red martini
Sveiki ļaudis.
Beidzot salasīju bildītes un saņēmos uztaisīt topiku par savu braucamo. Nekas īpašs jau pagaidām nebūs.
Auto pats gadu nostāvējis bez īpašnieka un bez skates, vecais īpašnieks bija pārlasījis motoru( par ko dikti šaubos), un nomainīti pirksti aporas un vel visādi sikumi. Vardu sakot auto gatavots uz skati, bet tā arī neiets.
Tā pekšņi nolēmu mainīt savu viedokli un pirmo masinu izvēlējos bmw nevis 2 golf Laikam labākā izvēle līdz šim Apskate izieta ar maziem sīkumiem, bez lielām problēmām, jo puss vasara pavadīta metinot sliekšņus un grīdu, bet rūsas tagad jau praktiski kā nav .
Tālāk par auto:
Iegādāts(pēc csdd datiem) 12.09.2013
komplektācija tiešām plika, pat elektriskie logi aizstāti ar parastajiem (būš jāsaņemas un jālabo)
No rūpnīcas:
Model description: 318I
Market: Europa
Type: CA31
E-Code: E36 (4)
Chassis: Limousine
Steering: links
Doors: 4
Engine: M40 - 1,80l (83kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Brillantrot (308)
Upholstery: Anthrazit Stoff 4-tuerer (0465)
Production date: 24.10.1991
Assembled in: Regensburg
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S301A Diebstahlwarnanlage Alarm systems
S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated
S410A Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S679A Heckscheibenantenne REAR WINDOW ANTENNA
S687A Radiovorbereitung Radio preparation
L811A Länderausführung Belgien National version Belgium
S848A Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness
S854A Sprachversion französisch Language version French
S899A optische Signalgebung für DWA Visual signal for alarm system
Laikam jau jāsāk ar sliktākajām ziņam nu pats priecīgs par auto un draugi arī līdz brīdim kad sapratu ka savu auto nevienam nedrīkst dod Iedevu čomam nu neko atapāmies grāvī, priekšejais bampers čupā, amīts un bukse arī, bet par laimi visi sveiki un veseli :
Bildes no nelaimīgā procesa. Bet neko no Siguldas līdz Rīgai tik un tā tikām, protams ar diviem pitstopiem pie policijas ekipāžām
Beidzot salasīju bildītes un saņēmos uztaisīt topiku par savu braucamo. Nekas īpašs jau pagaidām nebūs.
Auto pats gadu nostāvējis bez īpašnieka un bez skates, vecais īpašnieks bija pārlasījis motoru( par ko dikti šaubos), un nomainīti pirksti aporas un vel visādi sikumi. Vardu sakot auto gatavots uz skati, bet tā arī neiets.
Tā pekšņi nolēmu mainīt savu viedokli un pirmo masinu izvēlējos bmw nevis 2 golf Laikam labākā izvēle līdz šim Apskate izieta ar maziem sīkumiem, bez lielām problēmām, jo puss vasara pavadīta metinot sliekšņus un grīdu, bet rūsas tagad jau praktiski kā nav .
Tālāk par auto:
Iegādāts(pēc csdd datiem) 12.09.2013
komplektācija tiešām plika, pat elektriskie logi aizstāti ar parastajiem (būš jāsaņemas un jālabo)
No rūpnīcas:
Model description: 318I
Market: Europa
Type: CA31
E-Code: E36 (4)
Chassis: Limousine
Steering: links
Doors: 4
Engine: M40 - 1,80l (83kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Brillantrot (308)
Upholstery: Anthrazit Stoff 4-tuerer (0465)
Production date: 24.10.1991
Assembled in: Regensburg
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S301A Diebstahlwarnanlage Alarm systems
S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated
S410A Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S679A Heckscheibenantenne REAR WINDOW ANTENNA
S687A Radiovorbereitung Radio preparation
L811A Länderausführung Belgien National version Belgium
S848A Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness
S854A Sprachversion französisch Language version French
S899A optische Signalgebung für DWA Visual signal for alarm system
Laikam jau jāsāk ar sliktākajām ziņam nu pats priecīgs par auto un draugi arī līdz brīdim kad sapratu ka savu auto nevienam nedrīkst dod Iedevu čomam nu neko atapāmies grāvī, priekšejais bampers čupā, amīts un bukse arī, bet par laimi visi sveiki un veseli :
Bildes no nelaimīgā procesa. Bet neko no Siguldas līdz Rīgai tik un tā tikām, protams ar diviem pitstopiem pie policijas ekipāžām
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Zinu ka patīk bildītes ,tā arī pāris bildes jau pēc kāda laiciņa un kad jau vasara aiz kalniem un nesanāca laika tikt vaļā no pretīgā grunts slāņa ap sliekšņiem un arkām.
Kā arī piemirsu pieblist, auto ir sēdīnāts( pagaidam ar sarkanajam atsperēm),
Ielikta sterio kaut cik laba sterio iekārta,
Un valcētas aizmugurējās arkas.
Oarastais recaro drēbes salons, diemžēl pabriesmīgā stāvoklī
Kā arī piemirsu pieblist, auto ir sēdīnāts( pagaidam ar sarkanajam atsperēm),
Ielikta sterio kaut cik laba sterio iekārta,
Un valcētas aizmugurējās arkas.
Oarastais recaro drēbes salons, diemžēl pabriesmīgā stāvoklī
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Protams pastiprinātājs ar aizmugurējo plauktu un tumbām.
Piedodiet citu bilžu pagaidam vel nav
Piedodiet citu bilžu pagaidam vel nav
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nokasīt to grunti no arkām un sliekšņiem un būs normāls stock (gan jau iepriekšējais īpašnieks bija opis, kas tāpat savam žigulim bija nomālējis, tipa ''pret rūsu'' )
Aa un vēl tas plaukta sarkanais audums tracina
Aa un vēl tas plaukta sarkanais audums tracina
Sadarīts protams pēc ziemas jau daudz kas, diski nomainīti no parastajiem uz kaut cik labakiem. Bet apmierināts vēl pats nebiju. Protams maziņš piedūriens ar uzlīmēm . Jo jau sākumā sapratu ka 1.8 motoru īpaši nevēlos.
Kā arī mīnusi jau redzemi kur tad rūsa spiežas ārā. Kā jau studentiem laika tagad jau daudz nav, tapēc pēc laika būs jālikvidē visi pārējie rūsas pārpalikumi.
Kā arī mīnusi jau redzemi kur tad rūsa spiežas ārā. Kā jau studentiem laika tagad jau daudz nav, tapēc pēc laika būs jālikvidē visi pārējie rūsas pārpalikumi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nesen arī kādālietainā dienā skatījos un sapratu ka nepatīk žaļais bamperis, grunts slānis un diski, nu ko sākām pārvērtības. Diski orģinalie borbet (sliktā stāvoklī), tapēc tika pārkrāsoti. Diemžēl no auto pārvērtībām bildes nav, jo sanāca ka visiem telefoni izlādējusies
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu ko ārī kāda bildīte kā auto pašlaik izskatās. Kaut kā jau labāk bameris likvidēts grunts arī un sadomāti tuvakie nākotnes plāni.
1. Likvidēt atlikuso rūsu
Visticamāk
2. Nomainīt motoru. Gan jau ka uz m52B20, jo pieejams, via kaut ko lielāku
3. Savest kārtībā salonu.
Kā arī uzlikta sporta stūre tas tā lai labāk grozās, jo lielo baranku jau apnika mīcīt
Kā arī pēdējā bildīte ar zaļo bamperi un pretīgo apakšu
1. Likvidēt atlikuso rūsu
Visticamāk
2. Nomainīt motoru. Gan jau ka uz m52B20, jo pieejams, via kaut ko lielāku
3. Savest kārtībā salonu.
Kā arī uzlikta sporta stūre tas tā lai labāk grozās, jo lielo baranku jau apnika mīcīt
Kā arī pēdējā bildīte ar zaļo bamperi un pretīgo apakšu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Diemžēl to grunts slāni uzklāju pats , Jo laiks nesanāca pirms ziemas likvidēt. Kā arī kad iegādājos nebija nekas tāds, bet pēc metināšanas vajadzēja kaut ko pa ātro savest kārtība.Agnis rakstīja:Nokasīt to grunti no arkām un sliekšņiem un būs normāls stock (gan jau iepriekšējais īpašnieks bija opis, kas tāpat savam žigulim bija nomālējis, tipa ''pret rūsu'' )
Aa un vēl tas plaukta sarkanais audums tracina
Numurs sānā - check.
Sporta stūre - check
Pietrūkst vel žilete uz bagažnieka, neņem ļaunā, bet labak atstāj numuru stock vietā un baranku nomaini
Bet tā vismaz kko esi darijis Malacis
Sporta stūre - check
Pietrūkst vel žilete uz bagažnieka, neņem ļaunā, bet labak atstāj numuru stock vietā un baranku nomaini
Bet tā vismaz kko esi darijis Malacis
Borbet diski ar akmens strūklu tīrīti?
Diemžel pats to netaisīju, bet plaukts paštaisīts no osb plāksnes un skaļruņi pie viņa pieskrūvēti, paceļot visu uz augšu, bet ideja to visu uztaišīt savādāk, jo nepatīk tas pūkainais audums un arī to ka vins ātrajā variantā pieskrūvēts ar skrūvēm zem sēdekļaJonjis rakstīja:Ko tie skaļruņi dara plauktā?
Diemžēl nēe. Daudz daudz laika pavadīts draudzējoties ar visāda rupjuma smišpapīriemRapakivi rakstīja:Borbet diski ar akmens strūklu tīrīti?
Ieteiktu pārkrāsot diskus oem silver krāsā. Izskatīsies daudz labāk. Tagadējais krāsu salikums ir... Nu nekāds :-D
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
Nu katram jau savs stils Bet paldies par ieteikumiem un kritiku, tapat vel daudz pārvērtības priekša, tākā ņemšu visu vērā
Sen nekas nav rakstīs tad jau jāatskaitās Nekas jau sevišķs nav izdarīts, Pēc ilga laika stāvēšanas auto atkal kustībā par to pašam prieks, kā arī karstajā laikā BEIDZOT apņēmos sataisīt priekšejo pasažieru logu, vismaz tagad var atvērt :):) Lai gan tik un tā kaut kas nav kārtība, jo logs neveras taisni bet gan šķībi uz priekšu ( lai gan ar cilvēcīgu iejaukšanos mierīgi dabūt cieta var ).
Kā arī uzreiz jautajums varbū kādam jau ir tāda problēma bijusi un var padalīties ar pieredzēto, kas pie vainas varētu būt.
Varbūt kāds zin kur iegādāties pirmajā attēlā detaļu nummur 2, vajadzētu tādas 2 tomēr, neizskatījās diezko svaigas.
Kā arī uzreiz jautajums varbū kādam jau ir tāda problēma bijusi un var padalīties ar pieredzēto, kas pie vainas varētu būt.
Varbūt kāds zin kur iegādāties pirmajā attēlā detaļu nummur 2, vajadzētu tādas 2 tomēr, neizskatījās diezko svaigas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kā arī auto pēc iknedēļas vannas So fresh so clean
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Del tas detalas nr2 tas logs ari negrib Tev stradat! Mekle autoveikalos, tur vajag but un maksa vinji diezgan leti!
senson auto pa 3 ar kapeikām OEM var nopirkt.martini rakstīja:Kā arī auto pēc iknedēļas vannas So fresh so clean
Par to šķībo taisīšanos, apskaties vai tev logs stāv gumijās iekšā no apakšas un augšas viss ideāli.
Ok liels paldies pa informāciju Tad jau drīzum a buss kārtībā :)