E36-WannaBee
Sveiki visiem portāla lietotājiem! e36.lv sāku izmantot kad izlēmu iegādāties savu e36,taka negribēju riskēt ar ss.lv piedāvajuma klāst ,izlēmu koncentrēt savu iegādi no šejienes,ko arī izdariju un tā 2014 gada septembrī iegādājos 1993 gada 318is kupeju ar 1993 gada M50B25 dzinēju no lietotāja "duuja". :)
Auto kompletācija.
Код
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Система динамического контр.устойчивости
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогр
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Отсутствует обозначение модели
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Ножные коврики Velours
S428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечка
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Система обогр.сиден.водителя/перед.пасс.
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT регулировка угла наклона фар
S520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманные
S530A KLIMAANLAGE кондиционер
S661* BMW BAV. CASS. III
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM Система динамиков HiFi
S690A CASSETTENHALTERUNG Держатель для кассет
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II Спортивное рулевое колесо M кожа
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспорт.исполнение для Германии/ Австрии
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Дополненный жгут проводов
Bet protams kompletkātcija pa 21 gadu ir pamainijusies.
Kad iegadājos viss bija +- labi,zem pārsega trūka pāris plastmasas daļas dzinējam,kā piemēram truba kas noved gaisu uz ģenerātoru,apkašā pie bampera nav dubļusargi,reste u.c. sīkumi,lielākais kas bija tas ir caurums slieksnī. Ir hrenons miglās,spārns kresajā pusē dīvaini stāv,var redzēt ir ka ir bliezts tur un nekvalitatīvi salikts/krāsots,jo priekšā līnijas vispār nesapas,bet tas uz darāmo saraksta nav tik augstu šobrīd,man svarīgi ir mehāniski visu salikt tip top! Sajūgs slīd,kas beigās izvertāts lielā negadijumā,par to velāk. Ir daļēja M-pack,priekšejais bamperis,M spidometrs,M TECH stūre,melnie griesti. Signalizācija,zilās atsperes un citi sīkumi. Jau biju paspējis no lietotāja "Lācis" iegadāties style 27 diskus ziemai. :)
Bet nu par stāsta bēdu daļu. Gribējās izmeģināt kā iet tas jauni iegadātais braucamais un pēc pāris izmēginājumiem,riepas spolē (precīzāk viena,jo nav bļoķa),tā arī tika pavadīta kāda stunda pa rumbulu un braucot arā,kaut kā stipri sāka just dūmu smaku,fiksi noraujam ceļa mālā,attejam,skatamies balti dūmi ceļās,likās nu skaidrs,kaut kas ar dzesi aizgājis sviestā,bet nē,paejam tālak skatamies tur kur sajugs ar kārpu LIESMĀS deg! Visi šokā! Maksimāli ātri sadabūjam ugunsdzēšamo nodzēšam,bet tāpat gruzd,pa to laiku kamēr dzēsām,poliči jau paspēja izsaukt ugunsdzēsējus. Atbrauc šie,atrauj visu vaļā un ar šļūteni zem kapota gāž ūdeni,jo ir tik zems ka nevar tik normāli apakšā. Divi ielien iekšā atrauj paklāju vaļā un tur no karstuma viss sācis kust,pečkaas trubas kas pūš aizmugurējiem uz kājām pārvērtās par sakusušu čupu,analogās klimas vadības bloks sakusis,visi vadi kas iet uz aizmuguri sakusa,paklājas un izolācija piekusa pie virsbūves,ŠAUSMAS vienvārdu sakot.
Tālak,velkam ar čoma mammas džipu ,nobraucam divus kvartālus dzirdu,kaut kas sak klabēt aizmugurē,rādu lia mauc malā,bet kad griežamies notiek tas ko tajā vakarā vel negribējās piedzīvot,aizmugurējais rats ņem un vnk nokrīt... Izpētot izrādas ka visas skrūves tur vienkārši vairs nebijaa. Nu neko ,jāvērš viss par labu,paņem džipa dankrotu mēģinam pabāzt apakšā,nelien,pārāk zemu,paņemam mazāku dankrotu,pabāžam apakšā piepaceļam lai varētu palikt džipa dankrotu apakšā,itkā sanāca bet nav delītis,nekas,nu neko darīt ceļam tāpat,cēļot tik var dzirdēt ka dankrots iespiežas sliesknī ,bet kas jādara jādara,plus sliekšņi tapat bija jāmaina. Uzceļam kādu gabalu,pēkšņi sāšūpojas un uz priekšu paripo,DANGŠ,nokrīt. Dankrots sķībs.. Mēģinam velreiz šoreiz uzreiz rezerves riteni pametam apakšā līdz ko var,uzceļam,paņemam no no katra priekšējā rata pa 2 skruvēm un pievelkam to ratu klāt un velkam talāk.
Beigās tikām līdz garāžai un tagad jau ir sākušies demontāžas darbi un krājas vajadzīgo daļu saraksts.
Nožemot nost viduskonsoli un paklāju paverās šāds skats.
Plānotie darbi.
1. Izvilkt jaunus vadus.
2. Uzlikt jaunu sajūga kompletu.
3.Uzlikt jaunu kulise un visas gumijas,jo viss ir sakusis un jau sen izdilis (tās vel var dabūt jaunas,ābolu,gumijas utt?)
4.Savest kārtībā slikešņus,
5.Kamēr viss ir smuki izjaukts,sametināt un apstrādā visas vietas kur nepieciešams.
6.Ielikt digitālo klimu,un visu saslēgt beidzot,kondicionieri utt.
7. Ielikt 18 pogu OBC ar visu check controls.
8.Ielikt jaunu melno paklāju,jo pašreizējais ir sadedzis un smird pēc nāves. :(
Tagad tikai jāsaņem alga un jāliek viss kopā.
P.S. Kāds var pateikt kas tieši varēja tur aizdegties? Jo vel zem auto nav līsts un gribas visu izdarīt tā lai vairak tas nevarētu atkārtoties.
Auto kompletācija.
Код
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Система динамического контр.устойчивости
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогр
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Отсутствует обозначение модели
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Ножные коврики Velours
S428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечка
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Система обогр.сиден.водителя/перед.пасс.
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT регулировка угла наклона фар
S520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманные
S530A KLIMAANLAGE кондиционер
S661* BMW BAV. CASS. III
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM Система динамиков HiFi
S690A CASSETTENHALTERUNG Держатель для кассет
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II Спортивное рулевое колесо M кожа
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспорт.исполнение для Германии/ Австрии
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Дополненный жгут проводов
Bet protams kompletkātcija pa 21 gadu ir pamainijusies.
Kad iegadājos viss bija +- labi,zem pārsega trūka pāris plastmasas daļas dzinējam,kā piemēram truba kas noved gaisu uz ģenerātoru,apkašā pie bampera nav dubļusargi,reste u.c. sīkumi,lielākais kas bija tas ir caurums slieksnī. Ir hrenons miglās,spārns kresajā pusē dīvaini stāv,var redzēt ir ka ir bliezts tur un nekvalitatīvi salikts/krāsots,jo priekšā līnijas vispār nesapas,bet tas uz darāmo saraksta nav tik augstu šobrīd,man svarīgi ir mehāniski visu salikt tip top! Sajūgs slīd,kas beigās izvertāts lielā negadijumā,par to velāk. Ir daļēja M-pack,priekšejais bamperis,M spidometrs,M TECH stūre,melnie griesti. Signalizācija,zilās atsperes un citi sīkumi. Jau biju paspējis no lietotāja "Lācis" iegadāties style 27 diskus ziemai. :)
Bet nu par stāsta bēdu daļu. Gribējās izmeģināt kā iet tas jauni iegadātais braucamais un pēc pāris izmēginājumiem,riepas spolē (precīzāk viena,jo nav bļoķa),tā arī tika pavadīta kāda stunda pa rumbulu un braucot arā,kaut kā stipri sāka just dūmu smaku,fiksi noraujam ceļa mālā,attejam,skatamies balti dūmi ceļās,likās nu skaidrs,kaut kas ar dzesi aizgājis sviestā,bet nē,paejam tālak skatamies tur kur sajugs ar kārpu LIESMĀS deg! Visi šokā! Maksimāli ātri sadabūjam ugunsdzēšamo nodzēšam,bet tāpat gruzd,pa to laiku kamēr dzēsām,poliči jau paspēja izsaukt ugunsdzēsējus. Atbrauc šie,atrauj visu vaļā un ar šļūteni zem kapota gāž ūdeni,jo ir tik zems ka nevar tik normāli apakšā. Divi ielien iekšā atrauj paklāju vaļā un tur no karstuma viss sācis kust,pečkaas trubas kas pūš aizmugurējiem uz kājām pārvērtās par sakusušu čupu,analogās klimas vadības bloks sakusis,visi vadi kas iet uz aizmuguri sakusa,paklājas un izolācija piekusa pie virsbūves,ŠAUSMAS vienvārdu sakot.
Tālak,velkam ar čoma mammas džipu ,nobraucam divus kvartālus dzirdu,kaut kas sak klabēt aizmugurē,rādu lia mauc malā,bet kad griežamies notiek tas ko tajā vakarā vel negribējās piedzīvot,aizmugurējais rats ņem un vnk nokrīt... Izpētot izrādas ka visas skrūves tur vienkārši vairs nebijaa. Nu neko ,jāvērš viss par labu,paņem džipa dankrotu mēģinam pabāzt apakšā,nelien,pārāk zemu,paņemam mazāku dankrotu,pabāžam apakšā piepaceļam lai varētu palikt džipa dankrotu apakšā,itkā sanāca bet nav delītis,nekas,nu neko darīt ceļam tāpat,cēļot tik var dzirdēt ka dankrots iespiežas sliesknī ,bet kas jādara jādara,plus sliekšņi tapat bija jāmaina. Uzceļam kādu gabalu,pēkšņi sāšūpojas un uz priekšu paripo,DANGŠ,nokrīt. Dankrots sķībs.. Mēģinam velreiz šoreiz uzreiz rezerves riteni pametam apakšā līdz ko var,uzceļam,paņemam no no katra priekšējā rata pa 2 skruvēm un pievelkam to ratu klāt un velkam talāk.
Beigās tikām līdz garāžai un tagad jau ir sākušies demontāžas darbi un krājas vajadzīgo daļu saraksts.
Nožemot nost viduskonsoli un paklāju paverās šāds skats.
Plānotie darbi.
1. Izvilkt jaunus vadus.
2. Uzlikt jaunu sajūga kompletu.
3.Uzlikt jaunu kulise un visas gumijas,jo viss ir sakusis un jau sen izdilis (tās vel var dabūt jaunas,ābolu,gumijas utt?)
4.Savest kārtībā slikešņus,
5.Kamēr viss ir smuki izjaukts,sametināt un apstrādā visas vietas kur nepieciešams.
6.Ielikt digitālo klimu,un visu saslēgt beidzot,kondicionieri utt.
7. Ielikt 18 pogu OBC ar visu check controls.
8.Ielikt jaunu melno paklāju,jo pašreizējais ir sadedzis un smird pēc nāves. :(
Tagad tikai jāsaņem alga un jāliek viss kopā.
P.S. Kāds var pateikt kas tieši varēja tur aizdegties? Jo vel zem auto nav līsts un gribas visu izdarīt tā lai vairak tas nevarētu atkārtoties.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Visticamak, aizdegas karstuma izolacija, kas ir karbas tuneli, uzkrita uz izpludes kolektoriem.. Pluss vel, varbut, kaut kur laida ellu garam un trapija uz aizsarga, lidz ar to, paatrinot procesu..
skats jau nu šausmīgs
bet nu vēlu veiksmi savest visu kārtībā.
bet nu vēlu veiksmi savest visu kārtībā.
Preciizi.Kurlis rakstīja:Bljaaaaaaa
Same shit, kas notika man e36.lv sezonas atklāšana, braucu pa trasi, jūtu, kaut kas annormāli smird pēc deguma, palienu apkašā, viss apšuvums gruzd, vainīga vārstu vāka blīve, kura sulo un lēnām pilēja viss uz tuneļa izolāciju, kura attiecīgi sāka gruzdēt, paspēju visu laicīgi noraut tur pat uz vietas.Pacha rakstīja:Visticamak, aizdegas karstuma izolacija, kas ir karbas tuneli, uzkrita uz izpludes kolektoriem.. Pluss vel, varbut, kaut kur laida ellu garam un trapija uz aizsarga, lidz ar to, paatrinot procesu..
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Lai sanāk visu savest kārtībā
Man gadijās līdzīgi, tā pat plosoties Jēkabpils lidlaukā, bet tikai man uzrāva uz izpūtēja pie kārbas gumijas gabalu, kas bij nolecis no riepām, protams paldies skatītājiem, kas nenobijās un ātri pagāza e36 uz sāna, tad vismaz nodzēsām ar ugunsdzēšamajiem vien.
Man gadijās līdzīgi, tā pat plosoties Jēkabpils lidlaukā, bet tikai man uzrāva uz izpūtēja pie kārbas gumijas gabalu, kas bij nolecis no riepām, protams paldies skatītājiem, kas nenobijās un ātri pagāza e36 uz sāna, tad vismaz nodzēsām ar ugunsdzēšamajiem vien.
Jā, tā karstuma izolācijas aizdegšanās ir slimība... tu jau esi vismaz 8ais 9ais gadījums, par kuru esmu dzirdējis. Visiem pie pirmās iespējas tas sū*s būtu jāizravē
diezgan bedigs sakums..
bet novelu veiksmi visu salikt..
bet novelu veiksmi visu salikt..
Vai tā karstuma izolācija nav ugunsdroša? Vai vecums tur dara savu?
Tā ir karstuma un skaņas izolācija, bet nav UGUNS droša, attiecīgi ja nebūs virsū eļļa vai vēl kas degošs tad nekas nenotiks
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
es kad savējo jaucu, man tā izolācija gulēja uz kārbas un bija jau pakususi, norāvu nost un miers
veiksmi darbos
veiksmi darbos
Nu , lai veicas darbos
Tūlīt jau gads būs apritējis uz riņķi,bet nekas nav nomests novartā,viss ir bijis kustībā(bez steigas) un šodien ir izlemts ka japadalās kas ir pa šo periodu noticis.
Tātad kapēc aizdegāks?
Jo karstuma sargs kas ir tunelī bija "saguris" un uzgūlies virsū kārbai kas drusku suloja,visa tā drāna bija drusku izmirkusi ATF šķidrumā un pēc stundas riepu svilināšānas izplūde noteikti ka bija palikusi sārti sarkana un tas uzsāka gruzdēšanu,kas parvertās par degšanu un tad jau atbrauca ugunsdzēsēji. Labi. Kas noticis noticis. Sākam visu vērst par labu!
Viss salons,benķi,paklājs,viduskonsole,panelis tikai noņemts lai konstatētu cik tālu ir vadi sakusuši,pečkas apakša visu sākusi kust,visu vadi pie viduskonsoles arī izkusuši. Tika izlemts ka jāmaina visa pravotka. Viss kas bija piekusis tika nokasīts,kārtīgi nopulēts un tad pārlaists pāri ar 3 grunts slāņiem.
Ja jau viss ir izjaukts un izskatās ka pečka arī jamaina,tika iegādāts no lietotāja DKristaps digitālas klimatkontroles swaps. Kas arī tikai uzlikts.
Tie dēļi tur ir jo vajadzēja pārbaudīt bremžu signālus,bet nebija palīgu.
No elektronikas viedokļi viss bija sataisīts un salons daļēji salikts atpakaļ,jo bija atrasti daži rūsas caurumi,kurus vajadzēs vest aizmetināt.
Pa vidam gadijas vel neliela šaizīte ar vienu šaranu kas vakarā ,praktiski tukšā stāvietā bija ielicis savu Sharan pašā vidu un kad braucu arā atpakaļ gaitā ar domu "skaisti" agriezties ar švunku,gadijās bum bum.
Lampu bija žēl,bet noņemot nost tur izskatās ka tas kurš lika bija kaut kādu sūdiņu atstājis starp gumiju un virsbūvi un viss iekšā jau bija sarusējis un diezgan beigts tāpat.
Tālāk ķērāmies klāt pie mehāniskām daļām,tākā kārbai izskatās ka visi saļņiki bija sakusuķi un viņa visa bija nosulojusi nu tā konkreiti kā svīstu,sapratu ka būs jamaina,kārbu iegādājos no "m777" un jaunu sajūgu+kloķvārpstas blīvslegu un visādus vel sīkumus no "Klavins" un ķērāmies klāt darbiem.
Kad bildēja bija jau kādi 6:00,darbu sākām 17:00,neteiksim ka viss virzijās ar lielu smaidu uz seju tajā brīdī vairs.
Viss nojaukts,kur arī izradījās ka ir savs gateris bijis. Kad noņēma izplūdi paverās intresants skats. Izskatās ka tas kurš ir veicis pēdējo swapu nezināja,vai bija vienalga vai bija bomzis un 6 cilindra motora atstāja 4 cilindra kardānu,(6cildindra ir īsāks ka 4 cilindra un nekādi nevar viņu uzlikt uz paredzētājam špiļkām). Risinājums? Piemetināja vnk pie kuzova...
Nofleksēju to nost un pieskaitiju daļu sarakstam klāt vel kardānu.
Blīvslēgs nomainīts. Šī bija pirmā reizi kad veicām sajūga maiņu,tapēc saguruši un īsti nedomājot,kad mēģinājam atskruvēt 3 skruvēm vidus bija perfekti kā ar profesionālu instrumentu veidots precīzi apaļš..
Tika pieņemts slikts lēmus izmantot skrūvju veikalā pirktās "rūdītās" skrūves pa 8 centi gabalā. Rezultāts?
Puse skrūves palika spara ratā.
Nu labi,centīsimies glābt visu ,izurbj to skrūvi arā,un gribam vītni ar vītņgriezi iztirīt...kāds no tā ir rezultāts?
Nolauzts vītņgriezis spara rātā.
Tajā brīdī padevāmies un metām mieru. Nakamajā rītā tika iepirkts jauns spara rats ar orģinālām skruvēm un tad viss pratīgi salikts atpakaļ. Beidzot auto elektroniski un mehāniski ir pilnā darba kartībā!
Tagad tikai sāpīgā virsbūve kas pa ziemu bija palikusi tikai sliktāka. Pēc vairāku biedru ieteikuma sazinājos ar lietotāju "elksins" kurš apskatot visu piekrita palidzēt un jau ir ķēries vērsim pie ragiem un process lēnām iet uz priekšu.
Cerams ka drīzs jau varēs visu līdz galam salikt un būs pavisam svaigs skats uz dzīvi. :)
Tātad kapēc aizdegāks?
Jo karstuma sargs kas ir tunelī bija "saguris" un uzgūlies virsū kārbai kas drusku suloja,visa tā drāna bija drusku izmirkusi ATF šķidrumā un pēc stundas riepu svilināšānas izplūde noteikti ka bija palikusi sārti sarkana un tas uzsāka gruzdēšanu,kas parvertās par degšanu un tad jau atbrauca ugunsdzēsēji. Labi. Kas noticis noticis. Sākam visu vērst par labu!
Viss salons,benķi,paklājs,viduskonsole,panelis tikai noņemts lai konstatētu cik tālu ir vadi sakusuši,pečkas apakša visu sākusi kust,visu vadi pie viduskonsoles arī izkusuši. Tika izlemts ka jāmaina visa pravotka. Viss kas bija piekusis tika nokasīts,kārtīgi nopulēts un tad pārlaists pāri ar 3 grunts slāņiem.
Ja jau viss ir izjaukts un izskatās ka pečka arī jamaina,tika iegādāts no lietotāja DKristaps digitālas klimatkontroles swaps. Kas arī tikai uzlikts.
Tie dēļi tur ir jo vajadzēja pārbaudīt bremžu signālus,bet nebija palīgu.
No elektronikas viedokļi viss bija sataisīts un salons daļēji salikts atpakaļ,jo bija atrasti daži rūsas caurumi,kurus vajadzēs vest aizmetināt.
Pa vidam gadijas vel neliela šaizīte ar vienu šaranu kas vakarā ,praktiski tukšā stāvietā bija ielicis savu Sharan pašā vidu un kad braucu arā atpakaļ gaitā ar domu "skaisti" agriezties ar švunku,gadijās bum bum.
Lampu bija žēl,bet noņemot nost tur izskatās ka tas kurš lika bija kaut kādu sūdiņu atstājis starp gumiju un virsbūvi un viss iekšā jau bija sarusējis un diezgan beigts tāpat.
Tālāk ķērāmies klāt pie mehāniskām daļām,tākā kārbai izskatās ka visi saļņiki bija sakusuķi un viņa visa bija nosulojusi nu tā konkreiti kā svīstu,sapratu ka būs jamaina,kārbu iegādājos no "m777" un jaunu sajūgu+kloķvārpstas blīvslegu un visādus vel sīkumus no "Klavins" un ķērāmies klāt darbiem.
Kad bildēja bija jau kādi 6:00,darbu sākām 17:00,neteiksim ka viss virzijās ar lielu smaidu uz seju tajā brīdī vairs.
Viss nojaukts,kur arī izradījās ka ir savs gateris bijis. Kad noņēma izplūdi paverās intresants skats. Izskatās ka tas kurš ir veicis pēdējo swapu nezināja,vai bija vienalga vai bija bomzis un 6 cilindra motora atstāja 4 cilindra kardānu,(6cildindra ir īsāks ka 4 cilindra un nekādi nevar viņu uzlikt uz paredzētājam špiļkām). Risinājums? Piemetināja vnk pie kuzova...
Nofleksēju to nost un pieskaitiju daļu sarakstam klāt vel kardānu.
Blīvslēgs nomainīts. Šī bija pirmā reizi kad veicām sajūga maiņu,tapēc saguruši un īsti nedomājot,kad mēģinājam atskruvēt 3 skruvēm vidus bija perfekti kā ar profesionālu instrumentu veidots precīzi apaļš..
Tika pieņemts slikts lēmus izmantot skrūvju veikalā pirktās "rūdītās" skrūves pa 8 centi gabalā. Rezultāts?
Puse skrūves palika spara ratā.
Nu labi,centīsimies glābt visu ,izurbj to skrūvi arā,un gribam vītni ar vītņgriezi iztirīt...kāds no tā ir rezultāts?
Nolauzts vītņgriezis spara rātā.
Tajā brīdī padevāmies un metām mieru. Nakamajā rītā tika iepirkts jauns spara rats ar orģinālām skruvēm un tad viss pratīgi salikts atpakaļ. Beidzot auto elektroniski un mehāniski ir pilnā darba kartībā!
Tagad tikai sāpīgā virsbūve kas pa ziemu bija palikusi tikai sliktāka. Pēc vairāku biedru ieteikuma sazinājos ar lietotāju "elksins" kurš apskatot visu piekrita palidzēt un jau ir ķēries vērsim pie ragiem un process lēnām iet uz priekšu.
Cerams ka drīzs jau varēs visu līdz galam salikt un būs pavisam svaigs skats uz dzīvi. :)
Ne,ne tā tikai grunts,būs orģinālā krāsa.ikey07 rakstīja:Būs balts ?
Izskatās ka šī mašīna tevi nemīl
Veiksmi darbos.
Veiksmi darbos.
Nervu bendējošu un dārga skola jau sanāca,bet beigās jau gala rezultāts ir svarīgs.Beerzins rakstīja:Izskatās ka šī mašīna tevi nemīl
Veiksmi darbos.
Lasot aprakstu par pirmo testa dienu labi smējos
ja neiet, ta neiet uz pilnu klapi
ja neiet, ta neiet uz pilnu klapi
crapworks