želejauto - luushux
Sveiki ļaudis. Tā kā palēnām lietas sāk virzīties uz pareizo pusi, un apgrozos šeit jau sen, kā arī darbojoties ap savu e36 ir iepazīti daudzi forumieši, nolēmu - ka beidzot ir pienācis laiks atrādīt savu želejauto.
Par iegādi: tālajā 2013. gada pavasarī sagribējās e36. Pērkot prioritāte bija laba bundža + daudz maz ok komplektācija. no lielmotoriem ss.lv nekas prātīgs nebija, tāpēc nolēmu ka pirkšu mazmotoru un lēnām celšu. Piereģistrējos un ievietoju sludinājumu e36.lv, atsaucās useris- Ginekologs. Satiekotos, auto tika atzīts par labu esam, un iegādāts(08.04.2013). Par auto:
BMW 318is(m44) e36 Coupe
ArticSilver metallic
no konveijera noripojis 11-11-1997, tehniskajā 1998-ais
no ekstrām:
ļoti labs ādas salons(melns), digitālā klima, pilnais OBC, nerūsējusi virsbūve
Biogrāfija kopš pirkšanas brīdi:
Aptuveni mēnesi pabraucu bēdu nezinādams, kad kādā rītā izsprāga radiators. Tika uzlikts jauns- Nissen. Problēmā neiedziļinājos, un pie radiatora eksplozijas vainoju ķīniešus, mazos dzeltenos cilvēkus, kuri no follija bija uzražojuši veco radiatoru. Bet pēc nedēļas, ļoti blīvā satiksmē, auto atkārtoti radīja plūdus. Vājie nervi neizturēja un bez dzeses aizbraucu uz mājām. Bija skaidrs - motoram kapi. Nakošajā nedēļā tika iecelts cits, jūtami ņiprāks M44 no angļa. Pēc šī notikuma nekas liels darīts netika, tehniski turēju labā kārtībā, par vizuālo neiespringu. Līdz šim brīdim, pa lielam ir pārlasīta visa priekšējā piekare, +aizmugurējā daļēji. Ziemā viens no tūkstoš līkumiem nesagāja, ilgu laiku braucu, kā pirāts. To novērsu. Visu neuzskaitīšu bet pēdējie sadarītie darbi : pirms pāris nedēļām tika uzliktas TA-Tehnich coilas + febi billstein atbalsti, + atjaunoti pagājušovasar iepirktie BBSi (RC041/042). To do priekšdienām:
-Tehniskais:
M52B28 swaps ar visām izejošām sekām(prioritāte)
-Vizuālais:
M-moldingi
M-spoguļi
spārnu pagriezieni(tagad vienā pusē ir lielais, vienā mazais, visticamāk meklēšu citu spārnu(ar mazo caurumu) +"neornažus"
aizm. lukturi ar balto pagriezienu
M-bamperi(vēl padomāšu)
-Salons:
vēlos Recaro priekšējos
melnie griesti
cita stūre
kā arī, vēlos papildināt auto ar elektroextrām
Nākamais, ko plānoju ir M52B28 swaps, ceru līdz septembra vidum to īstenot, līdz tam, ar vizuālo nekas liels netiks darīts. Bija doma likt M-paku, OEM M-sliekšņi auto krāsā jau gadu mētājas skapī. Bet pēdējā laikā domāju, ka varētu pamēģināt melni/pelēkos sliekšņus un bamperu apakšas nopūst kādā interesanti melnā metālikas krāsā. kopskatā ar diskiem + tonētiem logiem, varētu būt interesants, cleanlooking stocks.
Mazie to do:
-aizmugurē prasās zemāks profils riepām + jānolaiž zemāk. +flanči
- miglas ir, rāmīši salūziši, tuvākajā laikā ielikšu.
- jānomaina priekšējā līkā bampera balka, un jāpieregulē brille(tagad ir nedaudz uz iekšu)
- jānomaina priekšējā optika skatei ( tagad kresajā pusē ir angļu lēcinieks, labajā zkw bezlēcu)
- jāiziet skate( gaismas palikušas, izpūtēju nomainīju) pārējais pa lielam ok. Tiekamies ielās
Par iegādi: tālajā 2013. gada pavasarī sagribējās e36. Pērkot prioritāte bija laba bundža + daudz maz ok komplektācija. no lielmotoriem ss.lv nekas prātīgs nebija, tāpēc nolēmu ka pirkšu mazmotoru un lēnām celšu. Piereģistrējos un ievietoju sludinājumu e36.lv, atsaucās useris- Ginekologs. Satiekotos, auto tika atzīts par labu esam, un iegādāts(08.04.2013). Par auto:
BMW 318is(m44) e36 Coupe
ArticSilver metallic
no konveijera noripojis 11-11-1997, tehniskajā 1998-ais
no ekstrām:
ļoti labs ādas salons(melns), digitālā klima, pilnais OBC, nerūsējusi virsbūve
Biogrāfija kopš pirkšanas brīdi:
Aptuveni mēnesi pabraucu bēdu nezinādams, kad kādā rītā izsprāga radiators. Tika uzlikts jauns- Nissen. Problēmā neiedziļinājos, un pie radiatora eksplozijas vainoju ķīniešus, mazos dzeltenos cilvēkus, kuri no follija bija uzražojuši veco radiatoru. Bet pēc nedēļas, ļoti blīvā satiksmē, auto atkārtoti radīja plūdus. Vājie nervi neizturēja un bez dzeses aizbraucu uz mājām. Bija skaidrs - motoram kapi. Nakošajā nedēļā tika iecelts cits, jūtami ņiprāks M44 no angļa. Pēc šī notikuma nekas liels darīts netika, tehniski turēju labā kārtībā, par vizuālo neiespringu. Līdz šim brīdim, pa lielam ir pārlasīta visa priekšējā piekare, +aizmugurējā daļēji. Ziemā viens no tūkstoš līkumiem nesagāja, ilgu laiku braucu, kā pirāts. To novērsu. Visu neuzskaitīšu bet pēdējie sadarītie darbi : pirms pāris nedēļām tika uzliktas TA-Tehnich coilas + febi billstein atbalsti, + atjaunoti pagājušovasar iepirktie BBSi (RC041/042). To do priekšdienām:
-Tehniskais:
M52B28 swaps ar visām izejošām sekām(prioritāte)
-Vizuālais:
M-moldingi
M-spoguļi
spārnu pagriezieni(tagad vienā pusē ir lielais, vienā mazais, visticamāk meklēšu citu spārnu(ar mazo caurumu) +"neornažus"
aizm. lukturi ar balto pagriezienu
M-bamperi(vēl padomāšu)
-Salons:
vēlos Recaro priekšējos
melnie griesti
cita stūre
kā arī, vēlos papildināt auto ar elektroextrām
Nākamais, ko plānoju ir M52B28 swaps, ceru līdz septembra vidum to īstenot, līdz tam, ar vizuālo nekas liels netiks darīts. Bija doma likt M-paku, OEM M-sliekšņi auto krāsā jau gadu mētājas skapī. Bet pēdējā laikā domāju, ka varētu pamēģināt melni/pelēkos sliekšņus un bamperu apakšas nopūst kādā interesanti melnā metālikas krāsā. kopskatā ar diskiem + tonētiem logiem, varētu būt interesants, cleanlooking stocks.
Mazie to do:
-aizmugurē prasās zemāks profils riepām + jānolaiž zemāk. +flanči
- miglas ir, rāmīši salūziši, tuvākajā laikā ielikšu.
- jānomaina priekšējā līkā bampera balka, un jāpieregulē brille(tagad ir nedaudz uz iekšu)
- jānomaina priekšējā optika skatei ( tagad kresajā pusē ir angļu lēcinieks, labajā zkw bezlēcu)
- jāiziet skate( gaismas palikušas, izpūtēju nomainīju) pārējais pa lielam ok. Tiekamies ielās
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis luushux - 05 Aug 2014, 12:08, kopā labots 1 reizi.
Ir labs. Dem wheels thoo
Beidzot atrādīji, ko esi paveicis. Ar diskiem un tuvāk zemei pavisam cits skats.
jasedina bet ja jau teicu m//pack neprasas tagad vajadzetu tik so to vel pieburt
Ps: prieks ka beidzot sanemies un uztaisiji topiku
Ps: prieks ka beidzot sanemies un uztaisiji topiku
Te viss baigi čotka!
Ar m bamperiem un moldingiem vispār būs konča!
Ar m bamperiem un moldingiem vispār būs konča!