E36-Rugelis
Tātad arī es beidzot pēc laba laika esmu ticis pie e36 .
30 maijā beidzot iegādājos savu pirmo e36 (1.8 is kupeju 1996 gada, cosmoschwartz krāsā)
Komplektācijā nekādas baigās ekstras nav , vien priekšējie elektriskie logi,elektriskā lūka, el. vadāmi spoguļi, stūres lifts un gaišs ādas salons (komfort). Un iesitot vin kodu uzzināju ka viņai ir m sport piekare
Mašīna nākusi no Anglijas un tas ir arī iemesls tam , ka pati bundža vēl ir labā stāvoklī un nav sapuvusi. Stūre un priekšējais panelis tiešām normāli pārlikts uz pareizo pusi un visi iepriekšējie caurumi smuki aiztaisīti un nopakoti tā lai skaņa nenāk ārā. Mašīnu atradu diezgan smieklīgā veidā, tā bija mana tēva kolēģa bijusī mašīna, vecais visu liku teica ko es skatoties tos paņurcītos bembukus, manam kolēģim ir labā stāvoklī un viņš viņu tieši tirgo. Sākumā gribēju lielāku motoru , tāpēc tajā ko vecais teica tā īsti nemaz neieklausījos, skatījos tik ss.lv vien, līdz vienu dienu izdomāju aizbraukt apskatīties to mašīnu. Apskatījis to mašīnu sapratu , ka pa tādu cenu tik svaigu e36 būs grūti atrast, tā nu es izdomāju ka jāņem tieši šī!!
Plānotais:
Tikt vaļā no rižajiem pagriezieniem
Ielikt jaudīgāku mūziku
Uzlikt citus diskus
Uzstādīt obc
Notonēt logus
Tikt vaļā no rūsas pleķīšiem
Iespējams ielikt melnu recaro ādas salonu
Noteikti jānopērk roku balsts
Un laikam ejot iespējams jāiesprauž lielāks motors.
un šeit pāris bildes kā auto izskatijās pēc iegādes, drīzumā būs bildes ar padarīto.
30 maijā beidzot iegādājos savu pirmo e36 (1.8 is kupeju 1996 gada, cosmoschwartz krāsā)
Komplektācijā nekādas baigās ekstras nav , vien priekšējie elektriskie logi,elektriskā lūka, el. vadāmi spoguļi, stūres lifts un gaišs ādas salons (komfort). Un iesitot vin kodu uzzināju ka viņai ir m sport piekare
Mašīna nākusi no Anglijas un tas ir arī iemesls tam , ka pati bundža vēl ir labā stāvoklī un nav sapuvusi. Stūre un priekšējais panelis tiešām normāli pārlikts uz pareizo pusi un visi iepriekšējie caurumi smuki aiztaisīti un nopakoti tā lai skaņa nenāk ārā. Mašīnu atradu diezgan smieklīgā veidā, tā bija mana tēva kolēģa bijusī mašīna, vecais visu liku teica ko es skatoties tos paņurcītos bembukus, manam kolēģim ir labā stāvoklī un viņš viņu tieši tirgo. Sākumā gribēju lielāku motoru , tāpēc tajā ko vecais teica tā īsti nemaz neieklausījos, skatījos tik ss.lv vien, līdz vienu dienu izdomāju aizbraukt apskatīties to mašīnu. Apskatījis to mašīnu sapratu , ka pa tādu cenu tik svaigu e36 būs grūti atrast, tā nu es izdomāju ka jāņem tieši šī!!
Plānotais:
Tikt vaļā no rižajiem pagriezieniem
Ielikt jaudīgāku mūziku
Uzlikt citus diskus
Uzstādīt obc
Notonēt logus
Tikt vaļā no rūsas pleķīšiem
Iespējams ielikt melnu recaro ādas salonu
Noteikti jānopērk roku balsts
Un laikam ejot iespējams jāiesprauž lielāks motors.
un šeit pāris bildes kā auto izskatijās pēc iegādes, drīzumā būs bildes ar padarīto.
Pēdējais labojis Rugelis - 13 Jūn 2014, 21:55, kopā labots 1 reizi.
tiesam izskatas laba stavokli, ja nav noslepums tad pa cik iegadajies?
Apsveicu ar pirkumu un lai labi ripo.
izskatās tīri zolīts veiksmi darbos salona bildes ludzu
Paldies. Tieši ieliku salona bildes.Edžis rakstīja:Apsveicu ar pirkumu un lai labi ripo.gastello rakstīja:izskatās tīri zolīts veiksmi darbos salona bildes ludzu
1200 Banāniaarchijs rakstīja:tiesam izskatas laba stavokli, ja nav noslepums tad pa cik iegadajies?
Pakaļējie lukturi - all red, vienmēr patikuši tumšām kupejām
Rudziņ- jā , to , ka man tādi patīk arī sapratu , prieks kad citiem arī patīk.
Tiešām skaists
forš gandrīz standarta auto
Satikts\redzēts plazā, ir ok
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Labs laiks pagājis kopš pēdējo reizi šeit kko liku, bet nu to kompensēšu ar , manuprāt diezgan pagaru sarakstu ar darbiem un nedarbiem kas gadījušies. Pa šo laiku daudz kas mainījies un šis tas darits, kā arī labots.
Sāksim ar paduškām , par kurām teiksim tā , es biju šokā , nemaz nezināju kad viņas var tā salūzt!! mašīna vibrēja drausmīgi likās ka braucu pa kartupeļu lauku , uzsākot braukt vnk likās ka motors iekāps blakussēdētāja vietā , bet nu to es momentā mainīju , nezināju ne kā , ne kur un , ne ko , bet nu ar baigajiem pornogrāfijas paņēmieniem un draugu palīdzību tiku galā. Protams , bez eļļas maiņas arī neiztiku un akdievs, kā mocijos ar eļļas čeka resetošanu , reizes miljons mēģināju līdz sanāca. Bet nu kkā lēnām tomēr izdevās, tādi sīkumi kā bremžu kluči arī tika pamainīti Pēc tam sekoja mūzika, zinu ka labāk ir visu smuki izpakot utt. bet nu budžets neļauj, viss pa vienkāršo, zem salona pa vidu vadus uz aizmuguri un viss bumbās. ieliku mac 1Kw pastūzi , plauktā pazāģēju lielākus caurumus, ar ko arī to plauktu sačakarēju, pats jau vainīgs, bet nu vismaz tagad otreiz tā nedarītu, aizmugurē uz plaukta savukārt tagad atrodas ground zero 200w ovālās tumbas. kā arī čoms atdāvināja savu kkādu veco subīti kuru ātri vien ņēmu ārā bilde gan man tikkai viena, apsolos drīzumā ielikt vēl pārīti. Baigi gribējās paslidināties,tālāk iegādājos metinātu reduktoru, protams lsd jau būtu glaunāk , bet nu pirkt visas tās šaibas un pārlasīt viņu arī baigi nav vēlme un naudas visam tāpat nepietiek . un no pārlikšanas procesa bilžu nav , tāpat šaubos ka kādn nav redzējis reduktoru
Tā nu kādu laiku es braukājos itkā vis labi , vis labi līdz kādu jauku dienu uzlija lietus.... Tajā mirklī atrados uz brīvībenes vajadzēja mesties riņķī un doties uz centru , nu ko , ieripoju krustā iespraužu pirmajā, shiftlock , apmetos pa 180 un ar diviem lieliem "lecieniem" autiņš vairs nekust , nu neko , pasaku čoma lai iestumj kuršu stajankā, skatīsimie kas notiek. Esam stajankā , atraujam haubi vaļā , pētam, pētam , neko vizuāli neredzam, cenšamies pagriezt , nekāā,,,, starteris vnk atsitas un motors nemaz nekust , mēģinājām uzstumt , arī nekā. Bēdīgi zvanījām palīgiem lai aizvelk uz krusttēva servisu. Nākamās dienas rītā aizeju uz servisu , skatos, mašīna stāv ārā un purns baigi gaisā, viss skaidrs motors ārā. Bēdīgs ieeju servisā un tur sāku klausīties kas ta noticis. Ko man stāsta//, otrajā podā virzulis pa daļām , pašam podam 4 plaisas un skaistas švīkas un klanis līks, viss skaidrs jāliek cits motors. Nu tad savācu motoru un visu pārējo kas bija noņemts, aizvedu mājās un pēctam arī mašīnu atvilku. Sāku jaukt nost galvu un ieraudziju kko ļoti interesantu Nākamais solis , jāmeklē motors , meklēju 1.8 is jo dotajā mirkli nebija naudas sen kārotajam 2.5 , bet nu labi, motors atradās , iegādājos no lietotāja hawk_lv , neko sliktu nevaru teikt vienīgi tas ka ieplūdei vadi apgriezti bija Tālāk sāku visu jau taisīt, ne reizi nebiju to darījis un kā vērotājam būt arī nebija sanācis , sakostiem zobiem , saķertu galvu bet nu kkā mocījos uz priekšu . Tad nācās uzzināt kad IS ir trīs veidu = m42 , m43 un m44, visi savā starpā daudz maz atšķirās. Pašasm iepriekšējais bija m44, bet jaunais m42 un te sākās visādas mazas ķibelītes ar kurām nebiju rēķinājies diemžēl, stūres pastūža sūkņi atšķiras, dzesēšanas trase arī mazliet savādāka, vadības ne tuvu vienādas, ieplūdes kolektori arī atšķiras, un vadi un vsādas trubiņas arī visur atšķirīgās vietās. Vienu mirkli jau likās ka padošos un vedīšu uz servisu lai tur taisa , bet beigās izdomāju ka pats vēlos šo to iemācīties par motoriņiem.
Tiku galā ar stūres pastiprinātāja šķidruma pievadiem un izvadiem , paldies hansaflex pārdevējam ar kuru kopā sabūrām pārejas un izpīpējām kas ko labāk.bildes būs , apsolu
Bidle no procesa , jaunā sirsniņa iekšā, kko aplasu apkārt. Tālāk ieplūde sākumā domāju atstāt m42 ieplūdi, bet nu nebija kur daudz vadus tai ieplūdei likt klāt pie mašīnas vadiem, plus vēl tie vadi bija apgraizīti, pie iepriekšējā saimnieka, kā arī visādas trubas nebija kur vienot klāt ,kā ,piemēram, drosles apsilde utt. Labs ir , nospļāvos un atstāu m44 ieplūdi , ar kuru par laimi visu sanāca savienot utt, Kā arī sadomāju beidzot visu ar dzesēšanas sistēmas cirkulāciju , jo tā no m44 un m42 atšķīrās, pa ceļām nācās šo to mainīt bet nu beigas viss ok. Tad nu jau itkā viss savās vietās atliek vien pielikt m42 vadību un laimīgam meklēt kur atslēgas nobāztas. Atrodu beidzot atslēgas un sēžos iekšā , šķiļu klāt bet nekā, vēl 5x visu pārbaudu , itkā viss ir, bet kā nelec tā nelec. Nākamajā dienā apzvanu pāris paziņas kko mazliet pamainu vados utt, pielieku m44 kompi un ir jāā , mašīna beidzot pielec, tik priecigs nebiju pat tad kad iegādājos viņu. Un tā nu es jau kādu nedēlu laimīgs ripinos apkārt. Bilde no vakara , kad visu pabeidzu un piešķīlu, testdraivs. Un rekur bildes no šodienas, mazliet izgājām pabraukāties. viss vēljoprojām iet un griežas, tik vajadzētu ieplūdes kolektoram blīvi pamainīt , mazliet kkur gaisu garām rauj
Sāksim ar paduškām , par kurām teiksim tā , es biju šokā , nemaz nezināju kad viņas var tā salūzt!! mašīna vibrēja drausmīgi likās ka braucu pa kartupeļu lauku , uzsākot braukt vnk likās ka motors iekāps blakussēdētāja vietā , bet nu to es momentā mainīju , nezināju ne kā , ne kur un , ne ko , bet nu ar baigajiem pornogrāfijas paņēmieniem un draugu palīdzību tiku galā. Protams , bez eļļas maiņas arī neiztiku un akdievs, kā mocijos ar eļļas čeka resetošanu , reizes miljons mēģināju līdz sanāca. Bet nu kkā lēnām tomēr izdevās, tādi sīkumi kā bremžu kluči arī tika pamainīti Pēc tam sekoja mūzika, zinu ka labāk ir visu smuki izpakot utt. bet nu budžets neļauj, viss pa vienkāršo, zem salona pa vidu vadus uz aizmuguri un viss bumbās. ieliku mac 1Kw pastūzi , plauktā pazāģēju lielākus caurumus, ar ko arī to plauktu sačakarēju, pats jau vainīgs, bet nu vismaz tagad otreiz tā nedarītu, aizmugurē uz plaukta savukārt tagad atrodas ground zero 200w ovālās tumbas. kā arī čoms atdāvināja savu kkādu veco subīti kuru ātri vien ņēmu ārā bilde gan man tikkai viena, apsolos drīzumā ielikt vēl pārīti. Baigi gribējās paslidināties,tālāk iegādājos metinātu reduktoru, protams lsd jau būtu glaunāk , bet nu pirkt visas tās šaibas un pārlasīt viņu arī baigi nav vēlme un naudas visam tāpat nepietiek . un no pārlikšanas procesa bilžu nav , tāpat šaubos ka kādn nav redzējis reduktoru
Tā nu kādu laiku es braukājos itkā vis labi , vis labi līdz kādu jauku dienu uzlija lietus.... Tajā mirklī atrados uz brīvībenes vajadzēja mesties riņķī un doties uz centru , nu ko , ieripoju krustā iespraužu pirmajā, shiftlock , apmetos pa 180 un ar diviem lieliem "lecieniem" autiņš vairs nekust , nu neko , pasaku čoma lai iestumj kuršu stajankā, skatīsimie kas notiek. Esam stajankā , atraujam haubi vaļā , pētam, pētam , neko vizuāli neredzam, cenšamies pagriezt , nekāā,,,, starteris vnk atsitas un motors nemaz nekust , mēģinājām uzstumt , arī nekā. Bēdīgi zvanījām palīgiem lai aizvelk uz krusttēva servisu. Nākamās dienas rītā aizeju uz servisu , skatos, mašīna stāv ārā un purns baigi gaisā, viss skaidrs motors ārā. Bēdīgs ieeju servisā un tur sāku klausīties kas ta noticis. Ko man stāsta//, otrajā podā virzulis pa daļām , pašam podam 4 plaisas un skaistas švīkas un klanis līks, viss skaidrs jāliek cits motors. Nu tad savācu motoru un visu pārējo kas bija noņemts, aizvedu mājās un pēctam arī mašīnu atvilku. Sāku jaukt nost galvu un ieraudziju kko ļoti interesantu Nākamais solis , jāmeklē motors , meklēju 1.8 is jo dotajā mirkli nebija naudas sen kārotajam 2.5 , bet nu labi, motors atradās , iegādājos no lietotāja hawk_lv , neko sliktu nevaru teikt vienīgi tas ka ieplūdei vadi apgriezti bija Tālāk sāku visu jau taisīt, ne reizi nebiju to darījis un kā vērotājam būt arī nebija sanācis , sakostiem zobiem , saķertu galvu bet nu kkā mocījos uz priekšu . Tad nācās uzzināt kad IS ir trīs veidu = m42 , m43 un m44, visi savā starpā daudz maz atšķirās. Pašasm iepriekšējais bija m44, bet jaunais m42 un te sākās visādas mazas ķibelītes ar kurām nebiju rēķinājies diemžēl, stūres pastūža sūkņi atšķiras, dzesēšanas trase arī mazliet savādāka, vadības ne tuvu vienādas, ieplūdes kolektori arī atšķiras, un vadi un vsādas trubiņas arī visur atšķirīgās vietās. Vienu mirkli jau likās ka padošos un vedīšu uz servisu lai tur taisa , bet beigās izdomāju ka pats vēlos šo to iemācīties par motoriņiem.
Tiku galā ar stūres pastiprinātāja šķidruma pievadiem un izvadiem , paldies hansaflex pārdevējam ar kuru kopā sabūrām pārejas un izpīpējām kas ko labāk.bildes būs , apsolu
Bidle no procesa , jaunā sirsniņa iekšā, kko aplasu apkārt. Tālāk ieplūde sākumā domāju atstāt m42 ieplūdi, bet nu nebija kur daudz vadus tai ieplūdei likt klāt pie mašīnas vadiem, plus vēl tie vadi bija apgraizīti, pie iepriekšējā saimnieka, kā arī visādas trubas nebija kur vienot klāt ,kā ,piemēram, drosles apsilde utt. Labs ir , nospļāvos un atstāu m44 ieplūdi , ar kuru par laimi visu sanāca savienot utt, Kā arī sadomāju beidzot visu ar dzesēšanas sistēmas cirkulāciju , jo tā no m44 un m42 atšķīrās, pa ceļām nācās šo to mainīt bet nu beigas viss ok. Tad nu jau itkā viss savās vietās atliek vien pielikt m42 vadību un laimīgam meklēt kur atslēgas nobāztas. Atrodu beidzot atslēgas un sēžos iekšā , šķiļu klāt bet nekā, vēl 5x visu pārbaudu , itkā viss ir, bet kā nelec tā nelec. Nākamajā dienā apzvanu pāris paziņas kko mazliet pamainu vados utt, pielieku m44 kompi un ir jāā , mašīna beidzot pielec, tik priecigs nebiju pat tad kad iegādājos viņu. Un tā nu es jau kādu nedēlu laimīgs ripinos apkārt. Bilde no vakara , kad visu pabeidzu un piešķīlu, testdraivs. Un rekur bildes no šodienas, mazliet izgājām pabraukāties. viss vēljoprojām iet un griežas, tik vajadzētu ieplūdes kolektoram blīvi pamainīt , mazliet kkur gaisu garām rauj
mjaa stast interesants un bedigs , bet ar laimigam beigam
mashinite ta neko , tik tiesam izskatas pa smuko , un tas all red lampas man gan iepatikas diez ka melnam cosmoswartc touringam sitadas izskatisies ? man tagad notonetas ar melno plevi , bet zem tas lampas ar baltiem pagriezieniem
mashinite ta neko , tik tiesam izskatas pa smuko , un tas all red lampas man gan iepatikas diez ka melnam cosmoswartc touringam sitadas izskatisies ? man tagad notonetas ar melno plevi , bet zem tas lampas ar baltiem pagriezieniem
ka tas ir iespejams dabut gatavu ?
a kape neliki uzreiz kadu 2.5 pie piespiedu motora mainjas ?
a kape neliki uzreiz kadu 2.5 pie piespiedu motora mainjas ?
Lasīt vajag cītīgāk.boris737 rakstīja:ka tas ir iespejams dabut gatavu ?
a kape neliki uzreiz kadu 2.5 pie piespiedu motora mainjas ?
Čalis taks rakstīja ka nepietika finances 2.5
kka tiesam palaidu garam
un es jau domaaju,ka neliksi update savaa topikaa
Es kkad nesen redzēju kūtiņu ar all red lampām , izskatījās diezgan pievilcīga.andrjuha37 rakstīja:mjaa stast interesants un bedigs , bet ar laimigam beigam
mashinite ta neko , tik tiesam izskatas pa smuko , un tas all red lampas man gan iepatikas diez ka melnam cosmoswartc touringam sitadas izskatisies ? man tagad notonetas ar melno plevi , bet zem tas lampas ar baltiem pagriezieniem