E36-JorensHS
Mans 1991. gada 318i
Šī decembra beigās manam sencim pienāk zvans no čoma. Čoma kaimiņienei pirms kāda laika vīrs nomiris, atstājis mazmeitai mantojumā māšīnu, kuru viņa negrib, moš mums vajagot. Šajā laikā es vēl braucu ar 93. gada Opel Astru, universāli vēl pie tam, ar atmosfērisko dīzeli, kurš tuvojās drošai nāvei, tāpēc tapa paprasīts kas par mašīnu, kādā stāvoklī un cik par viņu grib.
Sencis, īsti neko nezinot par mašīnām klausuli atdeva man, jo pats bija aizņemts. Stāsts bija sekojošs- ''Mašīna ir melns 1991. gada BMW, benzīns, tilpumu nezinu, kārba laikam bij manuāla, bet stāvoklis arī ir zaibis, nobraukumsmazs, jo 13 gadus ir bijusi pie pensionāra, kurš maz braukāja, pārdod viņu par 700 eiro kopā ar piekabi, ja vajag tad varu iedot numuru"
Izklausījās daudzsološi, bet pirmā doma bija, ko tad es ar bembi iesākšu, pietam vēl ar benzīnu, es takš students esmu, benzīna motors ir nāve.
Tad vēl nedaudz pie sevis padomāju un nolēmu, kā jāņem vien ciet, sliktākajā gadījumā jau ja viņš ir labā stāvoklī var pārdot un kaut cik uz viņa rēķina uzvārīties, piekabi mums nevajag, to var arī sist gaisā, galu galā normāls profits.
Paiet pāris dienas, esam sarunājuši aparātu apskatīties, ieejam iekšā garāžā, kurā viņš vienmēr esot bijis turēts un jau daudzsološi likās tas, ka tā garāža ir apsildīta un ventilēta. Ieslēdzas gaisma, un tur nu viņš stāv, visā savā melnajā metāliskajā spožumā. Bleķa diski, ar visneglītākajiem plastmasas kalpakiem pasaules vēsturē, vasaras riepas kuras vairāk atgādina slikus, salons netīrs un ar vairāku izlietu kafiju pleķiem (Es vismaz ļoti ceru ka tā ir kafija), motoram pirms pārsimts kilometriem sadalene nomainīta, līdzi tiek doti kompensatori, kuri nav paspēti nomainīt. Ielienu ar rociņu pie sliekšņiem, visā garumā cītīgi bakstu, bet vienīgie nelielie caurumiņi ir sliekšņu pašā priekšgalā aiz arkām. Apakšā eļlas pleķi nerēgojās Pagriežu aizdedzi, motors ierūcas, kaut garāžā stāvējis vairākus mēnešus, klab kā jau kārtīgs dīzelis, kā jau ar tiem M40 ir. Paskatos panelī, tur man pretī skaitlis starp 175000 un 176000, pašam neticās bet nu lab, ko tur piesieties.
Pats par sevi pats visbasicākais BMW pasaules ēsturē, vienīgās ekstras ir lūka, aizmugurējam logam izvelkams saulessargs un piekabes āķis, ko paturēšu kā basic ziemas drošības fīcu. No aftermarket groza ir tonēti logi un 2000šo gadu sākuma pioneer maģis ar noņemamo paneli, pie tam vēl kasešnieks, būs jāiegādājas laikam Noras Bumbieres un Viktora Lapčenoka lielākie hīti un tos arī jābliež maucot pa rajončiku. Vēl lietas ko dabūju bonusā ir 2 pildspalvas un ļoti plāns kalkulators, kurā nav baterijas iekšā.
Pateicoties tam, ka ir 21. gadsimts e.csdd apskatu pēdējās skates datus, iziets pamatpārbaudē ar 2 vieniniekiem, neliela eļļas noplūde no motora un nelieli vējstikla bojājumi. Latvijā ieradies 12 gadus atpakaļ, katru gadu uz odometra pielikti 2-5 tūkstoši kilometru, nekas sarkans īpaši neizceļās. Nu ne jau nu tiešām ar tik mazu nobraukumu būšu 24 gadus vecu mašīnu dabūjis.
Senča mudināts saprotu, ka kaut ko tik labā stāvoklī par tādu cenu nekad vairs neatradīšu, ne tikai jāņem, bet jāpatur arī.
Pirmie tjūningi jau ir veikti, nahrenizēti kalpaki, uzmestas episkas ziemas riepas, uzvilkti lētā gala ghetto style ricemaster sēdekļu pārvalki pamatlīmeņa higēnas labad, spainītis ar smiltīm bagāžniekā in case shit happens, ielikti līdzdotie kompensatori. Izieta skate, pamatpārbaudē inspektoram neiepatikās kreisās tālās lampas regulējums, ar kuru no priedes galotnes vāveri var nogāzt, pakaļējā numura apgaismojuma neesamība dēļ īsā bagāžnieka vados un iepriekšminētie caurtumtiņi sliekšņos, 100 eiro metināšanā un pilnībā sačakarēto lampu korpusu pārlasīšanā, un 2 gada nodokļus vēlāk skate ir izieta.
Uz pavasara pusi, kad atkal būs naudiņas, būs jāsameklē kaut kādi lētāki lietie diski, sencis nezināma iemesla dēļ ir apsēsts ar ideju, ka vajadzēt uzkrāmēt kādu no mazajiem oem spoilerīšiem.
Bildēt man viņu pagaidām īsti neliekas ētiski jo pastāvīgi ir vai nu nosnidzis vai netīrs, bet ir viena bilde kurā viņš ir tik tālu no savas komforta zonas cik vien iespējams
Vismaz piekabe ir hellaflush stancenation cienīga pateicoties malkas svaram
Pēc pieprasījuma, vēl bildes.
No sākuma slavenais M40B18, kura lielākais sapnis dzivē ir kļūt par dīzeli, taču pateicoties jaunajiem kompensatoriem dumpošanās pagaidām apspiesta.
Miglu nav, bet apskatē sanāca interesanta saruna ar inspektoru
"Tā, tagad priekšējos miglas lukturus lūdzu ieslēdziet"
"Bet man takš viņu nemazām nav"
"Kā nav?"
"Nu nav..."
"Ā, toč nav"
Baigais sušķis Nedaudz senāka bildīte no dienas kad beidzot dabūju paneļa apgaismojumu pie dzīvības
Neliels glamour shots ar nedaudz pabakstītām durvīm
Pagaidām uz kādu mirkli pietiksies, kad saņemšos un nomazgāšu iemetīšu kādas cienīgākas bildes.
Opciju saraksts, ja nu gadījumā kādu interesē
P.S. Atrodiet atšķirību starp labo un kreiso pusi, dabūsiet virtuālu cepumu no manis
Daudz maz arī plāns ir ko darīt tālāk
1. Ielikt vadītāja durvīs trūkstošos ežus, kas mētājas bardačokā, lai panelis beidz krustojumos grabēt.
2. Kaut ko izštukot ar lūkas rokturi
3. Panākt lai pasažiera durvīm uz logu pacēlāja roktura būtu puļķis
4. Uz pavasari dabūt kaut kādus lietos diskus (kad budžets atļaus)
5. Nopūst bamperus un moldingus ar melno matēto krāsu
6. Moš ja būs budžets tādām izdarībām nomainīt salonu
7. Dabūt citu stūri, jo šī ir gana pensionāriska
8. Moš nomazgāt arī varētu
Šī decembra beigās manam sencim pienāk zvans no čoma. Čoma kaimiņienei pirms kāda laika vīrs nomiris, atstājis mazmeitai mantojumā māšīnu, kuru viņa negrib, moš mums vajagot. Šajā laikā es vēl braucu ar 93. gada Opel Astru, universāli vēl pie tam, ar atmosfērisko dīzeli, kurš tuvojās drošai nāvei, tāpēc tapa paprasīts kas par mašīnu, kādā stāvoklī un cik par viņu grib.
Sencis, īsti neko nezinot par mašīnām klausuli atdeva man, jo pats bija aizņemts. Stāsts bija sekojošs- ''Mašīna ir melns 1991. gada BMW, benzīns, tilpumu nezinu, kārba laikam bij manuāla, bet stāvoklis arī ir zaibis, nobraukumsmazs, jo 13 gadus ir bijusi pie pensionāra, kurš maz braukāja, pārdod viņu par 700 eiro kopā ar piekabi, ja vajag tad varu iedot numuru"
Izklausījās daudzsološi, bet pirmā doma bija, ko tad es ar bembi iesākšu, pietam vēl ar benzīnu, es takš students esmu, benzīna motors ir nāve.
Tad vēl nedaudz pie sevis padomāju un nolēmu, kā jāņem vien ciet, sliktākajā gadījumā jau ja viņš ir labā stāvoklī var pārdot un kaut cik uz viņa rēķina uzvārīties, piekabi mums nevajag, to var arī sist gaisā, galu galā normāls profits.
Paiet pāris dienas, esam sarunājuši aparātu apskatīties, ieejam iekšā garāžā, kurā viņš vienmēr esot bijis turēts un jau daudzsološi likās tas, ka tā garāža ir apsildīta un ventilēta. Ieslēdzas gaisma, un tur nu viņš stāv, visā savā melnajā metāliskajā spožumā. Bleķa diski, ar visneglītākajiem plastmasas kalpakiem pasaules vēsturē, vasaras riepas kuras vairāk atgādina slikus, salons netīrs un ar vairāku izlietu kafiju pleķiem (Es vismaz ļoti ceru ka tā ir kafija), motoram pirms pārsimts kilometriem sadalene nomainīta, līdzi tiek doti kompensatori, kuri nav paspēti nomainīt. Ielienu ar rociņu pie sliekšņiem, visā garumā cītīgi bakstu, bet vienīgie nelielie caurumiņi ir sliekšņu pašā priekšgalā aiz arkām. Apakšā eļlas pleķi nerēgojās Pagriežu aizdedzi, motors ierūcas, kaut garāžā stāvējis vairākus mēnešus, klab kā jau kārtīgs dīzelis, kā jau ar tiem M40 ir. Paskatos panelī, tur man pretī skaitlis starp 175000 un 176000, pašam neticās bet nu lab, ko tur piesieties.
Pats par sevi pats visbasicākais BMW pasaules ēsturē, vienīgās ekstras ir lūka, aizmugurējam logam izvelkams saulessargs un piekabes āķis, ko paturēšu kā basic ziemas drošības fīcu. No aftermarket groza ir tonēti logi un 2000šo gadu sākuma pioneer maģis ar noņemamo paneli, pie tam vēl kasešnieks, būs jāiegādājas laikam Noras Bumbieres un Viktora Lapčenoka lielākie hīti un tos arī jābliež maucot pa rajončiku. Vēl lietas ko dabūju bonusā ir 2 pildspalvas un ļoti plāns kalkulators, kurā nav baterijas iekšā.
Pateicoties tam, ka ir 21. gadsimts e.csdd apskatu pēdējās skates datus, iziets pamatpārbaudē ar 2 vieniniekiem, neliela eļļas noplūde no motora un nelieli vējstikla bojājumi. Latvijā ieradies 12 gadus atpakaļ, katru gadu uz odometra pielikti 2-5 tūkstoši kilometru, nekas sarkans īpaši neizceļās. Nu ne jau nu tiešām ar tik mazu nobraukumu būšu 24 gadus vecu mašīnu dabūjis.
Senča mudināts saprotu, ka kaut ko tik labā stāvoklī par tādu cenu nekad vairs neatradīšu, ne tikai jāņem, bet jāpatur arī.
Pirmie tjūningi jau ir veikti, nahrenizēti kalpaki, uzmestas episkas ziemas riepas, uzvilkti lētā gala ghetto style ricemaster sēdekļu pārvalki pamatlīmeņa higēnas labad, spainītis ar smiltīm bagāžniekā in case shit happens, ielikti līdzdotie kompensatori. Izieta skate, pamatpārbaudē inspektoram neiepatikās kreisās tālās lampas regulējums, ar kuru no priedes galotnes vāveri var nogāzt, pakaļējā numura apgaismojuma neesamība dēļ īsā bagāžnieka vados un iepriekšminētie caurtumtiņi sliekšņos, 100 eiro metināšanā un pilnībā sačakarēto lampu korpusu pārlasīšanā, un 2 gada nodokļus vēlāk skate ir izieta.
Uz pavasara pusi, kad atkal būs naudiņas, būs jāsameklē kaut kādi lētāki lietie diski, sencis nezināma iemesla dēļ ir apsēsts ar ideju, ka vajadzēt uzkrāmēt kādu no mazajiem oem spoilerīšiem.
Bildēt man viņu pagaidām īsti neliekas ētiski jo pastāvīgi ir vai nu nosnidzis vai netīrs, bet ir viena bilde kurā viņš ir tik tālu no savas komforta zonas cik vien iespējams
Vismaz piekabe ir hellaflush stancenation cienīga pateicoties malkas svaram
Pēc pieprasījuma, vēl bildes.
No sākuma slavenais M40B18, kura lielākais sapnis dzivē ir kļūt par dīzeli, taču pateicoties jaunajiem kompensatoriem dumpošanās pagaidām apspiesta.
Miglu nav, bet apskatē sanāca interesanta saruna ar inspektoru
"Tā, tagad priekšējos miglas lukturus lūdzu ieslēdziet"
"Bet man takš viņu nemazām nav"
"Kā nav?"
"Nu nav..."
"Ā, toč nav"
Baigais sušķis Nedaudz senāka bildīte no dienas kad beidzot dabūju paneļa apgaismojumu pie dzīvības
Neliels glamour shots ar nedaudz pabakstītām durvīm
Pagaidām uz kādu mirkli pietiksies, kad saņemšos un nomazgāšu iemetīšu kādas cienīgākas bildes.
Opciju saraksts, ja nu gadījumā kādu interesē
P.S. Atrodiet atšķirību starp labo un kreiso pusi, dabūsiet virtuālu cepumu no manis
Daudz maz arī plāns ir ko darīt tālāk
1. Ielikt vadītāja durvīs trūkstošos ežus, kas mētājas bardačokā, lai panelis beidz krustojumos grabēt.
2. Kaut ko izštukot ar lūkas rokturi
3. Panākt lai pasažiera durvīm uz logu pacēlāja roktura būtu puļķis
4. Uz pavasari dabūt kaut kādus lietos diskus (kad budžets atļaus)
5. Nopūst bamperus un moldingus ar melno matēto krāsu
6. Moš ja būs budžets tādām izdarībām nomainīt salonu
7. Dabūt citu stūri, jo šī ir gana pensionāriska
8. Moš nomazgāt arī varētu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis JorensHS - 27 Jan 2015, 20:08, kopā labots 7 reizes.
Interesants stāsts, veiksmi darbos!
Izlasīju visu, labs un detalizēts stāsts.
Uztaisi tādas kārtīgas bildes, po ka netīrs.
Uztaisi tādas kārtīgas bildes, po ka netīrs.
- ikey07
Paldies, ir jau arī ko darīt, lūkas rokturis nolūzis un grab pa bardačoku, pasažiera logu pacēlāja rokturim puļķis norauts, vajadzētu vēl kaut kur tepiķīšus sadabūt jo esošais vadītāja tepiķītiss ir krimināli dubļu pilns un ar nelielu, zābaka izgrauztu caurumu.
Vecit, lai veicās turpmāk.
P.S. ar sito Noras Bumbieres un Viktora Lapčenoka lielākie hīti- mani nogāzi .
P.S. ar sito Noras Bumbieres un Viktora Lapčenoka lielākie hīti- mani nogāzi .
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Labs apraksts un iespējams tiešām reāls nobraukums.
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Pareizā piekabe
Pasekošu šim līdzi, apsveicu
Nu nobraukumam jau tikai latvijā sekots līdzi CSDD šā vai tā, jo kā jau visiem zināms pa šosejām starp Berlīni un Rīgu bieži vien mašīnām odometrs atpakaļgaitā iet ar reizinātāju ap 100.
Šai piekabei nav ne vainas, viņa ir senča vecā padomju piekabe, kaut gan cik veca un cik padomju, ja ražota 90. gadā. Ar mašīnu nopirktā piekabe ir visās dimensijās par 20 cm lielāka un viņa ir daudz labākā stāvoklī, ja nemaldos nedaudz vecāka, bet krāsa tā pati, piekabe vel nav līdz šejienei aizdzīta jo pagalmā jau tā ir maz vietas, bet visticamāk attēlā redzamo piekabi aizvietos jo ir labāka visos rādītājos.
Bumbieres un Lapčenoka hītu krājums man patiesībā nav tik nereāla lieta, jo man opim gadus 12 atpakaļ bija e28 ar kasešnieku un viņš čomam iedeva sarakstu ar kādām 200 latviešu padomju laiku dziesmām, ko ierakstīt, galu galā viņam bij bardačoks pilns ar kasetēm. Diemžēl e28 paķēra nelabu galu, kad mikriņa vadītājs krustojumā izlēma, ka tam bembim sāni ir pārāk taisni, izdomāja to mainīt un procesā iestūma kokā, kas modificēja arī deguna formu, galu galā bembis tapa zaudēts liktenim, nākamā mašīna viņam bij jau ar cd playeri un kasetes tagad viņam kaut kur stāv
Šai piekabei nav ne vainas, viņa ir senča vecā padomju piekabe, kaut gan cik veca un cik padomju, ja ražota 90. gadā. Ar mašīnu nopirktā piekabe ir visās dimensijās par 20 cm lielāka un viņa ir daudz labākā stāvoklī, ja nemaldos nedaudz vecāka, bet krāsa tā pati, piekabe vel nav līdz šejienei aizdzīta jo pagalmā jau tā ir maz vietas, bet visticamāk attēlā redzamo piekabi aizvietos jo ir labāka visos rādītājos.
Bumbieres un Lapčenoka hītu krājums man patiesībā nav tik nereāla lieta, jo man opim gadus 12 atpakaļ bija e28 ar kasešnieku un viņš čomam iedeva sarakstu ar kādām 200 latviešu padomju laiku dziesmām, ko ierakstīt, galu galā viņam bij bardačoks pilns ar kasetēm. Diemžēl e28 paķēra nelabu galu, kad mikriņa vadītājs krustojumā izlēma, ka tam bembim sāni ir pārāk taisni, izdomāja to mainīt un procesā iestūma kokā, kas modificēja arī deguna formu, galu galā bembis tapa zaudēts liktenim, nākamā mašīna viņam bij jau ar cd playeri un kasetes tagad viņam kaut kur stāv
Pēdējais labojis JorensHS - 27 Jan 2015, 20:10, kopā labots 1 reizi.
Iemetu vēl dažas bilžas. Šmulis kas šmulis, bet nu ja vajag tad jau var arī tā
facelifta brille 91. gada auto.. vai nu bijis bummmmssss,vai arii mr ruusinjsh bijis ciemaaJorensHS rakstīja:Iemetu vēl dažas bilžas. Šmulis kas šmulis, bet nu ja vajag tad jau var arī tā
Izskatās, ka labajā pusē e36 bleķinieks, bet kreisajā e34.JorensHS rakstīja:P.S. Atrodiet atšķirību starp labo un kreiso pusi, dabūsiet virtuālu cepumu no manis
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
Par tādām iespējām nešaubos, mašīna tomēr gandrīz 24 gadus veca
A ko var zināt, moš pensionāram plānos bija uztaisīt feisliftu un tad piemest M pakas bamperus un spoileri no is
A ko var zināt, moš pensionāram plānos bija uztaisīt feisliftu un tad piemest M pakas bamperus un spoileri no is
Bingoc1c1s rakstīja:Izskatās, ka labajā pusē e36 bleķinieks, bet kreisajā e34.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jautājumelis, man priekšā ir pa Latvijas fantastiskajiem ceļiem nomiris amis, tas būs jāmaina šā vai tā, aizmugurējās atsperes arī tādas sagurušas, no vienas puses gribās mazbišķīt zemāku, bet no otras puses, ņemot vērā ka tas ir ikdienas braucamais, gribās saglabāt komfortu, vai ir vienlaicīgi iespējams kāds 1-2 cm drops saglabājot 95% komforta.
pirma focene loti patika
Sapucē Kuzavu / salonu Un mauc 2,5 vai 2,8 iekšāāāā būs raketto! bet tā sakarīgs malkas vedamais
Kuzovs un salons ir nākotnes plānā, 2.5 vai 2.8 gribētos, bet nav budžeta izpildeimarkskise rakstīja:Sapucē Kuzavu / salonu Un mauc 2,5 vai 2,8 iekšāāāā būs raketto! bet tā sakarīgs malkas vedamais
Šodien biju jaunajai piekabei skati iet, radās... komplikācijas
Tā kā vismaz bija samērā gaišs izlēmu uztaisīt bildītes ar salonu lai varat ievērtēt ghetto stilu
Stūri gribās nomainīt uz kaut ko jestrāku
Pensionāru opcija- milzonīgs uz oriģinālā spoguļa uzklipsējams lielāks spogulis, esmu to pat diezgan iemīlējis, jo ar viņu var redzēt arī labās puses aklo zonu un manu seju
Episkie ghetto style ricemaster sēdekļu pārvalki
Aizmugurējais saulessargs, kurš kļuva samērā bezjēdzīgs kad tapa notonēti logi
Salons ir ultimate ghetto, bet pagaidu variantam der.
Tā kā vismaz bija samērā gaišs izlēmu uztaisīt bildītes ar salonu lai varat ievērtēt ghetto stilu
Stūri gribās nomainīt uz kaut ko jestrāku
Pensionāru opcija- milzonīgs uz oriģinālā spoguļa uzklipsējams lielāks spogulis, esmu to pat diezgan iemīlējis, jo ar viņu var redzēt arī labās puses aklo zonu un manu seju
Episkie ghetto style ricemaster sēdekļu pārvalki
Aizmugurējais saulessargs, kurš kļuva samērā bezjēdzīgs kad tapa notonēti logi
Salons ir ultimate ghetto, bet pagaidu variantam der.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sen nebiju redzējis šādus salona pārvalkus, nereāli naidīgi , atceros man tādi bija pirmajai mašīnai ziemā dibens sala