Mans e36 aka Drift Missle
Sveiki, tātad beidzot esmu nolēmis atrādīt arī savu e36. Noteikti nav nekas līdzīgs pārējiem šeit atrodamajiem, jo vizuāli netiek pārlieku kopts. Mašīna bieži tiek likta uz trases un labota tik tā, lai kustās uz priekšu. Tiek saglabāts ''badass'' tēls, ja to ta var nosaukt
Par auto: 1995. gada e36 323i. Gan jau visi zinām, ka sirdī šim ir M52B25 dzinējs, kas principā ir tas pats M52B28 tikai ar mazāku virzuļa gājienu, rezistīvaku izplūdi un rezistīvāku ieplūdi kā M50 bet tadu pašu kā M52B28. Šis dzinējs esot arī de-tūnēts kompī, bet varbūt maldos.
Auto iegadājos 2013. gada decembra beigās.
Komplektācija: auduma sēdekļi, mazais borta kompis, elektriskie spoguļi, klimata kontrole u.c. sīkumi bet patiesībā neizplūdīšu, jo nav svarīgi.
Apraksts:
Dzinējs pagaidām ir pilnīgs stocks
Šķūnētas atsperes
Priekšpusē radiatoram pielikts papildus elektriskais ventilators
Priekšējam bamperim pielikta lūpa no Ford Sierra (no zemes kāds centimers, bet lūpa ir gumijas)
Palielināts priekšējo riteņu griešanās leņķis
Priekšā flanši 2cm
Pašmeistarota hidrauliskā rocene
Plānotās izmaiņas:
Jau šosezõn plānoju uzstadīt kādus lētos koilus, jo tas sķūnētās atsperes nekam neder.
Ta pat ceru paspēt uzstādīt M50 ieplūdes kolektoru un taisno izplūdi.
Pa ziemu ir ideja iepūst nedaudz vairāk gaisa, bet ne tā nopietni, lai nav pārak lielas izmaxas. Dzinējam iekšas nav plānā mainīt, tikai nedaudz paslīpēt virzuli un pūst ne vairāk kā 1bar, bet saviem 300hp būtu jābūt.
Pagaidām izskatās, ka automašīna paliks uz trases līdz ar skates beigšanos janvāra beigās, bet to vēl redzēs. Gribās daily draivam ņemt kādu nopietnāku dampi, metu acis uz e38.
Pa lielam vēl jāmaina vis kas piekarei, un ritošajai, jo strauji iet uz beigām. Kārbai 2. robam sinhronizators gandrīz beigts un sajūgs arī ilgi vairs nedzīvos.
Vēl šis tas:
Kā jau noprotat, žurkulens tiek šķērēts. Pašam tik pirmā sezona slīpēšanā, tā kā nekas īpaši skaisti nesanāk, pabraukājos šad tad tik treniņos, totes esmu devis vāģi savam brālēnam 2 reizes izbraukt vietejās amatieru sacensībās. Šis ieguva 2. un 4. vietu no aptuveni 30 braucējiem, tai skaitā vairākiem turbo dampjiem un V8 swapiem. Tā kā autiņs iet labi.
Pāris video
https://www.facebook.com/photo.php?v=71 ... =3&theater
Gadījās arī tā
Par auto: 1995. gada e36 323i. Gan jau visi zinām, ka sirdī šim ir M52B25 dzinējs, kas principā ir tas pats M52B28 tikai ar mazāku virzuļa gājienu, rezistīvaku izplūdi un rezistīvāku ieplūdi kā M50 bet tadu pašu kā M52B28. Šis dzinējs esot arī de-tūnēts kompī, bet varbūt maldos.
Auto iegadājos 2013. gada decembra beigās.
Komplektācija: auduma sēdekļi, mazais borta kompis, elektriskie spoguļi, klimata kontrole u.c. sīkumi bet patiesībā neizplūdīšu, jo nav svarīgi.
Apraksts:
Dzinējs pagaidām ir pilnīgs stocks
Šķūnētas atsperes
Priekšpusē radiatoram pielikts papildus elektriskais ventilators
Priekšējam bamperim pielikta lūpa no Ford Sierra (no zemes kāds centimers, bet lūpa ir gumijas)
Palielināts priekšējo riteņu griešanās leņķis
Priekšā flanši 2cm
Pašmeistarota hidrauliskā rocene
Plānotās izmaiņas:
Jau šosezõn plānoju uzstadīt kādus lētos koilus, jo tas sķūnētās atsperes nekam neder.
Ta pat ceru paspēt uzstādīt M50 ieplūdes kolektoru un taisno izplūdi.
Pa ziemu ir ideja iepūst nedaudz vairāk gaisa, bet ne tā nopietni, lai nav pārak lielas izmaxas. Dzinējam iekšas nav plānā mainīt, tikai nedaudz paslīpēt virzuli un pūst ne vairāk kā 1bar, bet saviem 300hp būtu jābūt.
Pagaidām izskatās, ka automašīna paliks uz trases līdz ar skates beigšanos janvāra beigās, bet to vēl redzēs. Gribās daily draivam ņemt kādu nopietnāku dampi, metu acis uz e38.
Pa lielam vēl jāmaina vis kas piekarei, un ritošajai, jo strauji iet uz beigām. Kārbai 2. robam sinhronizators gandrīz beigts un sajūgs arī ilgi vairs nedzīvos.
Vēl šis tas:
Kā jau noprotat, žurkulens tiek šķērēts. Pašam tik pirmā sezona slīpēšanā, tā kā nekas īpaši skaisti nesanāk, pabraukājos šad tad tik treniņos, totes esmu devis vāģi savam brālēnam 2 reizes izbraukt vietejās amatieru sacensībās. Šis ieguva 2. un 4. vietu no aptuveni 30 braucējiem, tai skaitā vairākiem turbo dampjiem un V8 swapiem. Tā kā autiņs iet labi.
Pāris video
https://www.facebook.com/photo.php?v=71 ... =3&theater
Gadījās arī tā
Pēdējais labojis tomsko - 23 Aug 2014, 19:34, kopā labots 4 reizes.
"Auto iegadājos 2014. gada decembra beigās."
Izlasot postu kā nākotnē pabiju!
Izlasot postu kā nākotnē pabiju!
d[-_-]b
Nākotnē dzīvo ?
Gan jau biji domājis 2013 gada decembri! Normāls drifta kaplis.
Gan jau biji domājis 2013 gada decembri! Normāls drifta kaplis.
Fuj bļin 13.Dj Plosky rakstīja:"Auto iegadājos 2014. gada decembra beigās."
Izlasot postu kā nākotnē pabiju!
Izskatās pēc normāla slīpēta aparāta, kad būs kāds klips darbībā?
Neliels klipiņs ir apskatāms šeit
https://www.facebook.com/photo.php?v=71 ... =3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=71 ... =3&theater
O
Ir labs
Ir labs
Vecit,
Ievertets darbiba, dzive, rulliti.. Ko varu teikt, harosh aparats.. Griezas uz urraaaaaa.. Braucam abi mehu dienas, biju ar melno sedanu, funky Patrick diskiem
Uzlabo, mazliet, dzineju un slipe talak, rokas ir pareizaja vieta!!! biju soka uzzinot, ka Tev ir "2.3"..
Ievertets darbiba, dzive, rulliti.. Ko varu teikt, harosh aparats.. Griezas uz urraaaaaa.. Braucam abi mehu dienas, biju ar melno sedanu, funky Patrick diskiem
Uzlabo, mazliet, dzineju un slipe talak, rokas ir pareizaja vieta!!! biju soka uzzinot, ka Tev ir "2.3"..
Attieksme un pielietojums der!
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
no kā cilindrīts rocenei?
Priekšējais bufers konfekte!
Kape priekša ET 342 ? bet aizmugure FT 342 ?
ar marķieri piezimei vaj ??? ko menti saka ?
ar marķieri piezimei vaj ??? ko menti saka ?
Ja nemaldos no kaut kāda sajūga, pats uz veicīti pēc viņa negāju, čoms zinātājs paķēra. 15 eur izmaksāja.kaliks rakstīja:no kā cilindrīts rocenei?
Tas tik vienā bildē, izolene vienkārsi pielīmēta F burtamandrjuha37 rakstīja:Kape priekša ET 342 ? bet aizmugure FT 342 ?
ar marķieri piezimei vaj ??? ko menti saka ?
Pa ielu tā nebraucu
haha thanks mate! Mehu dienās vispār neko vel necirtu, mašīna bija pilnīgs stocks, šūpojās kā kuģis un uz trases vispāŗ biju pirmo reizi mūžāPacha rakstīja: Vecit,
Ievertets darbiba, dzive, rulliti.. Ko varu teikt, harosh aparats.. Griezas uz urraaaaaa.. Braucam abi mehu dienas, biju ar melno sedanu, funky Patrick diskiem
Uzlabo, mazliet, dzineju un slipe talak, rokas ir pareizaja vieta!!! biju soka uzzinot, ka Tev ir "2.3"..
uzzini no kā tas cilindrīts ir, jo baigi interesē, arī vajag, bet visi tur neder
viewtopic.php?f=27&t=3170&start=20
Priekšpēdējā posta ir atklāts noslēpums.
Priekšpēdējā posta ir atklāts noslēpums.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
drift hard or go home!
Vajag tik gazet! Un galvenais nedot Uldim lai padzen uz prieksu tad viss būs ok