EWS II pievienošana swapojot no 91.-95. uz 96.+ dzinējiem.
Izveidošu topiku, kur aprakstīšu ātru EWSII pievienošanu, ja swapojat dzinējus uz tādiem, kuriem darbībai nepieciešams EWS.
M40, M42, M50, M51 (līdz 95. gadam) dzinējiem nav EWS, bet M41, M43, M44, M52 un M51 pēc 95. gada ir EWS modulis.
EWS skaitās rūpnīcas imobilaizers, kurš liedz nesankcionētu dzinēja piedarbināšu, t.i., bez attiecīga čipa (atrodas aizdedzes atslēgā) nevar piedarbināt auto.
Ja tiek swapots no jaunāka dzinēja uz vecāku, tad arī jāveic dažas darbības, lai pēc swapa varētu piedarbināt, precīzāk - lai starteris grieztu/strādātu, bet par to vēlāk (skat. raksta apakšā).
Tātad.
Pats EWS komplekts. Pats nepieciešamākais no VIENA auto (dzinēja). Ieteiktu EWS moduli ņemt ar visu pienākošo štekeri, lai ir daudz ērtāka saslēgšana. ECU, EWS modulis un čips (atrodas aizdedzes atslēgā) ir savstarpēji saistīti. Ja būs neatbilstība, auto nevarēs piedarbināt.
Lai veiksmīgi visu saslēgtu bez EWS E36tajā, nepieciešams arī čipa signāla uztvērējriņķis un signāla pastiprinātājs.
Signāla pastiprinātājs: Signāla uztvērējriņķis: Ieteiktu visu ņemt no viena auto, tad vismaz nevajadzēs skraidīt un meklēt trūkstošo.
Komponenšu atrašanās vietas: Ilustrēta uzskatāmā shēma: Pati vienkāršākā saslēgšana, lai varētu piedarbināt dzinēju:
!!! Bieži pēc šādiem swapiem ir tā, ka dzinējs "negriež" līdz 6500 apgriezieniem, bet tikai līdz 5500.. Tad ir nepieciešams vilkt papildus vadu, lai ECU saņemtu "ātruma signālu", tādā veidā apejot, lai nebūtu nepieciešams ASC+T, ja tāds nav.
Tad ir nepieciešams vilkt vadu no spidometra vai vadu sadalītāju kastītes virs šofera kājām.
Atrodam vadu sadalītāju kastītē Melns/Balts vadu, pievienojam klāt tur vēl vienu vadu un velkam caur drošinātāju kasti uz x20 štekeri (apaļais štekeris blakus drošinātāju kastei) uz 9. pinu Brūns/Sarkans.
-------------
Ja swapojat no jaunāka dzinēja uz vecāku, t.i., uz tādu, kuram nav nepieciešams EWS, tad, lai varētu dzinēju piedarbināt, būs nepieciešams savienot 2 vadus pie EWS, lai ļautu "griezt" starteri.
Jāsavieno 2 resnākie vadi, kas pienāk pie EWS. Jāsavieno Zaļs/Melns ar Melns/Dzeltens.
Ieteiktu to darīt tā, lai, ja kādreiz izdomājat atlikt atpakaļ jaunākas paaudzes dzinēju, būtu vienkārši savienot/salodēt atpakaļ tos vadus, bet tas nav tik ļoti vitāli, tāpat varēs piedarbināt.
Ceru, ka kādam noderēs. Ja kādi jautājumi, droši šeit vai PM.
Ja pamanat kādas kļūdas, droši rakstiet, pielabosim.
Ceru, ka neko neesmu piemirsis.
Pievienota papildus informācija, patulkota, kā arī pievienotas īstās EWSII shēmas pielikumā.
M40, M42, M50, M51 (līdz 95. gadam) dzinējiem nav EWS, bet M41, M43, M44, M52 un M51 pēc 95. gada ir EWS modulis.
EWS skaitās rūpnīcas imobilaizers, kurš liedz nesankcionētu dzinēja piedarbināšu, t.i., bez attiecīga čipa (atrodas aizdedzes atslēgā) nevar piedarbināt auto.
Ja tiek swapots no jaunāka dzinēja uz vecāku, tad arī jāveic dažas darbības, lai pēc swapa varētu piedarbināt, precīzāk - lai starteris grieztu/strādātu, bet par to vēlāk (skat. raksta apakšā).
Tātad.
Pats EWS komplekts. Pats nepieciešamākais no VIENA auto (dzinēja). Ieteiktu EWS moduli ņemt ar visu pienākošo štekeri, lai ir daudz ērtāka saslēgšana. ECU, EWS modulis un čips (atrodas aizdedzes atslēgā) ir savstarpēji saistīti. Ja būs neatbilstība, auto nevarēs piedarbināt.
Lai veiksmīgi visu saslēgtu bez EWS E36tajā, nepieciešams arī čipa signāla uztvērējriņķis un signāla pastiprinātājs.
Signāla pastiprinātājs: Signāla uztvērējriņķis: Ieteiktu visu ņemt no viena auto, tad vismaz nevajadzēs skraidīt un meklēt trūkstošo.
Komponenšu atrašanās vietas: Ilustrēta uzskatāmā shēma: Pati vienkāršākā saslēgšana, lai varētu piedarbināt dzinēju:
- Pin 2 - Balts/Violets - aiz bardačoka atrodam vadu sadalītāju kastīti, atrodam, kurā saiet daudzi Balts/Violets vadi, izjaucam, pievienojam savu vadu no EWS moduļa (domāts, lai varētu diagnosticēt, ja ir problēmas)
Pin 4 – Zaļs – kodētā signāla vads uz ECU -> Pin 10 (4cyl) vai Pin 18 (6cyl) pie ECU štekera. - šo velkam cauri drošinātāju kastei no salona puses. Īsākais ceļs, kur to pievienot - apaļajā štekerī (x20) 7.pins.
Pin 5 – Sarkans/Dzeltens - atrodam zem bardačoka vai virs šofera kājām vadu sadalītāju kastitē plusu, kas parādās pēc aizdedzes ieslēgšanas, tur arī pievienojam.
Pin 7 – Brūns - pievienojam pie masas. Arī var atrast vadu sadalītāju kastītē.
Pin 13 – Zils - šo velkam uz signāla pastiprinātāja moduli.
- Pin 1 - Zils - ja sekojam pēc punktiem, tad šis jau ir pievienots pie EWS moduļa, arī Zils vads.
Pin 2 - Violets - atrodam zem bardačoka vai virs šofera kājām vadu sadalītāju kastitē plusu, kas parādās pēc aizdedzes ieslēgšanas, tur arī pievienojam.
Pin 3 - Brūns - pievienojam pie masas. Arī var atrast vadu sadalītāju kastītē.
!!! Bieži pēc šādiem swapiem ir tā, ka dzinējs "negriež" līdz 6500 apgriezieniem, bet tikai līdz 5500.. Tad ir nepieciešams vilkt papildus vadu, lai ECU saņemtu "ātruma signālu", tādā veidā apejot, lai nebūtu nepieciešams ASC+T, ja tāds nav.
Tad ir nepieciešams vilkt vadu no spidometra vai vadu sadalītāju kastītes virs šofera kājām.
Atrodam vadu sadalītāju kastītē Melns/Balts vadu, pievienojam klāt tur vēl vienu vadu un velkam caur drošinātāju kasti uz x20 štekeri (apaļais štekeris blakus drošinātāju kastei) uz 9. pinu Brūns/Sarkans.
-------------
Ja swapojat no jaunāka dzinēja uz vecāku, t.i., uz tādu, kuram nav nepieciešams EWS, tad, lai varētu dzinēju piedarbināt, būs nepieciešams savienot 2 vadus pie EWS, lai ļautu "griezt" starteri.
Jāsavieno 2 resnākie vadi, kas pienāk pie EWS. Jāsavieno Zaļs/Melns ar Melns/Dzeltens.
Ieteiktu to darīt tā, lai, ja kādreiz izdomājat atlikt atpakaļ jaunākas paaudzes dzinēju, būtu vienkārši savienot/salodēt atpakaļ tos vadus, bet tas nav tik ļoti vitāli, tāpat varēs piedarbināt.
Ceru, ka kādam noderēs. Ja kādi jautājumi, droši šeit vai PM.
Ja pamanat kādas kļūdas, droši rakstiet, pielabosim.
Ceru, ka neko neesmu piemirsis.
Pievienota papildus informācija, patulkota, kā arī pievienotas īstās EWSII shēmas pielikumā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Īsti nesapratu no kurienes šie PINi jāņem?dogMa rakstīja:Pin 2 - 0.35mm White/Violet – connects to any diagnostic line (K-Line) - aiz bardačoka atrodam vadu sadalītāju kastīti, atrodam, kurā saiet daudzi balts/violets vadi, izjaucam, pievienojam savu vadu no EWS moduļa (domāts, lai varētu diagnosticēt, ja ir problēmas)
Pin 4 – 0.35 Green – Code signal to ECU -> Pin 10 on ECU. - šo velkam cauri drošinātāju kastei no salona puses. Īsākais ceļs, kur to pievienot - apaļajā štekerī (x20) no augšas, 7.pins, arī zaļs vads.
Pin 5 – Red/Yellow - Permanent Power supply from fuse 31 / fusebox. - atrodam zem bardačoka vai virs šofera kājām vadu sadalītāju kastitē plusu, kas parādās pēc aizdedzes ieslēgšanas, tur arī pievienojam.
Pin 7 – Brown – Ground - pievienojam pie masas. Arī var atrast vadu sadalītāju kastītē.
Pin 13 – 0.35mm Blue – Data line from send/receive module - šo velkam uz signāla pastiprinātāja moduli.
Tie pini ir paša EWS moduļa pini.
EDIT: Papildināju ar kaut cik uzskatāmu bildi par piniem.
EDIT: Papildināju ar kaut cik uzskatāmu bildi par piniem.
Super! DIY tieši laikā... Kā reiz notiek maiņa no M42B18 uz M52B25.
Šodien visu saslēdzu pēc šī DIY un viss strādā.
Tikai viena nepilnība - pēc DIY darot, no signāla uztvērēja paliek pāri divi vadiņi... Tie protams, pēc krāsām, aiziet uz EWS moduli.
Tikai viena nepilnība - pēc DIY darot, no signāla uztvērēja paliek pāri divi vadiņi... Tie protams, pēc krāsām, aiziet uz EWS moduli.
Ā, vo, papildināšu, aizmirsu
Nixon, nē, tie divi vadiņi neaiziet pēc krāsām uz EWS moduli, bet gan uz plusu (+) un masu (-) Bet teorētiski jau var arī vienot pie EWS moduļa, bet tad tikai + un -.
Papildināju info, tagad būtu jābūt lielākai skaidrībai.
Papildināju info, tagad būtu jābūt lielākai skaidrībai.
jautajums.. ka darit ja lieku jaunaku dzineju vecaka dzineja vietaa.. vai var apiet ews? kko savienot vai amputet lai iet bezs ews'a?
Smilshu skroshu strùklas pakalpojumi...
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi
Jautajums tads ir e36 1997 gada protams ar ews. Nopirku e39 dzineju tam ir ews 3. Ar motoru iedeva vadibu. Atslegu ar cipu un balto ews3 kastiti(vadibu). Pardevejs teica ka gredzens ap atslegu un signala pastiprinatajs varot palikt, taisniba?
Vai uztvereju un to signala pastiprinataju janem ari no ta e39?
Vai uztvereju un to signala pastiprinataju janem ari no ta e39?
ews3 nav oriģināli signāla pastiprinātājs. Par to vai no ews2 tas atslēgas riņķis derēs uz ews3 nemācēšu pateikt, bet katrā ziņā tai riņķi nekas unikāls iekšā nav un sliktākajā gadījumā no citas mašīnas ar ews3 arī var paņemt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Saku man ir ecu+atslega ar cipu+ewsIII kastite. Dzinejs m52b25 ja kas tas uztverejs rinkis vel taja ir. Sanak ews 3 nemaz nav pastiprinataja?
Tev ir m52tub25 motors ar diviem vanosiem? Ews3 nenāk uz m52b25.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Es atskiru 1 no 2 vanosiem. Sim ir ews 3
Bija kaut kādi gadi pēdējie, kad nāca ar EWS 3. Vajadzēs pārvilkt EWS pravodku, bet riņķis ap atslēgu derēs no cita EWS komplekta.
Jā ir viss komplekts savācu arī uztvērēju, tikai cik paskatījos EWS III vadu ir mazāk nekā ir orģināli nākošam EWS II, kad būšu visu savilcis papildināšu šo topiku
jā ir skaidrs, ka auto nevar piešķilt, kamēr ecu nesaņem no ews īsto trīsciparu hex skaitli.
jautājums ir kā gopāri tās mašīnas nozog?
jautājums ir kā gopāri tās mašīnas nozog?