E36-Imagine
Sveiki!
Šis būs stāsts par manu e36 325, kurš tika iegādāts 2013. gada jūlijā.
Sākās viss ar to, ka pēc pēdējā auto pārdošanas tika meklēts cits, jo sapratu ka neesmu vēl nobriedis lēnai braukšanai(iepriekš bija mazda 323 1.5) un jāmeklē kaut kas nopietnāks. Tā lūk ar kolēģa palīdzību tiku pie e36 325 kupejas ar daudz defektiem uz kuriem pievēru acis, jo domāju ka viss ir sīkums un visu ātri sataisīšu (rozā brilles). Pirms tam stereotipu dēļ pat nebiju skatījies virsū BMW, bet nu nekad nesaki nekad.
Auto: 1994. gada mauritus blau kupeja manuālis, 2.5 vanos, bloķis, parastie auduma benķi, 11 pogu OBC, lūka, kaut kādas koilas.
Nekas īpašs, tomēr tāpat izkausās labi ne? NOOOT!
Kārba sajāta, lietie diski nereāli met, lūka grab un neceļas uz augšu, salons izskatās kā piedi...., bākas vāciņš neturas ciet, brille salocīta, visādas buktītes un rūsiņas, vadītāja loga pecēlājs nestrādā, durvju aizvēršanas sensora poga nodilusi, logs braucot cilājas augšā lejā, bloķis krakšķ, miglas lukturi pazaudēti, logu slotiņas skrāpē stiklu, salonā pūš tikai karsto gaisu, priekšējie benķi negib atmesties, gaisa gofra caura, nummura paliknis saplēsts un gan jau vēl kaut ko esmu aizmirsis. Pats motors itkā iet, bet ir sajūta ka labāk jāiet.
Tāds izskatījās nesen iegādāts. Apskatot 2.5 dzinēju atklājās ka sulo galvas blīve un izlemts ka jāliek iekšā m52b28. Šobrīd zem haubes m52b28 + 2.5 vadība + m50b25 ieplūde + m52 izplūdes kolektors + m50 bez vanosa ieplūdes sadalene izplūdē.
Visu, kas pa šo gadu nomainīts un salabots pat nezinu vai iespējams atcerēties, bet nu kaut ko pamēģināšu:
-dzinējs
-kārba
-ieplūdes gofra
-gaisa filtrs
-stūres pastiprinātāja sūknis
-stūres pastiprinātāja atplūdes truba
-stūres reika
-stabilizatora atsaites
-šarnīrs
-bremžu trubas azimugurē
-aizm. amortizatora atbalsti
-degv. spiediena regulators
-vārstu vāka blīve 2.5 motoram
-vanos blīvgredzeni 2.5 motoram
-salons (panelis, sēdekļi, abšifkas)
-saitaisīts vadītāja loga pacēlājs
-nomainīta poga, kura fiksē durvu aizvēršanu
-ieliktas miglas
-2 x jauna ģeneratora siksna
-rullīši
-ūdens sūknis
-2.8 dzinējam pāris jaunas blīves
-sveces 2.8 dzinējam
-pārkrāsota līste virs sānu logiem
-nummura paliknis priekšā
Tuvākie plāni:
-sametināt sliekšņus, un tikt galā ar pārējo rūsu
-uzlikt sliekšņu uzlikas
-uzlikt atrestaurēto 3.15 bloķi
-tālāk laikam visas aizmugures tilta bukses(poli) un tad uz priekšu...
Un pāris bildes no sezonas atklāšanas: Salona bildes u.c. papildinformācija tad kad būšu pie sava pc.
Šis būs stāsts par manu e36 325, kurš tika iegādāts 2013. gada jūlijā.
Sākās viss ar to, ka pēc pēdējā auto pārdošanas tika meklēts cits, jo sapratu ka neesmu vēl nobriedis lēnai braukšanai(iepriekš bija mazda 323 1.5) un jāmeklē kaut kas nopietnāks. Tā lūk ar kolēģa palīdzību tiku pie e36 325 kupejas ar daudz defektiem uz kuriem pievēru acis, jo domāju ka viss ir sīkums un visu ātri sataisīšu (rozā brilles). Pirms tam stereotipu dēļ pat nebiju skatījies virsū BMW, bet nu nekad nesaki nekad.
Auto: 1994. gada mauritus blau kupeja manuālis, 2.5 vanos, bloķis, parastie auduma benķi, 11 pogu OBC, lūka, kaut kādas koilas.
Nekas īpašs, tomēr tāpat izkausās labi ne? NOOOT!
Kārba sajāta, lietie diski nereāli met, lūka grab un neceļas uz augšu, salons izskatās kā piedi...., bākas vāciņš neturas ciet, brille salocīta, visādas buktītes un rūsiņas, vadītāja loga pecēlājs nestrādā, durvju aizvēršanas sensora poga nodilusi, logs braucot cilājas augšā lejā, bloķis krakšķ, miglas lukturi pazaudēti, logu slotiņas skrāpē stiklu, salonā pūš tikai karsto gaisu, priekšējie benķi negib atmesties, gaisa gofra caura, nummura paliknis saplēsts un gan jau vēl kaut ko esmu aizmirsis. Pats motors itkā iet, bet ir sajūta ka labāk jāiet.
Tāds izskatījās nesen iegādāts. Apskatot 2.5 dzinēju atklājās ka sulo galvas blīve un izlemts ka jāliek iekšā m52b28. Šobrīd zem haubes m52b28 + 2.5 vadība + m50b25 ieplūde + m52 izplūdes kolektors + m50 bez vanosa ieplūdes sadalene izplūdē.
Visu, kas pa šo gadu nomainīts un salabots pat nezinu vai iespējams atcerēties, bet nu kaut ko pamēģināšu:
-dzinējs
-kārba
-ieplūdes gofra
-gaisa filtrs
-stūres pastiprinātāja sūknis
-stūres pastiprinātāja atplūdes truba
-stūres reika
-stabilizatora atsaites
-šarnīrs
-bremžu trubas azimugurē
-aizm. amortizatora atbalsti
-degv. spiediena regulators
-vārstu vāka blīve 2.5 motoram
-vanos blīvgredzeni 2.5 motoram
-salons (panelis, sēdekļi, abšifkas)
-saitaisīts vadītāja loga pacēlājs
-nomainīta poga, kura fiksē durvu aizvēršanu
-ieliktas miglas
-2 x jauna ģeneratora siksna
-rullīši
-ūdens sūknis
-2.8 dzinējam pāris jaunas blīves
-sveces 2.8 dzinējam
-pārkrāsota līste virs sānu logiem
-nummura paliknis priekšā
Tuvākie plāni:
-sametināt sliekšņus, un tikt galā ar pārējo rūsu
-uzlikt sliekšņu uzlikas
-uzlikt atrestaurēto 3.15 bloķi
-tālāk laikam visas aizmugures tilta bukses(poli) un tad uz priekšu...
Un pāris bildes no sezonas atklāšanas: Salona bildes u.c. papildinformācija tad kad būšu pie sava pc.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
uzacis un to huiņu uz pak. stikla nost, purnu zemāk un būs labs clean stock
nav baigā vajadzība arī to ņemt nost
Bloķis jau kādu brīdi virsū, sliekšņi sametināti, arkas piekrāsotas. Paldies Salamandras workshop. :)
Iepirktas m excentriskās bukses priekšai un peldošās bukses aizmugurei. Vēl vajadzētu aizmugurējiem plauktiem poli pasūtīt un stutēt visu virsū.
Ā un uzacis arī prom. :)
Iepirktas m excentriskās bukses priekšai un peldošās bukses aizmugurei. Vēl vajadzētu aizmugurējiem plauktiem poli pasūtīt un stutēt visu virsū.
Ā un uzacis arī prom. :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Visu laiku tiek kaut kas remontēts un taisīts, bet tas laikam normāli vecam auto.
Šobrīd jau ir tā, ka līdz pavasarim gribas nobraukt daudz neko neieguldot.
Nomainīts:
- Viss kas attēlā zemāk un aprakstīts augšējā postā.
- Uztaisīta savirze, uzliktas divas labākas ziemenes priekšā un auto ir uz visām 4 ziemenēm.
- Atkal čīkstēja ģeneratora siksna, tā nomainīta pie reizes vasarā nenomainītais viens rullis, tagad viss kluss.
- Nomainīta eļļa, gaisa filtrs, degvielas filtrs. Defekti un jaunumi:
- Aizmugurē sagāzumu nevarēja saregulēt regulācijas skrūves nopuvušas, bail aiztikt, jāmaina apakšējās peldošās + skrūves un jātaisa atkal, bet tas arī uz pavasari.
- Kartera blīve nedaudz sulo, kaut arī tā tika mainīta pavasarī, kad taisija swapu. Bet nu tā kā eļļa tikko nomainīta, tad braukšu līdz pavasarim un uz skati mainīšu.
- Miglas ir ārā, jo salauzu vienu rāmīti un bamperi tālāk paplēsu uzbraucot uz apmales. Bampers arī būtu jāmeklē jauns lai ir forši, uz pavasari gribētu uzlikt M-bamperi.
- Uz pavasari jāmekē kreisais priekšējais spārns.
Baigi gribētos ātrāk saregulēt to dzinēju, bet nu finanses ir tik cik viņas ir.
Tā kaut kā...
Šobrīd jau ir tā, ka līdz pavasarim gribas nobraukt daudz neko neieguldot.
Nomainīts:
- Viss kas attēlā zemāk un aprakstīts augšējā postā.
- Uztaisīta savirze, uzliktas divas labākas ziemenes priekšā un auto ir uz visām 4 ziemenēm.
- Atkal čīkstēja ģeneratora siksna, tā nomainīta pie reizes vasarā nenomainītais viens rullis, tagad viss kluss.
- Nomainīta eļļa, gaisa filtrs, degvielas filtrs. Defekti un jaunumi:
- Aizmugurē sagāzumu nevarēja saregulēt regulācijas skrūves nopuvušas, bail aiztikt, jāmaina apakšējās peldošās + skrūves un jātaisa atkal, bet tas arī uz pavasari.
- Kartera blīve nedaudz sulo, kaut arī tā tika mainīta pavasarī, kad taisija swapu. Bet nu tā kā eļļa tikko nomainīta, tad braukšu līdz pavasarim un uz skati mainīšu.
- Miglas ir ārā, jo salauzu vienu rāmīti un bamperi tālāk paplēsu uzbraucot uz apmales. Bampers arī būtu jāmeklē jauns lai ir forši, uz pavasari gribētu uzlikt M-bamperi.
- Uz pavasari jāmekē kreisais priekšējais spārns.
Baigi gribētos ātrāk saregulēt to dzinēju, bet nu finanses ir tik cik viņas ir.
Tā kaut kā...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kā ir ar M excentriskām buksēm der parastiiem plauktiem.Un kā ar savērsumu? Lai veicas darbos
Der parastos plauktos, savērsumu pēc tam pārregulēju. Paldies. :)
Nākamnedēļ jaiet skate, un ir vēl visādi piedzīvojumi... To kaut kad tuvākajā laikā sarakstīšu.
Principā pirmā mazgāšana pavasarī. :)
Principā pirmā mazgāšana pavasarī. :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
izkatās steris kupejas nav tik foršas kā sedani, šis gan piesaista ar vienkāršību, laikam pāpēc ka lielākā daļa jau ir šroti
Tas gan ir gaumes jautājums, man gan kupejas patīk vairāk par sedaniem...kasiks rakstīja:izkatās steris kupejas nav tik foršas kā sedani, šis gan piesaista ar vienkāršību, laikam pāpēc ka lielākā daļa jau ir šroti
Piekrītu par šo konkrēto auto, izskatās labi!
Auto ir
Derētu kādu bildīti no salona.
Derētu kādu bildīti no salona.
Nu atkal ļoooti ilgi nekas nav rakstīts.
Atkal jau jāsāk ar to pašu, viss iet daudz lēnāk kā pašam gribētos.
Principā no jaunumiem:
-home made isa zirneklis
-2.8 sprauslas
-lielā drosele
-cita kārba(bet akal ar defektu)
Pirms tam protams izieta skate, izvilktas pāris jaunas bremžu caurulītes un samainīti visi šarnīri.
Un tagad par pēdējiem jaunumiem. Otrdien Mālpilī uz tikko greiderēta ceļa(izsisti akmeņi no malām) pārsists karteris, servisi protams visi aizņemti līdz nākamajai nedēļai, nu neko, laikam jāmaina pašam. Pus pasaule izbraukāta - karteris atrasts. Pats esmu ar abām kreisajām rokām, sazvanu meistaru - jā viss forši, druksu piepacelsi motoru, drusku pusrāmja skrūves atlaidīsi. Tagad pašam smiekli nāk, kā tad, visu pusrāmi dabuju nolaist(karteri nevar pār eļļas sūkni dabūt savādāk), 3 dienas nopi*os, bet nu karteris vietā. Ar piespiedu eļļas maiņu un blīvēm sanāca ap 70 eur iztērēt, bail iedomāties cik vēl meistaram būtu jāatstāj, man paveicās, bija arī kas palīdz, tā kā viss beigās ok. Citiem kuriem nav pannas un ir sēdināts auto ieteiktu steigšus tādu uzstādīt, arī es domāju ka nekad karteri nepārsitīšu.
p.s. piezīme priekš sevis: eļļa nomainīta pie 273 000
p.s.s. biju arī atklāšanā, bet nepatīk kā auto izskatās, tāpēc bilžu nebūs
Atkal jau jāsāk ar to pašu, viss iet daudz lēnāk kā pašam gribētos.
Principā no jaunumiem:
-home made isa zirneklis
-2.8 sprauslas
-lielā drosele
-cita kārba(bet akal ar defektu)
Pirms tam protams izieta skate, izvilktas pāris jaunas bremžu caurulītes un samainīti visi šarnīri.
Un tagad par pēdējiem jaunumiem. Otrdien Mālpilī uz tikko greiderēta ceļa(izsisti akmeņi no malām) pārsists karteris, servisi protams visi aizņemti līdz nākamajai nedēļai, nu neko, laikam jāmaina pašam. Pus pasaule izbraukāta - karteris atrasts. Pats esmu ar abām kreisajām rokām, sazvanu meistaru - jā viss forši, druksu piepacelsi motoru, drusku pusrāmja skrūves atlaidīsi. Tagad pašam smiekli nāk, kā tad, visu pusrāmi dabuju nolaist(karteri nevar pār eļļas sūkni dabūt savādāk), 3 dienas nopi*os, bet nu karteris vietā. Ar piespiedu eļļas maiņu un blīvēm sanāca ap 70 eur iztērēt, bail iedomāties cik vēl meistaram būtu jāatstāj, man paveicās, bija arī kas palīdz, tā kā viss beigās ok. Citiem kuriem nav pannas un ir sēdināts auto ieteiktu steigšus tādu uzstādīt, arī es domāju ka nekad karteri nepārsitīšu.
p.s. piezīme priekš sevis: eļļa nomainīta pie 273 000
p.s.s. biju arī atklāšanā, bet nepatīk kā auto izskatās, tāpēc bilžu nebūs
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Auto nav nevainas, ja nav uzliku tad sliekšnus auto krāsā kārtīgi samazgāt virsbuuvi un uzpulēt ar slaveno turtli un būs ok
Vot, tieši mans nākamais plāns, nav uzliku, bet sliekšņi būs auto krāsā. Besī tā pelēkā krāsa, kas tik daudziem, jo oem tādas nebija.ElvijsR rakstīja:Auto nav nevainas, ja nav uzliku tad sliekšnus auto krāsā kārtīgi samazgāt virsbuuvi un uzpulēt ar slaveno turtli un būs ok
Ja reiz man Te ir topiks, laikam esmu kādu atskaiti parādā.
No tehiskās puses:
-nomainīti vanosa blīvgredzeni
-pareizi noregulēta izplūdes sadalene (paldies Dogma)
-m54b30 ieplūdes sadalene
-3.64 metināts reduktors
-sataisīta paneļa temperatūra, vairs nerāda redline un kompja kļūdu par vanosa solenoīdu ar nerāda
(kā tie abi ir saistīti? nu teiksim tā - štekeri ir vienādi. Paldies Dogma atkal)
Bija visu laiku sajūta, ka tas auto neiet, nezinu kapēc likās ka jābūt atsaucīgākam uz maziem apgriezieniem, bet laikam jau visas sadaleņu maiņas un m50 ieplūde dara savu. Labi verās no 3,5k, bet beidzot dabuju arī salīdzināt ar citiem auto un tiešām laikam 6cyl cēliens sākas tikai pēc 3.5k.
Tagad varu teikt - tas auto tiešām iet labi, pat salīdzinājumā ar citiem!
Kā arī uzlikts metinātais un pabūts Rullītī, kā arī uz sezonas noslēgumā pagāsts pa trasi - ir labi! :)
Kaut kas arī sāk sanākt.
Un beidzot gandrīz pēc 2 gadiem auto ticis pie vizuāliem updatiem.
-nomainīts sarūsējušais šofera puses spārns
-priekšā m-bamperis (gandrīz mauritus blue )
-sliekšņu uzlikas
-lampas ar balto pagriezienu aizmugurē.
Pašam visu pārlasot liekas ka šogad auto esmu iztērējies vairāk kā jebkad. Bet nu beidzot arī redzu rezultātu, maucu pa trasi un ir labi, kā arī kaut kas arī sanāk. :)
Kā arī ir izlemts auto pa ziemu vairs nelietot, itkā man viņš tik sterils nav, bet pa ziemu vairs 2.8 dzīt negribas, tādēļ ir iepirkts vēlviens e36, kuru nezinu vai šeit atrādīšu. Bet tad jau redzēs. :)
Tālāk pāris bildes. Par pēdējo bildi paldies lietotājam: OzPlaimiigais
No tehiskās puses:
-nomainīti vanosa blīvgredzeni
-pareizi noregulēta izplūdes sadalene (paldies Dogma)
-m54b30 ieplūdes sadalene
-3.64 metināts reduktors
-sataisīta paneļa temperatūra, vairs nerāda redline un kompja kļūdu par vanosa solenoīdu ar nerāda
(kā tie abi ir saistīti? nu teiksim tā - štekeri ir vienādi. Paldies Dogma atkal)
Bija visu laiku sajūta, ka tas auto neiet, nezinu kapēc likās ka jābūt atsaucīgākam uz maziem apgriezieniem, bet laikam jau visas sadaleņu maiņas un m50 ieplūde dara savu. Labi verās no 3,5k, bet beidzot dabuju arī salīdzināt ar citiem auto un tiešām laikam 6cyl cēliens sākas tikai pēc 3.5k.
Tagad varu teikt - tas auto tiešām iet labi, pat salīdzinājumā ar citiem!
Kā arī uzlikts metinātais un pabūts Rullītī, kā arī uz sezonas noslēgumā pagāsts pa trasi - ir labi! :)
Kaut kas arī sāk sanākt.
Un beidzot gandrīz pēc 2 gadiem auto ticis pie vizuāliem updatiem.
-nomainīts sarūsējušais šofera puses spārns
-priekšā m-bamperis (gandrīz mauritus blue )
-sliekšņu uzlikas
-lampas ar balto pagriezienu aizmugurē.
Pašam visu pārlasot liekas ka šogad auto esmu iztērējies vairāk kā jebkad. Bet nu beidzot arī redzu rezultātu, maucu pa trasi un ir labi, kā arī kaut kas arī sanāk. :)
Kā arī ir izlemts auto pa ziemu vairs nelietot, itkā man viņš tik sterils nav, bet pa ziemu vairs 2.8 dzīt negribas, tādēļ ir iepirkts vēlviens e36, kuru nezinu vai šeit atrādīšu. Bet tad jau redzēs. :)
Tālāk pāris bildes. Par pēdējo bildi paldies lietotājam: OzPlaimiigais
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ak, sametināji [emoji38] Prieks, ka ir neatlaidīgi cilvēki, kas risina problēmas Lai veicas!
Sametināju gan, trasei ideāli! :) Un paldies!