E36-chappy
Labs vakars! Beidzot esmu pārvarējis slinkumu un uztaisījis aprakstu par savu E36. Atvainojos par kriminālo bilžu kvalitāti, bildēju ar telefonu kā īsts kapeikp*sējs.
Tātad, modelis 316i Compact, 1995. gada. Aprīkojums - elektriskā lūka, spoguļi, krāsoti buferi, tas laikam arī viss
No iegādes brīža gan bildes nav saglabājušās, viena no pirmajām ir šī: Iegādāts tika 2014. gada janvārī par 600 eur ar slimības lapu, kuru iepriekšējais īpašnieks nebija saglabājis. Neliela rūsa pakaļējās arkās, uz pārsega un sliekšņu apakšā, saplaisājis viens lukturis. Šaubīgi izklausās, bet pēc apskates un testa brauciena tapa skaidrs, ka kaut ko labāku par tādu cenu būs grūti atrast.
Pēc iegādes tika nomainīts lukturis un braukts uz tehnisko apskati, kur saņēma divniekus par nevienmērīgu roceni un eļļas noplūdi no dzinēja. Tad nu šie defekti tika nākamajās dienās novērsti, un braukts uz skati pēdējā slimības lapas dienā. Un proti, pēkšņi riepām, kas pirms 2 dienām vēl derēja, tagad čalis izdomā pamērīt protektoru, visas esot zem 4 mm. Ap plkst. 18 smagi nogruzījies izbraucu no CSDD, sazvanīju čomu un mizoju uz Salaspili pakaļ riepām. Skati izgāju 10 min pirms darba laika beigām. Augšējā attēlā redzams ar aizlienētajām riepām.
Tā kā bija tendence noraut skaidu, riepas bija pēc iespējas ātrāk jāatdod.
Tikai piemērīti E38 diski un atzīti par labiem. Rezultāts redzams te: Kādu laiku laimīgs mizoju apkārt, tad sagribējās stickerbombu. Kā jau īsts lauku šķūneris, pasūtīju ebay ķīniešu plēvi un aplīmēju garlaicīgi pelēko bufera apakšu. Pa vasaru tika daudz maz piešauta roka pie aizmugurējās piedziņas, un kļuva skaidrs, ka 1.6 žurkai neder. Tika iegādāts M52B25 dzinējs ar vienu vanosu par 150 eur. Agregāti, pravodka un vadība tika demontēta no beigta M50B20 ar vanosu. Paskatoties uz M52 ieplūdes kolektoru, kanālu diametrs nelikās nopietni. Un te tika izdarīts ģeniāls gājiens - uzstādīt kolektoru no tā paša 2.0. To, ka viņam blīves ir šaurākas kā 2.5 galvas kanāli, un neko neblīvē, sapratu apmēram pēc mēneša, kad biju paspējis jau nomainīt kloķenes, sadalenes devējus un tukšgaitas regulatoru.
Tad tika iegādāts M50B25 kolektors, un beidzot tiku uz ceļa. Pirmo reizi braucot sapratu, ka jaudu man vēl ilgi nevajadzēs lielāku
Motortelpā šobrīd skats tāds: Uz skati vajadzēs ventilatora aizsargu, plānots ir uzstādīt uzreiz elektrisko.
No foruma lietotāja, kura niku diemžēl neatceros, tika iegādātas un uzstādītas sešcilindra atsperes. Tā kā aizmugurē viena bija lūzusi, nomainīju arī aizmugurējās. Diemžēl iegādātās bija no sedana, tāpēc tagad vāģis stāv nedaudz ar d... gaisā. Ziemas variantā ir braucams, pavasarī tiks meklēti koili.
Pagājušajā nedēļā tika sametināti sliekšņi, kas celšanas vietās bija smagi sarūsējuši. Šonedēļ garlaicības mākts nodzeltināju tālos lukturus: Plānots, protams, uzstādīt bloķi un garāku reduktoru, jo ar esošo pirmais robs īsti nav lietojams. Rauj skaidu, gribi tu to vai nē!
Pagaidām laikam tas arī viss. Ceru, ka negarlaikoju ar saviem šķūneru piedzīvojumiem.
Tātad, modelis 316i Compact, 1995. gada. Aprīkojums - elektriskā lūka, spoguļi, krāsoti buferi, tas laikam arī viss
No iegādes brīža gan bildes nav saglabājušās, viena no pirmajām ir šī: Iegādāts tika 2014. gada janvārī par 600 eur ar slimības lapu, kuru iepriekšējais īpašnieks nebija saglabājis. Neliela rūsa pakaļējās arkās, uz pārsega un sliekšņu apakšā, saplaisājis viens lukturis. Šaubīgi izklausās, bet pēc apskates un testa brauciena tapa skaidrs, ka kaut ko labāku par tādu cenu būs grūti atrast.
Pēc iegādes tika nomainīts lukturis un braukts uz tehnisko apskati, kur saņēma divniekus par nevienmērīgu roceni un eļļas noplūdi no dzinēja. Tad nu šie defekti tika nākamajās dienās novērsti, un braukts uz skati pēdējā slimības lapas dienā. Un proti, pēkšņi riepām, kas pirms 2 dienām vēl derēja, tagad čalis izdomā pamērīt protektoru, visas esot zem 4 mm. Ap plkst. 18 smagi nogruzījies izbraucu no CSDD, sazvanīju čomu un mizoju uz Salaspili pakaļ riepām. Skati izgāju 10 min pirms darba laika beigām. Augšējā attēlā redzams ar aizlienētajām riepām.
Tā kā bija tendence noraut skaidu, riepas bija pēc iespējas ātrāk jāatdod.
Tikai piemērīti E38 diski un atzīti par labiem. Rezultāts redzams te: Kādu laiku laimīgs mizoju apkārt, tad sagribējās stickerbombu. Kā jau īsts lauku šķūneris, pasūtīju ebay ķīniešu plēvi un aplīmēju garlaicīgi pelēko bufera apakšu. Pa vasaru tika daudz maz piešauta roka pie aizmugurējās piedziņas, un kļuva skaidrs, ka 1.6 žurkai neder. Tika iegādāts M52B25 dzinējs ar vienu vanosu par 150 eur. Agregāti, pravodka un vadība tika demontēta no beigta M50B20 ar vanosu. Paskatoties uz M52 ieplūdes kolektoru, kanālu diametrs nelikās nopietni. Un te tika izdarīts ģeniāls gājiens - uzstādīt kolektoru no tā paša 2.0. To, ka viņam blīves ir šaurākas kā 2.5 galvas kanāli, un neko neblīvē, sapratu apmēram pēc mēneša, kad biju paspējis jau nomainīt kloķenes, sadalenes devējus un tukšgaitas regulatoru.
Tad tika iegādāts M50B25 kolektors, un beidzot tiku uz ceļa. Pirmo reizi braucot sapratu, ka jaudu man vēl ilgi nevajadzēs lielāku
Motortelpā šobrīd skats tāds: Uz skati vajadzēs ventilatora aizsargu, plānots ir uzstādīt uzreiz elektrisko.
No foruma lietotāja, kura niku diemžēl neatceros, tika iegādātas un uzstādītas sešcilindra atsperes. Tā kā aizmugurē viena bija lūzusi, nomainīju arī aizmugurējās. Diemžēl iegādātās bija no sedana, tāpēc tagad vāģis stāv nedaudz ar d... gaisā. Ziemas variantā ir braucams, pavasarī tiks meklēti koili.
Pagājušajā nedēļā tika sametināti sliekšņi, kas celšanas vietās bija smagi sarūsējuši. Šonedēļ garlaicības mākts nodzeltināju tālos lukturus: Plānots, protams, uzstādīt bloķi un garāku reduktoru, jo ar esošo pirmais robs īsti nav lietojams. Rauj skaidu, gribi tu to vai nē!
Pagaidām laikam tas arī viss. Ceru, ka negarlaikoju ar saviem šķūneru piedzīvojumiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Lieliski, tā turpināt! Tiltu aimzugrējo jau uzliki ar disku bremzēm?
Nē, pagaidām trumuļi bremzē pietiekoši. Pieļauju gan, ka skati neizlaidīs.
Priekšējos diskus gan uzliku ventilējamos, jo aktīvāk braucot baigi sakarsa.
Priekšējos diskus gan uzliku ventilējamos, jo aktīvāk braucot baigi sakarsa.
Smuka krāsa
Tikai sliekšņus vajadzētu nokrāsot mašīnas krāsā vai arī uzlikt. :)
Tikai sliekšņus vajadzētu nokrāsot mašīnas krāsā vai arī uzlikt. :)
Apsvēru tādu iespēju, bet tad arī buferu apakšas vajag tādā pašā krāsā.
Krāsa man baigi patīk, var arī atļauties tik bieži nemazgāt
Krāsa man baigi patīk, var arī atļauties tik bieži nemazgāt
blja ari gribu rižikus priekša ta jau pa smuko , pat mpaka neprasas tikaj sliekšņus un bampera apakšu gan janokraso mašinas krasa
Kaut kā rižiki nāk modē, kādreiz taisījās no viņiem vaļā
Šodien tika ierīkots elektriskais ventilators, kas dod iespēju novākt to antīkās autobūves mantojumu ūdenssūkņa galā. Bildēts, protams, ar telefonu un trīcošu roku.
Otrkārt, kā redzams bildē, elektromotoru no sāls, kukaiņiem un neveiksmīgiem putniem aizsargā tāda kā bļoda ventilatora vidū. Apgriežot otrādi, visas nelaimīgās radības tieši dzīsies tur iekšā un veidos kultūrslāni. Tāpēc tika pielikts šādi: Protams, čakars daudz lielāks, bija jānoņem buferis, jānoāķē radiators un jāizgrauž plastmasā vieta ventilatoram. Pieļauju, ka lielā radiatora gadījumā tas būtu vienkāršāk. Pagaidām ar pārkaršanu problēmu nav. Ja vasarā karsīs, tik meklēts lielais radiators.
Stiprināts tika pie virsbūves, nevis radiatora, jo tam maliņas likās pārāk mīkstas tik smagam verķim.
Ieslēgts tiek ar kondiškas termoslēdzi, kas kā reiz der radiatora urbumā un ieslēdzas pie 90 grādiem. Ideja par slēdzi salonā man neiepatikās, jo šķūrējot parasti neskatos pulksteņos
Par vadiem. Daži iesaka lietot releju, lai termoslēdzis nebūtu jāliek barošanas vadā un jāpakļauj tik lielai strāvai. Šodien pārbaudīju, ka ir pietiekoši izturīgs, lai iztiktu bez releja. + vadā tika ievietots 15A drošinātājs, kas izturēja pirmo ventilatora ātrumu, bet uz otro izdega. Pa rokai bija 25A, kas izturēja arī pilno ātrumu.
Tas tā, īsumā mani šodienas piedzīvojumi.
Izmantots tika kondiškas ventilators. Prastais variants būtu pielikt viņu parastā ventilatora vietā, aiz radiatora, un samainīt vietām vadus. Bet tas, pirmkārt, samazina ventilatora efektivitāti, jo lāpstiņas nav plakanas.Otrkārt, kā redzams bildē, elektromotoru no sāls, kukaiņiem un neveiksmīgiem putniem aizsargā tāda kā bļoda ventilatora vidū. Apgriežot otrādi, visas nelaimīgās radības tieši dzīsies tur iekšā un veidos kultūrslāni. Tāpēc tika pielikts šādi: Protams, čakars daudz lielāks, bija jānoņem buferis, jānoāķē radiators un jāizgrauž plastmasā vieta ventilatoram. Pieļauju, ka lielā radiatora gadījumā tas būtu vienkāršāk. Pagaidām ar pārkaršanu problēmu nav. Ja vasarā karsīs, tik meklēts lielais radiators.
Stiprināts tika pie virsbūves, nevis radiatora, jo tam maliņas likās pārāk mīkstas tik smagam verķim.
Ieslēgts tiek ar kondiškas termoslēdzi, kas kā reiz der radiatora urbumā un ieslēdzas pie 90 grādiem. Ideja par slēdzi salonā man neiepatikās, jo šķūrējot parasti neskatos pulksteņos
Par vadiem. Daži iesaka lietot releju, lai termoslēdzis nebūtu jāliek barošanas vadā un jāpakļauj tik lielai strāvai. Šodien pārbaudīju, ka ir pietiekoši izturīgs, lai iztiktu bez releja. + vadā tika ievietots 15A drošinātājs, kas izturēja pirmo ventilatora ātrumu, bet uz otro izdega. Pa rokai bija 25A, kas izturēja arī pilno ātrumu.
Tas tā, īsumā mani šodienas piedzīvojumi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šodien tika neizieta apskate. Protams, par skaļu, bet mēris ielika 2 arī par dzelteniem tālajiem un diodēm atpakaļgaitās. Tagad jārauj plēve nost.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
un vēlams arī nelīmēt atpakaļchappy rakstīja:Tagad jārauj plēve nost.
ko esi iebāzis atpakaļgaitas spuldžu vietā?
Kāda vaina ebay ķīniešu plēvei?
Atpakaļgaitā diodes, jo...vispār hz. Sagribējās un ieliku
Atpakaļgaitā diodes, jo...vispār hz. Sagribējās un ieliku
nu vo , nebutu visadi sudi salikti , butu ar pirmo izgajis
Pie vienas plēšanas noplēs arī uzlīmes no bampera
Tu pilnīgā pārliecībā brauci uz TA ar dzelteno plēvi pāri lukturiem un gaidīji ka izlaidīs?
say whaat?
say whaat?
Uz to gan vari necerētRubiins rakstīja:Pie vienas plēšanas noplēs arī uzlīmes no bampera
Pēc dažu mēnešu klusēšanas sarakstīju, kas izdarīts. Kopš iepriekšējiem postiem noticis sekojošais:
izieta apskate ar standarta bunduli, kā arī uzmetināts kas skanīgāks braukšanai,
nomainīts Vanos blīvgredzens (paldies Dogmam par sagādi un instrukcijām),
novērsta eļļas noplūde no vārstu vāka,
uzstādīts pārsegs bez rūsas, par krāsošanu vēl nav izlemts,
iegādāta, apstrādāta ar RubberComp un uzstādīta sexy pirmo gadu žurku trīsspieķu stūre,
beidzot uzstādīts sešcilindru panelis, kā arī ievilkts ekonometra vads (galvenokārt principa pēc - ja tāds verķis ir, tad viņam jāstrādā),
uzvirpota reduktoram poliuretāna bukse,
kā arī galvenais - beidzot pārlikts kompakta korpusā un uzstādīts no lietotāja Reinholds jau sen iegādātais bloķis,
ar smaidu sejā norauta skaida dažādos neoficiālos pasākumos, kā arī sezonas atklāšanā! Sezonas atklāšanā tiku manīts, "valcējot" arkas ar trubu un āmuru Jāpiemin, ka arkas tāpat ir rūsā un tiks mainītas, tas bija tikai pagaidu variants kaut cik jēdzīgai dalībai dragā.
izieta apskate ar standarta bunduli, kā arī uzmetināts kas skanīgāks braukšanai,
nomainīts Vanos blīvgredzens (paldies Dogmam par sagādi un instrukcijām),
novērsta eļļas noplūde no vārstu vāka,
uzstādīts pārsegs bez rūsas, par krāsošanu vēl nav izlemts,
iegādāta, apstrādāta ar RubberComp un uzstādīta sexy pirmo gadu žurku trīsspieķu stūre,
beidzot uzstādīts sešcilindru panelis, kā arī ievilkts ekonometra vads (galvenokārt principa pēc - ja tāds verķis ir, tad viņam jāstrādā),
uzvirpota reduktoram poliuretāna bukse,
kā arī galvenais - beidzot pārlikts kompakta korpusā un uzstādīts no lietotāja Reinholds jau sen iegādātais bloķis,
ar smaidu sejā norauta skaida dažādos neoficiālos pasākumos, kā arī sezonas atklāšanā! Sezonas atklāšanā tiku manīts, "valcējot" arkas ar trubu un āmuru Jāpiemin, ka arkas tāpat ir rūsā un tiks mainītas, tas bija tikai pagaidu variants kaut cik jēdzīgai dalībai dragā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
man laikam nesaprast kāpēc daudzi uz tiem stikeriem paliek mikli,kāds var izskaidrot??? gaumes lieta?
Protams ka gaumes lieta, tāpat kā piemīztie lukturi. + veds kā paslēpt rūsupipax rakstīja:man laikam nesaprast kāpēc daudzi uz tiem stikeriem paliek mikli,kāds var izskaidrot??? gaumes lieta?
Citiem rūsa jānoslēpj, citiem vienkārši patīk, kā izskatās. Nekādu dziļāku jēgu tur neatrast