E36-Tarakatum
Sveiki, jau sen lasīju šo forumu un nolēmu atrādīt arī savu auto.
Bmw E36 kupeja 1995. gads, 2.0 m52 motors, iegādāta 2014.gada beigās pirms pašas ziemas.
Komplektācija it kā nebija bēdīga, digitālā klima, kondicionieris kurš laikam strādā, tikai nedaudz jāuzpilda, el.logi, el.lūka, bixenon lukturi ar kautkādām interesantām lēcām iekšā, saplaisājis (laikam liktais) ādas salons, sākumā bija vēl cd43 maģis, kuram pa bedrēm mūzika raustījās tāpēc tika pārdots, lai vēlāk kaut ko nopietnāku ielikt. R15 diski pavisam jauni, pat cena bija virsū.
Apnika braukāt uz dīzeļiem, nolēmu iegādāties, tā saucamo, svētdienas auto. Sākumā nevarēju izlemt ko gribu, e30 vai e36. Apskatījos e30 visi pa zemāko ciparu bija puvekļi, dārgākajiem uz to brīdi nebija naudas. Pēc tam tika apskatīti daudzi e36, uz to brīdi pirms ziemas izredžu atrast kaut puslīdz sakarīgu nebija, bet ar sānu jau gribējās pa sniegu iet :) Jau biju nedaudz atmetis ar roku ka neko nedabūšu, pat īsti nemeklēju vairāk. Tad draugs pēkšņi vienu dienu uzdūrās uz interesanta eksemplāra, it kā uz to brīdi tā bija lēta cena (galīgais cipars sanāca1150euro) bet mulsināja fakts, ka tas bija automāts. Uzzinājām cik maksās parbūve, un nolēmām braukt pakaļ. Visi iepriekšejie eksemplāri bija tādā stāvoklī, ka iesēžoties šitam pie stūres pat ar automātu un 3 cilvēkiem salona likās, ka iet traki
Izlēmu, ka pa ziemu vēl ar automātu man pietiks tāpēc kārbu pārbūvējām tikai jau iestājoties Februārim. Nedaudz pažēloju naudu iepirku parasto Getrag, 228mm jaunu sajūgu, vienmasas spararatu(kuru vajadzēja novirpot un atjaunot, bet es to neizdarīju), un izrādījās slikts kurvis, sajūgs slīdēja un slīd līdz pat šodienai
Daudzi sīkumi tika pielaboti pa šo laiku, motoram salieta normāla sintētiskā 5w40 eļļa, gaisa filtrs bija jau tā sakaltis ka caur vienu pusi gandrīz jau laida cauri. piekare pārlasīta, sametināts reduktors (3.45), pēc ziemas nedaudz sāls uzdarbojās un nācās pārmetināt priekšējās glāzes, viena bija kaut kad metinātā bet neapstrādāta utt. Diezgan daudz tika izgriezts, bet ceru šoreiz turēsies, jo apstrādāju ar epoksīdgrunti, šuvju mastiku un vēreiz pārgruntēju, taču nekrāsoju jo taisu priekš sevis un zem pārsega nekādu skaistumu man nevajag. Apakša mašīnai kā jauna joprojām neskatoties un bargajām ziemām. Tad uzliku 60/40 sēdīnātās atsperes. Pavisam nesen iegādāts papildus nemetināts reduktors 3.45, šis tas pieremontēts un izieta jauna TA nu jau līdz 2016.05.
Tālākie plāni:
Pārlasīt bremzes, gan diskus, gan klučus jāmaina.
Nedaudz pielabot vizuālo. Piekrāsot, sapulēt.
Tad kārba ZF, ar 240mm sajūgu, un atvieglināt spraratu.
Un beigās motors, laikam m52b28.
It kā auto būs domāts vairāk driftam, kad visu pabeigšu, bet vizuālo arī centīšos uzturēt kārtībā.
Visas pārbūves ievilksies, daudz darba paralēli visam šitam, ar auto tiek braukts apmēram reizi nedēļā pagaidām tāpēc līdz motoram es tikšu varbūt tikai ziemā.
Vārbūt bildes nepareizi lieku, ja kas pabrīdiniet.
Bmw E36 kupeja 1995. gads, 2.0 m52 motors, iegādāta 2014.gada beigās pirms pašas ziemas.
Komplektācija it kā nebija bēdīga, digitālā klima, kondicionieris kurš laikam strādā, tikai nedaudz jāuzpilda, el.logi, el.lūka, bixenon lukturi ar kautkādām interesantām lēcām iekšā, saplaisājis (laikam liktais) ādas salons, sākumā bija vēl cd43 maģis, kuram pa bedrēm mūzika raustījās tāpēc tika pārdots, lai vēlāk kaut ko nopietnāku ielikt. R15 diski pavisam jauni, pat cena bija virsū.
Apnika braukāt uz dīzeļiem, nolēmu iegādāties, tā saucamo, svētdienas auto. Sākumā nevarēju izlemt ko gribu, e30 vai e36. Apskatījos e30 visi pa zemāko ciparu bija puvekļi, dārgākajiem uz to brīdi nebija naudas. Pēc tam tika apskatīti daudzi e36, uz to brīdi pirms ziemas izredžu atrast kaut puslīdz sakarīgu nebija, bet ar sānu jau gribējās pa sniegu iet :) Jau biju nedaudz atmetis ar roku ka neko nedabūšu, pat īsti nemeklēju vairāk. Tad draugs pēkšņi vienu dienu uzdūrās uz interesanta eksemplāra, it kā uz to brīdi tā bija lēta cena (galīgais cipars sanāca1150euro) bet mulsināja fakts, ka tas bija automāts. Uzzinājām cik maksās parbūve, un nolēmām braukt pakaļ. Visi iepriekšejie eksemplāri bija tādā stāvoklī, ka iesēžoties šitam pie stūres pat ar automātu un 3 cilvēkiem salona likās, ka iet traki
Izlēmu, ka pa ziemu vēl ar automātu man pietiks tāpēc kārbu pārbūvējām tikai jau iestājoties Februārim. Nedaudz pažēloju naudu iepirku parasto Getrag, 228mm jaunu sajūgu, vienmasas spararatu(kuru vajadzēja novirpot un atjaunot, bet es to neizdarīju), un izrādījās slikts kurvis, sajūgs slīdēja un slīd līdz pat šodienai
Daudzi sīkumi tika pielaboti pa šo laiku, motoram salieta normāla sintētiskā 5w40 eļļa, gaisa filtrs bija jau tā sakaltis ka caur vienu pusi gandrīz jau laida cauri. piekare pārlasīta, sametināts reduktors (3.45), pēc ziemas nedaudz sāls uzdarbojās un nācās pārmetināt priekšējās glāzes, viena bija kaut kad metinātā bet neapstrādāta utt. Diezgan daudz tika izgriezts, bet ceru šoreiz turēsies, jo apstrādāju ar epoksīdgrunti, šuvju mastiku un vēreiz pārgruntēju, taču nekrāsoju jo taisu priekš sevis un zem pārsega nekādu skaistumu man nevajag. Apakša mašīnai kā jauna joprojām neskatoties un bargajām ziemām. Tad uzliku 60/40 sēdīnātās atsperes. Pavisam nesen iegādāts papildus nemetināts reduktors 3.45, šis tas pieremontēts un izieta jauna TA nu jau līdz 2016.05.
Tālākie plāni:
Pārlasīt bremzes, gan diskus, gan klučus jāmaina.
Nedaudz pielabot vizuālo. Piekrāsot, sapulēt.
Tad kārba ZF, ar 240mm sajūgu, un atvieglināt spraratu.
Un beigās motors, laikam m52b28.
It kā auto būs domāts vairāk driftam, kad visu pabeigšu, bet vizuālo arī centīšos uzturēt kārtībā.
Visas pārbūves ievilksies, daudz darba paralēli visam šitam, ar auto tiek braukts apmēram reizi nedēļā pagaidām tāpēc līdz motoram es tikšu varbūt tikai ziemā.
Vārbūt bildes nepareizi lieku, ja kas pabrīdiniet.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas ar lukturiem kimikots no e46 lecas?
Es tādus jau nopirku, īsti nezinu no kāda modeļa, uz spīdīgas virsmas apkārt lēcai rakstīts bmw dynamic xenon, izskatās līdzīgi kā e60 Ar xenonu viss smuki sader kopā.
Tās lēcas gan ne pec kā neizskatās.
Nu katram sava gaume, protams es pats neko tādu netaisītu, bet ja jau ir, tad lai paliek vismaz šobrīd, ir primārākas lietas kur naudu guldīt. Kritika vienmēr vajadzīga lai pilnveidotos. :)