E36 Compact- arnis
Atrādīšu savu kompotu. 1994.gadā noripoja no konveijera ar m43b16 dzinēju.
Manās rokās mazāk par gadu. Komplektācija nekāda- netīri, sarkani ķebļi. Vienīgais navarots- apsildāmie spoguļi- bet tos man Imantā nozaga
Tāds izskatījās pagājušajā vasarā: Palēnām viss tika pārlasīts, ielikts pusādas salons(arī sarkans-netīšām)un visādi citādi sīkumi.
Dzinējam nebija ne vainas- gāja labi . 230kmh varēja izspiest, bet sāka baigi drebēt Vienīgi krustojumos ar r16 riepām uz sausa asfalta varēja uzspolēt tikai pus sekundi, stāvot uz vietas arī nemācēju riepas uzkūpināt- tāpēc tika iegādāts m44b19, kam jauda ir par 40% lielāka.
Vienā Vakarā izcēlu veco dzinēju un otrās dienas vakarā jau kaimiņš zvanīja mentiem, jo kāds ar melnu kompotu ārdījās pa ceļu bez izpūtēja( is dzinējam ir savādāks izplūdes kolektors, tāpēc vecais izpūtējs nederēja- bija jāpārmetina)
Tāds nu viņš tagad izskatās- būtu nosēdinājis, bet Rīgā pie dzīvokļa bieži nav kur parkoties, tāpēc jāparko uz apmales. Varbūt nākamvasar nosēdināšu. Istenībā esmu priecīgs- dzinējs strādā ļoti labi, verās arī labi, patērē pilsētā 9,5 litri ļoti stipri gāzējot (ar visu "uz Rumbulu" aizbraukšanu), ārpus pilsētas apēd 7litri vai pat mazāk- ja tikai pa šoseju brauktu. Vidēji man apēd 8 litri- bet es viņu visu laiku spīdzinu. Gribējās jau ielikt 2.5, bet tad ar manu braukšanu es par bomzi paliktu (kur nu vēl vairāk)
Manās rokās mazāk par gadu. Komplektācija nekāda- netīri, sarkani ķebļi. Vienīgais navarots- apsildāmie spoguļi- bet tos man Imantā nozaga
Tāds izskatījās pagājušajā vasarā: Palēnām viss tika pārlasīts, ielikts pusādas salons(arī sarkans-netīšām)un visādi citādi sīkumi.
Dzinējam nebija ne vainas- gāja labi . 230kmh varēja izspiest, bet sāka baigi drebēt Vienīgi krustojumos ar r16 riepām uz sausa asfalta varēja uzspolēt tikai pus sekundi, stāvot uz vietas arī nemācēju riepas uzkūpināt- tāpēc tika iegādāts m44b19, kam jauda ir par 40% lielāka.
Vienā Vakarā izcēlu veco dzinēju un otrās dienas vakarā jau kaimiņš zvanīja mentiem, jo kāds ar melnu kompotu ārdījās pa ceļu bez izpūtēja( is dzinējam ir savādāks izplūdes kolektors, tāpēc vecais izpūtējs nederēja- bija jāpārmetina)
Tāds nu viņš tagad izskatās- būtu nosēdinājis, bet Rīgā pie dzīvokļa bieži nav kur parkoties, tāpēc jāparko uz apmales. Varbūt nākamvasar nosēdināšu. Istenībā esmu priecīgs- dzinējs strādā ļoti labi, verās arī labi, patērē pilsētā 9,5 litri ļoti stipri gāzējot (ar visu "uz Rumbulu" aizbraukšanu), ārpus pilsētas apēd 7litri vai pat mazāk- ja tikai pa šoseju brauktu. Vidēji man apēd 8 litri- bet es viņu visu laiku spīdzinu. Gribējās jau ielikt 2.5, bet tad ar manu braukšanu es par bomzi paliktu (kur nu vēl vairāk)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Apsveicu ar komptu, tagad esi manā bariņā pats kādu mēnesi vizinos ar 323ti, jaatzīst, ka par degvielas patēriņu biju šokēts, spīdzinot grūti dabūt vairāk par 14 litriem pilsētā un uz šosejas braucot tā ap 150 km/h sanāk ap 9 litriem Man nedrīkst tādu mašīnu dot drīz iešu ar kājām laikam
323ti pagaidām ir mana sapņu mašīna- liels retums
Jauda fantastiska, iesaku to motoru ļoti labs jaudas un ekonomijas balanss.