Dzirksteles zudums.
Ir tāda interesanta problēma ar auto, nevaru pielaist, sūknis strādā, bet dzirksteles nav, vismaz pirmās 3 reizes startējot var dzirdēt kā iesīcās, pēc tam jau kapa klusums, bet nu tā laikam ir jābūt. Biju pie elektriķiem, kas te man tuvumā ir pieejami, izrāvām gandrīz visus imobilaizerus, bija veseli 3, 1 vēl palika, kurš ir vadības blokā, bet tas esot OK. Bet tagad pats interesantākais - varu bez problēmām iedarbināt auto, kad akumulators ir "gandrīz" tukšs, kad jūtami sliktāk griež starteri. Pēc noslapēšanas ir izvēle, vainu 5 minūtes griezt sarteri, tās ir kaut kādas 50 reizes, vai 30-40 min klausīties mūziku, līdz nosēžas akumulators. Pieliekot pie krokodīliem, arī diezgan ātri var iedarbināt, kādas 5 reizes tik jāpagriež starteris.
Kas tur varētu būt pa vainu, velkot ar nelec, tahometrs strādā, tākā, cik dzirdēju, tad KV devējs atkrīt, kā arī ar sadalenes devēju, ja tas būtu miris, tad taču vispār nepielaistu, vai ne? Varētu būt, ka spole taisa gļukus?
Akumulators tā diezgan pasēdies - iet, ierūcinu, izmetu vienu aplīti, noslapēju, akumulators mazliet palādējies, mēģinu iedarbināt - neiet, līdz atkal neesmu nogriezis vai noklausījies akumulatoru.
Varbūt kādam ir gadījies kaut kā līdzīgi un var padalīties ar info.
Kas tur varētu būt pa vainu, velkot ar nelec, tahometrs strādā, tākā, cik dzirdēju, tad KV devējs atkrīt, kā arī ar sadalenes devēju, ja tas būtu miris, tad taču vispār nepielaistu, vai ne? Varētu būt, ka spole taisa gļukus?
Akumulators tā diezgan pasēdies - iet, ierūcinu, izmetu vienu aplīti, noslapēju, akumulators mazliet palādējies, mēģinu iedarbināt - neiet, līdz atkal neesmu nogriezis vai noklausījies akumulatoru.
Varbūt kādam ir gadījies kaut kā līdzīgi un var padalīties ar info.
Kas par motoru?Meerciiits rakstīja:Ir tāda interesanta problēma ar auto, nevaru pielaist, sūknis strādā, bet dzirksteles nav, vismaz pirmās 3 reizes startējot var dzirdēt kā iesīcās, pēc tam jau kapa klusums, bet nu tā laikam ir jābūt. Biju pie elektriķiem, kas te man tuvumā ir pieejami, izrāvām gandrīz visus imobilaizerus, bija veseli 3, 1 vēl palika, kurš ir vadības blokā, bet tas esot OK. Bet tagad pats interesantākais - varu bez problēmām iedarbināt auto, kad akumulators ir "gandrīz" tukšs, kad jūtami sliktāk griež starteri. Pēc noslapēšanas ir izvēle, vainu 5 minūtes griezt sarteri, tās ir kaut kādas 50 reizes, vai 30-40 min klausīties mūziku, līdz nosēžas akumulators. Pieliekot pie krokodīliem, arī diezgan ātri var iedarbināt, kādas 5 reizes tik jāpagriež starteris.
Kas tur varētu būt pa vainu, velkot ar nelec, tahometrs strādā, tākā, cik dzirdēju, tad KV devējs atkrīt, kā arī ar sadalenes devēju, ja tas būtu miris, tad taču vispār nepielaistu, vai ne? Varētu būt, ka spole taisa gļukus?
Akumulators tā diezgan pasēdies - iet, ierūcinu, izmetu vienu aplīti, noslapēju, akumulators mazliet palādējies, mēģinu iedarbināt - neiet, līdz atkal neesmu nogriezis vai noklausījies akumulatoru.
Varbūt kādam ir gadījies kaut kā līdzīgi un var padalīties ar info.
Tak zem profila rakstits.. Braucu ar 318is- tatad 1.8 is'inieks dēļ ECU imobilaizera pieņemu ka M44
Ta ko var zināthawk_lv rakstīja:Tak zem profila rakstits.. Braucu ar 318is- tatad 1.8 is'inieks dēļ ECU imobilaizera pieņemu ka M44
Varētu tā būt...čomam gan šādi murgi sākās,kad uzmeta 4.paaudzes gāzi virsū,imobilaizers lēnām čučēt esot gājis:D
Piemirsu pieminēt, dzinējs ir M44 , ar 4. paaudzes gāzes iekārtu.
Nu tad kaite 99 % atrastaMeerciiits rakstīja:Piemirsu pieminēt, dzinējs ir M44 , ar 4. paaudzes gāzes iekārtu.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Takā liekat uz gāzi?
bet nu takā dīvaini, ka ar pusnomirušu aķi lec, bet ar uzlādētu nē...
bet nu takā dīvaini, ka ar pusnomirušu aķi lec, bet ar uzlādētu nē...
tev tak rakstija imoblaizers cuceet aizgaja!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Nu tīri teorētiski, ja ews mirtu nost, negrieztu starteris, jo tas iet caur viņu, varbūt vaina signālā kas iet no ews uz dme, reāli notestēt varēs pieliekot citu ews komplektu. Izklausās diezgan liels murgs...reāli lai saplīst tam kam jāsaplīst un viss OK, bet nē, te iet, te nē.