E36-skudra gotiņa
Hei Hei
Beidzot sadūšojos uztaisīt topiku par savu dupša vizināmo
šī gada februārī samainīju Audi A4 1.6 benzīns 1996 gada
pret šo gotiņu
Modellbezeichnung 318tds
Ausführung Europa
Typschlüssel CF51
E-Code E36 (3)
Karosserie Touring
Lenkung links
Türen 5
Motor M41 - 1,70l (66kW)
Antrieb Heckantrieb
Getriebe manuell
Außenfarbe Schwarz 2 (668)
Innenraum Stoff Klee/anthrazit (D6AT)
Produktionsdatum 22.05.1995
Werk Regensburg
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S242A Lenkrad Airbag Steering wheel airbag
S243A Airbag Beifahrer Airbag for front passenger
S386A Dachreling Roof railing
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S473A Armlehne vorne Armrest front
S498A Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable
S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany
erstellt auf: www.bmwarchiv.
Autiņu paņēmu diezgan bēdīgā stāvoklī
Aizdedze bija saregulēta tā, ka vispār knapi tā gotiņa kustējās - slāpa nost, jaudas nekādas, un max 90km/h varēja izspiest.
intercoolera radiators bija caurs.
Salons bī drausmīgs, veci, izmirkuši, saplēsti auduma beņķi.
un starteris pēc pus mēneša arī atteicās
tiklīdz samainīju auiņus, uzreiz aizdzinu saregulēt aizdedzi, 70 € un viss čikiniekā
sadabūts melns ādas salons un pēc pāris dienām tika ielikts arī tas
samainīti amīši, gan priekšā, gan pakaļā....
samainīts starteris,
samainīts intercooler radiators,
samainītas visas eļļas,
Savesta kārtībā visas hadene
izravēts analogais pulkstenis, ielikts 7pogu OBC ( atradu, mājās mētājās no iepriekšējiem, bī palicis )
samainīts priekšējais lukturis, jo bī nolūzuši stiprinājumi/turējās tā teikt uz puņķiem
sadarīti vēl visādi sīkumi..... savam komfortom vakar atradu arī r17 ar gumijām, taču lai uzstellētu virsū jāmaina aizmugurējās atsperes - jāceļ augšā, jo dotajā brīdī ar r17 pabraukt nav iespējams
plānojās uzlikt arī Mbamperi
ielikt miglas
jāsataisa taure, jo dotajā brīdī jākliedz pašam, ja kāds pa priekšu maisās
varbūt jāuzstellē jaunāka stūrīte
nākošmēnes jāizravē visa grīda, jāapstrādā, jāsametina viss kas metināms
derētu ar laiku pārlasīt visus aizmugurējos bagāžnieka plastmasus, jo visi saplīsuši grabinās tur pakaļā,
Jāiziet TA
tad iespējams jāieliek eņģeļi
iespējams jāiestellē priekšējie elektriskie logi.....
ir vēl uz ko tiekties :)
Beidzot sadūšojos uztaisīt topiku par savu dupša vizināmo
šī gada februārī samainīju Audi A4 1.6 benzīns 1996 gada
pret šo gotiņu
Modellbezeichnung 318tds
Ausführung Europa
Typschlüssel CF51
E-Code E36 (3)
Karosserie Touring
Lenkung links
Türen 5
Motor M41 - 1,70l (66kW)
Antrieb Heckantrieb
Getriebe manuell
Außenfarbe Schwarz 2 (668)
Innenraum Stoff Klee/anthrazit (D6AT)
Produktionsdatum 22.05.1995
Werk Regensburg
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S242A Lenkrad Airbag Steering wheel airbag
S243A Airbag Beifahrer Airbag for front passenger
S386A Dachreling Roof railing
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S473A Armlehne vorne Armrest front
S498A Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable
S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany
erstellt auf: www.bmwarchiv.
Autiņu paņēmu diezgan bēdīgā stāvoklī
Aizdedze bija saregulēta tā, ka vispār knapi tā gotiņa kustējās - slāpa nost, jaudas nekādas, un max 90km/h varēja izspiest.
intercoolera radiators bija caurs.
Salons bī drausmīgs, veci, izmirkuši, saplēsti auduma beņķi.
un starteris pēc pus mēneša arī atteicās
tiklīdz samainīju auiņus, uzreiz aizdzinu saregulēt aizdedzi, 70 € un viss čikiniekā
sadabūts melns ādas salons un pēc pāris dienām tika ielikts arī tas
samainīti amīši, gan priekšā, gan pakaļā....
samainīts starteris,
samainīts intercooler radiators,
samainītas visas eļļas,
Savesta kārtībā visas hadene
izravēts analogais pulkstenis, ielikts 7pogu OBC ( atradu, mājās mētājās no iepriekšējiem, bī palicis )
samainīts priekšējais lukturis, jo bī nolūzuši stiprinājumi/turējās tā teikt uz puņķiem
sadarīti vēl visādi sīkumi..... savam komfortom vakar atradu arī r17 ar gumijām, taču lai uzstellētu virsū jāmaina aizmugurējās atsperes - jāceļ augšā, jo dotajā brīdī ar r17 pabraukt nav iespējams
plānojās uzlikt arī Mbamperi
ielikt miglas
jāsataisa taure, jo dotajā brīdī jākliedz pašam, ja kāds pa priekšu maisās
varbūt jāuzstellē jaunāka stūrīte
nākošmēnes jāizravē visa grīda, jāapstrādā, jāsametina viss kas metināms
derētu ar laiku pārlasīt visus aizmugurējos bagāžnieka plastmasus, jo visi saplīsuši grabinās tur pakaļā,
Jāiziet TA
tad iespējams jāieliek eņģeļi
iespējams jāiestellē priekšējie elektriskie logi.....
ir vēl uz ko tiekties :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
O, Džēkabpilietis..
Tāds papliks vagons izskatās - komplektācija nulle.. Toties virspusēja rūsa kkā neredzās.
Bet tie beņķi interesanti kombinācijā ar pelēko elkoņbalstu izskatās..
Pag, pag, kāpēc nevar 17niekus uzlikt? Atsperes aplūzušas?
Tāds papliks vagons izskatās - komplektācija nulle.. Toties virspusēja rūsa kkā neredzās.
Bet tie beņķi interesanti kombinācijā ar pelēko elkoņbalstu izskatās..
Pag, pag, kāpēc nevar 17niekus uzlikt? Atsperes aplūzušas?
Iespējams R17 ir ar baloniem vai nestandarta ET, jo bildēs tas sēdinājums neizkatās krimināli zems...
d[-_-]b
Heisā - pa Jēkapili retāk, pārsvarā pa Jelgavu.Deiko rakstīja:O, Džēkabpilietis..
Tāds papliks vagons izskatās - komplektācija nulle.. Toties virspusēja rūsa kkā neredzās.
Bet tie beņķi interesanti kombinācijā ar pelēko elkoņbalstu izskatās..
Pag, pag, kāpēc nevar 17niekus uzlikt? Atsperes aplūzušas?
bet par auto komplektāciju runājot - jā, komplektācija pilnīga nulle
un par elkoņbalstu - tas tik pagaidu variants, jo kad paņēmu autiņu, viduskonsoles nebija vispār
17niekus uzlikt var bet pabraukt nevar - mazākā bedrīte un arkas lokās jo tagad kkādas tjip sēdinātās pakaļā stāv.
var jau protams izlocīt arku platāku, bet kkā negribās riskēt - ja nu viss izpuvis
Ha hā.. Nu, c'mon, man tā pat.. Jēkabpilī uzpeldu labi ja reizi divās nedēļās! Pārējo laiku Jelgavā..skudra rakstīja:
Heisā - pa Jēkapili retāk, pārsvarā pa Jelgavu.
bet par auto komplektāciju runājot - jā, komplektācija pilnīga nulle
un par elkoņbalstu - tas tik pagaidu variants, jo kad paņēmu autiņu, viduskonsoles nebija vispār
17niekus uzlikt var bet pabraukt nevar - mazākā bedrīte un arkas lokās jo tagad kkādas tjip sēdinātās pakaļā stāv.
var jau protams izlocīt arku platāku, bet kkā negribās riskēt - ja nu viss izpuvis
Liec tik stock atsperes atpakaļ, un rullē uz nebēdu.. Protams, ja nav tā, kā Dj Plosky saka, ka ET nestandarta vai riepas - baloni.
Ar labo pakaļējo ratu viss kārtībā? Tāds pašķībs izskatās
Būs tā jādaraDeiko rakstīja:skudra rakstīja:
Ha hā.. Nu, c'mon, man tā pat.. Jēkabpilī uzpeldu labi ja reizi divās nedēļās! Pārējo laiku Jelgavā..
Liec tik stock atsperes atpakaļ, un rullē uz nebēdu.. Protams, ja nav tā, kā Dj Plosky saka, ka ET nestandarta vai riepas - baloni.
Ar labo pakaļējo ratu viss kārtībā? Tāds pašķībs izskatās
Veiksmi labošanā
Man liekas, ka sedinājuma aizmugurē vispār nav
Man liekas, ka sedinājuma aizmugurē vispār nav
Kautkas jau ir jo ja jau pat 15nieki arkas sezhVitalx325 rakstīja:Veiksmi labošanā
Man liekas, ka sedinājuma aizmugurē vispār nav
Nu hz, lai tādus ādas beņķus es jebkad liktu kādā auto un kur nu vēl maksāt naudu par tādiem, ja nevar atrast labā stāvoklī salonu tad labāk braukāt ar drēbes salonu. Tad jau man arī vajadzēja braukt pakaļ ādas salonam tikai bēšajam, nu stāvoklis bija labāks par taviem, un cena bija maza(apsildāmie un ar piepūšamajām mugurām), bet neņēmu jo meklēju labā stāvoklī salonu.
nu diezi - pirms pus menesha samainiiti visi amishiJorensHS rakstīja:Moš amji vnk patecējuši
nu ja buutu redzeejis kaads salons bii pirms tam, tad runaatu savadaakaarchijs rakstīja:Nu hz, lai tādus ādas beņķus es jebkad liktu kādā auto un kur nu vēl maksāt naudu par tādiem, ja nevar atrast labā stāvoklī salonu tad labāk braukāt ar drēbes salonu. Tad jau man arī vajadzēja braukt pakaļ ādas salonam tikai bēšajam, nu stāvoklis bija labāks par taviem, un cena bija maza(apsildāmie un ar piepūšamajām mugurām), bet neņēmu jo meklēju labā stāvoklī salonu.
un netika jau maksaats par to salonu arii baigs kosmoss - takaa chill.
galvenais jau ka eetra seedeeshana un sausa dirsa
Nu ja jau tā tad ok. Bet vai tad labāk nebūtu bijis atrast pa to pašu summu, bet labu drēbes salonu? Jo neviens dajdz par labu drēbi neprasa, bet par ādas salonu jau prasa cenu.
protams vareeja, bet nu kaa ir ta ir un neko nenozelojuaarchijs rakstīja:Nu ja jau tā tad ok. Bet vai tad labāk nebūtu bijis atrast pa to pašu summu, bet labu drēbes salonu? Jo neviens dajdz par labu drēbi neprasa, bet par ādas salonu jau prasa cenu.
(sorry par gramatikas kljudam - pc nav garumzimes )
Ja amortizātori beigti tad mašīnai augstums nemainās. Braucot pa nelīdzenu ceļu vienkārši peld kā kuģis.skudra rakstīja:nu diezi - pirms pus menesha samainiiti visi amishiJorensHS rakstīja:Moš amji vnk patecējuši
P.S. ieliec bildes ar nomazgātu auto
Lasu, lasu, lasu, lasu komentus, kāmēr Renio pieliek punktu uz IRENIO rakstīja:P.S. ieliec bildes ar nomazgātu auto
Kur ir loģika. Amortizātors tikai amortizē atsperu straujās kustības. Diezvai kad amortizātors ir beigts tad mašīna nokrīt pie zemes. Jo auto turās uz atsperes nevis amortizātora.Jānis rakstīja:Mainās nu gan,domāju par gāzes amortiņiem.It sevišķi aizmugures,priekšējiem,kā kuriem.Arz rakstīja:Ja amortizātori beigti tad mašīnai augstums nemainās. Braucot pa nelīdzenu ceļu vienkārši peld kā kuģis.skudra rakstīja: nu diezi - pirms pus menesha samainiiti visi amishi
Sāk likties ka vajag izveidot arī tēmu par mašīnas uzbūvi utt., lai jaunieši var mācīties.
Es arī neesmu nekāds guru, bet nu ja vīriešu kārtas čalis nezin kam domāti un ko dara amortizatori, tad laikam tālāk vairs nav kur.
Es arī neesmu nekāds guru, bet nu ja vīriešu kārtas čalis nezin kam domāti un ko dara amortizatori, tad laikam tālāk vairs nav kur.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Tu par kuru?Dzhejs rakstīja:Sāk likties ka vajag izveidot arī tēmu par mašīnas uzbūvi utt., lai jaunieši var mācīties.
Es arī neesmu nekāds guru, bet nu ja vīriešu kārtas čalis nezin kam domāti un ko dara amortizatori, tad laikam tālāk vairs nav kur.