilnigi mesli!
Esi vispār dzīvē redzējis īstu m3 piekari? Davai nopērc m3 ārējo šaru - varu pateikt priekšā, tā nebūs vienāda ne ar e36 (arī ar "pastiprināto") ne arī ar standarta e30.
Līdzīgs un vienāds tomēr nav viens un tas pats.
Kur tādas muļķības var salasīties, viss, kas nav kā e36 stock`am ir m3.
Līdzīgs un vienāds tomēr nav viens un tas pats.
Kur tādas muļķības var salasīties, viss, kas nav kā e36 stock`am ir m3.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
esmu redzejis! tu teici ka e36 plauktiem tadas nenak tagad jau saki ka ir vairaki veidi nu tad parari bildi ar m3 lodbalstu! lai tauta!he9600 rakstīja: Esi vispār dzīvē redzējis īstu m3 piekari? Davai nopērc m3 ārējo šaru - varu pateikt priekšā, tā nebūs vienāda ne ar e36 (arī ar "pastiprināto") ne arī ar standarta e30.
Līdzīgs un vienāds tomēr nav viens un tas pats.
Kur tādas muļķības var salasīties, viss, kas nav kā e36 stock`am ir m3.
nu tad priekskam e30 npauktu ja uz e36 ir tas vis piejams!
Izturīgāks esot.